Die MTX lijkt me echt hoerenspul. De internist opperde dat als Remicade niet werkt ik moest gaan denken aan of toch sulfasalazine of MTX.. nou, niet MTX.. bedankt.quote:Op zondag 10 november 2013 11:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik voel me ziek en ik denk ( weet wel zeker) van de mtx....Als het goed is is dat morgen weer voorbij, maar nu echt giga koppijn en misselijk...maar wel al 2 crackers naar binnen
Ik heb er tot nu toe maar 1 dag last van....dus ik verwacht morgen me weer beter te voelenquote:Op zondag 10 november 2013 11:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die MTX lijkt me echt hoerenspul. De internist opperde dat als Remicade niet werkt ik moest gaan denken aan of toch sulfasalazine of MTX.. nou, niet MTX.. bedankt.
Waarom? Als je het niet lekker vindtquote:
Omdat als ik alleen al aan koffie denk ik nu moet overgevenquote:Op zondag 10 november 2013 11:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Waarom? Als je het niet lekker vindt
Dat snap ikquote:Op zondag 10 november 2013 11:42 schreef Laysa het volgende:
Omdat als ik alleen al aan koffie denk ik nu moet overgeven
op een of andere vage manier werkt mijn hoofd zo....ik kan het ook niet uitleggen, maar dat hou ik nu wel binnenquote:Op zondag 10 november 2013 11:43 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat snap ikMaar als je thee ook niet lekker vindt dan lijkt me dat niet echt een fijn alternatief.
Raar hoofdquote:Op zondag 10 november 2013 11:44 schreef Laysa het volgende:
op een of andere vage manier werkt mijn hoofd zo....ik kan het ook niet uitleggen, maar dat hou ik nu wel binnen
Sophie leren om haar voeten te vegenquote:Op zondag 10 november 2013 11:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oh godIk heb de kattenbakdeksel even buiten gelegd zodat ie ook ff kan luchten. Nu zie ik dus dat Sophie de bak op gaat, maar dr poten zijn nog nat
Al dat grit aan die poten
5 (?) potten gisteren.quote:Op zondag 10 november 2013 12:00 schreef indaha het volgende:
[..]
Sophie leren om haar voeten te vegen
Hopelijk voel je je snel beter Laysa, maar fijn dat het wel helpt tegen de pijn
Ik drink normaal niet snel thee maat wel als ik ziek ben of als ik sushi eet, want als ik fris drink bij de sushi dan moet ik boeren en hikken
Brunchquote:Op zondag 10 november 2013 12:18 schreef Iwanius het volgende:
Middag allemaal. Goed geslapen en al de nodige cafeïne achter de kiezen of al aan de middaglunch?
Gewoon proevenquote:Op zondag 10 november 2013 12:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wij hebben hier twee appelbomen in de tuinEn aan één hangen nog steeds appels. Maar weet van die niet of ze te eten zijn
Ik ben allergisch voor appel als het nog niet bewerkt is.quote:
Oh wat stomquote:Op zondag 10 november 2013 12:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor appel als het nog niet bewerkt is.![]()
Appeltaart/flap/moes kan ik bijv wel eten.
ik zie het al voor me. echt mannenwerk.quote:Op zondag 10 november 2013 12:57 schreef Queller het volgende:
Wij hebben ff het terras opgehoogd
De téring, dat is geen werk voor ons hoor
veel plezier!quote:Op zondag 10 november 2013 14:12 schreef IrishBastard het volgende:
Ik ga zo mooi even met mijn nieuwe camera naar het bos met 'n vriend die ook in to fotografie is. Ben benieuwd of we nog wat moois kunnen schieten
Cool!quote:Op zondag 10 november 2013 14:12 schreef IrishBastard het volgende:
Ik ga zo mooi even met mijn nieuwe camera naar het bos met 'n vriend die ook in to fotografie is. Ben benieuwd of we nog wat moois kunnen schieten
Ik ben er niet voor gebouwd; ik kreeg de laatste grindtegels met geen mogelijkheid meer omhoog. Maar goed: het ligt. Laat de regen nu maar komen!quote:Op zondag 10 november 2013 12:58 schreef sararaats het volgende:
ik zie het al voor me. echt mannenwerk.
wees gerust, ik plaag je maar
hulde!quote:Op zondag 10 november 2013 14:55 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik ben er niet voor gebouwd; ik kreeg de laatste grindtegels met geen mogelijkheid meer omhoog. Maar goed: het ligt. Laat de regen nu maar komen!
had je t niet beter kunnen verlagen zodat je huis droog blijft bij regen?quote:Op zondag 10 november 2013 12:57 schreef Queller het volgende:
Wij hebben ff het terras opgehoogd
De téring, dat is geen werk voor ons hoor
Precies daarom hebben we het verhoogd, zodat het niet meer afwatert richting de achterdeurquote:Op zondag 10 november 2013 15:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
had je t niet beter kunnen verlagen zodat je huis droog blijft bij regen?
Leuk Sara!quote:Op zondag 10 november 2013 17:29 schreef sararaats het volgende:
mijn zus is een crea-bea. ze gaat voor mij een shoppingtas maken. ze heeft haar eigen label: Dotjes.
ik denk dat m'n petekindje ermee gaat komen met Kerst of Nieuwjaarik plaats dan zeker een foto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |