Niets mis mee. Kan er alleen slecht tegen wanneer mensen continue lopen te oreren dat ze dom zijn.quote:
Ik oreer altijd dat andere mensen dom zijn. Niks mis mee toch?quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Niets mis mee. Kan er alleen slecht tegen wanneer mensen continue lopen te oreren dat ze dom zijn.
Precies, en dan noemen we niet eens namen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Niets mis mee. Kan er alleen slecht tegen wanneer mensen continue lopen te oreren dat ze dom zijn.
Ja inderdaad, jezelf in de underdogpositie lullen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Hoefde je nog een jaartje, dat is wel zonde.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:12 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Overigens begonnen op gymnasium, geëindigd bij 4 Havo. Toen was ik er echt klaar mee.
/noregret
Zo dan ben je wel heel slim maar was je zeker heel lui he?quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:12 schreef Kentoet het volgende:
Overigens begonnen op gymnasium, geëindigd bij 4 Havo. Toen was ik er echt klaar mee.
/noregret
Havo en toen kunstacademie.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:13 schreef Kentoet het volgende:
Jij dan Tem? En Specularium ben ik ook benieuwd naar.
2,5x 4 Havo gedaanquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoefde je nog een jaartje, dat is wel zonde.
Hehehe echt? Ik dacht dat het een grapje was n.a.v. die perensticks.quote:
Nee, begon met havo/vwo advies maar toen ging het ineens verkeerd en heb ik de mavo gedaan.quote:
Ja, jij moet het geld verdienen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Ben ik de enige hooggeleide hier ofzo?
Doe maar kalm aan.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik moet steeds zo'n envelop kopen met bubbeltjesplastic.
Linkje dmen mag ook niet?quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:38 schreef Kentoet het volgende:
Op een filmpje, maar ik heb beloofd het niet te linken/posten. Waar dat was weet ik niet.
Ik ook niet, volgens mij bedenkt hij dat woord net.quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:55 schreef sp3c het volgende:
iedereen op fok! altijd klagen dat het onderwijs vandaag de dag niet meer is wat het was maar het is toch schrikken als je er daadwerkelijk tegenaan loopt
fixedquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:57 schreef Specularium het volgende:
Heb je Corrie weer hoor met haar panterverhalen uit der ouwe doos.
Wat ga je doen?quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:58 schreef Karina het volgende:
Deze oude doos is zo weer weg, kunnen jullie weer intellectueel verder kletsen.
Die kinderen hebben deze advertentie in de plaatselijke Albert Heijn opgehangenquote:
OK tijd voor mij om weer te verdwijnen dus...quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:59 schreef Specularium het volgende:
Vanavond zal het wel beter worden.
Ik wacht op pics van Uccers, Njlevoin en Liesje samen op 1 bed.
Die moeder zit nu wel waarschijnlijk haar hele e-mail bestand door te lezen/ te wissen.quote:
Heb het niet helemaal gevolgd maar de zaak ging toch om het al of niet afgeven van de evenementenvergunning? Dat draait om de openbare orde e.d. En niet om de vraag of zwarte piet racistisch zou zijn.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
En de rechter heeft uitspraak gedaan:
Zwarte Piet is geen racisme![]()
Intocht gaat door
Volgens mij is daar geen specifiek negeressentopic, anders had ik wel geklikt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:20 schreef betyar het volgende:
Ik wel, een tof onderwerp. Heel Fok! zou zich ermee moeten bemoeien tot in KPD toe.
we hebben er al een stuk of 50 topics over in NWSquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:20 schreef betyar het volgende:
Ik wel, een tof onderwerp. Heel Fok! zou zich ermee moeten bemoeien tot in KPD toe.
daar ga ik niet over maar bij ons op werk zetten ze wel eens pieten in waar ik best mijn zonden aan zou willen toevertrouwen ... misschien een paar bijmakenquote:
Zwarte piet met zijn razende roede.quote:
Ik zeg ook paashazinquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:07 schreef sp3c het volgende:
Pietin Corrie??
RLY????
Piet is geen ras ofzo, het is gewoon een naam .. als je er in achter zet dan is het niet ineens een vrouwennaam ofzo
ik zou het zwarte Piettie noemen
die ene keer dat ik gelijk heb wil ik het ook gewoon horen Cnorquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zeg ook paashazinOf bunny, kan natuurlijk ook.
Ik houd er niet van iemand gelijk te gevenquote:Op vrijdag 8 november 2013 18:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
die ene keer dat ik gelijk heb wil ik het ook gewoon horen Cnor
heheheheheheheheheheheheheheheheHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHE!quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik houd er niet van iemand gelijk te gevenEerst een beetje tegenstribbelen.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:59 schreef Specularium het volgende:
Vanavond zal het wel beter worden.
Ik wacht op pics van Uccers, Njlevoin en Liesje samen op 1 bed.
Godverdommequote:Op vrijdag 8 november 2013 18:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
heheheheheheheheheheheheheheheheHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHE!
Alleen kaplaarzen he? Voor de rest niks.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:42 schreef Karina het volgende:
Handschoenen? Ik ben geen watje. En kaplaarzen in de keukenBen je gek.
Wat is dat voor rare fetishquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alleen kaplaarzen he? Voor de rest niks.
Anders moet je zo zoekenquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:32 schreef Specularium het volgende:
Ik weet nooit hoe dat werkt met die namen invullen, ik ga het denk ik 1 voor 1 doen.
Jouw vriendin heeft dan ook gelijk.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:19 schreef Tem het volgende:
Hier staat het alweer een geruime tijd uit. Mijn vriendin houdt wel van die tyfusherrie.
Live was altijd toffer, opnemen is echt gigantisch kut omdat details dan extra meewegen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:22 schreef liesje1979 het volgende:
Voor zover mijn leken oor het kan herkennen drum je erg goed Spec, doe je er nog wel eens wat mee?
Nu nog even de live dingetjes kijken.
Nee. Sowieso zie je meer drumstel dan Spec en dat van een afstandje.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:28 schreef Njosnavelin het volgende:
Zit er ook een kinky naakt-versie tussen die linkjes?
Oh, jammer.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee. Sowieso zie je meer drumstel dan Spec en dat van een afstandje.
Ja, je ziet hem eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er is nog wel ergens een half drumcam filmpje van de laatste oefensessie.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En je heet ook geen phil.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat was ook nooit de bedoeling, daarom zat ik ook achterin.
Kan ik me wel voorstellen ja, dat studio veel pittiger is en bij een concert zal een flinke lading adrenaline ook best meespelen gok ik. De sfeer in zo'n studio is compleet anders natuurlijk. Lijkt me sowieso wel hard werken een paar uurtjes zo spelen. Ik vond het leuk om te luisteren en om te zien, Grappig ook, had ik echt nooit achter je gezocht. Mis je het niet? Ondanks dat ik echt weet dat dingen soms zo gaan vind ik het altijd jammer wanneer mensen een passie waar ze (voor zover ik kan beoordelen) goed in zijn laten vallen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Live was altijd toffer, opnemen is echt gigantisch kut omdat details dan extra meewegen.
En editten achteraf was ik nooit zo'n fan van.
Nu doe ik er al een paar jaar niks meer mee.
Zou wel kunnen maar die bezetting was het beste.
Ja doe maar.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er is nog wel ergens een half drumcam filmpje van de laatste oefensessie.
Op straat schijten en dan daarvoor subsidie aanvragen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:40 schreef liesje1979 het volgende:
Tem moet ook weer iets met zijn opleiding gaan doen.
Is dat uw staf of bent u gewoon blij om me te zien?quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:08 schreef Specularium het volgende:
Kijk Sinterklaas eens gelijk hebben.
[ afbeelding ]
Jou zegt die hunt dus ook niets?quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hunt? Ik ben hier te weinig...
Toch?
*guilty*quote:
Mij inmiddels dus wel, en jou nu ook, denk ik.quote:
Nog steeds niet hoor, het boeit me nietquote:Op zaterdag 9 november 2013 00:24 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Mij inmiddels dus wel, en jou nu ook, denk ik.
geen idee, ik zie het nu voor het eerstquote:Op zaterdag 9 november 2013 00:23 schreef Ferdo het volgende:
[..]
*guilty*
Een feature van FOK! of zo?
De enige hunt die er toe doet:quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nog steeds niet hoor, het boeit me niet
Nee joh, die is bezetquote:Op zaterdag 9 november 2013 00:27 schreef Ferdo het volgende:
[..]
De enige hunt die er toe doet:
[ afbeelding ]
Overigens ben ik tegenover elke kogel die ik op een eend afvuurde er zeker tien aan die sadistisch lachende rothond kwijtgeraakt.
Ze hadden veel meer games met die gun moeten verzinnen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:27 schreef Ferdo het volgende:
[..]
De enige hunt die er toe doet:
[ afbeelding ]
Overigens ben ik tegenover elke kogel die ik op een eend afvuurde er zeker tien aan die sadistisch lachende rothond kwijtgeraakt.
Peun is leuk, maar jong.. Net als jij eigenlijkquote:Op zaterdag 9 november 2013 00:27 schreef sp3c het volgende:
zeker weer de roestplekken van zijn lans aan het schrobben
Tweakers haalde ooit eens een 1 april-grap uit die er een beetje op lijkt. Kwamen ze met een bericht dat bedrijfsnamen in nieuwsberichten automatisch werden vervangen door de logo's ervan. Half het forum daar over de zeik.quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:25 schreef Specularium het volgende:
Wel goed hoor, fucking irritant als je steeds zo'n linkje krijgt.
Ik weet het niet hoor met die Tweakers, volgens mij is hun knokploeg niet zo goed.quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:29 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Tweakers haalde ooit eens een 1 april-grap uit die er een beetje op lijkt. Kwamen ze met een bericht dat bedrijfsnamen in nieuwsberichten automatisch werden vervangen door de logo's ervan. Half het forum daar over de zeik.
Het is inderdaad ook echt het enige spel waarbij je die gun voor kon gebruiken. Die trouwens ook nog een grotere broer had, maar daar was ook al niks voor.quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze hadden veel meer games met die gun moeten verzinnen.
Groot zat. Want eigenlijk wilden ze dat natuurlijk écht doen, maar toen kwam de knokploeg om de hoek kijken (nou, en daar gaat zelfs Chuck Norris van beven!) en riepen ze maar heel haastig dat het een grap was.quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor met die Tweakers, volgens mij is hun knokploeg niet zo goed.
Met mijn nintendo 8 bit was er nog geen goeie pc voor thuis.quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:32 schreef sp3c het volgende:
op de pc had je veel meer van dat soort shit
coolere shit ook
Ten tijde van de NES viel dat geloof ik nogal mee. Moest je meer een Amiga hebben voor een beetje strak (nou ja, voor die tijd...) ogende computerspellen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:32 schreef sp3c het volgende:
op de pc had je veel meer van dat soort shit
coolere shit ook
Gaat dat over de begrafenis van die knakker van Apple?quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:42 schreef Specularium het volgende:
Dat took our jobs blijft prachtig.
Vooral als zo'n mongool het ineens tussendoor zegt.
Eerst pics posten.quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gelukkig is dit weer opgelost en kan men veilig slapen toch???
Tijdreizigers ja, dat ze hier naar toe komen om de banen te jatten.quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:43 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Gaat dat over de begrafenis van die knakker van Apple?
die vond ik niet zo leuk geloof ikquote:Op zaterdag 9 november 2013 00:47 schreef Specularium het volgende:
Nu staat de juf in de fik en gaan ze het uitpissen.
Ja maar jij bent geen kattenvrouwtje.quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk.Ik vind 2 al veel.
Ik heb 2 katten gespot door je mede-modquote:Op zaterdag 9 november 2013 00:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja maar jij bent geen kattenvrouwtje.
F&F / Gezocht: een nieuw huisje voor Boris!quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:48 schreef Specularium het volgende:
Ik wil eigenlijk wel een nieuwe kat.
Twijfel nog of het een kitten moet zijn of 1 oudere uit het asiel.
Check die fipo, die zegt alles wel he?quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
F&F / Gezocht: een nieuw huisje voor Boris!
Onzinquote:Op zaterdag 9 november 2013 00:52 schreef Specularium het volgende:
Zo'n kitten pist alleen eerst een jaar alles onder, dat is niet zo.
Kroelen welquote:Op zaterdag 9 november 2013 00:52 schreef sp3c het volgende:
ja weet ik niet, ik heb daar geen verstand van
lijkt me een goede kat
Iemand noemde me altijd wel zo. Met een kat op mijn hoofd.quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja maar jij bent geen kattenvrouwtje.
Uit het asiel natuurlijk! Wees een goed mens.quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:48 schreef Specularium het volgende:
Ik wil eigenlijk wel een nieuwe kat.
Twijfel nog of het een kitten moet zijn of 1 oudere uit het asiel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op zaterdag 9 november 2013 00:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat nou onzin? Wordt zo'n beest zindelijk geboren?
quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Iemand noemde me altijd wel zo. Met een kat op mijn hoofd.
[..]
Uit het asiel natuurlijk! Wees een goed mens.LiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Mag hoor, verwacht geen melk echterquote:Op zaterdag 9 november 2013 00:56 schreef Specularium het volgende:
I totally wanna suck your moms tits,.
Niet geboren maar gemaakt door moeders, toch?quote:
Whiskeeeers...quote:
Come on the Hague is hetquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:46 schreef Karina het volgende:
Mmm ik lees dat ik iets gemist heb.
Veel plezier sp3cjeGo The Hague, of zo.
Nou, jij windt er ook geen doekjes om zeg.quote:Op zaterdag 9 november 2013 01:08 schreef Specularium het volgende:
Whiskas wat is jouw lengte en gewicht?
Klaar, en nu doe ik er niks meer aan (af=af). Heb er lang genoeg op liggen schieten.quote:Op zaterdag 9 november 2013 01:36 schreef Drugshond het volgende:
Ik ga eens 3 dagen snuffelen (lijkt kort). Alles bijzonder goed uitgewerkt en we eten Italiaans, Japans en Thai's. Maar in 3 dagen kun je deze stad wel helemaal (historisch) zien.
Vliegen doe je al voor onder de 40 euro en een beetje hotel voor 3 dagen. Krakowskie Przedmiecie (dat is hartje binnenstad) lukt je voor 115-120 euro.
Ik zag het in het topic van UIO, en het is leuk qua voorpret maar houd je, je er in de praktijk ook echt aan? Dan ben je lijkt mij zo druk met je planning en zo weinig met ervaren.quote:Op zaterdag 9 november 2013 01:44 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Klaar, en nu doe ik er niks meer aan (af=af). Heb er lang genoeg op liggen schieten.
Ik ken de gehele route al uit mijn hoofd. Het is slechts naslagwerk. En ik hou nog tijd over.quote:Op zaterdag 9 november 2013 01:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zag het in het topic van UIO, en het is leuk qua voorpret maar houd je, je er in de praktijk ook echt aan? Dan ben je lijkt mij zo druk met je planning en zo weinig met ervaren.
Ik had dus voor de eerste paar dagen ook zo'n soort planning maar ik heb me er helemaal niet aan gehouden. Het hielp wel tegen mijn angst, een soort back up plan te hebben maar in de praktijk dwaalde ik gewoon liever doelloos rond. Er zijn zat kroegjes die niet op internet staan, soms is het onverwachte misschien leuker?quote:Op zaterdag 9 november 2013 01:50 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik de gehele route al uit mijn hoofd. Het is slechts naslagwerk. En ik hou nog tijd over.
Het is meer de zoektocht van eettentjes en reviews van kroegjes die bijzonder tijdrovend waren.
Bijzonder goed zelfs. Deze heb ik echt heel heel ver uitgewerkt om in 3 dagen alles te kunnen behapstukken. Deze manier van werken is me altijd goed bevallen (Van Krakau wist ik van het vliegveld naar het hotel te geraken zonder hulpmiddelen, wist gelijk waar ik was) . Meestal krijg je een plattegrond van het hotel (gratis). Maar die wil ik niet.quote:Op zaterdag 9 november 2013 01:48 schreef liesje1979 het volgende:
maar houd je, je er in de praktijk ook echt aan?
Whiiiih! Wat gaaf voor je! Waar ligt dat?quote:Op zaterdag 9 november 2013 01:56 schreef sp3c het volgende:
mijn planning werd voor me gemaakt
http://stats.iihf.com/Hydra/386/IHM386000_08_2_0.pdf
20 april it is
Ik heb echt een hele boel pools moeten vertalen voordat ik rond was. Zat ook op Poolse forums te snuffelen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 01:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik had dus voor de eerste paar dagen ook zo'n soort planning maar ik heb me er helemaal niet aan gehouden. Het hielp wel tegen mijn angst, een soort back up plan te hebben maar in de praktijk dwaalde ik gewoon liever doelloos rond. Er zijn zat kroegjes die niet op internet staan, soms is het onverwachte misschien leuker?
Ieder zijn manier hoor, vind het wel grappig hoe jij het doet. Ik zou na zo'n vakantie aan vakantie toe zijn denk ik.quote:Op zaterdag 9 november 2013 01:56 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Bijzonder goed zelfs. Deze heb ik echt heel heel ver uitgewerkt om in 3 dagen alles te kunnen behapstukken. Deze manier van werken is me altijd goed bevallen (Van Krakau wist ik van het vliegveld naar het hotel te geraken zonder hulpmiddelen, wist gelijk waar ik was) . Meestal krijg je een plattegrond van het hotel (gratis). Maar die wil ik niet.
Bank, bier en poten op tafel.quote:Op zaterdag 9 november 2013 01:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Whiiiih! Wat gaaf voor je! Waar ligt dat?
Eerst december dan februari.quote:Op zaterdag 9 november 2013 02:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ieder zijn manier hoor, vind het wel grappig hoe jij het doet. Ik zou na zo'n vakantie aan vakantie toe zijn denk ik.
Zoals het nu lijkt kan ik over een paar maandjes alweer.quote:
Tof! Heb je geboekt?quote:Op zaterdag 9 november 2013 02:01 schreef sp3c het volgende:
Litouwen
op de bank met poten op tafel ga je niet heel veel Nederlands ijshockey tegenkomen
is pas over een half jaar ik zoek het eerst ff rustig uit allemaalquote:Op zaterdag 9 november 2013 02:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Snel boeken dan, het zal er alleen maar duurder op worden gok ik zo.
Pcies, als je maar lol hebt.quote:Op zaterdag 9 november 2013 02:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zoals het nu lijkt kan ik over een paar maandjes alweer.Nog geen keuze gemaakt, maakt ook niet zoveel uit. Als ik maar weg ben.
Daar zeuren die meiden op mijn werk ook altijd over. Neem iets voor ons mee.quote:Op zaterdag 9 november 2013 02:06 schreef liesje1979 het volgende:
En koop een koelkastmagneet voor me.
In ieder geval niet te lang wachten, gewoon doen!quote:Op zaterdag 9 november 2013 02:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
is pas over een half jaar ik zoek het eerst ff rustig uit allemaal
Mijne begint ook lekker vol te raken.quote:Op zaterdag 9 november 2013 02:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Daar zeuren die meiden op mijn werk ook altijd over. Neem iets voor ons mee.
Denk dat hun koelkast al een beetje vol zit.
nope, geen haast bijquote:Op zaterdag 9 november 2013 02:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In ieder geval niet te lang wachten, gewoon doen!
Ehmmm dat is de geboortedag van A.Hitler.quote:Op zaterdag 9 november 2013 01:56 schreef sp3c het volgende:
mijn planning werd voor me gemaakt
http://stats.iihf.com/Hydra/386/IHM386000_08_2_0.pdf
20 april it is
dies toch doodquote:Op zaterdag 9 november 2013 02:11 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ehmmm dat is de geboortedag van A.Hitler.
Ik heb maar 1x gezeurd en slechts 2 magneten van je. Dus overdrijf niet zo.quote:Op zaterdag 9 november 2013 02:10 schreef sp3c het volgende:
ja zodra je ergens heen gaat begint iedereen om magneten te leuren, en als je er dan 1 te weinig mee hebt gebracht worden ze een beetje pissig
ik koop ze niet meer
Meer vanwege uitstel komt afstel, als je geboekt hebt moet je wel.quote:Op zaterdag 9 november 2013 02:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
nope, geen haast bij
eerst ff afwachten of er een groepsreis georganiseerd gaat worden dit jaar, anders moet ik op eigen houtje boeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |