Ja hoor, ik loei wel iets bemoedigend in je oor terwijl je 140 gooit.quote:Op zondag 10 november 2013 00:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh mag ik de25ste dan een consult?
Ik eigenlijk ook niet, maar dan moet ik echt eens leren eerder op te staanquote:Op zondag 10 november 2013 00:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
klopt
K mag van mezelf de deur niet uit als niet opgemaakt en leuk is..
quote:Op zondag 10 november 2013 00:56 schreef Greys het volgende:
Ik geef alleen geen garanties op succes, want ik ben zelf ook heeeeeeeeeeeel vaak de fout in gegaan. Met alles. En voornamelijk met mannen
k heb t ochtends 15 min nodig. Maar heb natuurlijk geen Rquote:Op zondag 10 november 2013 00:56 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet, maar dan moet ik echt eens leren eerder op te staan![]()
![]()
Maar het helpt idd wel
quote:Op zondag 10 november 2013 00:59 schreef Greys het volgende:
Ik weet nog dat ik een periode had dat ik er echt een intense haat aan had dat ik 1.82 ben. Want dan ben je nooit klein en schattig. En mannen willen je dan nooit beschermen enzo![]()
En dan heb ik ook nog niet een lief stemmetje maar een beetje een brullerige brom en ram ik mensen joviaal op de schouder. Dan ben je al snel 'one of the guys', zelfs met lang haar en tieten
Maar tegenwoordig heb ik besloten dat ik een enorm lekker wijf ben en dat iedereen die mij kent mij maar moet waarderen om wie ik ben en anders moeten we maar afscheid nemen.
Geen idee hoe lang dat duurt, deze faaaaaaaase, maar het is zo. Dus
slaap lekker!quote:Op zondag 10 november 2013 01:00 schreef Greys het volgende:
Ik ga mijn goddelijk lichaam onder een dekbed slingeren, want anders shine ik morgen niet.
En ik moet om acht uur op
Slaap lekker, liefjens
Echt? Ik mis het totaal niet.quote:Op zondag 10 november 2013 00:48 schreef Bamba het volgende:
Ik mis af en toe de tijd wel dat ik juist single was. Of missen is niet het juiste woord, maar omdat ik al best wel lang bij mijn man ben (bijna 12 jaar) zie ik de charme van het vrijgezel zijn en lekker rondkijken er wel in.
Maar ik zou 'm nooit willen ruilen hoor
quote:Op zondag 10 november 2013 09:29 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
Ik was even aan het teruglezen en ook hier weer tranen over mijn wangen bij de ravioli
Zoonlief zat me heel verbaasd aan te kijken en vroeg waarom ik zo moest lachen. Eh... dat kon ik dus niet uitleggen. Of nou ja het kon wel maar ik wilde het niet
Ik ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |