Hey ehh. Ik wil even zeggen dat het me spijt. Ik bedoel, eigenlijk ben je helemaal niet zo gemeen, en tegenwoordig heb ik helemaal geen last van je. Maar ik moest gewoon even mijn frustraties kwijt. Sorry.quote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hey ehh. Ik wil even zeggen dat het me spijt. Ik bedoel, eigenlijk ben je helemaal niet zo gemeen, en tegenwoordig heb ik helemaal geen last van je. Maar ik moest gewoon even mijn frustraties kwijt. Sorry.
Onzin, dat vak is gewoon een en al algemene kennis!quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:32 schreef Muto het volgende:
[..]
Zonder leren een 4. Dat kunnen alleen de echte grote leerlingen.
1 tegelijk plsquote:
Dus jij zit niet in 5 vwo?quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ehm neevolgens mij niet
En ik heb jouw toetsen niet nodig
Ik wil niet daten.quote:
Is beter voor hem als hij in die toestand niet op fok verschijntquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Sof zei dat VA weg van FOK! moest gaan, en toen ging hij echt weg
Soms denk ik dat VA een erg grote bèta is die alles doet wat meisjes hem vragen.
Vanwaar?quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Is beter voor hem als hij in die toestand niet op fok verschijnt
Srsly, wher is ur selfie?quote:
Dat heb ik ook gemerkt, en kieskeurig is hij ook niet, hij wil met alle SC chicks.quote:
Kbye.quote:
ei went to sweffel tits of omdtaapple (anti-Sherlock)quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gemerkt, en kieskeurig is hij ook niet, hij wil met alle SC chicks.
Ik daarentegen focus me telkens op 1. Eerst zwerty, toen nog wat andere en nu Sof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |