quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
je bent een schatquote:Op zondag 10 november 2013 00:36 schreef Greys het volgende:
Yns, je weet wat ik destijds zei he?
Je was ZO LEUK op dat laatste ESF feest, al vanaf het moment dat je vrolijk uit de auto kwam (dus aan de drank kan het toen nog niet gelegen hebben haha). Je straalde van oor tot oor, je had het leuk en bijna iedereen zei er wat van die dag of er na dat je zo shiny en bubbly was. En er gaan zat mannen zijn die die Yns heel erg leuk vinden!
Of gaat het puur om de seks en de omnom?
niet dusquote:Op zondag 10 november 2013 00:36 schreef IrishBastard het volgende:
Als dat, dan ga gewoon de stad in en scoor. SjongejongeJe bent de vrouw, jij kan dat doen
Die vond ik ook zo leuk toenquote:Op zondag 10 november 2013 00:33 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Deze vond ik helemaal baas toen ik 12 was, ofzo
Dat moet haast wel idd, ik ben 31quote:Op zondag 10 november 2013 00:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Denk dat hij zich vergist in hoe oud hij toen was. Het was voor mij iig basisschooltijd en IB is jonger dan ik dus
( (bijna) 27 en IB is 25)
quote:Op zondag 10 november 2013 00:44 schreef Greys het volgende:
De vraag of het om de seks ging was ook echt niet lullig bedoeld hoor
Had gekund toch?![]()
En ik snap het echt, dat je daar echt wel eens naar verlangt, naar huisje boompje beestje.
Maar da's ook niet altijd zaligmakend.
Het enige dat ik kan zeggen, wees zoveel mogelijk die Yns die ik toen gezien heb en dan komt er echt eentje (of meer) die zijn handen mag dichtknijpen! Maar wat je zelf net aangaf, dat je jezelf haat als je afhankelijk en onzeker bent, probeer daar idd zoveel mogelijk van af te komen, want dat straalt iemand soms onbewust toch uit. Mannen willen denken 'Jezus, wat een leuke vrouw, als ik die maar kan krijgen!' en niet 'Leuke meid, maar volgens mij vraagt ze zich nu al af wat IK in haar zie?'.
Het klinkt stom en cliché maar het is oh zo waar, maak je eigen leven zo leuk mogelijk, doe lekker af en toe een weekendje met vriendinnen wat ik wel eens van je langs zie komen op Facebook en heb plezier. Wedden dat je dan in de gaten gaat lopen van iemand(en)?
Af en toe mis ik het echt wel hoor, vooral omdat ik toch wat meer gebonden ben ivm R. Anders zou ik overal zitten denk ikquote:Op zondag 10 november 2013 00:50 schreef Greys het volgende:
Hahaha Bamba, dat bedoelde ik idd met dat huisje boompje beestje ook niet altijd zaligmakend is.
Soms mis je toch de vrijheid van het single zijn. En de spanning van 'zou het zoenen worden?'. En die tien seconden vlak voordat je voor het eerst met iemand zoent, whaaaaaaaaaaa
![]()
Er zitten voordelen aan beide situaties.
Mensen die steil haar hebben willen soms krullen en de mensen met krullen willen steil haar, zeg maar
Goedzoquote:Op zondag 10 november 2013 00:51 schreef Ynske het volgende:
Daarom ook dat ik zo geniet van t dansen. T maakt je bewuster van jezelf.
Tis gewoon even een dipje voor de zaterdagavond. Morgen is t weer over
oh mag ik de25ste dan een consult?quote:Op zondag 10 november 2013 00:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Graties, want je hebt er vaak geen zak aan!
kloptquote:Op zondag 10 november 2013 00:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Goedzo
Ik merkte wel dat als ik me zo voelde, dat (en dat klinkt vast echt superstom) een paar dagen gezond eten, wat kiwi's, extra vitamientjes, beetje op tijd naar bed en een beetje extra optutten als ik uit mijn nest kwam echt enorm hielpen. Dan kijk je ineens in de spiegel en denk je 'Ik ben best een lekker wijf!' en ga je fluitend de straat op en shiiiiiiiiiiine je. En dat is aantrekkelijk. En niet alleen voor potentiële luffers hoor, ook voor de mensen om je heen, je vriendinnen.
Moet daar zelf ook wat vaker naar handelen. Soms laat je jezelf een beetje wegsloffen in een dippie, dat heb ik tenminste soms. Dan vind je jezelf stom en word je idd om alles onzeker. Jezelf een schop onder je hol en een mascaraatje geven helpt dan een berg
Ja hoor, ik loei wel iets bemoedigend in je oor terwijl je 140 gooit.quote:Op zondag 10 november 2013 00:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh mag ik de25ste dan een consult?
Ik eigenlijk ook niet, maar dan moet ik echt eens leren eerder op te staanquote:Op zondag 10 november 2013 00:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
klopt
K mag van mezelf de deur niet uit als niet opgemaakt en leuk is..
quote:Op zondag 10 november 2013 00:56 schreef Greys het volgende:
Ik geef alleen geen garanties op succes, want ik ben zelf ook heeeeeeeeeeeel vaak de fout in gegaan. Met alles. En voornamelijk met mannen
k heb t ochtends 15 min nodig. Maar heb natuurlijk geen Rquote:Op zondag 10 november 2013 00:56 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet, maar dan moet ik echt eens leren eerder op te staan![]()
![]()
Maar het helpt idd wel
quote:Op zondag 10 november 2013 00:59 schreef Greys het volgende:
Ik weet nog dat ik een periode had dat ik er echt een intense haat aan had dat ik 1.82 ben. Want dan ben je nooit klein en schattig. En mannen willen je dan nooit beschermen enzo![]()
En dan heb ik ook nog niet een lief stemmetje maar een beetje een brullerige brom en ram ik mensen joviaal op de schouder. Dan ben je al snel 'one of the guys', zelfs met lang haar en tieten
Maar tegenwoordig heb ik besloten dat ik een enorm lekker wijf ben en dat iedereen die mij kent mij maar moet waarderen om wie ik ben en anders moeten we maar afscheid nemen.
Geen idee hoe lang dat duurt, deze faaaaaaaase, maar het is zo. Dus
slaap lekker!quote:Op zondag 10 november 2013 01:00 schreef Greys het volgende:
Ik ga mijn goddelijk lichaam onder een dekbed slingeren, want anders shine ik morgen niet.
En ik moet om acht uur op
Slaap lekker, liefjens
Echt? Ik mis het totaal niet.quote:Op zondag 10 november 2013 00:48 schreef Bamba het volgende:
Ik mis af en toe de tijd wel dat ik juist single was. Of missen is niet het juiste woord, maar omdat ik al best wel lang bij mijn man ben (bijna 12 jaar) zie ik de charme van het vrijgezel zijn en lekker rondkijken er wel in.
Maar ik zou 'm nooit willen ruilen hoor
quote:Op zondag 10 november 2013 09:29 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
Ik was even aan het teruglezen en ook hier weer tranen over mijn wangen bij de ravioli
Zoonlief zat me heel verbaasd aan te kijken en vroeg waarom ik zo moest lachen. Eh... dat kon ik dus niet uitleggen. Of nou ja het kon wel maar ik wilde het niet
Ik ookquote:
Ik voel me ziek en ik denk ( weet wel zeker) van de mtx....Als het goed is is dat morgen weer voorbij, maar nu echt giga koppijn en misselijk...maar wel al 2 crackers naar binnenquote:Op zondag 10 november 2013 11:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
![]()
Tweede kopje al.![]()
Maarre... why, Laysa?
Die MTX lijkt me echt hoerenspul. De internist opperde dat als Remicade niet werkt ik moest gaan denken aan of toch sulfasalazine of MTX.. nou, niet MTX.. bedankt.quote:Op zondag 10 november 2013 11:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik voel me ziek en ik denk ( weet wel zeker) van de mtx....Als het goed is is dat morgen weer voorbij, maar nu echt giga koppijn en misselijk...maar wel al 2 crackers naar binnen
Ik heb er tot nu toe maar 1 dag last van....dus ik verwacht morgen me weer beter te voelenquote:Op zondag 10 november 2013 11:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die MTX lijkt me echt hoerenspul. De internist opperde dat als Remicade niet werkt ik moest gaan denken aan of toch sulfasalazine of MTX.. nou, niet MTX.. bedankt.
Waarom? Als je het niet lekker vindtquote:
Omdat als ik alleen al aan koffie denk ik nu moet overgevenquote:Op zondag 10 november 2013 11:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Waarom? Als je het niet lekker vindt
Dat snap ikquote:Op zondag 10 november 2013 11:42 schreef Laysa het volgende:
Omdat als ik alleen al aan koffie denk ik nu moet overgeven
op een of andere vage manier werkt mijn hoofd zo....ik kan het ook niet uitleggen, maar dat hou ik nu wel binnenquote:Op zondag 10 november 2013 11:43 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat snap ikMaar als je thee ook niet lekker vindt dan lijkt me dat niet echt een fijn alternatief.
Raar hoofdquote:Op zondag 10 november 2013 11:44 schreef Laysa het volgende:
op een of andere vage manier werkt mijn hoofd zo....ik kan het ook niet uitleggen, maar dat hou ik nu wel binnen
Sophie leren om haar voeten te vegenquote:Op zondag 10 november 2013 11:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oh godIk heb de kattenbakdeksel even buiten gelegd zodat ie ook ff kan luchten. Nu zie ik dus dat Sophie de bak op gaat, maar dr poten zijn nog nat
Al dat grit aan die poten
5 (?) potten gisteren.quote:Op zondag 10 november 2013 12:00 schreef indaha het volgende:
[..]
Sophie leren om haar voeten te vegen
Hopelijk voel je je snel beter Laysa, maar fijn dat het wel helpt tegen de pijn
Ik drink normaal niet snel thee maat wel als ik ziek ben of als ik sushi eet, want als ik fris drink bij de sushi dan moet ik boeren en hikken
Brunchquote:Op zondag 10 november 2013 12:18 schreef Iwanius het volgende:
Middag allemaal. Goed geslapen en al de nodige cafeïne achter de kiezen of al aan de middaglunch?
Gewoon proevenquote:Op zondag 10 november 2013 12:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wij hebben hier twee appelbomen in de tuinEn aan één hangen nog steeds appels. Maar weet van die niet of ze te eten zijn
Ik ben allergisch voor appel als het nog niet bewerkt is.quote:
Oh wat stomquote:Op zondag 10 november 2013 12:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor appel als het nog niet bewerkt is.![]()
Appeltaart/flap/moes kan ik bijv wel eten.
ik zie het al voor me. echt mannenwerk.quote:Op zondag 10 november 2013 12:57 schreef Queller het volgende:
Wij hebben ff het terras opgehoogd
De téring, dat is geen werk voor ons hoor
veel plezier!quote:Op zondag 10 november 2013 14:12 schreef IrishBastard het volgende:
Ik ga zo mooi even met mijn nieuwe camera naar het bos met 'n vriend die ook in to fotografie is. Ben benieuwd of we nog wat moois kunnen schieten
Cool!quote:Op zondag 10 november 2013 14:12 schreef IrishBastard het volgende:
Ik ga zo mooi even met mijn nieuwe camera naar het bos met 'n vriend die ook in to fotografie is. Ben benieuwd of we nog wat moois kunnen schieten
Ik ben er niet voor gebouwd; ik kreeg de laatste grindtegels met geen mogelijkheid meer omhoog. Maar goed: het ligt. Laat de regen nu maar komen!quote:Op zondag 10 november 2013 12:58 schreef sararaats het volgende:
ik zie het al voor me. echt mannenwerk.
wees gerust, ik plaag je maar
hulde!quote:Op zondag 10 november 2013 14:55 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik ben er niet voor gebouwd; ik kreeg de laatste grindtegels met geen mogelijkheid meer omhoog. Maar goed: het ligt. Laat de regen nu maar komen!
had je t niet beter kunnen verlagen zodat je huis droog blijft bij regen?quote:Op zondag 10 november 2013 12:57 schreef Queller het volgende:
Wij hebben ff het terras opgehoogd
De téring, dat is geen werk voor ons hoor
Precies daarom hebben we het verhoogd, zodat het niet meer afwatert richting de achterdeurquote:Op zondag 10 november 2013 15:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
had je t niet beter kunnen verlagen zodat je huis droog blijft bij regen?
Leuk Sara!quote:Op zondag 10 november 2013 17:29 schreef sararaats het volgende:
mijn zus is een crea-bea. ze gaat voor mij een shoppingtas maken. ze heeft haar eigen label: Dotjes.
ik denk dat m'n petekindje ermee gaat komen met Kerst of Nieuwjaarik plaats dan zeker een foto.
Was wel leuk, wel niet zulk mooi licht als we gehoopt hadden. Toch een paar leuke platen kunnen schietenquote:
Laminaat voor op zolder, plafonniere's voor op zolder, koekenpannen, borden, schaaltjes, whitboard van glas, pannen onderzetters, geurkaarsjes, glazen, kast, kleerhangers, en nog een zooi wat ik niet meer weetquote:Op zondag 10 november 2013 19:39 schreef Greys het volgende:
Wat heb je allemaal gehaald bij IKEA, Q?
Leuke pics IB, vooral de boom met die wortels
bezorgservicejequote:Op zondag 10 november 2013 19:57 schreef Greys het volgende:
Leuk![]()
Kreeg je dat allemaal in de auto gepropt?
Auto van schoonouders meequote:Op zondag 10 november 2013 19:57 schreef Greys het volgende:
Leuk![]()
Kreeg je dat allemaal in de auto gepropt?
quote:Op zondag 10 november 2013 20:16 schreef Ynske het volgende:
Greys! Ben je trots op me?
M'n danspartner heeft gevraagd om even mee de stad in te gaan.
Veel plezierquote:Op zondag 10 november 2013 20:16 schreef Ynske het volgende:
Ja hier ook nog even bankhangen en dan ook naar bed, het is slaapweerquote:Op zondag 10 november 2013 20:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
Bijna Penozatijd en dan slaaptijd.
Heel!quote:Op zondag 10 november 2013 20:16 schreef Ynske het volgende:
omnomnomnomquote:Op zondag 10 november 2013 20:16 schreef Ynske het volgende:
Kijk, zo gemakkelijk gaat dat dusquote:Op zondag 10 november 2013 20:16 schreef Ynske het volgende:
bedoel je dat ik ook op dansles moet?quote:Op zondag 10 november 2013 20:27 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Kijk, zo gemakkelijk gaat dat dus
we wonen beetje ver van elkaar vandaanquote:
Ik vind dat je dat juist erg goed gedaan hebt.quote:Op zondag 10 november 2013 20:37 schreef Qwea het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een vriendin post op FB een nieuwe profiel pic. Dus ik zet eronder, wacht, ik ga hem ff stukken beter voor je maken in photoshop! En vervolgens deze eronder gepost :
[ afbeelding ]![]()
![]()
Lachen om je eigen grapjes.
quote:Op zondag 10 november 2013 20:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik vind dat je dat juist erg goed gedaan hebt.
Als je die bloemen niet had toegevoegd was het een erg vreemde foto geweest met al dat zwart.
Hopelijk gebruikt ze deze nu.
opgetut de deur uit gaan, in idd op danslesquote:Op zondag 10 november 2013 20:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
bedoel je dat ik ook op dansles moet?
Oh ja, en supertofquote:Op zondag 10 november 2013 21:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
opgetut de deur uit gaan, in idd op dansles
ga ik 8 van de 10. Ik ben veel te lomp voor dansles joh.quote:Op zondag 10 november 2013 21:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
opgetut de deur uit gaan, in idd op dansles
onzin!quote:Op zondag 10 november 2013 21:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
ga ik 8 van de 10. Ik ben veel te lomp voor dansles joh.
Eehquote:Op zondag 10 november 2013 21:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
onzin!
alles kun je leren.
ben je lomp tijdens de sex?
Echt missen ook niet, maar wel het gevoel van vrijgezel zijn, de kriebels in de buik. Die je echt de eerste tijd hebt zeg maar. Wat er voor in de plaats komt is veel beter natuurlijk. Maar het is zoals Greys zegt denk ik: als je steil haar hebt, wil je krullen. Mensen met krullen willen steil haar.quote:
ontkennen heeft nu geen zin meer.quote:Op zondag 10 november 2013 21:32 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nu impliceer je dat ik seks gehad heb met Toek
quote:Op zondag 10 november 2013 20:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja stop maar met zoeken allemaal, ze isturrrrrrr!
Uitbrakken van gister?quote:Op zondag 10 november 2013 21:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vandaag ben ik ff iets minder lekker, maar na vannacht ben ik weer de goddelijkheid zelve
Ja, ontzettend gezellig, maar ook ontzettend laat met niet alleen dubbelfriss zeg maarquote:Op zondag 10 november 2013 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Uitbrakken van gister?
Ik hoop dat uwe goddelijkheid mij morgen dan weer met uw gezelschap wilt verblijden
Even wel lekker, maar 2 weken is wel erg lang.quote:Op zondag 10 november 2013 22:23 schreef Greys het volgende:
Lekker Roozjee, dat heb jij ook wel eens verdiend he, een tijdje niet zo gruwelijk vroeg op
Genieten
Hebbie geen pot augurken?quote:Op zondag 10 november 2013 22:40 schreef Greys het volgende:
Ik haal voor de zekerheid ook wel een uitdeelzak met iets ofzo. Al komt er nooit iemand SinteMaarten hier![]()
Zal je net zien dat als ik 1 jaar niets haal, dat ze dan komen...
Augurken in de file op een tuinpad?quote:Op zondag 10 november 2013 23:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hebbie geen pot augurken?
Hier staan ze soms in de file aan het begin van het tuinpad
Augurken met lampion, echt heel gaafquote:Op zondag 10 november 2013 23:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Augurken in de file op een tuinpad?
I wil de foto's zien!
quote:Op zondag 10 november 2013 23:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Augurken met lampion, echt heel gaaf
quote:Op zondag 10 november 2013 23:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hebbie geen pot augurken?
Hier staan ze soms in de file aan het begin van het tuinpad
Ik heb dat hele sint maarten gebeuren nooit echt meegekregen, dus de liedjes ook nooit gehoord.quote:Op zondag 10 november 2013 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan die afgeraffelde liedjes aanhoren
Eeeeeeeelf november is de dag
dahatmijnlichje
dahatmijnichje
efovemris dedag
ahatmlichjebrahahaggg
Zoiets.
Oh gristusquote:Op zondag 10 november 2013 23:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier in de buurt zit ook zo'n "aparte" school en die augurken hebben hele rare liedjes.
Die ook nog es net zolang duren als de Bohemian Rhapsody ongeveer
En Sintemaarten mikmakquote:Op zondag 10 november 2013 23:20 schreef Laysa het volgende:
Ik ken alleen die van de koeien hebben staarten
Je vader is een krokodilquote:Op zondag 10 november 2013 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
En Sintemaarten mikmak
je moeder is een dikzak
Whut?quote:Op zondag 10 november 2013 23:20 schreef Laysa het volgende:
Ik ken alleen die van de koeien hebben staarten
Wees blij, heel blij!quote:Op zondag 10 november 2013 23:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb dat hele sint maarten gebeuren nooit echt meegekregen, dus de liedjes ook nooit gehoord.
Dat begin ik idd steeds meer te zijn, als ik dit allemaal lees.quote:
Wij hadden:quote:Op zondag 10 november 2013 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je vader is een krokodil
Die bijt je moeder in haar bil
Wat een heerlijkheidquote:Op zondag 10 november 2013 23:21 schreef Laysa het volgende:
Toen ik in amersfoort woonde kwam het idd met kuddes langs de deur.....hier in nijmegen kennen ze het geloof ik niet
Braafjesquote:Op zondag 10 november 2013 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij hadden:
Sintemaarten mikmak
je moeder is een dikzak
je vader is een duntje
geef een pepermuntje
quote:Op zondag 10 november 2013 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh kijk, offisjieeeeel is hij nog langer
http://nl.wikisource.org/wiki/Sinte-Maarten_mikmak
WTF is dit voor feest?quote:Sinte-Maarten mikmak,
m'n vader is een dikzak,
m'n moeder is een dunnetje,
geef me een pepermunnetje.
Pepermunnetje lus ik niet geef me dan een suikerpiet,
suikerpiet met honing, morgen word ik koning!
Koning wil ik niet zijn geef me dan een glaasje wijn.
Glaasje wijn met bieten morgen krijg ik visite!
quote:
En dan geef je de visite wijn met bieten?quote:Op zondag 10 november 2013 23:30 schreef Greys het volgende:
Ik geef het op, ik ga te bed en ongegeneerd ronken.
Tot morgen, zonnestraaltjes!![]()
Oh...
[..]
Iets met een halve mantel weggeven aan een arm iemand.
En om dat te eren bietsen kinderen om snoep.
Ik vond het vroegah geweldig. Bij thuiskomst een dienblad aan je moeder vragen en al je opgehaald snoep er op uitstorten
Jaaa! En onderweg alle sinaasappels en mandarijnen eruit gooien, want dat was zo zwaarquote:Op zondag 10 november 2013 23:30 schreef Greys het volgende:
Oh...
[..]
Ik vond het vroegah geweldig. Bij thuiskomst een dienblad aan je moeder vragen en al je opgehaald snoep er op uitstorten
En dan ook nog op de fiets 3 km naar het echte dorp, want daar mocht je dan bij de snackbar zingen en kreeg je een patatjequote:Op zondag 10 november 2013 23:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jaaa! En onderweg alle sinaasappels en mandarijnen eruit gooien, want dat was zo zwaar![]()
En dan de tas op de achtertafel leeggooien. nog een paar dingetjes op mogen eten en dan op bedje.
Ik duik zo achter je aan Greys
Hier in Groningen hadden we dan nog het prachtige rijm:quote:Op zondag 10 november 2013 23:30 schreef Greys het volgende:
Oh...
[..]
mogguh hoe was het?quote:
gezellig even een drankje gedaan.quote:Op maandag 11 november 2013 06:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
mogguh hoe was het?maar eens kijken wat deze dag van de gekken me brengt op het werk
quote:
wel de gezelligste die ik ken, na Rotterdammers (quote:
Waarom vind je dat kut, of gaat ie een paar dagen of zo?quote:Op maandag 11 november 2013 07:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Pff heb echt slecht geslapen en raar gedroomd. Vandaag weer werken na een week ziek te zijn geweest. En Ib gaat tot donderdag weg met zijn nieuwe werk en dat vind ik kut![]()
Leuk begin van de week zo
Hij is 3 nachten weg, en ook nog eens niet om de hoek. En omdat er laatst is ingebroken enzo.quote:Op maandag 11 november 2013 08:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waarom vind je dat kut, of gaat ie een paar dagen of zo?
Helemaal logisch dat je daar niet op zit te wachten hoorquote:Op maandag 11 november 2013 08:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hij is 3 nachten weg, en ook nog eens niet om de hoek. En omdat er laatst is ingebroken enzo.
Maar komt goed.
ik ben opt werk ook overgeschakeld op thee. Zoveel beter dan hele dagen koffie slurpen... doe er wel veel suiker inquote:Op zondag 10 november 2013 11:46 schreef Ynske het volgende:
Zoveel mensen die als ze niet lekker zijn geen koffie maar wel thee binnen houden.ik vind t helemaal niet raar van Laysa dat ze nu voor thee kiest.
op t werk drink ik alleen waterquote:Op maandag 11 november 2013 09:14 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
ik ben opt werk ook overgeschakeld op thee. Zoveel beter dan hele dagen koffie slurpen... doe er wel veel suiker in
Hoezo?quote:Op maandag 11 november 2013 09:04 schreef Ynske het volgende:
aangekomen en dan blijkt dat je je nieuwe plek moet gaan zoeken...
6 man minder in het teamquote:
en gister Oad op Nujquote:Op maandag 11 november 2013 09:33 schreef roos85 het volgende:
Wij kennen Sint Maarten niet echt, hier is het gewoon de elfde van de elfde, carnaval
valt wel mee hier. Super veel keuze en gratis:quote:Op maandag 11 november 2013 09:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
op t werk drink ik alleen water
als er iets niet te zuipen is is t alles uit de automaat wel
hier wordt het ook niet gevierd... heb gewoon gebruik gemaakt van deze vrije dag om ereen volledige week conge van te makenquote:Op maandag 11 november 2013 09:33 schreef roos85 het volgende:
Wij kennen Sint Maarten niet echt, hier is het gewoon de elfde van de elfde, carnaval
Dit, Brabant de gekstequote:Op maandag 11 november 2013 09:33 schreef roos85 het volgende:
Ut veugelke!quote:Op maandag 11 november 2013 09:26 schreef tombolafan het volgende:
Rood rood vogeltje
Met je rode jasje aan
Daar komt sintermaarten aan!![]()
![]()
Japs! Al twee man in een pekske zien langskomen.quote:Op maandag 11 november 2013 09:33 schreef roos85 het volgende:
Dit dusquote:Op maandag 11 november 2013 09:33 schreef roos85 het volgende:
Wat stomquote:Op maandag 11 november 2013 09:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
6 man minder in het team
dus weer verandering in werkplek
Goed! Ze zijn gisteren thuisgekomen uit het zkh. Dus ik hoop dat we deze week nog even langs kunnen gaan (we wonen helaas een uur van hun vandaan) en dan wil ik ook foto's makenquote:Op maandag 11 november 2013 12:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe is het met je nieuwe neefje Bliss?
Da's fijn, lekker thuis! Lijkt me heel speciaal voor je om je neefje op de foto te mogen zettenquote:Op maandag 11 november 2013 12:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Goed! Ze zijn gisteren thuisgekomen uit het zkh. Dus ik hoop dat we deze week nog even langs kunnen gaan (we wonen helaas een uur van hun vandaan) en dan wil ik ook foto's maken
Ja! Ik heb er echt veel zin inquote:Op maandag 11 november 2013 12:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Da's fijn, lekker thuis! Lijkt me heel speciaal voor je om je neefje op de foto te mogen zetten
Ik zou d'r zo een lampionnetje voor gaan maken.quote:
Het eerste jaar dat we hier woonden en ik daarvoor nooit augurken aan de deur kreeg, had ik voor de zekerheid toch een zakje snoep gekocht.quote:Op maandag 11 november 2013 13:21 schreef Greys het volgende:
Zijn er nou ook écht augurken die dan een mandarijn kiezen als er ook Milkyways liggen?
Kom maar zingen, dan mag je 2 dingen van het dienblad pakkenquote:Op maandag 11 november 2013 13:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zou d'r zo een lampionnetje voor gaan maken.
Het wordt wel echt narcose, want de DA kijkt dan gelijk ook na of er geen ontsteking/doorgroeiende wortel zit. (Diva heeft de laatste tijd ook last van traanoogjes. Dat kan ook door stof/hooiallergie komen, maar ook wel eens door tandproblemen.)quote:Op maandag 11 november 2013 13:23 schreef Greys het volgende:
Candaasje, idd sneu, maar volgens mij is dat bijslijpen supersnel klaar!
Dus dan hoeft ze iig maar heeeel even onder narcose. Is het niet gewoon een heel kort klein roesje? Of heet dat ook narcose? Ik weet dat nooit
Daarna voelt ze zich vast weer beter, moet je maar denken!
Oh ik heb jou nog helemaal niet een dm gestuurd voor de fontein bedenk ik me nu! Ga ik nu doen
Neuh, narcose is bagger. Stomme tandquote:Op maandag 11 november 2013 13:28 schreef Oognip het volgende:
Waaaaaaarom noemen jullie die kinderen augurken? Ik snap het niet
Candaasje, wat naar, narcose is niet tof voor konijntjes
Vanaf post 150 van dit topic ff lezenquote:Op maandag 11 november 2013 13:28 schreef Oognip het volgende:
Candaasje, wat naar, narcose is niet tof voor konijntjes
Maar je hebt gister een leuke avond gehad en woensdag weer een leuke avond.quote:Op maandag 11 november 2013 09:04 schreef Ynske het volgende:
aangekomen en dan blijkt dat je je nieuwe plek moet gaan zoeken...
Twee!?quote:Op maandag 11 november 2013 13:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kom maar zingen, dan mag je 2 dingen van het dienblad pakken
Hm.... ik zou het ook doen denk ik, ware het niet dat ik mandarijnen nooit zo vertrouw...die dingen kunnen zo zuur uit de hoek komenquote:Op maandag 11 november 2013 13:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het eerste jaar dat we hier woonden en ik daarvoor nooit augurken aan de deur kreeg, had ik voor de zekerheid toch een zakje snoep gekocht.
Maar toen bleek het dus opstellen in rijen van twee en als klap op de vuurpijl vroeg zo'n augurk van de Vrije School "heeft u geen fruit, mevrouw?"
Gelukkig vond ik nog een gerimpelde appel in de koelkast en sindsdien haal ik ook altijd maar mandarijnen
En ja, er zijn écht augurken die een mandarijn boven een chocoladereep verkiezen, daar blijf ik me ook over verbazen
quote:Op maandag 11 november 2013 13:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar je hebt gister een leuke avond gehad en woensdag weer een leuke avond.
Waaaaaaaaaaar is je positiviteit?Ik las ook al ergens iets over jezelf naar het werk slepen
Het is alweer bijna avond
Van werken komt er zeker weinig nu?quote:Op maandag 11 november 2013 13:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
die positiviteit die ligt er zeker, zit hier met een smile van oor tot oor
Wist ik eigk al.quote:
Ohquote:Op maandag 11 november 2013 13:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vanaf post 150 van dit topic ff lezen
Ing vroeg of ik geen augurken had om uit te delen, zie hier: F&F / [SC] # 2322 Gezocht: lekker gezelschap!quote:Op maandag 11 november 2013 13:28 schreef Oognip het volgende:
Dito.quote:Op maandag 11 november 2013 13:42 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb een lamlendige lummeldag@work. Komt niks uit mijn klauwen.
k heb al meer gedaan dan voor mn vakantie op een hele dagquote:Op maandag 11 november 2013 13:41 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Van werken komt er zeker weinig nu?Hihi
Whehehe toch lief van jequote:Op maandag 11 november 2013 13:44 schreef Greys het volgende:
Oh katdemmit
Ing had het al uitgelegd, the easy way. Die post had ik gemist
Ik ben vooral aan het socializen. Van koffiedrinken naar mensen bellen om (functioneel) bij te kletsen naar lunch en dadelijk weer even bijpraten.quote:Op maandag 11 november 2013 13:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Dito.
Nou ja, ik heb in de eerste 3 uur reteveel gedaan en dingen waarvan ik dacht dat ik er lang over ging doen gingen zo snel, dat ik nu een beetje zit te lummelen![]()
Ik zit hier te janken van het lachenquote:Op maandag 11 november 2013 13:34 schreef Ingetje79 het volgende:
en als klap op de vuurpijl vroeg zo'n augurk van de Vrije School "heeft u geen fruit, mevrouw?"
Ik heb thuis zo'n dagquote:Op maandag 11 november 2013 13:42 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb een lamlendige lummeldag@work. Komt niks uit mijn klauwen.
Ik nu ookquote:Op maandag 11 november 2013 13:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit hier te janken van het lachen
Jij snellert! Alles oké met Mellie?quote:Op maandag 11 november 2013 13:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb eerst lekker uitgeslapen en zou vanmiddag met Melv naar de da en dan boodschappen doen, maar da belde om 10.45 of ik ook met 10 minuten al zou kunnen konen, dus in sneltreintempo opgefrist, aangekleed en weg.
Daarna direct maar boodschappen gedaan en nu ben ik vooruit aan het koken voor 3 dagen
Uiteraard.quote:Bijkletsen en lunch is heul belangrijk tijdens werkuren heur Cat en Krees![]()
Hacheequote:Op maandag 11 november 2013 13:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij snellert! Alles oké met Mellie?
[..]
Uiteraard.![]()
Ik zag net een recept voor hachee. Zin in! Maar geen tijd om boodschappen te doen én het voldoende te laten pruttelen.
quote:Op maandag 11 november 2013 13:53 schreef Greys het volgende:
Ik heb net bepaald dat ik vanavond een goeikoop camembertje in de ovenmagnetron kwak, met daarin wat knoflook gestoken. En dan daarbij stukjes grof brood om te dippen en fruit
Lokwoordje?quote:
Ik ga er spiesjaal voor naar de Lidl na mijn werk, be proudquote:
Jawelquote:Op maandag 11 november 2013 13:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga er spiesjaal voor naar de Lidl na mijn werk, be proud
Want ik hoef geen kattenvoer (joh!) en hondenvoer te kopen.
Oh nee kak, bij Lidl hebben ze geen stokbrood he?
Eten hequote:
Ik moest lachenquote:Op maandag 11 november 2013 13:56 schreef Greys het volgende:
Ja morgenmiddag na de tandarts soberso naar de Lidl voor de grotere boodschappen!
Ahw, hopelijk geneest dat wondje in elk geval snel!quote:Op maandag 11 november 2013 13:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Mel heeft nieuwe ab gekregen; zwaardere.
Zit echt een gat aan de zijkant van z'n pootje bij de duimnagel. Komt troep uit als ik er zachtjes in knijp.
En toen ze naar z'n hartje luisterde zei ze alleen "jeetje, wat een hart zeg" in a not positive way
Volgende week weer terug voor wondcontrole.
Maar goed, onze ouwe is ruim 15 en nog steeds lief en blij en dol op eten, dus zolang hij dat nog is ben ik blij met alle extra tijd die we met hem hebben
Een oud konijn van mij had dat, maar idd door ontstoken kies die eruit moest...quote:Op maandag 11 november 2013 13:36 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Het wordt wel echt narcose, want de DA kijkt dan gelijk ook na of er geen ontsteking/doorgroeiende wortel zit. (Diva heeft de laatste tijd ook last van traanoogjes. Dat kan ook door stof/hooiallergie komen, maar ook wel eens door tandproblemen.)
Maar goed, hoe naar het ook is, het is een heel lieve DA en aangezien Diva verder in goede conditie is, had ze er zeker wel vertrouwen in. Diva gaat ook niet naar huis voordat ze wat gegeten heeft en ze weer wat op de been is.
Het zal wel een kortere narcose zijn dan bij haar sterilisatie vermoed ik.
En DM ontvangen
Preciesquote:Op maandag 11 november 2013 13:58 schreef Oognip het volgende:
Aw wat sneuMoeilijk, die oude besjes. Maar zo lang hij het nog leuk heeft idd
Haakjes op de andere kiezen? Die heeft Diva gelukkig niet, zover ze de vorige keer kon zien (pfiew....).quote:Op maandag 11 november 2013 14:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Een oud konijn van mij had dat, maar idd door ontstoken kies die eruit moest...
Moest daarna elke 4-6 weken onder narcose de andere kiezen bij laten vijlen, hij was 5 toen t begon en 9 toen ie dood ging, en buiten de pijn in mijn portemonnee heeft híj nooit last gehad van al de barcodes
Ach die Melvinquote:Op maandag 11 november 2013 13:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Zit echt een gat aan de zijkant van z'n pootje bij de duimnagel. Komt troep uit als ik er zachtjes in knijp.
En toen ze naar z'n hartje luisterde zei ze alleen "jeetje, wat een hart zeg" in a not positive way
Maar goed, onze ouwe is ruim 15 en nog steeds lief en blij en dol op eten, dus zolang hij dat nog is ben ik blij met alle extra tijd die we met hem hebben
Proud!quote:Op maandag 11 november 2013 13:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Lidl-date-op-afstandquote:Op maandag 11 november 2013 13:56 schreef Greys het volgende:
Ja morgenmiddag na de tandarts soberso naar de Lidl voor de grotere boodschappen!
Hmmm...quote:Op maandag 11 november 2013 13:57 schreef Ingetje79 het volgende:
ja, maar kiezen van konijnen slijpen elkaar af dus als er één uit is krijgen ze halen op de volgende kiesquote:Op maandag 11 november 2013 14:03 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Haakjes op de andere kiezen? Die heeft Diva gelukkig niet, zover ze de vorige keer kon zien (pfiew....).
Maar bedankt! Stelt toch weer wat gerust!
(Hoewel ik die pijn in de portemonnee nog wel even zal voelen ja.... maar goed....)
Awwwwwwww arme Melliequote:Op maandag 11 november 2013 13:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik was er al bang voorquote:Op maandag 11 november 2013 13:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Klinkt zalig Greys
En alleen afbakstokbrood, sorry![]()
![]()
snap ikquote:Op maandag 11 november 2013 14:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Precies
Ik ga er niet van uit dat hij nog jaren mee kan met deze aandoening.
Ben wel iedere x als ik thuis of uit bed kom, blij dat ie me dan begroet en zo niet, dan jodel ik direct hysterisch z'n naam, bang dat ie ergens dood ligt te wezen
Ah op die manier. Volgens mij gaat ze eerst een deel van de kies wegslijpen (omdat de kies scheef groeit en nu dus in de wang prikt), en zo de pijn proberen weg te nemen. Waardoor Diva ook weer met die kies gaat eten, en het weer gewoon afslijt zoals voorheen.quote:Op maandag 11 november 2013 14:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, maar kiezen van konijnen slijpen elkaar af dus als er één uit is krijgen ze halen op de volgende kies![]()
Maar goed we gaan uit van niet bij Diva
Ik had toen nooit konijnen gehad die ouder werden dan 6 dus dat net deze 9 werd met elke 6 weken zo'n behandeling was ff slikken ja
Bij eentje met broodbakafdeling hebben ze ook afgebakken stokbrood!quote:Op maandag 11 november 2013 13:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou toch even kijkenquote:Op maandag 11 november 2013 14:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Awwwwwwww arme Mellie
[..]
Ik was er al bang voor
Dankjewel! Woensdag is 'DE' dag.quote:Op maandag 11 november 2013 14:13 schreef ferrari_rood het volgende:
zieke diertjes hier zeg
dat melvin nog maar lang bij jullie mag blijven.
diva succes bij de da. narcose bij dieren is nooit leuk
Oh wat fijn! Dan kan ze gewoon lekker gaan genieten van haar leven!quote:die aanloop britt bij mijn zus kennen jullie het verhaal nog? is een ongeveer 6jaar oude poes die heel veel nestjes heeft gehad en ze blijft bij mijn zus wonen.
Komt vast helemaal goed, Ean zal het vast spannend vinden, maar het is toch ook wel stoer, in een groot bed mogen slapen! "Y En druk bezig geweest!quote:wish me good luck ean moet vanavond voor het eerst in het grote bed slapen. haar ledikantje hebben we uit haar kamer gehaal. nou ik ben benieuwd. net nog een kastje voor haar geverfd was ik tijdens mijn zwangerschap van sac aan begonnen maar nooit afgemaakt. hij stond mij ineens gruwelijk in de weg op zolder dus naar de tuin gesjouwd best zwaar en nu dan eindelijk klaar. En ik heb een foto waarvan ik vind dat ean op mij lijkt. best wel bijzonder vind ik.
Geweest.quote:Op maandag 11 november 2013 14:14 schreef Qwea het volgende:
mogguh!Ik heb vet toffe dingen gevonden in Keulen. O.a chocolade museum
Ik kijk wel even wat ik doequote:Op maandag 11 november 2013 14:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geweest.Twee keer.
![]()
Leuk om te zien en je moet zeker een stuk (STUK) taart gaan eten bij de konditorei die ernaast ligt. Chocotaart in alle smaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |