SPOILER: The Voice of HollandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het laatste nieuws (/ TAL / Korte nieuwtjes & feitjes over en rondom The Voice):
[28/07] TAL / 'The Voice kan ook tegen je werken'
[19/07] TAL / The Voice of Holland krijgt nieuw onderdeel
[15/07] TAL / Rebecca wil meedoen aan The Voice
The Voice spellen:
TAL / Adopteer een kandidaat - The Voice of Holland IV
TAL / Kijkcijfer(spel) topic: The Voice of Holland IV
----------------------------------------------------------------------------Team Marco Borsato
TAL / #teamMarco - Märel Bijveld
TAL / #teamMarco - Gerrie Dantuma
TAL / #teamMarco - Sarah van der Meer
TAL / #teamMarco - Julia van der ToornTeam Trijntje Oosterhuis
TAL / #teamTrijntje - Jermain van der Bogt / Wudstik
TAL / #teamTrijntje - Nicole Bus
TAL / #teamTrijntje - Nikita Doornbosch
TAL / #teamTrijntje - Shirma RouseTeam Ilse deLange
TAL / #teamIlse - Lizzy Ossevoort
TAL / #teamIlse - Bylear Sumter
TAL / #teamIlse - Cheyenne Toney
TAL / #teamIlse - Roy de ValkTeam Ali B
TAL / #teamAli - Jarno Ibarra Bent
TAL / #teamAli - Vince Irie
TAL / #teamAli - Jennifer Lynn
TAL / #teamAli - Collin de Vriesheitieh
quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:55 schreef Cee het volgende:
Echt, dit is als het draaien van een Schlager tijdens een interview met een Nederlander. Ze komt uit Brazilië en dan hup, die tango.
Precies, een Argentijnse tango.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:55 schreef Cee het volgende:
Echt, dit is als het draaien van een Schlager tijdens een interview met een Nederlander. Ze komt uit Brazilië en dan hup, die tango.
Jut en Julquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:56 schreef Aspergermeisje het volgende:
Nu moet Trijntje één van deze kiezen?
ja of niemand neemik aanquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:56 schreef Aspergermeisje het volgende:
Nu moet Trijntje één van deze kiezen?
En dan? Niemand eruit in liveshow 1 of gaan er twee per team in leaveshow 1?quote:
contractueel vastgelegdquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:57 schreef Stickertje het volgende:
Er is niemand die zegt ' ... is niet goed, kan ik makkelijk winnen '
Oh ja dat weet ik eigenlijk niet, misschien moet ze welquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dan? Niemand eruit in liveshow 1 of gaan er twee per team in leaveshow 1?
Oh ja, zielig verhaal
En heb je ook een hapje uit je wenkbrauw, zoals deze gozer? Want dan vind ik het wel zieluuuugquote:Op vrijdag 8 november 2013 21:58 schreef Stickertje het volgende:
Eenmuis heeft 2 dagen geleden in mijn vinger gebeten, doet nu nog pijn.. #zieligverhaal
Waarom niet?quote:
Story of her life..quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:00 schreef miss_dynastie het volgende:
"het is erop gekomen, dus het kan er ook weer af"
Nou de kilo's nog, veeg me op![]()
Omdat het lijkt alsof hij een ongelukgje heeft gehad met een sigaret aanstekenquote:
Je hebt Maxima gemistquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:01 schreef JaneDoe het volgende:
ik ben afgehaakt een uur geleden, nog wat gemist?
dit preogramma duurt ook veel te lang
Na Yuli ging het bergafwaarts maar dat kan ook met m'n bloedende traanbuizen te maken hebben.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:01 schreef JaneDoe het volgende:
ik ben afgehaakt een uur geleden, nog wat gemist?
dit preogramma duurt ook veel te lang
quote:
maw niks gemist dus, thnxquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Na Yuli ging het bergafwaarts maar dat kan ook met m'n bloedende traanbuizen te maken hebben.
Trijntje wil die steal.quote:
Ik hoor dat ze de Pietendiscussie weer gaan oprakelen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:03 schreef Stickertje het volgende:
Ik hoor al 2 uur helikopters overvliegen. Veel slachtoffers gevallen door het optreden van Yuli
Ja maar die kiest ilse natuurlijkquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh, zie, Trijntje gaat voor haar, dat wordt de steal. En nu krijgt de panterbroek ook een nieuwe eigenaar
Ik denk dat Ilse Darren kiest hoor...quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:04 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja maar die kiest ilse natuurlijk
Ze gunnen de panterbroek van Trijntje een tweede levenquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:05 schreef Cee het volgende:
Wat zien/horen ze in godsnaam in dat gastje?
Die moet ook door dus hemelen ze hem nog ff op... anders is het niet geloofwaardigquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:05 schreef Cee het volgende:
Wat zien/horen ze in godsnaam in dat gastje?
Ja maar het programma duurt nog een dik kwartier.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:06 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Die moet ook door dus hemelen ze hem nog ff op... anders is het niet geloofwaardig
Oh nog een battlequote:Op vrijdag 8 november 2013 22:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja maar het programma duurt nog een dik kwartier.
Alleen die met Yuli is het waard terug te kijken. Niet omdat ie zo goed is, maar gewoon, omdat het... het... het is niet uit te leggen. Er gebeuren dingen met haar.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:16 schreef tralalala het volgende:
Nog goede battles vanavond? Heb dit keer VI live gekeken omdat de laatste afleveringen wel heel slecht waren. Alleen die van Mitchell vs die andere knakker gezien en die was ook niet al te bijzonder door de muziekkeuze.
De eerste is het terugkijken waard omdat die om te janken wasquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:16 schreef tralalala het volgende:
Nog goede battles vanavond? Heb dit keer VI live gekeken omdat de laatste afleveringen wel heel slecht waren. Alleen die van Mitchell vs die andere knakker gezien en die was ook niet al te bijzonder door de muziekkeuze.
Je hebt vrij weinig gemist.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:16 schreef Stickertje het volgende:
Ik heb de helft van de uitzending niet kunnen horen door helikopters
quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:17 schreef Stickertje het volgende:
[..]
De eerste is het terugkijken waard omdat die om te janken was
Het is als het eten van een bord met spruitjes (die je niet lust) en je denkt dat je eindelijk alles op hebt, zit hartstikke vol, en dan blijken er nog 2 spruitjes op je bord te liggen.quote:
Zingen?quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:22 schreef hexje het volgende:
Wat doet hij met z'n mond? De eerste bedoel ik.
Nee die niet rode trekt zijn mond heel raar af en toe.quote:
Hij lijkt op een bank-medewerkerquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:23 schreef Uccie het volgende:
Die eerste lijkt op een jaren '80 zanger en ik kan niet op de naam komen
Ik vind hem wat weg hebben van Steve Buschemi.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:23 schreef Uccie het volgende:
Die eerste lijkt op een jaren '80 zanger en ik kan niet op de naam komen
Nee die is het niet, die rooie doet mij ook aan iemand denken...zanger QOTSA?????quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind hem wat weg hebben van Steve Buschemi.
Ja!quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee die is het niet, die rooie doet mij ook aan iemand denken...zanger QOTSA?????
quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Auke begrijpt ook helemaal niet wat-ie zingt. Staat-ie smekend "darling,stand by me" tegen die ander te zingen
matt kan beter engelsquote:
de hot voet is toe kold en de kold voet is toe hot!quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:25 schreef tralalala het volgende:
Ali kan nog wat leren van Rob Geus zijn Engels.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:26 schreef MissJ het volgende:
[..]
de hot voet is toe kold en de kold voet is toe hot!
quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:26 schreef MissJ het volgende:
[..]
den poet the kold voet in the microgolfquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:26 schreef MissJ het volgende:
[..]
*proest*quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:26 schreef MissJ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
den poet the kold voet in the microgolf
Die wordt er na 1 ronde al zo hard door het publiek uitgeknikkerd dat ze een gat van 60 meter in het asfalt slaat.quote:
ik kan het voor je posten, of wil je het juist niet weten?quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:38 schreef Koen66 het volgende:
Ik kom net thuis
Staat er al ergens wie er door zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:40 schreef Joooo-pi het volgende:
ik doe het wel in spoilertagsThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga straks eens even kijkenSame shit, different day
SC hopper present
Ik denk wel dat ze echt zelf gaatquote:Op zaterdag 9 november 2013 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan het niet zijn dat ze alleen als componist meewerkt?
Cornald Maas heeft vandaag getwitterd dat het heel anders is dan iedereen nu denkt.quote:
Ik denk dat het alleen maar is om te fuckenquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Cornald Maas heeft vandaag getwitterd dat het heel anders is dan iedereen nu denkt.
Dus nu weet ik het niet meer
Of je kijkt gewoon even hier: http://www.rtl.nl/shows/thevoiceofholland/#!/talenten-en-coachesquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:39 schreef iBenny het volgende:
Ali B
TAL / #teamAli - Annika Boxhoorn
TAL / #teamAli - Jill "Helena" van Leeuwen
TAL / #teamAli - Jarno Ibarra Bent
TAL / #teamAli - Vince Irie
TAL / #teamAli - Imelda Wallerle
TAL / #teamAli - Jennifer Lynn
TAL / #teamAli - Yuli Minguel
TAL / #teamAli - Collin de VriesMarco Borsato
TAL / #teamMarco - Märel Bijveld
TAL / #teamMarco - Gerrie Dantuma
TAL / #teamMarco - Steven de Geus
TAL / #teamMarco - Marvin Kneefel
TAL / #teamMarco - Sarah van der Meer
TAL / #teamMarco - Grant Scott
TAL / #teamMarco - Fantine Tho
TAL / #teamMarco - Julia van der ToornIlse deLange
TAL / #teamIlse - Gaby Boterkooper
TAL / #teamIlse - Mitchell Brunings, ontdekt in buitenland
TAL / #teamIlse - Darren van der Lek
TAL / #teamIlse - Lizzy Ossevoort
TAL / #teamIlse - Coosje Smid
TAL / #teamIlse - Bylear Sumter
TAL / #teamIlse - Cheyenne Toney
TAL / #teamIlse - Roy de ValkTrijntje Oosterhuis
TAL / #teamTrijntje - Nikay Agterhuis
TAL / #teamTrijntje - Nicole Bus
TAL / #teamTrijntje - Nikita Doornbosch
TAL / #teamTrijntje - Matt Heanes
TAL / #teamTrijntje - Sanne Klein Horsman, kanshebber?
TAL / #teamTrijntje - Steffen Morrison
TAL / #teamTrijntje - Shirma Rouse
TAL / #teamTrijntje - Jermain van der Bogt / Wudstik
...ik zal ff kijken of het wat visueler kan
Ja,quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:52 schreef AhmedJaret het volgende:
er zit niks tussen dit jaar om eerlijk met je te zijn
wat ze echt zouden moeten doen is een ultimate showdown doen van alle talentenjacht winnaars van idols xfactor et cetera allemaal bij elkaar en dan een soort NK talenten jacht
dat zou echt een success zijn
wie?quote:Op zondag 10 november 2013 01:22 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja,
Ben Saunders, Jamai, Boris, Rochelle, Iris Kroes etc tegen elkaar strijden ^^
Dat zou me nou niet bepaald verbazen. Die kan samen met Nicole Bus gaan uithuilen, denk ik, na er zo'n beetje om dezelfde reden uit geknikkerd te zijn. Dat kan je nu al voorspellen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Die wordt er na 1 ronde al zo hard door het publiek uitgeknikkerd dat ze een gat van 60 meter in het asfalt slaat.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Die wordt er na 1 ronde al zo hard door het publiek uitgeknikkerd dat ze een gat van 60 meter in het asfalt slaat.
Het viel me echt van haar tegen dat toen Ali B haar wat adviezen gaf, en probeerde te werken aan ''minder'', dat ze toen zei: ''dan ga ik naar huis, Ali''. Dat is zo'n laffe en makkelijke opmerking.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Rochellequote:Op zondag 10 november 2013 01:22 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja,
Ben Saunders, Jamai, Boris, Rochelle, Iris Kroes etc tegen elkaar strijden ^^
owja dat was dat anorexia type met die vreselijke tattooquote:Op zondag 10 november 2013 16:37 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zij heeft toch Xfactor gewonnen 1 a 2 jaar geleden?
Het was in ieder geval niet zo slim.quote:Op zondag 10 november 2013 12:35 schreef GwaiLow het volgende:
Het viel me echt van haar tegen dat toen Ali B haar wat adviezen gaf, en probeerde te werken aan ''minder'', dat ze toen zei: ''dan ga ik naar huis, Ali''. Dat is zo'n laffe en makkelijke opmerking.
Het gaat voor mij enkel om de muziek. Als er daarnaast ook nog iets leuks is om te zien dan is dat mooi meegenomen maar het is niet meer dan een bonus. Die Braziliaanse is inderdaad wel goed, technisch is ze goed en ik hou ook wel van dat speelse.quote:Op zondag 10 november 2013 10:53 schreef female81 het volgende:
[..]
Dat zou me nou niet bepaald verbazen. Die kan samen met Nicole Bus gaan uithuilen, denk ik, na er zo'n beetje om dezelfde reden uit geknikkerd te zijn. Dat kan je nu al voorspellen.
Ja, veel kleurloze mensen weer, waar ik zélf niet van houd, maar die 'verkopen' hier doorgaans wel beter dan een Yuli/Nicole.
Mag de tussenweg ook? Beetje leven in de brouwerij (enigszins vurige typetjes kan ik wel waarderen), maar zonder die hysterie die op een niveau zit dat je tenen ervan gaan krommen? Die Braziliaanse viel me in de afgelopen aflevering positief op.
Moet eerlijk zeggen dat ik die Sarah (?) ook een hele mooie en bijzondere vrouw vind.quote:Op woensdag 13 november 2013 18:53 schreef MissJ het volgende:
[ afbeelding ]
Check waar Piemp zijn linkerhand zit!
Want ze beginnen met ieder 8 kandidaten, elk jurylid? Ik was het ff kwijt hoeveel ze er elk hebben.quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:40 schreef Max23 het volgende:
Als ik het goed begrijp zijn alle teams in tweeën verdeeld en moeten er van de vier kandidaten twee afvallen vanavond.
Slechte keusquote:Op vrijdag 15 november 2013 18:53 schreef Karina het volgende:
Ik zal af en toe even kijken, ik kijk vanavond Zweden-Portugal.
‘Ok, ik heb dan wel twee mannen in mijn team, maar ik ga toch maar tussen de vrouwen staan.’quote:Op woensdag 13 november 2013 18:53 schreef MissJ het volgende:
[ afbeelding ]
Check waar Piemp zijn linkerhand zit!
quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:33 schreef Stickertje het volgende:
Ik zit klaar met whiskey, la vache qui ri kaas blokjes en zoute pindas![]()
Even Audioslave luisteren, ik zie hier wel wanneer het begint, ik wil niet het risico lopen dat ik Ferry Doedens moet zien.
En toch ziet ze er beter uit dan ze al die battle en blinde rondes uit heeft gezien.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Trijntje is drie keer zo breed als toen ze dit liedje voor het eerst zong
Dit omdat dit topic.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen dit en Cake Boss..
Volgens mij is ze wel iets afgevallen sinds de voorrondes. Of ze heeft goede kleding aanquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Trijntje is drie keer zo breed als toen ze dit liedje voor het eerst zong
Marco heeft ook een nieuwe "hit"quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:38 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ilse is de enige die recente hits heeft.
Dit.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:38 schreef Cee het volgende:
[..]
En toch ziet ze er beter uit dan ze al die battle en blinde rondes uit heeft gezien.
Klopt. Anders was het vier keer geweest denk ikquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Volgens mij is ze wel iets afgevallen sinds de voorrondes. Of ze heeft goede kleding aan
quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Marco is écht te belabberd om 'dromen zijn bedrog' nog eens te doen he?
ze ziet er erg naturel uit, en toch mis ik die dierenprint-broeken van haarquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:38 schreef Cee het volgende:
[..]
En toch ziet ze er beter uit dan ze al die battle en blinde rondes uit heeft gezien.
Dit programma duurt maar 2 uur.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:39 schreef Stickertje het volgende:
Waarom zingt marco zijn recente bagger plaat niet?
Die kent niemand.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:39 schreef Stickertje het volgende:
Waarom zingt marco zijn recente bagger plaat niet?
Ooeeee klinkt erg 50 tinten grijs.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
De laptop gaat hier zo uit (orders van de baas)
Al het eten wordt opgegeten door de kandidaten van Obese.quote:
haar lichaam is bijna net zo breed als haar hoofdquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:40 schreef Pheno het volgende:
En de RTL-baas heeft weinig voedzaam zaad, zo blijkt.
Dat is Doutzen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:42 schreef Joooo-pi het volgende:
Wendy en Ilse strijden om de dunste van Holland
wendy is dunnerquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:42 schreef Joooo-pi het volgende:
Wendy en Ilse strijden om de dunste van Holland
Nee, ik zou niet durven, maar de eerste verdient wel een vermeldingquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:42 schreef Stickertje het volgende:
[..]
gaan we genieten/ genoten vinken?![]()
dat is niet bij te houden
Gedaan door Roy Dondersquote:
Echt niet. Het niveau is nog nooit zo hoog geweest.quote:
nou, dat zekerquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:44 schreef Remzz het volgende:
Ook een verschrikkelijk nummer natuurlijk
De noten zijn ook nog nooit zo hoog geweest.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:43 schreef hexje het volgende:
[..]
Echt niet. Het niveau is nog nooit zo hoog geweest.
Nikita de lat heeft gelegd.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:43 schreef Clavis het volgende:
En zij is door naar de live-shows omdat?
goed is ook anders?quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Uithaal is niet slecht, maar ja...
Dit zou Céline Dion nog vals zingen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:44 schreef Remzz het volgende:
Ook een verschrikkelijk nummer natuurlijk
pepernoten?quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
De noten zijn ook nog nooit zo hoog geweest.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:45 schreef Joooo-pi het volgende:
als ze haar hoofd scheef houdt, dan staat haar gebit recht
Steeds maar tegen jouw hoofd aankijken. Arm beestje.quote:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:45 schreef Joooo-pi het volgende:
als ze haar hoofd scheef houdt, dan staat haar gebit recht
Daar was ie gewend aan. Ikzelf ook.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:46 schreef hexje het volgende:
[..]
Steeds maar tegen jouw hoofd aankijken. Arm beestje.
Nee, wel kutnummers.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |