Oh wat stomquote:Op zondag 10 november 2013 12:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor appel als het nog niet bewerkt is.![]()
Appeltaart/flap/moes kan ik bijv wel eten.
ik zie het al voor me. echt mannenwerk.quote:Op zondag 10 november 2013 12:57 schreef Queller het volgende:
Wij hebben ff het terras opgehoogd
De téring, dat is geen werk voor ons hoor
veel plezier!quote:Op zondag 10 november 2013 14:12 schreef IrishBastard het volgende:
Ik ga zo mooi even met mijn nieuwe camera naar het bos met 'n vriend die ook in to fotografie is. Ben benieuwd of we nog wat moois kunnen schieten
Cool!quote:Op zondag 10 november 2013 14:12 schreef IrishBastard het volgende:
Ik ga zo mooi even met mijn nieuwe camera naar het bos met 'n vriend die ook in to fotografie is. Ben benieuwd of we nog wat moois kunnen schieten
Ik ben er niet voor gebouwd; ik kreeg de laatste grindtegels met geen mogelijkheid meer omhoog. Maar goed: het ligt. Laat de regen nu maar komen!quote:Op zondag 10 november 2013 12:58 schreef sararaats het volgende:
ik zie het al voor me. echt mannenwerk.
wees gerust, ik plaag je maar
hulde!quote:Op zondag 10 november 2013 14:55 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik ben er niet voor gebouwd; ik kreeg de laatste grindtegels met geen mogelijkheid meer omhoog. Maar goed: het ligt. Laat de regen nu maar komen!
had je t niet beter kunnen verlagen zodat je huis droog blijft bij regen?quote:Op zondag 10 november 2013 12:57 schreef Queller het volgende:
Wij hebben ff het terras opgehoogd
De téring, dat is geen werk voor ons hoor
Precies daarom hebben we het verhoogd, zodat het niet meer afwatert richting de achterdeurquote:Op zondag 10 november 2013 15:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
had je t niet beter kunnen verlagen zodat je huis droog blijft bij regen?
Leuk Sara!quote:Op zondag 10 november 2013 17:29 schreef sararaats het volgende:
mijn zus is een crea-bea. ze gaat voor mij een shoppingtas maken. ze heeft haar eigen label: Dotjes.
ik denk dat m'n petekindje ermee gaat komen met Kerst of Nieuwjaarik plaats dan zeker een foto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |