ga ik 8 van de 10. Ik ben veel te lomp voor dansles joh.quote:Op zondag 10 november 2013 21:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
opgetut de deur uit gaan, in idd op dansles
onzin!quote:Op zondag 10 november 2013 21:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
ga ik 8 van de 10. Ik ben veel te lomp voor dansles joh.
Eehquote:Op zondag 10 november 2013 21:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
onzin!
alles kun je leren.
ben je lomp tijdens de sex?
Echt missen ook niet, maar wel het gevoel van vrijgezel zijn, de kriebels in de buik. Die je echt de eerste tijd hebt zeg maar. Wat er voor in de plaats komt is veel beter natuurlijk. Maar het is zoals Greys zegt denk ik: als je steil haar hebt, wil je krullen. Mensen met krullen willen steil haar.quote:
ontkennen heeft nu geen zin meer.quote:Op zondag 10 november 2013 21:32 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nu impliceer je dat ik seks gehad heb met Toek
quote:Op zondag 10 november 2013 20:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja stop maar met zoeken allemaal, ze isturrrrrrr!
Uitbrakken van gister?quote:Op zondag 10 november 2013 21:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vandaag ben ik ff iets minder lekker, maar na vannacht ben ik weer de goddelijkheid zelve
Ja, ontzettend gezellig, maar ook ontzettend laat met niet alleen dubbelfriss zeg maarquote:Op zondag 10 november 2013 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Uitbrakken van gister?
Ik hoop dat uwe goddelijkheid mij morgen dan weer met uw gezelschap wilt verblijden
Even wel lekker, maar 2 weken is wel erg lang.quote:Op zondag 10 november 2013 22:23 schreef Greys het volgende:
Lekker Roozjee, dat heb jij ook wel eens verdiend he, een tijdje niet zo gruwelijk vroeg op
Genieten
Hebbie geen pot augurken?quote:Op zondag 10 november 2013 22:40 schreef Greys het volgende:
Ik haal voor de zekerheid ook wel een uitdeelzak met iets ofzo. Al komt er nooit iemand SinteMaarten hier![]()
Zal je net zien dat als ik 1 jaar niets haal, dat ze dan komen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |