In de OP ermee.quote:Het is je girl Jhali, aka Dearest
Shoutout naar Lil’ Brownie, waddup?
Let’s go
De lijpste gangsters van het internet
Domineren FOK!, curve fever, tinychat
Kom je chillen in de slowchat of op TC
DonnieDarkno is een beetje gay
VA, Roda, MK en supersof
In onze slowchat is het supertof
Geen KLB voor ons, nee dat is niet onze shit
Iedereen gaat fucking los op dit
quote:
Mijn moeder ruimt elke dag mijn kamer op als ik op school ben.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:50 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik maak eens in de week schoon. Puinzooi hier
Wees blij.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:51 schreef Jhali het volgende:
[..]
[..]
Mijn moeder ruimt elke dag mijn kamer op als ik op school ben.
SERIEUS, IK HEB D'R GEVRAAGD HET NIET MEER TE DOEN.
Dan ga je uit huis?quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:51 schreef Jhali het volgende:
[..]
[..]
slot op je deur...quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:51 schreef Jhali het volgende:
[..]
[..]
Zelfs ik sta er niet in. Jhali's meesterwerk.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat is deze en waarom sta ik er niet in?
quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat is deze en waarom sta ik er niet in?
quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:46 schreef DonnieDarkno het volgende:
Bovendien mis je de beste users van de SC. De users die je opnoemt zijn sedimenten van JNG (excl. moi)
Spatieloos (hoi sherlock) is sowieso raarquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:54 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dan gaat Spatiebal me weer lastigvallen en me uit de SC proberen te krijgen.
Probeert ie bij mij al sinds het begin der tijden.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:54 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dan gaat Spatiebal me weer lastigvallen en me uit de SC proberen te krijgen.
Altijd leuk, users die nooit buiten SC's komen en het zichzelf toe-eigenenquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:55 schreef Jhali het volgende:
[..]
Probeert ie bij mij al sinds het begin der tijden.
Heb je je accountgegevens teruggevonden?quote:
Het is je vergeven.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hey ehh. Ik wil even zeggen dat het me spijt. Ik bedoel, eigenlijk ben je helemaal niet zo gemeen, en tegenwoordig heb ik helemaal geen last van je. Maar ik moest gewoon even mijn frustraties kwijt. Sorry.
Hey Donnie.quote:
Inderdaad, als er alleen maar aidsusers instonden had xcachet er ook wel in gestaan.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:58 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Jij bent niet de enige uitzondering!
Ja er staat tegenwoordig iCould Key op mijn laptop en die voert automatisch je gegevens in. Bij e-mail adres stond nu mijn gebruikersnaam dus kon mijn wachtwoord niet meer opvragen. En heb het de afgelopen dagen wel druk gehad.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:57 schreef Muto het volgende:
[..]
Heb je je accountgegevens teruggevonden?
quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:58 schreef Jhali het volgende:
[..]
Inderdaad, als er alleen maar aidsusers instonden had xcachet er ook wel in gestaan.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:58 schreef Jhali het volgende:
[..]
Inderdaad, als er alleen maar aidsusers instonden had xcachet er ook wel in gestaan.
dank je, sorry voor je drinken...quote:
Denk het nietquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:01 schreef Jhali het volgende:
Even serieus, nagellak van Miss Sporty ruikt naar wiet :'D
Vriendelijkheid is overrated, kom je nergens mee.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:03 schreef xcachet het volgende:
Ik heb mezelf geleerd aardig te zijn tegen iedereen.
Ik niet. Ik mag niet meer slijmen van DonnieDarknonquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:03 schreef xcachet het volgende:
Met onaardig zijn tegen iedereen al helemaal nietquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:04 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Vriendelijkheid is overrated, kom je nergens mee.
Hey Donniequote:Op vrijdag 8 november 2013 14:04 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Vriendelijkheid is overrated, kom je nergens mee.
We weten allemaal dat je me niet moet, hou maar opquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:03 schreef xcachet het volgende:
Kan best toch, nagellak gebruiken tegen die rot insecten. Verklaart de geur ook meteenquote:
Beetje white widow achtig of een haze?quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:06 schreef Jhali het volgende:
[..]
JawelVond een vriendin van me ook al
Er is geen ruimte voor emotie bij succes.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Met onaardig zijn tegen iedereen al helemaal niet
Ja weet ik veel ik ben ook geen expert, ik herken gewoon een wietgeur verder nietquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Beetje white widow achtig of een haze?
ghehehequote:Op vrijdag 8 november 2013 14:08 schreef Jhali het volgende:
https://www.facebook.com/(...)11006&type=2&theaterEVERY DAMN TIME
Worldstar HipHopquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:08 schreef Jhali het volgende:
https://www.facebook.com/(...)11006&type=2&theaterEVERY DAMN TIME
Is dat 't geluid van de kat?quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:10 schreef Jhali het volgende:
https://www.facebook.com/(...)11006&type=2&theater GODVER AWW
ok ik hou op met linkjes
Nah, dan kan ik nog wel aardig doen. Spatie zei ook wel eens dat het overkwam als nepaardig. Maar iemand haten via interwebs is wel raar.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We weten allemaal dat je me niet moet, hou maar op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotiesquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:08 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Er is geen ruimte voor emotie bij succes.
emo![]()
![]()
Heehoi. Weekend. Nouja, ik ga nog eventjes aan school werken maar dat moet ik het hele weekend dus dat telt niet
Baby darling doll face honey![]()
quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nah, dan kan ik nog wel aardig doen. Spatie zei ook wel eens dat het overkwam als nepaardig. Maar iemand haten via interwebs is wel raar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatie is een mongool. Sherlock a cock, Ryan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Emoties
emo![]()
Hé Crack_, alles oké?quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:12 schreef Crack_ het volgende:
Heehoi. Weekend. Nouja, ik ga nog eventjes aan school werken maar dat moet ik het hele weekend dus dat telt niet
![]()
Donnie, pas op dat je je niet naar anderen hun niveau verlaagtquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:12 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Spatie is een mongool. Sherlock a cock, Ryan.![]()
![]()
krekquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:12 schreef Crack_ het volgende:
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le![]()
Ja! Weer lekker gewerkt vandaag. En weekend jeej, flesje wijn in de koelkast voor vanavond. Ik was even vergeten hoeveel wijn ik nog moet drinken, tering. Komt door die aanbiedingen, verdikke.quote:Baby darling doll face honey![]()
quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nah, dan kan ik nog wel aardig doen. Spatie zei ook wel eens dat het overkwam als nepaardig. Maar iemand haten via interwebs is wel raar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou ik vind jou wel jarig en spatie is een beetje dom soms maar we houden van hem zoals ie is grSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Emoties
emoLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
We moeten vredig met elkaar omgaan. Zo doe ik dat ook.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Kreksterquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:12 schreef Crack_ het volgende:
![]()
![]()
Hallo Crack_
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Ik hou niet van hemquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou ik vind jou wel jarig en spatie is een beetje dom soms maar we houden van hem zoals ie is gr![]()
![]()
Ik zal m'n best doen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Donnie, pas op dat je je niet naar anderen hun niveau verlaagtAlleen drinken?quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja! Weer lekker gewerkt vandaag. En weekend jeej, flesje wijn in de koelkast voor vanavond. Ik was even vergeten hoeveel wijn ik nog moet drinken, tering. Komt door die aanbiedingen, verdikke.![]()
Verdomme, ik moet nog 12 wetenschappelijke artikelen beoordelen. TWAALF. Laten we dat maar snel doen.
Wat bedoelt u!quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:15 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik zal m'n best doen.
[..]
Alleen drinken?Baby darling doll face honey![]()
Flikker op manquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:14 schreef Muto het volgende:
We moeten vredig met elkaar omgaan. Zo doe ik dat ook.![]()
![]()
Ik doe heus wel respectvol tegen iedereen hiero.quote:If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Mijn laptop is leeg is net zoiets las ik rijd net een tunnel in tijdens een telefoongesprek.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:17 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik doe heus wel respectvol tegen iedereen hiero.quote:![]()
![]()
Dat was een quote. Een mening van iemand anders. Bovendien bleek dat een grap te zijn.quote:If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Dus jij bent te dom om te poepen en laat anderen dan maar voor je spreken?quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:19 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat was een quote. Een mening van iemand anders. Bovendien bleek dat een grap te zijn.![]()
Dat was een slijmpost.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:20 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dus jij bent te dom om te poepen en laat anderen dan maar voor je spreken?If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:26 schreef d4v1d het volgende:
Ik ben een liefde aan het opbouwen voor poffertjes.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Goed, heb al 2 keer de neiging gehad om snoep te pakken maar mijn lijstje ziet er nu nog mooi uit dus ik heb het mooi laten liggenquote:![]()
![]()
Ben je aan het afvallen?quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:30 schreef Jhali het volgende:
[..]
Goed, heb al 2 keer de neiging gehad om snoep te pakken maar mijn lijstje ziet er nu nog mooi uit dus ik heb het mooi laten liggen![]()
Ja maar dat is eigenlijk niet de bedoeling. Gewoon opschrijven wat je normaal doet en als je normaal snoep zou hebben gepakt dan moet je dat nu ook doen. Anders krijg je alsnog een vertekend beeld en dat is juist wat je níét wilt toch?quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:30 schreef Jhali het volgende:
[..]
Goed, heb al 2 keer de neiging gehad om snoep te pakken maar mijn lijstje ziet er nu nog mooi uit dus ik heb het mooi laten liggen
Zou straks alles voor niks zijn
Ik heb altijd de neiging om pics van voedsel te sturen naar mensen die aan het afvallen zijn.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:32 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nou soort van ja, en krekkie is mijn persoonlijke diëtisteof moest dat geheim blijven?
Ik zal het niet doen.
![]()
Neuh.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:32 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nou soort van ja, en krekkie is mijn persoonlijke diëtisteof moest dat geheim blijven?
JA MAAR MAAR.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar dat is eigenlijk niet de bedoeling. Gewoon opschrijven wat je normaal doet en als je normaal snoep zou hebben gepakt dan moet je dat nu ook doen. Anders krijg je alsnog een vertekend beeld en dat is juist wat je níét wilt toch?
Zou straks alles voor niks zijn
Moet ik nu gewoon snoep eten dan?![]()
![]()
![]()
Ja, je bent nu toch niet aan het afvallen?! Je wilt toch alleen kijken hoeveel je binnen krijgt?quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:33 schreef Jhali het volgende:
[..]
JA MAAR MAAR.
Moet ik nu gewoon snoep eten dan?![]()
En zou je het eten als je het niet opschreef? Ja toch? Dus je eet het toch ook wanneer je het niet meer hoeft op te schrijven?
Ik kan toch niet weten hoeveel je binnen krijgt als je nu ineens voor mij alles anders gaat doen.
Nee, ik heb iets met voedsel. Het is mijn grootste vijand en mijn grootste liefde. Het wordt wel steeds meer liefde tho.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:34 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk diëtiste geworden omdat je zelf fatty was?
Ah, misschien ook wel hoorBaby darling doll face honey![]()
Ja, ik ben in principe wel een beetje aan het afvallen jaquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, je bent nu toch niet aan het afvallen?! Je wilt toch alleen kijken hoeveel je binnen krijgt?
En zou je het eten als je het niet opschreef? Ja toch? Dus je eet het toch ook wanneer je het niet meer hoeft op te schrijven?
Ik kan toch niet weten hoeveel je binnen krijgt als je nu ineens voor mij alles anders gaat doen.
Als in proberen minder/niet meer te snoepen/chips/koekjes te eten etc.
Als ik het niet op zou schrijven zou ik eerst een verhitte discussie met mezelf voeren in mijn hoofd en die dan verliezen en alsnog eten pakken jaMaar door het opschrijven ga ik er meer over nadenken en wil ik het helemaal niet meer. HALP.
Mag ik er ook gewoon bij zetten dat ik waarschijnlijk op ieder ander moment nu snoep had gepakt, maar omdat ik vandaag al goed bezig ben qua eten ik dat nu niet wil![]()
![]()
Winter
Onbeperkt alles naar binnen bulken
Morgen wokken!!![]()
Melk
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!![]()
Ja, doe dat maarquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:36 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja, ik ben in principe wel een beetje aan het afvallen jaAls in proberen minder/niet meer te snoepen/chips/koekjes te eten etc.
Als ik het niet op zou schrijven zou ik eerst een verhitte discussie met mezelf voeren in mijn hoofd en die dan verliezen en alsnog eten pakken jaMaar door het opschrijven ga ik er meer over nadenken en wil ik het helemaal niet meer. HALP.
Mag ik er ook gewoon bij zetten dat ik waarschijnlijk op ieder ander moment nu snoep had gepakt, maar omdat ik vandaag al goed bezig ben qua eten ik dat nu niet wil!
God meid, je moet niet zo veel nadenken over dat opschrijven. Gewoon doen wat je altijd doet. En ik zal er echt niet over nadenken wat je opschrijft en of dat gek is of weet ik veel. Ik at altijd 3 zakken chips op een dag en 2 repen chocola (en dan nog wat..).Baby darling doll face honey![]()
Deze man hier slikt zijn eigen sperma nog voor proteinenquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:38 schreef Pastapipos het volgende:
Winter
Onbeperkt alles naar binnen bulken
Morgen wokken!!![]()
MelkLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Wat.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik at altijd 3 zakken chips op een dag en 2 repen chocola (en dan nog wat..).![]()
Okéquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, doe dat maar!
God meid, je moet niet zo veel nadenken over dat opschrijven. Gewoon doen wat je altijd doet. En ik zal er echt niet over nadenken wat je opschrijft en of dat gek is of weet ik veel. Ik at altijd 3 zakken chips op een dag en 2 repen chocola (en dan nog wat..).Als ik me toch bedenk en alsnog wat te eten ga pakken zal ik het er ook bijzetten
Morgen is het zaterdag, doordeweeks gaat ie vaak wel lekker maar in de weekenden eet ik altijd zo raar![]()
![]()
Just did.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Deze man hier slikt zijn eigen sperma nog voor proteinen
.....
Grapje.
....
Semi grapje."If you do what you always did, then you will get what you always got."
Ik vroeger ook. Vooral wanneer ik bij mn ouders was. Ik weet niet wat er dan gebeurd maar er sloeg altijd een knopje om en ik kon alleen nog maar eten. Om gek van te worden eigenlijkquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:40 schreef Jhali het volgende:
[..]
OkéAls ik me toch bedenk en alsnog wat te eten ga pakken zal ik het er ook bijzetten
Morgen is het zaterdag, doordeweeks gaat ie vaak wel lekker maar in de weekenden eet ik altijd zo raar.
Long story mateyquote:Baby darling doll face honey![]()
Dit is trouwens wel een goed voorbeeld ook, dat ik vandaag best wel netjes eet, heb soms 1 of 2 dagen dat ik helemaal gezond bezig ben en dan de volgende dag leef ik op winegums en Engelse dropquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vroeger ook. Vooral wanneer ik bij mn ouders was. Ik weet niet wat er dan gebeurd maar er sloeg altijd een knopje om en ik kon alleen nog maar eten. Om gek van te worden eigenlijk.
[..]
Long story matey![]()
![]()
Ja, sjongejonge. Ik snap dat nietquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
ohAnder verhaal dan ja.
Mensen die veel eten en niet dik worden.![]()
. Maar vaak krijgen die mensne wel problemen wanneer ze ouder worden
.
Ja, daar zullen we het later wel over hebbenquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:42 schreef Jhali het volgende:
[..]
Dit is trouwens wel een goed voorbeeld ook, dat ik vandaag best wel netjes eet, heb soms 1 of 2 dagen dat ik helemaal gezond bezig ben en dan de volgende dag leef ik op winegums en Engelse drop. Tenminste, als ik daar iets over te zeggen kan hebben anders klinkt ik straks ook maar als jan lulletje.
ja sorryquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, sjongejonge. Ik snap dat niet. Maar vaak krijgen die mensne wel problemen wanneer ze ouder worden
.
[..]
Ja, daar zullen we het later wel over hebben. Tenminste, als ik daar iets over te zeggen kan hebben anders klinkt ik straks ook maar als jan lulletje.
zoals je ziet neem ik wel of niet eten veel te serieus
ander onderwerp.![]()
Afvallen zou ik nog geen week volhoudenMja, als ik niet al te vaak de bus naar school neem blijf ik op prima gewicht
![]()
![]()
Klinkt spannend.quote:If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Ik weet niet, ik vind vaak dat mensen afvallen als niks eten zien ofzo. Of dat je niks lekkers meer mag eten, nee dat houdt toch niemand vol zeg pfff.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:45 schreef d4v1d het volgende:
Afvallen zou ik nog geen week volhoudenMja, als ik niet al te vaak de bus naar school neem blijf ik op prima gewicht
arme jij..quote:<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ja ik ookquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:44 schreef d4v1d het volgende:
Weetje Dearest, omdat jij het nu over eten heb krijg ik hongermaar het is toch bijna tussendoortjestijd dus ik ga zo wat eten
![]()
![]()
Eten bestellen
Ik heb net 10 minuten geleden poffertjes opquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:46 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja ik ookmaar het is toch bijna tussendoortjestijd dus ik ga zo wat eten
![]()
Ja, ik heb weer honger.![]()
Drugs bestellen
Ja, net appelflap op... dus geen honger meerquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:46 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja ik ookmaar het is toch bijna tussendoortjestijd dus ik ga zo wat eten
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
ohAnder verhaal dan ja.
Mensen die veel eten en niet dik worden.![]()
![]()
![]()
Goede messenquote:
Drugs maken!quote:
En verkopen
Forrest Gump!quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:48 schreef Crack_ het volgende:
Weet iemand nog een leuke film met veel leuke humor?![]()
Ah, zal ik jouw film eens kijken vanavond?quote:Zit daar veel leuke humor in? Met die meisjes, hoe heet ie ook al weer?!
Ja, die heb ik al gezien natuurlijk! Moet een film zijn die ik nog niet heb gezien..quote:Baby darling doll face honey![]()
Mean Girls?quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah, zal ik jouw film eens kijken vanavond?Zit daar veel leuke humor in? Met die meisjes, hoe heet ie ook al weer?!
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een chimis![]()
![]()
Ik heb de hele dag nog niets gegeten en heb niets fatsoenlijks thuis voor ontbijt/lunch. Dan maar broccoli eten. Weet nog dat ik dat een keer om 6 uur 's ochtends ging eten omdat ik niks anders had.![]()
![]()
Police Academy 1-6quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:48 schreef Crack_ het volgende:
Weet iemand nog een leuke film met veel leuke humor?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
''You're nobody till somebody loves you.''
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:50 schreef Jhali het volgende:
sta jij er ook tussen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een chimis<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
''You're nobody till somebody loves you.''
Diegene met de watermeloen. Ze wou indruk maken op Spatieloos.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2013 14:53:55 ]![]()
ZO ZIE IK ER NIET MEER UIT. Ik ben geen pornoblonde snol meer.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:53 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Foto van haar kun je in US vinden![]()
yes can feel .we are self we. are one all. . we are here to change, the world we are heal the world we are here maken beter world us all maken change life yuo heart all life all liofe in heart 777 michael everything toomy forever michael wonderfulle all way too my forever ilove yuo forever michael immortel day too forever immortals dayforever michael. i love you too eternity forever forever though best michael"If you do what you always did, then you will get what you always got."
Je zag er inderdaad uit als een pornoblonde spuitzak.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:54 schreef Jhali het volgende:
[..]
ZO ZIE IK ER NIET MEER UIT. Ik ben geen pornoblonde snol meer.![]()
tl;drquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:56 schreef Pastapipos het volgende:
yes can feel .we are self we. are one all. . we are here to change, the world we are heal the world we are here maken beter world us all maken change life yuo heart all life all liofe in heart 777 michael everything toomy forever michael wonderfulle all way too my forever ilove yuo forever michael immortel day too forever immortals dayforever michael. i love you too eternity forever forever though best michael![]()
zwartharige snol dan?quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:54 schreef Jhali het volgende:
[..]
ZO ZIE IK ER NIET MEER UIT. Ik ben geen pornoblonde snol meer.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
We treffen nog wel een financiele regeling.quote:Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Matige hossel.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We treffen nog wel een financiele regeling.![]()
good gold heart help glay poeple
. thinght done good life person gold glayt help people better world to us all
help sick childer give money ziekenhuisen.
make childer better. childer help figuring medication make better childer
. so sick. need new heart michael have calle make search.
new heart found childer.
(http://www.youtube.com/channel/UCql3_RGBZu4qgTDiouEFpTg ... wat is dit voor figuur)
spuitzak, wtfquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:56 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Je zag er inderdaad uit als een pornoblonde spuitzak.dankjewel, don.
nee, ben nu gewoon donkerblond/lichtbruinishquote:![]()
![]()
bruine snol dusquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:03 schreef Jhali het volgende:
[..]
spuitzak, wtfdankjewel, don.
[..]
nee, ben nu gewoon donkerblond/lichtbruinishLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Ik zie nog Mac-voordeelbonnen liggen.
Ze zijn nog geldig.
DAMNNNNNNLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
ook bonnen voor de bigtasty?quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ze zijn nog geldig.
DAMNNNNNNWant damn this nigga need some bigtasty
![]()
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Oke godverdommequote:Op vrijdag 8 november 2013 15:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ze zijn nog geldig.
DAMNNNNNN![]()
![]()
kijk de app.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ook bonnen voor de bigtasty?Want damn this nigga need some bigtasty
![]()
![]()
Nee maar hij is tijdelijk 3,95 nu staat er keigroot opquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ook bonnen voor de bigtasty?Want damn this nigga need some bigtasty
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
App is een overhyped kutwoord.
Ik wil ook een app voor mijn fap-hand.
Alles een app.
App dit, app dat.![]()
That being said.
Ik moet nog naar de winkel dus ik ga straks langs de mac denk ik.
Ookal is het omrijden![]()
![]()
Ik app je het welquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:09 schreef d4v1d het volgende:
App is een overhyped kutwoord.
Ik wil ook een app voor mijn fap-hand.
Alles een app.
App dit, app dat.![]()
![]()
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
bigmac menu met bigtasty on the side![]()
en als toetje een milkshake
Zeikerd.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:09 schreef badschaap het volgende:
lekker man de mac. Imitatie kaas alles![]()
niet de Sennheiser HD 25-1 II hebbenquote:
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
niet de Sennheiser HD 25-1 II hebben
[ afbeelding ]
niet deze hebben![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:14 schreef Jhali het volgende:
[..]
Heb ze godverdomme geteld voor je.Zijn er vijftien.
!
![]()
Ekte bazen dragen dit in de busquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
niet de Sennheiser HD 25-1 II hebben
[ afbeelding ]
Ik heb hem bijna 2 jaar nu. je kan hem overal vanaf gooien en geen krasje deukje of breukje.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja, even 180 euro voor een koptelefoon betalen
En dan nog een heeeeerlijk gebalanceerd en puur geluid.
Het is niet voor niets de industriestandaardLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Ze zijn wel een beetje sloffig geworden omdat mijn voorganger de zak niet goed heeft dichtgedaanquote:![]()
![]()
Die ik ga halen is beter. Typenummer k450.. Echt fantastisch!quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb hem bijna 2 jaar nu. je kan hem overal vanaf gooien en geen krasje deukje of breukje.
En dan nog een heeeeerlijk gebalanceerd en puur geluid.
Het is niet voor niets de industriestandaard![]()
quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:15 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ze zijn wel een beetje sloffig geworden omdat mijn voorganger de zak niet goed heeft dichtgedaan
slap dat kind
een bord vol chiliquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:16 schreef Ezell het volgende:
Een bord vol broccoli en champignons in de middag.
Meteen de oven aangeflikkerd en een hard broodje gebakken vanmiddag. Met zalm en sla.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:16 schreef Ezell het volgende:
Een bord vol broccoli en champignons in de middag.![]()
![]()
nooit gegeten, maar dat klinkt niet zo lekkerquote:
zalmquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:18 schreef Jhali het volgende:
[..]
Meteen de oven aangeflikkerd en een hard broodje gebakken vanmiddag. Met zalm en sla.![]()
![]()
Hahaquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:14 schreef Jhali het volgende:
[..]
Heb ze godverdomme geteld voor je.Zijn er vijftien.
.
ik doe t met opzet ;Pquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:18 schreef Jhali het volgende:
[..]
Dit is al de zoveelste keer dat je binnenkomt met je eigen naam te zeggen![]()
Hallo Toto, wat zei de dokter?
En Ezell, is Mean girls nu een leuke film met veel leuke humor?
Iemand een foto van een paddestoel op Facebook plaatsen "Echt zo'n paddenstoel als je in tekenfilms ziet"
Reageer ik dat schoenzolen erg goed zijn voor paddenstoelen ben ik direct een klootzak![]()
![]()
Jaaa, ik vind van wel.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:20 schreef Crack_ het volgende:
En Ezell, is Mean girls nu een leuke film met veel leuke humor?![]()
![]()
Is bij ons altijd een beetje gevaarlijk om een pak zalm open te trekken want mijn broertje vreet altijd meteen de rest op ookal neem je maar een inimini stukjequote:Op vrijdag 8 november 2013 15:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
nooit gegeten, maar dat klinkt niet zo lekker
[..]
zalmEn dan kan mijn moeder niets meer eten terwijl ze het eigenlijk altijd voor d'rzelf koopt. Stom broertje.
![]()
Meen je niet!quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:20 schreef Ezell het volgende:
Morgen uit eten, maar ik heb geen zin. Vind een bord broccoli dan toch waarschijnlijk lekkerder.
Oh, nouja ik ga hem kijken vanavond en als ik hem niet leuk vind zet ik hem gewoon af. ZO MAKKELIJK!quote:
hallo krek, hij zei dat t verneukt is en dat ie er niks mee kanquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:20 schreef Crack_ het volgende:
En Ezell, is Mean girls nu een leuke film met veel leuke humor?![]()
Zalm.
Ik maak altijd van die bagels die de AH to go ook verkoopt met zalm. Godsie wat lekker.
Op paddestoelen staanquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:21 schreef d4v1d het volgende:
Iemand een foto van een paddestoel op Facebook plaatsen "Echt zo'n paddenstoel als je in tekenfilms ziet"
Reageer ik dat schoenzolen erg goed zijn voor paddenstoelen ben ik direct een klootzak![]()
Paddestoelen eten
Wat is dat voor kut antwoord zeg. En nu?quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hallo krek, hij zei dat t verneukt is en dat ie er niks mee kanBaby darling doll face honey![]()
Ik houd van simpel en lekker eten. Die poespas hoeft van mij niet.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Meen je niet!
[..]
Oh, nouja ik ga hem kijken vanavond en als ik hem niet leuk vind zet ik hem gewoon af. ZO MAKKELIJK!
En oke, laat wel even weten wat je ervan vond.![]()
![]()
heb je een date?quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:20 schreef Ezell het volgende:
Morgen uit eten, maar ik heb geen zin. Vind een bord broccoli dan toch waarschijnlijk lekkerder.![]()
Melkbroodjes met Philidelphia en zalmquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:22 schreef Crack_ het volgende:
Zalm.
Ik maak altijd van die bagels die de AH to go ook verkoopt met zalm. Godsie wat lekker.
![]()
![]()
Ohhh niet? Nouja, ik wist al dat je gek wasquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik houd van simpel en lekker eten. Die poespas hoeft van mij niet.
En oke, laat wel even weten wat je ervan vond.![]()
.
Oke!
Ik had dus een bruin stokbroodje, sla en zalm, ik wilde er geen boter onder doen dus toen wilde ik kruidenboter doen of Philadelphia maar ik wist niet of dat lekker zou zijn dus toen deed ik alsnog maar boter. Struggles.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:22 schreef Crack_ het volgende:
Zalm.
^ Weet iemand of dat lekker is?![]()
Bedoel je.. Philadelphia ZALM of gewoon.. Philadelphia MET zalm?!quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Melkbroodjes met Philidelphia en zalmBaby darling doll face honey![]()
Fucking lekkerquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:23 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik had dus een bruin stokbroodje, sla en zalm, ik wilde er geen boter onder doen dus toen wilde ik kruidenboter doen of Philadelphia maar ik wist niet of dat lekker zou zijn dus toen deed ik alsnog maar boter. Struggles.
^ Weet iemand of dat lekker is?.
apart met zalm.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bedoel je.. Philadelphia ZALM of gewoon.. Philadelphia MET zalm?!
Er is nu ook Philadelphia met milka. WatWil ik nog proeven
![]()
Oh, het is dus lekkerquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Melkbroodjes met Philidelphia en zalmOke.
![]()
Nee, ik heb vrienden!quote:Is dat raar dan?quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh niet? Nouja, ik wist al dat je gek was![]()
.
Oke!
![]()
![]()
Ja, dat zag ik ook inderdaad. Leek me zo'n onzin.. maar toch beetje benieuwdquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:23 schreef d4v1d het volgende:
[..]
apart met zalm.
Laat eten weten als je het hebt geproefd!
DIE HEBBEN WIJ.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:23 schreef d4v1d het volgende:
[..]
apart met zalm.
Echt, zo lekker. Niet verwacht trouwens.![]()
Nu niksquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat is dat voor kut antwoord zeg. En nu?![]()
![]()
Nee, maar ik vind dat juist heerlijk.. dus voor mij wel.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, ik heb vrienden!
[..]
Is dat raar dan?Baby darling doll face honey![]()
Waar smaakt t naar?quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:24 schreef Jhali het volgende:
[..]
DIE HEBBEN WIJ.
Echt, zo lekker. Niet verwacht trouwens.![]()
ik ga bijna weekend vieren
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Stond hier laatst in de AH een display met tucjes en Philadelphia samen, ik denk nou niet echt dat dat lekker is samen![]()
![]()
Gewoon, naar chocoladepasta, maar dan een beetje zuriger als yoghurt of zo? Klinkt heel kut maar het is echt heel lekkerquote:![]()
![]()
hoezo ga je met je vrienden uit eten?quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, ik heb vrienden!
[..]
Is dat raar dan?
Wut?quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoezo ga je met je vrienden uit eten?![]()
![]()
Wat is daar raar aan? Ik mis iets.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoezo ga je met je vrienden uit eten?![]()
![]()
quote:quote:quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:26 schreef Crack_ het volgende:
Hahaha, ik ga vaker met vrienden uit eten dan met míjn vriend hoor.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:26 schreef Crack_ het volgende:
Hahaha, ik ga vaker met vrienden uit eten dan met míjn vriend hoor.ik als een gek mijn beeldscherm afpoetsen boven de i
scroll ik een beetje... oh.![]()
![]()
![]()
Vorige keer dat ik met vrienden uit eten was, gooide ik per ongeluk wijn op de gozer aan de tafel ernaast.![]()
![]()
Wacht wut.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:27 schreef Jhali het volgende:
[..]ik als een gek mijn beeldscherm afpoetsen boven de i
Wat is deze![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:27 schreef Ezell het volgende:
Vorige keer dat ik met vrienden uit eten was, gooide ik per ongeluk wijn op de gozer aan de tafel ernaast.
Hahahahahaquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:27 schreef Ezell het volgende:
Vorige keer dat ik met vrienden uit eten was, gooide ik per ongeluk wijn op de gozer aan de tafel ernaast.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:27 schreef Jhali het volgende:
[..]ik als een gek mijn beeldscherm afpoetsen boven de i
![]()
. Drolie
Ja ik was ook in de warquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:28 schreef Jhali het volgende:
[..]
er stond míjn in plaats van mijn, maar mijn hersenen dachten dat er daar een vlek zat.![]()
![]()
Ik was zondag uit eten met m'n ouders, pleur ik m'n cola omquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:27 schreef Ezell het volgende:
Vorige keer dat ik met vrienden uit eten was, gooide ik per ongeluk wijn op de gozer aan de tafel ernaast.Loop ik naar de bar om een doek te vragen van die serveerster, ''want ehh ik heb m'n cola omgegooid'', zo'n jongen aan de bar: sopsop
moest wel een beetje lachen en hij was knap.
![]()
![]()
nou, normaal als ik met vriendene uit eten ga zijn het van die vreetschuur tentjesquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:29 schreef Ezell het volgende:
Maar ik mis nog steeds de uitleg van Aldo.dat noem ik niet uit eten
quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:30 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik was zondag uit eten met m'n ouders, pleur ik m'n cola omLoop ik naar de bar om een doek te vragen van die serveerster, ''want ehh ik heb m'n cola omgegooid'', zo'n jongen aan de bar: sopsop
![]()
![]()
hey dat was ikquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:30 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik was zondag uit eten met m'n ouders, pleur ik m'n cola omLoop ik naar de bar om een doek te vragen van die serveerster, ''want ehh ik heb m'n cola omgegooid'', zo'n jongen aan de bar: sopsop
quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:30 schreef Jhali het volgende:
[..]
O.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nou, normaal als ik met vriendene uit eten ga zijn het van die vreetschuur tentjesdat noem ik niet uit eten
Maar ja, dat kan ook lekker zijn.
![]()
![]()
wat?quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:31 schreef Jhali het volgende:
[..]
nietus, ik weet hoe jij eruit ziet.
jij hebt een beetje van die manga ogen.
ik heb wel pics van mijn zusjequote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
hij heeft best grote ogen en dan onderaan is z'n hoofd een beetje smal weetjewelquote:
of ik was gewoon dronken toen![]()
![]()
je probeert te zeggen dat ik ook een kin heb ja?quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:34 schreef Jhali het volgende:
[..]
hij heeft best grote ogen en dan onderaan is z'n hoofd een beetje smal weetjewel
of ik was gewoon dronken toen
quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb wel pics van mijn zusjeNee, niet je zusje, maar jijzelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:34 schreef Jhali het volgende:
[..]
hij heeft best grote ogen en dan onderaan is z'n hoofd een beetje smal weetjewel
of ik was gewoon dronken toenWaar heb je Aldo gezien dan?
![]()
http://www.makeupactie.nl/home
zou dit betrouwbaar zijn?3x alleen de verzendkosten van 4,95 betalen en dan krijg je makeup ter waarde van 37,50. of is dit weer zo'n mijngratisbox actie
hij stond als advertentie op facebook.
wacht, ik open er een topic over.![]()
wepkem.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, niet je zusje, maar jijzelf.
[..]Waar heb je Aldo gezien dan?
![]()
![]()
hahaha moest lachenquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
je probeert te zeggen dat ik ook een kin heb ja?
ja maar een heel kleintje maar![]()
![]()
als iets te mooi is om waar te zijn, is dat het bijna altijd ook.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:35 schreef Jhali het volgende:
http://www.makeupactie.nl/home
zou dit betrouwbaar zijn?3x alleen de verzendkosten van 4,95 betalen en dan krijg je makeup ter waarde van 37,50. of is dit weer zo'n mijngratisbox actie
hij stond als advertentie op facebook.
wacht, ik open er een topic over.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
I just wanna get real drunk and smoke a bunch of cigarettes.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
lijkt me niet meer dan logischquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:36 schreef Jhali het volgende:
[..]
hahaha moest lachen
ja maar een heel kleintje maar
levensles #653quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
als iets te mooi is om waar te zijn, is dat het bijna altijd ook.![]()
onder het mom van open deuren intrappenquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
als iets te mooi is om waar te zijn, is dat het bijna altijd ook.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
onder het mom van open deuren intrappen
kijk of je kan betalen met paypal, ben je toch verzekerdLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
nee, laat maar, dat merk lijkt me sowieso best kutquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
kijk of je kan betalen met paypal, ben je toch verzekerd![]()
![]()
hoezo?quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:39 schreef Crack_ het volgende:
Ik zou denk ik de hele dag moeten lachen met Dearest, sjonge.
of was je sarcastisch![]()
![]()
ik heb via translate aldo naar het japans vertaald, komt er arudo uit. weten we ook hoe we hem gaan noemenquote:![]()
![]()
Ohja hoor, meteen opsluiten en allesquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:41 schreef Ezell het volgende:
Crack en Jhali 24 uur in een kamer opsluiten en dan kijken wat er gaat gebeuren.Weet niet, vind je grappigquote:
ik na 5 minuten: oke zullen we maar gewoon gaan slapen of zoquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:41 schreef Ezell het volgende:
Crack en Jhali 24 uur in een kamer opsluiten en dan kijken wat er gaat gebeuren.![]()
![]()
Je bent toch geen vrouw, eet wat vleesquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:43 schreef Ezell het volgende:
Halve broccoli en halve bak champignons verder...
FUCK, IK HEB NOG STEEDS HEB NOG STEEDS HONGER.![]()
![]()
hou eens op met je champignons, krijg zo'n zin in champignonsoep door jouquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:43 schreef Ezell het volgende:
Halve broccoli en halve bak champignons verder...
FUCK, IK HEB NOG STEEDS HEB NOG STEEDS HONGER.of van die franse mosterdsoep met spekkies erin
![]()
![]()
dus wel en ik heb geen vlees in huisquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:43 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Je bent toch geen vrouw, eet wat vleesik wil ooooookquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:44 schreef Jhali het volgende:
[..]
hou eens op met je champignons, krijg zo'n zin in champignonsoep door jouof van die franse mosterdsoep met spekkies erin
![]()
![]()
ik ontbijt altijd enorm veel trouwens, is dat raar?
altijd minstens 2 stukken fruit sowieso en dan nog brood![]()
Volgensmij was dat de grapquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
"Ja hallo buurman, heeft u een worst voor mij?"![]()
![]()
Gewoon ff pijpen, kom op Ezell.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
"Ja hallo buurman, heeft u een worst voor mij?"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: