Jij bent ook aardig.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ben ook lief hoor, alleen dat merk je niet omdat je me negeert.
Parfums zijn wel oké, heb haar laatste nummers niet gehoord, als ze die al heeft.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:08 schreef xcachet het volgende:
Sof wat vind je van Christina Aguilera?
Jij ook. Alleen snap ik je grappen vrijwel nooit.quote:
Normaal ben ik niet zo, alleen heb ik iets verkeerds ingenomen en duizelt m'n kop.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:10 schreef Muto het volgende:
[..]
Jij ook. Alleen snap ik je grappen vrijwel nooit.
Nee va pls ga van fok af.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
nee eerlijk, gaat niet goed hier____
Thanksquote:
Welleke kleur heeft een spiegol?quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik ben stoned as fuck.
Ask me anything
quote:
hai VAAAAAquote:
Bedanktquote:
HOEZO NIET>?!quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
nee eerlijk, gaat niet goed hier____
quote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Parfums zijn wel oké, heb haar laatste nummers niet gehoord, als ze die al heeft.
Nog niet gehoord. Als youtube het deed bij mij zou ik gaan luisteren, maar helaas.quote:
Y u dunt hev spotify?quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Nog niet gehoord. Als youtube het deed bij mij zou ik gaan luisteren, maar helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |