lijkt me niet meer dan logischquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:36 schreef Jhali het volgende:
[..]
hahaha moest lachen
ja maar een heel kleintje maar
levensles #653quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
als iets te mooi is om waar te zijn, is dat het bijna altijd ook.
onder het mom van open deuren intrappenquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
als iets te mooi is om waar te zijn, is dat het bijna altijd ook.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
onder het mom van open deuren intrappen
nee, laat maar, dat merk lijkt me sowieso best kutquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
kijk of je kan betalen met paypal, ben je toch verzekerd
hoezo?quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:39 schreef Crack_ het volgende:
Ik zou denk ik de hele dag moeten lachen met Dearest, sjonge.
ik heb via translate aldo naar het japans vertaald, komt er arudo uit. weten we ook hoe we hem gaan noemenquote:
Ohja hoor, meteen opsluiten en allesquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:41 schreef Ezell het volgende:
Crack en Jhali 24 uur in een kamer opsluiten en dan kijken wat er gaat gebeuren.
Weet niet, vind je grappigquote:
ik na 5 minuten: oke zullen we maar gewoon gaan slapen of zoquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:41 schreef Ezell het volgende:
Crack en Jhali 24 uur in een kamer opsluiten en dan kijken wat er gaat gebeuren.
Je bent toch geen vrouw, eet wat vleesquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:43 schreef Ezell het volgende:
Halve broccoli en halve bak champignons verder...
FUCK, IK HEB NOG STEEDS HEB NOG STEEDS HONGER.
hou eens op met je champignons, krijg zo'n zin in champignonsoep door jouquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:43 schreef Ezell het volgende:
Halve broccoli en halve bak champignons verder...
FUCK, IK HEB NOG STEEDS HEB NOG STEEDS HONGER.
dus wel en ik heb geen vlees in huisquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:43 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Je bent toch geen vrouw, eet wat vlees
ik wil ooooookquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:44 schreef Jhali het volgende:
[..]
hou eens op met je champignons, krijg zo'n zin in champignonsoep door jouof van die franse mosterdsoep met spekkies erin
Volgensmij was dat de grapquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
"Ja hallo buurman, heeft u een worst voor mij?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |