Niets mis mee. Kan er alleen slecht tegen wanneer mensen continue lopen te oreren dat ze dom zijn.quote:
Ik oreer altijd dat andere mensen dom zijn. Niks mis mee toch?quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Niets mis mee. Kan er alleen slecht tegen wanneer mensen continue lopen te oreren dat ze dom zijn.
Precies, en dan noemen we niet eens namen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Niets mis mee. Kan er alleen slecht tegen wanneer mensen continue lopen te oreren dat ze dom zijn.
Ja inderdaad, jezelf in de underdogpositie lullen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Hoefde je nog een jaartje, dat is wel zonde.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:12 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Overigens begonnen op gymnasium, geëindigd bij 4 Havo. Toen was ik er echt klaar mee.
/noregret
Zo dan ben je wel heel slim maar was je zeker heel lui he?quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:12 schreef Kentoet het volgende:
Overigens begonnen op gymnasium, geëindigd bij 4 Havo. Toen was ik er echt klaar mee.
/noregret
Havo en toen kunstacademie.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:13 schreef Kentoet het volgende:
Jij dan Tem? En Specularium ben ik ook benieuwd naar.
2,5x 4 Havo gedaanquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoefde je nog een jaartje, dat is wel zonde.
Hehehe echt? Ik dacht dat het een grapje was n.a.v. die perensticks.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |