Meteen de oven aangeflikkerd en een hard broodje gebakken vanmiddag. Met zalm en sla.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:16 schreef Ezell het volgende:
Een bord vol broccoli en champignons in de middag.
nooit gegeten, maar dat klinkt niet zo lekkerquote:
zalmquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:18 schreef Jhali het volgende:
[..]
Meteen de oven aangeflikkerd en een hard broodje gebakken vanmiddag. Met zalm en sla.
Hahaquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:14 schreef Jhali het volgende:
[..]
Heb ze godverdomme geteld voor je.Zijn er vijftien.
ik doe t met opzet ;Pquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:18 schreef Jhali het volgende:
[..]
Dit is al de zoveelste keer dat je binnenkomt met je eigen naam te zeggen
Jaaa, ik vind van wel.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:20 schreef Crack_ het volgende:
Hallo Toto, wat zei de dokter?
En Ezell, is Mean girls nu een leuke film met veel leuke humor?
Is bij ons altijd een beetje gevaarlijk om een pak zalm open te trekken want mijn broertje vreet altijd meteen de rest op ookal neem je maar een inimini stukjequote:Op vrijdag 8 november 2013 15:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
nooit gegeten, maar dat klinkt niet zo lekker
[..]
zalm
Meen je niet!quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:20 schreef Ezell het volgende:
Morgen uit eten, maar ik heb geen zin. Vind een bord broccoli dan toch waarschijnlijk lekkerder.![]()
Oh, nouja ik ga hem kijken vanavond en als ik hem niet leuk vind zet ik hem gewoon af. ZO MAKKELIJK!quote:
hallo krek, hij zei dat t verneukt is en dat ie er niks mee kanquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:20 schreef Crack_ het volgende:
Hallo Toto, wat zei de dokter?
En Ezell, is Mean girls nu een leuke film met veel leuke humor?
Op paddestoelen staanquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:21 schreef d4v1d het volgende:
Iemand een foto van een paddestoel op Facebook plaatsen "Echt zo'n paddenstoel als je in tekenfilms ziet"
Reageer ik dat schoenzolen erg goed zijn voor paddenstoelen ben ik direct een klootzak
Wat is dat voor kut antwoord zeg. En nu?quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hallo krek, hij zei dat t verneukt is en dat ie er niks mee kan
Ik houd van simpel en lekker eten. Die poespas hoeft van mij niet.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Meen je niet!
[..]
Oh, nouja ik ga hem kijken vanavond en als ik hem niet leuk vind zet ik hem gewoon af. ZO MAKKELIJK!
heb je een date?quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:20 schreef Ezell het volgende:
Morgen uit eten, maar ik heb geen zin. Vind een bord broccoli dan toch waarschijnlijk lekkerder.![]()
Melkbroodjes met Philidelphia en zalmquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:22 schreef Crack_ het volgende:
Zalm.
Ik maak altijd van die bagels die de AH to go ook verkoopt met zalm. Godsie wat lekker.
Ohhh niet? Nouja, ik wist al dat je gek wasquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik houd van simpel en lekker eten. Die poespas hoeft van mij niet.
En oke, laat wel even weten wat je ervan vond.
Ik had dus een bruin stokbroodje, sla en zalm, ik wilde er geen boter onder doen dus toen wilde ik kruidenboter doen of Philadelphia maar ik wist niet of dat lekker zou zijn dus toen deed ik alsnog maar boter. Struggles.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:22 schreef Crack_ het volgende:
Zalm.
Ik maak altijd van die bagels die de AH to go ook verkoopt met zalm. Godsie wat lekker.
Bedoel je.. Philadelphia ZALM of gewoon.. Philadelphia MET zalm?!quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Melkbroodjes met Philidelphia en zalm
Fucking lekkerquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:23 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik had dus een bruin stokbroodje, sla en zalm, ik wilde er geen boter onder doen dus toen wilde ik kruidenboter doen of Philadelphia maar ik wist niet of dat lekker zou zijn dus toen deed ik alsnog maar boter. Struggles.
^ Weet iemand of dat lekker is?
apart met zalm.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bedoel je.. Philadelphia ZALM of gewoon.. Philadelphia MET zalm?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |