quote:

En dan geef je de visite wijn met bieten?quote:Op zondag 10 november 2013 23:30 schreef Greys het volgende:
Ik geef het op, ik ga te bed en ongegeneerd ronken.
Tot morgen, zonnestraaltjes!![]()
Oh...
[..]
Iets met een halve mantel weggeven aan een arm iemand.
En om dat te eren bietsen kinderen om snoep.
Ik vond het vroegah geweldig. Bij thuiskomst een dienblad aan je moeder vragen en al je opgehaald snoep er op uitstorten

Jaaa! En onderweg alle sinaasappels en mandarijnen eruit gooien, want dat was zo zwaarquote:Op zondag 10 november 2013 23:30 schreef Greys het volgende:
Oh...
[..]
Ik vond het vroegah geweldig. Bij thuiskomst een dienblad aan je moeder vragen en al je opgehaald snoep er op uitstorten

En dan ook nog op de fiets 3 km naar het echte dorp, want daar mocht je dan bij de snackbar zingen en kreeg je een patatjequote:Op zondag 10 november 2013 23:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jaaa! En onderweg alle sinaasappels en mandarijnen eruit gooien, want dat was zo zwaar![]()
En dan de tas op de achtertafel leeggooien. nog een paar dingetjes op mogen eten en dan op bedje.
Ik duik zo achter je aan Greys

Hier in Groningen hadden we dan nog het prachtige rijm:quote:Op zondag 10 november 2013 23:30 schreef Greys het volgende:
Oh...
[..]

mogguh hoe was het?quote:

gezellig even een drankje gedaan.quote:Op maandag 11 november 2013 06:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
mogguh hoe was het?maar eens kijken wat deze dag van de gekken me brengt op het werk

quote:

wel de gezelligste die ik ken, na Rotterdammers (quote:

Waarom vind je dat kut, of gaat ie een paar dagen of zo?quote:Op maandag 11 november 2013 07:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Pff heb echt slecht geslapen en raar gedroomd. Vandaag weer werken na een week ziek te zijn geweest. En Ib gaat tot donderdag weg met zijn nieuwe werk en dat vind ik kut![]()
Leuk begin van de week zo

Hij is 3 nachten weg, en ook nog eens niet om de hoek. En omdat er laatst is ingebroken enzo.quote:Op maandag 11 november 2013 08:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waarom vind je dat kut, of gaat ie een paar dagen of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |