Ja ik ookquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:44 schreef d4v1d het volgende:
Weetje Dearest, omdat jij het nu over eten heb krijg ik honger
Ik heb net 10 minuten geleden poffertjes opquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:46 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja ik ookmaar het is toch bijna tussendoortjestijd dus ik ga zo wat eten
Ja, net appelflap op... dus geen honger meerquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:46 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja ik ookmaar het is toch bijna tussendoortjestijd dus ik ga zo wat eten
quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
ohAnder verhaal dan ja.
Mensen die veel eten en niet dik worden.![]()
Goede messenquote:
Drugs maken!quote:
Forrest Gump!quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:48 schreef Crack_ het volgende:
Weet iemand nog een leuke film met veel leuke humor?
Ah, zal ik jouw film eens kijken vanavond?quote:
Ja, die heb ik al gezien natuurlijk! Moet een film zijn die ik nog niet heb gezien..quote:
Mean Girls?quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah, zal ik jouw film eens kijken vanavond?Zit daar veel leuke humor in? Met die meisjes, hoe heet ie ook al weer?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een chimis![]()
Police Academy 1-6quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:48 schreef Crack_ het volgende:
Weet iemand nog een leuke film met veel leuke humor?
quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:50 schreef Jhali het volgende:
sta jij er ook tussen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een chimis<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
''You're nobody till somebody loves you.''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |