Niets mis mee. Kan er alleen slecht tegen wanneer mensen continue lopen te oreren dat ze dom zijn.quote:
Ik oreer altijd dat andere mensen dom zijn. Niks mis mee toch?quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Niets mis mee. Kan er alleen slecht tegen wanneer mensen continue lopen te oreren dat ze dom zijn.
Precies, en dan noemen we niet eens namen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Niets mis mee. Kan er alleen slecht tegen wanneer mensen continue lopen te oreren dat ze dom zijn.
Ja inderdaad, jezelf in de underdogpositie lullen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Hoefde je nog een jaartje, dat is wel zonde.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:12 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Overigens begonnen op gymnasium, geëindigd bij 4 Havo. Toen was ik er echt klaar mee.
/noregret
Zo dan ben je wel heel slim maar was je zeker heel lui he?quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:12 schreef Kentoet het volgende:
Overigens begonnen op gymnasium, geëindigd bij 4 Havo. Toen was ik er echt klaar mee.
/noregret
Havo en toen kunstacademie.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:13 schreef Kentoet het volgende:
Jij dan Tem? En Specularium ben ik ook benieuwd naar.
2,5x 4 Havo gedaanquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoefde je nog een jaartje, dat is wel zonde.
Hehehe echt? Ik dacht dat het een grapje was n.a.v. die perensticks.quote:
Nee, begon met havo/vwo advies maar toen ging het ineens verkeerd en heb ik de mavo gedaan.quote:
Ja, jij moet het geld verdienen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Ben ik de enige hooggeleide hier ofzo?
Doe maar kalm aan.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik moet steeds zo'n envelop kopen met bubbeltjesplastic.
Linkje dmen mag ook niet?quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:38 schreef Kentoet het volgende:
Op een filmpje, maar ik heb beloofd het niet te linken/posten. Waar dat was weet ik niet.
Ik ook niet, volgens mij bedenkt hij dat woord net.quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:55 schreef sp3c het volgende:
iedereen op fok! altijd klagen dat het onderwijs vandaag de dag niet meer is wat het was maar het is toch schrikken als je er daadwerkelijk tegenaan loopt
fixedquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:57 schreef Specularium het volgende:
Heb je Corrie weer hoor met haar panterverhalen uit der ouwe doos.
Wat ga je doen?quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:58 schreef Karina het volgende:
Deze oude doos is zo weer weg, kunnen jullie weer intellectueel verder kletsen.
Die kinderen hebben deze advertentie in de plaatselijke Albert Heijn opgehangenquote:
OK tijd voor mij om weer te verdwijnen dus...quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:59 schreef Specularium het volgende:
Vanavond zal het wel beter worden.
Ik wacht op pics van Uccers, Njlevoin en Liesje samen op 1 bed.
Die moeder zit nu wel waarschijnlijk haar hele e-mail bestand door te lezen/ te wissen.quote:
Heb het niet helemaal gevolgd maar de zaak ging toch om het al of niet afgeven van de evenementenvergunning? Dat draait om de openbare orde e.d. En niet om de vraag of zwarte piet racistisch zou zijn.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
En de rechter heeft uitspraak gedaan:
Zwarte Piet is geen racisme![]()
Intocht gaat door
Volgens mij is daar geen specifiek negeressentopic, anders had ik wel geklikt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:20 schreef betyar het volgende:
Ik wel, een tof onderwerp. Heel Fok! zou zich ermee moeten bemoeien tot in KPD toe.
we hebben er al een stuk of 50 topics over in NWSquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:20 schreef betyar het volgende:
Ik wel, een tof onderwerp. Heel Fok! zou zich ermee moeten bemoeien tot in KPD toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |