Beetje white widow achtig of een haze?quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:06 schreef Jhali het volgende:
[..]
JawelVond een vriendin van me ook al
Er is geen ruimte voor emotie bij succes.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Met onaardig zijn tegen iedereen al helemaal niet
Ja weet ik veel ik ben ook geen expert, ik herken gewoon een wietgeur verder nietquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Beetje white widow achtig of een haze?
ghehehequote:Op vrijdag 8 november 2013 14:08 schreef Jhali het volgende:
https://www.facebook.com/(...)11006&type=2&theaterEVERY DAMN TIME
Worldstar HipHopquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:08 schreef Jhali het volgende:
https://www.facebook.com/(...)11006&type=2&theaterEVERY DAMN TIME
Is dat 't geluid van de kat?quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:10 schreef Jhali het volgende:
https://www.facebook.com/(...)11006&type=2&theater GODVER AWW
ok ik hou op met linkjes
Nah, dan kan ik nog wel aardig doen. Spatie zei ook wel eens dat het overkwam als nepaardig. Maar iemand haten via interwebs is wel raar.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We weten allemaal dat je me niet moet, hou maar op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotiesquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:08 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Er is geen ruimte voor emotie bij succes.
emo![]()
![]()
Heehoi. Weekend. Nouja, ik ga nog eventjes aan school werken maar dat moet ik het hele weekend dus dat telt niet
Baby darling doll face honey![]()
quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nah, dan kan ik nog wel aardig doen. Spatie zei ook wel eens dat het overkwam als nepaardig. Maar iemand haten via interwebs is wel raar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatie is een mongool. Sherlock a cock, Ryan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Emoties
emo![]()
Hé Crack_, alles oké?quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:12 schreef Crack_ het volgende:
Heehoi. Weekend. Nouja, ik ga nog eventjes aan school werken maar dat moet ik het hele weekend dus dat telt niet
![]()
Donnie, pas op dat je je niet naar anderen hun niveau verlaagtquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:12 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Spatie is een mongool. Sherlock a cock, Ryan.![]()
![]()
krekquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:12 schreef Crack_ het volgende:
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le![]()
Ja! Weer lekker gewerkt vandaag. En weekend jeej, flesje wijn in de koelkast voor vanavond. Ik was even vergeten hoeveel wijn ik nog moet drinken, tering. Komt door die aanbiedingen, verdikke.quote:Baby darling doll face honey![]()
quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nah, dan kan ik nog wel aardig doen. Spatie zei ook wel eens dat het overkwam als nepaardig. Maar iemand haten via interwebs is wel raar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou ik vind jou wel jarig en spatie is een beetje dom soms maar we houden van hem zoals ie is grSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Emoties
emoLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
We moeten vredig met elkaar omgaan. Zo doe ik dat ook.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Kreksterquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:12 schreef Crack_ het volgende:
![]()
![]()
Hallo Crack_
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Ik hou niet van hemquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou ik vind jou wel jarig en spatie is een beetje dom soms maar we houden van hem zoals ie is gr![]()
![]()
Ik zal m'n best doen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Donnie, pas op dat je je niet naar anderen hun niveau verlaagtAlleen drinken?quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja! Weer lekker gewerkt vandaag. En weekend jeej, flesje wijn in de koelkast voor vanavond. Ik was even vergeten hoeveel wijn ik nog moet drinken, tering. Komt door die aanbiedingen, verdikke.![]()
Verdomme, ik moet nog 12 wetenschappelijke artikelen beoordelen. TWAALF. Laten we dat maar snel doen.
Wat bedoelt u!quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:15 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik zal m'n best doen.
[..]
Alleen drinken?Baby darling doll face honey![]()
Flikker op manquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:14 schreef Muto het volgende:
We moeten vredig met elkaar omgaan. Zo doe ik dat ook.![]()
![]()
Ik doe heus wel respectvol tegen iedereen hiero.quote:If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Mijn laptop is leeg is net zoiets las ik rijd net een tunnel in tijdens een telefoongesprek.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:17 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik doe heus wel respectvol tegen iedereen hiero.quote:![]()
![]()
Dat was een quote. Een mening van iemand anders. Bovendien bleek dat een grap te zijn.quote:If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Dus jij bent te dom om te poepen en laat anderen dan maar voor je spreken?quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:19 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat was een quote. Een mening van iemand anders. Bovendien bleek dat een grap te zijn.![]()
Dat was een slijmpost.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:20 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dus jij bent te dom om te poepen en laat anderen dan maar voor je spreken?If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:26 schreef d4v1d het volgende:
Ik ben een liefde aan het opbouwen voor poffertjes.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
Goed, heb al 2 keer de neiging gehad om snoep te pakken maar mijn lijstje ziet er nu nog mooi uit dus ik heb het mooi laten liggenquote:![]()
![]()
Ben je aan het afvallen?quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:30 schreef Jhali het volgende:
[..]
Goed, heb al 2 keer de neiging gehad om snoep te pakken maar mijn lijstje ziet er nu nog mooi uit dus ik heb het mooi laten liggen![]()
Ja maar dat is eigenlijk niet de bedoeling. Gewoon opschrijven wat je normaal doet en als je normaal snoep zou hebben gepakt dan moet je dat nu ook doen. Anders krijg je alsnog een vertekend beeld en dat is juist wat je níét wilt toch?quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:30 schreef Jhali het volgende:
[..]
Goed, heb al 2 keer de neiging gehad om snoep te pakken maar mijn lijstje ziet er nu nog mooi uit dus ik heb het mooi laten liggen
Zou straks alles voor niks zijn
Ik heb altijd de neiging om pics van voedsel te sturen naar mensen die aan het afvallen zijn.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:32 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nou soort van ja, en krekkie is mijn persoonlijke diëtisteof moest dat geheim blijven?
Ik zal het niet doen.
![]()
Neuh.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:32 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nou soort van ja, en krekkie is mijn persoonlijke diëtisteof moest dat geheim blijven?
Baby darling doll face honey
Forum Opties Forumhop: Hop naar: