JA MAAR MAAR.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar dat is eigenlijk niet de bedoeling. Gewoon opschrijven wat je normaal doet en als je normaal snoep zou hebben gepakt dan moet je dat nu ook doen. Anders krijg je alsnog een vertekend beeld en dat is juist wat je níét wilt toch?
Zou straks alles voor niks zijn
Ja, je bent nu toch niet aan het afvallen?! Je wilt toch alleen kijken hoeveel je binnen krijgt?quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:33 schreef Jhali het volgende:
[..]
JA MAAR MAAR.
Moet ik nu gewoon snoep eten dan?![]()
Nee, ik heb iets met voedsel. Het is mijn grootste vijand en mijn grootste liefde. Het wordt wel steeds meer liefde tho.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:34 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk diëtiste geworden omdat je zelf fatty was?
Ja, ik ben in principe wel een beetje aan het afvallen jaquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, je bent nu toch niet aan het afvallen?! Je wilt toch alleen kijken hoeveel je binnen krijgt?
En zou je het eten als je het niet opschreef? Ja toch? Dus je eet het toch ook wanneer je het niet meer hoeft op te schrijven?
Ik kan toch niet weten hoeveel je binnen krijgt als je nu ineens voor mij alles anders gaat doen.
Ja, doe dat maarquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:36 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja, ik ben in principe wel een beetje aan het afvallen jaAls in proberen minder/niet meer te snoepen/chips/koekjes te eten etc.
Als ik het niet op zou schrijven zou ik eerst een verhitte discussie met mezelf voeren in mijn hoofd en die dan verliezen en alsnog eten pakken jaMaar door het opschrijven ga ik er meer over nadenken en wil ik het helemaal niet meer. HALP.
Mag ik er ook gewoon bij zetten dat ik waarschijnlijk op ieder ander moment nu snoep had gepakt, maar omdat ik vandaag al goed bezig ben qua eten ik dat nu niet wil
Deze man hier slikt zijn eigen sperma nog voor proteinenquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:38 schreef Pastapipos het volgende:
Winter
Onbeperkt alles naar binnen bulken
Morgen wokken!!![]()
Melk
Wat.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik at altijd 3 zakken chips op een dag en 2 repen chocola (en dan nog wat..).
Okéquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, doe dat maar!
God meid, je moet niet zo veel nadenken over dat opschrijven. Gewoon doen wat je altijd doet. En ik zal er echt niet over nadenken wat je opschrijft en of dat gek is of weet ik veel. Ik at altijd 3 zakken chips op een dag en 2 repen chocola (en dan nog wat..).
Just did.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Deze man hier slikt zijn eigen sperma nog voor proteinen
Ik vroeger ook. Vooral wanneer ik bij mn ouders was. Ik weet niet wat er dan gebeurd maar er sloeg altijd een knopje om en ik kon alleen nog maar eten. Om gek van te worden eigenlijkquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:40 schreef Jhali het volgende:
[..]
OkéAls ik me toch bedenk en alsnog wat te eten ga pakken zal ik het er ook bijzetten
Morgen is het zaterdag, doordeweeks gaat ie vaak wel lekker maar in de weekenden eet ik altijd zo raar
Long story mateyquote:
Dit is trouwens wel een goed voorbeeld ook, dat ik vandaag best wel netjes eet, heb soms 1 of 2 dagen dat ik helemaal gezond bezig ben en dan de volgende dag leef ik op winegums en Engelse dropquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vroeger ook. Vooral wanneer ik bij mn ouders was. Ik weet niet wat er dan gebeurd maar er sloeg altijd een knopje om en ik kon alleen nog maar eten. Om gek van te worden eigenlijk.
[..]
Long story matey
Ja, sjongejonge. Ik snap dat nietquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
ohAnder verhaal dan ja.
Mensen die veel eten en niet dik worden.![]()
Ja, daar zullen we het later wel over hebbenquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:42 schreef Jhali het volgende:
[..]
Dit is trouwens wel een goed voorbeeld ook, dat ik vandaag best wel netjes eet, heb soms 1 of 2 dagen dat ik helemaal gezond bezig ben en dan de volgende dag leef ik op winegums en Engelse drop
ja sorryquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, sjongejonge. Ik snap dat niet. Maar vaak krijgen die mensne wel problemen wanneer ze ouder worden
.
[..]
Ja, daar zullen we het later wel over hebben. Tenminste, als ik daar iets over te zeggen kan hebben anders klinkt ik straks ook maar als jan lulletje.
Klinkt spannend.quote:
Ik weet niet, ik vind vaak dat mensen afvallen als niks eten zien ofzo. Of dat je niks lekkers meer mag eten, nee dat houdt toch niemand vol zeg pfff.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:45 schreef d4v1d het volgende:
Afvallen zou ik nog geen week volhoudenMja, als ik niet al te vaak de bus naar school neem blijf ik op prima gewicht
arme jij..quote:
Ja ik ookquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:44 schreef d4v1d het volgende:
Weetje Dearest, omdat jij het nu over eten heb krijg ik honger
Ik heb net 10 minuten geleden poffertjes opquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:46 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja ik ookmaar het is toch bijna tussendoortjestijd dus ik ga zo wat eten
Ja, net appelflap op... dus geen honger meerquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:46 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja ik ookmaar het is toch bijna tussendoortjestijd dus ik ga zo wat eten
quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
ohAnder verhaal dan ja.
Mensen die veel eten en niet dik worden.![]()
Goede messenquote:
Drugs maken!quote:
Forrest Gump!quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:48 schreef Crack_ het volgende:
Weet iemand nog een leuke film met veel leuke humor?
Ah, zal ik jouw film eens kijken vanavond?quote:
Ja, die heb ik al gezien natuurlijk! Moet een film zijn die ik nog niet heb gezien..quote:
Mean Girls?quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah, zal ik jouw film eens kijken vanavond?Zit daar veel leuke humor in? Met die meisjes, hoe heet ie ook al weer?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een chimis![]()
Police Academy 1-6quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:48 schreef Crack_ het volgende:
Weet iemand nog een leuke film met veel leuke humor?
quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:50 schreef Jhali het volgende:
sta jij er ook tussen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een chimis<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
''You're nobody till somebody loves you.''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |