Ing vroeg of ik geen augurken had om uit te delen, zie hier: F&F / [SC] # 2322 Gezocht: lekker gezelschap!quote:Op maandag 11 november 2013 13:28 schreef Oognip het volgende:
Waaaaaaarom noemen jullie die kinderen augurken? Ik snap het niet
Dito.quote:Op maandag 11 november 2013 13:42 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb een lamlendige lummeldag@work. Komt niks uit mijn klauwen.
k heb al meer gedaan dan voor mn vakantie op een hele dagquote:Op maandag 11 november 2013 13:41 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Van werken komt er zeker weinig nu?Hihi
Whehehe toch lief van jequote:Op maandag 11 november 2013 13:44 schreef Greys het volgende:
Oh katdemmit
Ing had het al uitgelegd, the easy way. Die post had ik gemist
Ik ben vooral aan het socializen. Van koffiedrinken naar mensen bellen om (functioneel) bij te kletsen naar lunch en dadelijk weer even bijpraten.quote:Op maandag 11 november 2013 13:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Dito.
Nou ja, ik heb in de eerste 3 uur reteveel gedaan en dingen waarvan ik dacht dat ik er lang over ging doen gingen zo snel, dat ik nu een beetje zit te lummelen![]()
Ik zit hier te janken van het lachenquote:Op maandag 11 november 2013 13:34 schreef Ingetje79 het volgende:
en als klap op de vuurpijl vroeg zo'n augurk van de Vrije School "heeft u geen fruit, mevrouw?"
Ik heb thuis zo'n dagquote:Op maandag 11 november 2013 13:42 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb een lamlendige lummeldag@work. Komt niks uit mijn klauwen.
Ik nu ookquote:Op maandag 11 november 2013 13:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit hier te janken van het lachen
Jij snellert! Alles oké met Mellie?quote:Op maandag 11 november 2013 13:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb eerst lekker uitgeslapen en zou vanmiddag met Melv naar de da en dan boodschappen doen, maar da belde om 10.45 of ik ook met 10 minuten al zou kunnen konen, dus in sneltreintempo opgefrist, aangekleed en weg.
Daarna direct maar boodschappen gedaan en nu ben ik vooruit aan het koken voor 3 dagen
Uiteraard.quote:Bijkletsen en lunch is heul belangrijk tijdens werkuren heur Cat en Krees![]()
Hacheequote:Op maandag 11 november 2013 13:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij snellert! Alles oké met Mellie?
[..]
Uiteraard.![]()
Ik zag net een recept voor hachee. Zin in! Maar geen tijd om boodschappen te doen én het voldoende te laten pruttelen.
quote:Op maandag 11 november 2013 13:53 schreef Greys het volgende:
Ik heb net bepaald dat ik vanavond een goeikoop camembertje in de ovenmagnetron kwak, met daarin wat knoflook gestoken. En dan daarbij stukjes grof brood om te dippen en fruit
Lokwoordje?quote:
Ik ga er spiesjaal voor naar de Lidl na mijn werk, be proudquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |