Komt overeen met vrouwen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja wel zeg nu ben ik nieuwsgierig.
Altruïsme is dood?quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je wordt boos omdat ik haar niet mag en dat laat zien.
Ja, als je 13 bent is dat waarschijnlijk een logische conclusie.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je wordt boos omdat ik haar niet mag en dat laat zien.
1. ze is niet aantrekkelijkquote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
1. ze is niet aantrekkelijk
2. ze is gemeen
3. ze is irritant
4. ze is een paardenmeisje
Dat geldt ook allemaal voor jou en toch accepteer ik je. Als we de minpunten van iedereen bij elkaar zetten valt cachet heul niet op.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
2. ze is gemeen
3. ze is irritant
quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
2. ze is gemeen
3. ze is irritant
Jij bent echt een briljante troll.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
2. ze is gemeen
3. ze is irritant
Nou ehh het helpt haar minder dan dat het mij verdrietig maakt dus vind het niet echt altruïsme.quote:
Ik ben geen paardenmeisjequote:Op dinsdag 5 november 2013 21:21 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dat geldt ook allemaal voor jou en toch accepteer ik je. Als we de minpunten van iedereen bij elkaar zetten valt cachet heul niet op.
Hahaha, ik wist niet dat je dat tegenkwamquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:14 schreef STING het volgende:
[..]
Stop eens met het onderspammen van m'n Sherlock
Hoi Stu.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahaha, ik wist niet dat je dat tegenkwam![]()
Stutquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahaha, ik wist niet dat je dat tegenkwam![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:24 schreef Muto het volgende:
Voor het eerst dat ik hardop moest lachen om iemand in deze reeks.
Gefeliciteerd Spatieloos
Hoe is het?quote:
Omdat je mij vond, half man, half paard.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:24 schreef xcachet het volgende:
Mijn paard is maanden geleden al verkocht
Ja okay. Maar ik vind het dan ook niet raar dat mensen mij niet leuk vinden, jij on the otherhand vroeg je af hoe je xcachet niet leuk kon vinden!quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:24 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Nog nét niet dan. Maar jouw mankementen overtreffen die van haar, by far.
Eens een paardenmeisje altijd een paardenmeisje! Tenzij je je geheugen wist ofzo.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:24 schreef xcachet het volgende:
Het was een retorische vraag, jij autist.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja okay. Maar ik vind het dan ook niet raar dat mensen mij niet leuk vinden, jij on the otherhand vroeg je af hoe je xcachet niet leuk kon vinden!
Ook wel oké.quote:
Ohquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:26 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Het was een retorische vraag, jij autist.
Nee wtfquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:06 schreef supersof het volgende:
[..]
haha moet jij zeggen. iedereen eet jou
Oke welke wiet had je?quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik ben stoned as fuck.
Ask me anything
ik ben serieus hoor.quote:
Domme domme Pizza. Ze heeft het over dat jij pizza bent, en heel veel mensen eten pizza.quote:
Eens een paardenmeisje .....quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:24 schreef xcachet het volgende:
Sof zei dat VA weg van FOK! moest gaan, en toen ging hij echt wegquote:
True.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Eens een paardenmeisje altijd een paardenmeisje! Tenzij je je geheugen wist ofzo.
Hey dat zei ik net ook!!quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Eens een paardenmeisje .....
quote:
O maar ik dacht dat je me beledigdequote:Op dinsdag 5 november 2013 21:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Domme domme Pizza. Ze heeft het over dat jij pizza bent, en heel veel mensen eten pizza.
Nou natuurlijk zegt ze 'iedereen', en dat is natuurlijk een leugen, maar je moet het niet te letterlijk nemen, met iedereen bedoelt ze gewoon heel veel mensen.
Jij bent kanjerstom.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:29 schreef Spatieloos het volgende:
Soms denk ik dat VA een erg grote bèta is die alles doet wat meisjes hem vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |