quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
je bent een schatquote:Op zondag 10 november 2013 00:36 schreef Greys het volgende:
Yns, je weet wat ik destijds zei he?
Je was ZO LEUK op dat laatste ESF feest, al vanaf het moment dat je vrolijk uit de auto kwam (dus aan de drank kan het toen nog niet gelegen hebben haha). Je straalde van oor tot oor, je had het leuk en bijna iedereen zei er wat van die dag of er na dat je zo shiny en bubbly was. En er gaan zat mannen zijn die die Yns heel erg leuk vinden!
Of gaat het puur om de seks en de omnom?
niet dusquote:Op zondag 10 november 2013 00:36 schreef IrishBastard het volgende:
Als dat, dan ga gewoon de stad in en scoor. SjongejongeJe bent de vrouw, jij kan dat doen
Die vond ik ook zo leuk toenquote:Op zondag 10 november 2013 00:33 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Deze vond ik helemaal baas toen ik 12 was, ofzo
Dat moet haast wel idd, ik ben 31quote:Op zondag 10 november 2013 00:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Denk dat hij zich vergist in hoe oud hij toen was. Het was voor mij iig basisschooltijd en IB is jonger dan ik dus
( (bijna) 27 en IB is 25)
quote:Op zondag 10 november 2013 00:44 schreef Greys het volgende:
De vraag of het om de seks ging was ook echt niet lullig bedoeld hoor
Had gekund toch?![]()
En ik snap het echt, dat je daar echt wel eens naar verlangt, naar huisje boompje beestje.
Maar da's ook niet altijd zaligmakend.
Het enige dat ik kan zeggen, wees zoveel mogelijk die Yns die ik toen gezien heb en dan komt er echt eentje (of meer) die zijn handen mag dichtknijpen! Maar wat je zelf net aangaf, dat je jezelf haat als je afhankelijk en onzeker bent, probeer daar idd zoveel mogelijk van af te komen, want dat straalt iemand soms onbewust toch uit. Mannen willen denken 'Jezus, wat een leuke vrouw, als ik die maar kan krijgen!' en niet 'Leuke meid, maar volgens mij vraagt ze zich nu al af wat IK in haar zie?'.
Het klinkt stom en cliché maar het is oh zo waar, maak je eigen leven zo leuk mogelijk, doe lekker af en toe een weekendje met vriendinnen wat ik wel eens van je langs zie komen op Facebook en heb plezier. Wedden dat je dan in de gaten gaat lopen van iemand(en)?
Af en toe mis ik het echt wel hoor, vooral omdat ik toch wat meer gebonden ben ivm R. Anders zou ik overal zitten denk ikquote:Op zondag 10 november 2013 00:50 schreef Greys het volgende:
Hahaha Bamba, dat bedoelde ik idd met dat huisje boompje beestje ook niet altijd zaligmakend is.
Soms mis je toch de vrijheid van het single zijn. En de spanning van 'zou het zoenen worden?'. En die tien seconden vlak voordat je voor het eerst met iemand zoent, whaaaaaaaaaaa
![]()
Er zitten voordelen aan beide situaties.
Mensen die steil haar hebben willen soms krullen en de mensen met krullen willen steil haar, zeg maar
Goedzoquote:Op zondag 10 november 2013 00:51 schreef Ynske het volgende:
Daarom ook dat ik zo geniet van t dansen. T maakt je bewuster van jezelf.
Tis gewoon even een dipje voor de zaterdagavond. Morgen is t weer over
oh mag ik de25ste dan een consult?quote:Op zondag 10 november 2013 00:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Graties, want je hebt er vaak geen zak aan!
kloptquote:Op zondag 10 november 2013 00:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Goedzo
Ik merkte wel dat als ik me zo voelde, dat (en dat klinkt vast echt superstom) een paar dagen gezond eten, wat kiwi's, extra vitamientjes, beetje op tijd naar bed en een beetje extra optutten als ik uit mijn nest kwam echt enorm hielpen. Dan kijk je ineens in de spiegel en denk je 'Ik ben best een lekker wijf!' en ga je fluitend de straat op en shiiiiiiiiiiine je. En dat is aantrekkelijk. En niet alleen voor potentiële luffers hoor, ook voor de mensen om je heen, je vriendinnen.
Moet daar zelf ook wat vaker naar handelen. Soms laat je jezelf een beetje wegsloffen in een dippie, dat heb ik tenminste soms. Dan vind je jezelf stom en word je idd om alles onzeker. Jezelf een schop onder je hol en een mascaraatje geven helpt dan een berg
Ja hoor, ik loei wel iets bemoedigend in je oor terwijl je 140 gooit.quote:Op zondag 10 november 2013 00:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh mag ik de25ste dan een consult?
Ik eigenlijk ook niet, maar dan moet ik echt eens leren eerder op te staanquote:Op zondag 10 november 2013 00:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
klopt
K mag van mezelf de deur niet uit als niet opgemaakt en leuk is..
quote:Op zondag 10 november 2013 00:56 schreef Greys het volgende:
Ik geef alleen geen garanties op succes, want ik ben zelf ook heeeeeeeeeeeel vaak de fout in gegaan. Met alles. En voornamelijk met mannen
k heb t ochtends 15 min nodig. Maar heb natuurlijk geen Rquote:Op zondag 10 november 2013 00:56 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet, maar dan moet ik echt eens leren eerder op te staan![]()
![]()
Maar het helpt idd wel
quote:Op zondag 10 november 2013 00:59 schreef Greys het volgende:
Ik weet nog dat ik een periode had dat ik er echt een intense haat aan had dat ik 1.82 ben. Want dan ben je nooit klein en schattig. En mannen willen je dan nooit beschermen enzo![]()
En dan heb ik ook nog niet een lief stemmetje maar een beetje een brullerige brom en ram ik mensen joviaal op de schouder. Dan ben je al snel 'one of the guys', zelfs met lang haar en tieten
Maar tegenwoordig heb ik besloten dat ik een enorm lekker wijf ben en dat iedereen die mij kent mij maar moet waarderen om wie ik ben en anders moeten we maar afscheid nemen.
Geen idee hoe lang dat duurt, deze faaaaaaaase, maar het is zo. Dus
slaap lekker!quote:Op zondag 10 november 2013 01:00 schreef Greys het volgende:
Ik ga mijn goddelijk lichaam onder een dekbed slingeren, want anders shine ik morgen niet.
En ik moet om acht uur op
Slaap lekker, liefjens
Echt? Ik mis het totaal niet.quote:Op zondag 10 november 2013 00:48 schreef Bamba het volgende:
Ik mis af en toe de tijd wel dat ik juist single was. Of missen is niet het juiste woord, maar omdat ik al best wel lang bij mijn man ben (bijna 12 jaar) zie ik de charme van het vrijgezel zijn en lekker rondkijken er wel in.
Maar ik zou 'm nooit willen ruilen hoor
quote:Op zondag 10 november 2013 09:29 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
Ik was even aan het teruglezen en ook hier weer tranen over mijn wangen bij de ravioli
Zoonlief zat me heel verbaasd aan te kijken en vroeg waarom ik zo moest lachen. Eh... dat kon ik dus niet uitleggen. Of nou ja het kon wel maar ik wilde het niet
Ik ookquote:
Ik voel me ziek en ik denk ( weet wel zeker) van de mtx....Als het goed is is dat morgen weer voorbij, maar nu echt giga koppijn en misselijk...maar wel al 2 crackers naar binnenquote:Op zondag 10 november 2013 11:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
![]()
Tweede kopje al.![]()
Maarre... why, Laysa?
Die MTX lijkt me echt hoerenspul. De internist opperde dat als Remicade niet werkt ik moest gaan denken aan of toch sulfasalazine of MTX.. nou, niet MTX.. bedankt.quote:Op zondag 10 november 2013 11:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik voel me ziek en ik denk ( weet wel zeker) van de mtx....Als het goed is is dat morgen weer voorbij, maar nu echt giga koppijn en misselijk...maar wel al 2 crackers naar binnen
Ik heb er tot nu toe maar 1 dag last van....dus ik verwacht morgen me weer beter te voelenquote:Op zondag 10 november 2013 11:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die MTX lijkt me echt hoerenspul. De internist opperde dat als Remicade niet werkt ik moest gaan denken aan of toch sulfasalazine of MTX.. nou, niet MTX.. bedankt.
Waarom? Als je het niet lekker vindtquote:
Omdat als ik alleen al aan koffie denk ik nu moet overgevenquote:Op zondag 10 november 2013 11:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Waarom? Als je het niet lekker vindt
Dat snap ikquote:Op zondag 10 november 2013 11:42 schreef Laysa het volgende:
Omdat als ik alleen al aan koffie denk ik nu moet overgeven
op een of andere vage manier werkt mijn hoofd zo....ik kan het ook niet uitleggen, maar dat hou ik nu wel binnenquote:Op zondag 10 november 2013 11:43 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat snap ikMaar als je thee ook niet lekker vindt dan lijkt me dat niet echt een fijn alternatief.
Raar hoofdquote:Op zondag 10 november 2013 11:44 schreef Laysa het volgende:
op een of andere vage manier werkt mijn hoofd zo....ik kan het ook niet uitleggen, maar dat hou ik nu wel binnen
Sophie leren om haar voeten te vegenquote:Op zondag 10 november 2013 11:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oh godIk heb de kattenbakdeksel even buiten gelegd zodat ie ook ff kan luchten. Nu zie ik dus dat Sophie de bak op gaat, maar dr poten zijn nog nat
Al dat grit aan die poten
5 (?) potten gisteren.quote:Op zondag 10 november 2013 12:00 schreef indaha het volgende:
[..]
Sophie leren om haar voeten te vegen
Hopelijk voel je je snel beter Laysa, maar fijn dat het wel helpt tegen de pijn
Ik drink normaal niet snel thee maat wel als ik ziek ben of als ik sushi eet, want als ik fris drink bij de sushi dan moet ik boeren en hikken
Brunchquote:Op zondag 10 november 2013 12:18 schreef Iwanius het volgende:
Middag allemaal. Goed geslapen en al de nodige cafeïne achter de kiezen of al aan de middaglunch?
Gewoon proevenquote:Op zondag 10 november 2013 12:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wij hebben hier twee appelbomen in de tuinEn aan één hangen nog steeds appels. Maar weet van die niet of ze te eten zijn
Ik ben allergisch voor appel als het nog niet bewerkt is.quote:
Oh wat stomquote:Op zondag 10 november 2013 12:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor appel als het nog niet bewerkt is.![]()
Appeltaart/flap/moes kan ik bijv wel eten.
ik zie het al voor me. echt mannenwerk.quote:Op zondag 10 november 2013 12:57 schreef Queller het volgende:
Wij hebben ff het terras opgehoogd
De téring, dat is geen werk voor ons hoor
veel plezier!quote:Op zondag 10 november 2013 14:12 schreef IrishBastard het volgende:
Ik ga zo mooi even met mijn nieuwe camera naar het bos met 'n vriend die ook in to fotografie is. Ben benieuwd of we nog wat moois kunnen schieten
Cool!quote:Op zondag 10 november 2013 14:12 schreef IrishBastard het volgende:
Ik ga zo mooi even met mijn nieuwe camera naar het bos met 'n vriend die ook in to fotografie is. Ben benieuwd of we nog wat moois kunnen schieten
Ik ben er niet voor gebouwd; ik kreeg de laatste grindtegels met geen mogelijkheid meer omhoog. Maar goed: het ligt. Laat de regen nu maar komen!quote:Op zondag 10 november 2013 12:58 schreef sararaats het volgende:
ik zie het al voor me. echt mannenwerk.
wees gerust, ik plaag je maar
hulde!quote:Op zondag 10 november 2013 14:55 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik ben er niet voor gebouwd; ik kreeg de laatste grindtegels met geen mogelijkheid meer omhoog. Maar goed: het ligt. Laat de regen nu maar komen!
had je t niet beter kunnen verlagen zodat je huis droog blijft bij regen?quote:Op zondag 10 november 2013 12:57 schreef Queller het volgende:
Wij hebben ff het terras opgehoogd
De téring, dat is geen werk voor ons hoor
Precies daarom hebben we het verhoogd, zodat het niet meer afwatert richting de achterdeurquote:Op zondag 10 november 2013 15:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
had je t niet beter kunnen verlagen zodat je huis droog blijft bij regen?
Leuk Sara!quote:Op zondag 10 november 2013 17:29 schreef sararaats het volgende:
mijn zus is een crea-bea. ze gaat voor mij een shoppingtas maken. ze heeft haar eigen label: Dotjes.
ik denk dat m'n petekindje ermee gaat komen met Kerst of Nieuwjaarik plaats dan zeker een foto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |