Goed! Ze zijn gisteren thuisgekomen uit het zkh. Dus ik hoop dat we deze week nog even langs kunnen gaan (we wonen helaas een uur van hun vandaan) en dan wil ik ook foto's makenquote:Op maandag 11 november 2013 12:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe is het met je nieuwe neefje Bliss?
Da's fijn, lekker thuis! Lijkt me heel speciaal voor je om je neefje op de foto te mogen zettenquote:Op maandag 11 november 2013 12:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Goed! Ze zijn gisteren thuisgekomen uit het zkh. Dus ik hoop dat we deze week nog even langs kunnen gaan (we wonen helaas een uur van hun vandaan) en dan wil ik ook foto's maken
Ja! Ik heb er echt veel zin inquote:Op maandag 11 november 2013 12:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Da's fijn, lekker thuis! Lijkt me heel speciaal voor je om je neefje op de foto te mogen zetten
Ik zou d'r zo een lampionnetje voor gaan maken.quote:
Het eerste jaar dat we hier woonden en ik daarvoor nooit augurken aan de deur kreeg, had ik voor de zekerheid toch een zakje snoep gekocht.quote:Op maandag 11 november 2013 13:21 schreef Greys het volgende:
Zijn er nou ook écht augurken die dan een mandarijn kiezen als er ook Milkyways liggen?
Kom maar zingen, dan mag je 2 dingen van het dienblad pakkenquote:Op maandag 11 november 2013 13:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zou d'r zo een lampionnetje voor gaan maken.
Het wordt wel echt narcose, want de DA kijkt dan gelijk ook na of er geen ontsteking/doorgroeiende wortel zit. (Diva heeft de laatste tijd ook last van traanoogjes. Dat kan ook door stof/hooiallergie komen, maar ook wel eens door tandproblemen.)quote:Op maandag 11 november 2013 13:23 schreef Greys het volgende:
Candaasje, idd sneu, maar volgens mij is dat bijslijpen supersnel klaar!
Dus dan hoeft ze iig maar heeeel even onder narcose. Is het niet gewoon een heel kort klein roesje? Of heet dat ook narcose? Ik weet dat nooit
Daarna voelt ze zich vast weer beter, moet je maar denken!
Oh ik heb jou nog helemaal niet een dm gestuurd voor de fontein bedenk ik me nu! Ga ik nu doen
Neuh, narcose is bagger. Stomme tandquote:Op maandag 11 november 2013 13:28 schreef Oognip het volgende:
Waaaaaaarom noemen jullie die kinderen augurken? Ik snap het niet
Candaasje, wat naar, narcose is niet tof voor konijntjes
Vanaf post 150 van dit topic ff lezenquote:Op maandag 11 november 2013 13:28 schreef Oognip het volgende:
Waaaaaaarom noemen jullie die kinderen augurken? Ik snap het niet
Candaasje, wat naar, narcose is niet tof voor konijntjes
Maar je hebt gister een leuke avond gehad en woensdag weer een leuke avond.quote:Op maandag 11 november 2013 09:04 schreef Ynske het volgende:
aangekomen en dan blijkt dat je je nieuwe plek moet gaan zoeken...
Twee!?quote:Op maandag 11 november 2013 13:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kom maar zingen, dan mag je 2 dingen van het dienblad pakken
Hm.... ik zou het ook doen denk ik, ware het niet dat ik mandarijnen nooit zo vertrouw...die dingen kunnen zo zuur uit de hoek komenquote:Op maandag 11 november 2013 13:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het eerste jaar dat we hier woonden en ik daarvoor nooit augurken aan de deur kreeg, had ik voor de zekerheid toch een zakje snoep gekocht.
Maar toen bleek het dus opstellen in rijen van twee en als klap op de vuurpijl vroeg zo'n augurk van de Vrije School "heeft u geen fruit, mevrouw?"
Gelukkig vond ik nog een gerimpelde appel in de koelkast en sindsdien haal ik ook altijd maar mandarijnen
En ja, er zijn écht augurken die een mandarijn boven een chocoladereep verkiezen, daar blijf ik me ook over verbazen
quote:Op maandag 11 november 2013 13:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar je hebt gister een leuke avond gehad en woensdag weer een leuke avond.
Waaaaaaaaaaar is je positiviteit?Ik las ook al ergens iets over jezelf naar het werk slepen
Het is alweer bijna avond
Van werken komt er zeker weinig nu?quote:Op maandag 11 november 2013 13:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
die positiviteit die ligt er zeker, zit hier met een smile van oor tot oor
Wist ik eigk al.quote:
Ohquote:Op maandag 11 november 2013 13:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vanaf post 150 van dit topic ff lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |