Word je altijd alleen high?quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik ben stoned as fuck.
Ask me anything
cuz i dont liek spotify. I use itnuesquote:
Kost dat niet veel geld?quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:15 schreef supersof het volgende:
[..]
cuz i dont liek spotify. I use itnues
Waarom wilt hij sex met z'n ex-vrouw als hij pinguïns heeftquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:14 schreef Spatieloos het volgende:
Pinguïns zijn wel oké, heb laatst een film gezien over Jim Carrey die veel pinguins had en kinderen enzo en daarom weer seks kreeg met zijn exvrouw ofzo.
Is free mangquote:
Omdat hij in het begin die pinguïns niet echt leuk vond, hij vond ze vervelende beesten (vast omdat ze veel poepten en zelfs in zijn gezicht en dingen kapot maakte en kut geluiden maakten) maar aan het eind van de film was hij gek op die pinguïns, en volgens mij wist die vrouw haar plaats toen weer.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:15 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Waarom wilt hij sex met z'n ex-vrouw als hij pinguïns heeft
Ik zeg 't maar niet.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:17 schreef Spatieloos het volgende:
(vast omdat ze veel poepten en zelfs in zijn gezicht en dingen kapot maakte en kut geluiden maakten
Hou jij je smoel maar even dicht tegen cachie.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo gemeen zijn. Karma, bitch.
Spatie, ik ga serieus de eerste 10 cm van je endeldarm breder maken.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo gemeen zijn. Karma, bitch.
Hoezo vind jij cachet leukquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hou jij je smoel maar even dicht tegen cachie.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:18 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Spatie, ik ga serieus de eerste 10 cm van je endeldarm breder maken.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |