Het is je vergeven.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hey ehh. Ik wil even zeggen dat het me spijt. Ik bedoel, eigenlijk ben je helemaal niet zo gemeen, en tegenwoordig heb ik helemaal geen last van je. Maar ik moest gewoon even mijn frustraties kwijt. Sorry.
Hey Donnie.quote:
Inderdaad, als er alleen maar aidsusers instonden had xcachet er ook wel in gestaan.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:58 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Jij bent niet de enige uitzondering!
Ja er staat tegenwoordig iCould Key op mijn laptop en die voert automatisch je gegevens in. Bij e-mail adres stond nu mijn gebruikersnaam dus kon mijn wachtwoord niet meer opvragen. En heb het de afgelopen dagen wel druk gehad.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:57 schreef Muto het volgende:
[..]
Heb je je accountgegevens teruggevonden?
quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:58 schreef Jhali het volgende:
[..]
Inderdaad, als er alleen maar aidsusers instonden had xcachet er ook wel in gestaan.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:58 schreef Jhali het volgende:
[..]
Inderdaad, als er alleen maar aidsusers instonden had xcachet er ook wel in gestaan.
dank je, sorry voor je drinken...quote:
Denk het nietquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:01 schreef Jhali het volgende:
Even serieus, nagellak van Miss Sporty ruikt naar wiet :'D
Vriendelijkheid is overrated, kom je nergens mee.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:03 schreef xcachet het volgende:
Ik heb mezelf geleerd aardig te zijn tegen iedereen.
Ik niet. Ik mag niet meer slijmen van DonnieDarknonquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:03 schreef xcachet het volgende:
Met onaardig zijn tegen iedereen al helemaal nietquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:04 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Vriendelijkheid is overrated, kom je nergens mee.
Hey Donniequote:Op vrijdag 8 november 2013 14:04 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Vriendelijkheid is overrated, kom je nergens mee.
We weten allemaal dat je me niet moet, hou maar opquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:03 schreef xcachet het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |