Wat bedoelt u!quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:15 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik zal m'n best doen.
[..]
Alleen drinken?
Flikker op manquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:14 schreef Muto het volgende:
We moeten vredig met elkaar omgaan. Zo doe ik dat ook.
Ik doe heus wel respectvol tegen iedereen hiero.quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:17 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik doe heus wel respectvol tegen iedereen hiero.
quote:
Dat was een quote. Een mening van iemand anders. Bovendien bleek dat een grap te zijn.quote:
Dus jij bent te dom om te poepen en laat anderen dan maar voor je spreken?quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:19 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat was een quote. Een mening van iemand anders. Bovendien bleek dat een grap te zijn.
Dat was een slijmpost.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:20 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dus jij bent te dom om te poepen en laat anderen dan maar voor je spreken?
quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:26 schreef d4v1d het volgende:
Ik ben een liefde aan het opbouwen voor poffertjes.
Goed, heb al 2 keer de neiging gehad om snoep te pakken maar mijn lijstje ziet er nu nog mooi uit dus ik heb het mooi laten liggenquote:
Ben je aan het afvallen?quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:30 schreef Jhali het volgende:
[..]
Goed, heb al 2 keer de neiging gehad om snoep te pakken maar mijn lijstje ziet er nu nog mooi uit dus ik heb het mooi laten liggen
Ja maar dat is eigenlijk niet de bedoeling. Gewoon opschrijven wat je normaal doet en als je normaal snoep zou hebben gepakt dan moet je dat nu ook doen. Anders krijg je alsnog een vertekend beeld en dat is juist wat je níét wilt toch?quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:30 schreef Jhali het volgende:
[..]
Goed, heb al 2 keer de neiging gehad om snoep te pakken maar mijn lijstje ziet er nu nog mooi uit dus ik heb het mooi laten liggen
Ik heb altijd de neiging om pics van voedsel te sturen naar mensen die aan het afvallen zijn.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:32 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nou soort van ja, en krekkie is mijn persoonlijke diëtisteof moest dat geheim blijven?
Neuh.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:32 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nou soort van ja, en krekkie is mijn persoonlijke diëtisteof moest dat geheim blijven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |