Hebben idd ruimte genoeg daar boven op de berg om er iets leuks van te maken zonder dat het megalomaan moet wordenquote:
Je zult er maar werken en er niets mee te maken hebben..quote:25 mannen bestormen kantoor Woonwenz
Een groep van 25 personen heeft vanmiddag het kantoor van woningstichting Woonwenz bestormd. De politie heeft vijf mannen aangehouden. Drie beveiligers en één politieagent raakten gewond.
Het incident houdt verband met de ontruiming van een caravan op de Bisschop Hoensbroeckstraat vanmiddag in Venlo-Noord.
Bij de bestorming van het gebouw werd een beveiliger met een buis in zijn nek geslagen. Een andere raakte gewond aan zijn arm. Een derde beveiliger liep gezichtsletsel, een kapotte tand en mogelijk een gebroken neus op. Alle drie de beveiligers zijn naar het ziekenhuis gebracht.
Een agent raakte gewond aan zijn hoofd. De politie heeft een onderzoek ingesteld en sluit niet uit dat er nog meer aanhoudingen worden verricht.
[UPDATE]
Het gemeentebestuur reageerde aan het einde van de middag op het incident bij Woonwenz. Bij monde van loco-burgemeester Satijn laat het weten: 'Dergelijk gedrag tolereren wij niet. Als mensen denken dat ze met geweld de baas kunnen spelen in onze gemeente, dan komen ze van een koude kermis thuis. We zoeken dit tot op de bodem uit. Er is geen plaats en geen begrip voor intimidatie en agressie.'
Gelukkig wel in de kraag gevat.quote:Ruim twintig auto's vernield in Blerick
Een man van 26 uit Baarlo is zaterdagnacht aangehouden omdat hij ruim twintig auto's zou hebben vernield in Blerick.
Hij schopte spiegels van de auto's af en trapte deuken in deuren en het plaatwerk van de wagens.
De auto's die werden vernield, stonden geparkeerd op het Sint Hubertusplein in Blerick.
De verdachte had te veel gedronken. De politie kon hem aanhouden dankzij een getuige.
http://www.l1.nl/nieuws/2(...)tos-vernield-blerick
twitter:noordlimburg twitterde op woensdag 20-11-2013 om 14:52:37Klad zit in drugsaanpak Venlo http://t.co/hy8dkNjtwt reageer retweet
Pagina 7(!) van de regiokatern.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:28 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Nou, laat de Venlonaren maar naölen.Trouwens wel opvallend vandaag in DDL. Hele voorpagina Regio staat vol over de oude stadsmuur die verstopt zit in de Maaspoort, lekker non-nieuws wat al meer dan een jaar is. En dan een lullig klein stukje over het winnen van Beste Binnenstad een paar pagina's verder.
Gewoon even die tweet openen.twitter:leonthommassen twitterde op vrijdag 22-11-2013 om 07:41:09Opmerkelijke voorpagina regio in @DeLimburger geen woord over beste binnenstad maar over situatie die al 1,5 jaar zo is..... #naöle reageer retweet
Dat klopt ook weer.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:48 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Wat niet wegneemt dat het belachelijk is dat de Luif nu verstopt zit in een cheap-ass kledingzaak.
Die vijver was groot, maar zo groot?quote:Op woensdag 27 november 2013 15:08 schreef Klonk het volgende:
moet niet gekker worden, 300.000 vermiste op het floriadeterrein, het is best groot maar hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen
Toch nog een pluspunt in een jaar van politieke debacles.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:08 schreef Klonk het volgende:
Fort gered, VVV blijft op de huidige plek
http://www.l1.nl/nieuws/236090-nieuw-vvv-stadion-van-baan
Goed nieuwsquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:08 schreef Klonk het volgende:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:08 schreef Klonk het volgende:
genbroekstraatquote:Op woensdag 18 december 2013 17:32 schreef MPG het volgende:
Venlonaar in Brussel opgepakt voor moord
quote:Op zondag 28 juli 2013 23:47 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Hoe vet zou het zijn als er op het Floriadeterrein een meerdaags festival zou worden gegeven ala Lowlands?!Genoeg plek voor meerdere campings en de paviljoens gebruiken voor kleinschalige optredens en de mainstage onder Villa Flora Innovatoren.
Waar kan ik een factuurtje indienen?quote:Ruis verder als meerdaags dancefestival
De mensen achter het nieuwjaarsfeest Ruis in de Maaspoort organiseren op 6, 7 en 8 juni het eerste Ruis Festival op het voormalige Floriadeterrein.
De organisatie laat dat via Facebook weten. 'Drie dagen lang elektronisch genot van de bovenste plank. Verwacht een line-up met international allure in de meest uiteenlopende stijlen binnen de scene.'
Het Ruis Festival krijgt ook een eigen festivalcamping. Kaartjes gaan vanaf 1 februari in de verkoop.
http://www.omroepvenlo.nl(...)daags-dancefestival/
Ruis is toch van dezelfde organisatie als Stereo Sunday?quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:10 schreef JLSB het volgende:
Nergens... De gemeente is al een tijdje bezig om dergelijke evenementen naar het Floriadeterrein te halen. StereoSunday werd ook benaderd maar wilde liever in de (binnen)stad blijven...
Volgens mij een aantal namen die ook bij Free Funk zaten... (Dustin van Rhienen toch?)quote:Op zondag 5 januari 2014 13:44 schreef eight het volgende:
[..]
Ruis is toch van dezelfde organisatie als Stereo Sunday?
Inderdaad, feestdagen gelukkig weer voorbij, dus nu op naar de vastelaovendquote:Op zondag 5 januari 2014 23:02 schreef fratsman het volgende:
Ach ja, maar wat op dit moment even belangrijker is, het is weer haos... BOEREBROELOF!Komende zaterdag kaartverkoop Boeremoosbal. 12.00-13.00 in de maaspoort.
Ik zoog dich gisteren nog vleis hoale met dien meadje beej Schreinemachersquote:Op maandag 13 januari 2014 23:27 schreef fratsman het volgende:
Zo, verhuizing achter de rug. De mazzel Hogeweg, ik ga je niet missen.
Gefeliciteerd met je nieuwe woning.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:27 schreef fratsman het volgende:
Zo, verhuizing achter de rug. De mazzel Hogeweg, ik ga je niet missen.
Danke!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:41 schreef Ruder het volgende:
[..]
Ik zoog dich gisteren nog vleis hoale met dien meadje beej Schreinemachers
Veel succes en plezier toegewenst in jullie nieuwe woning
Danke! In 't Groenveld, achter de basisschool.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je nieuwe woning.
Waar ongeveer zit je nu, als ik vragen mag?
En er rijden nu al veel treinen..quote:Komende jaren meer goederentreinen via Venlo
Het aantal goederentreinen dat via Venlo rijdt, gaat de komende jaren toenemen.
Reden is dat er wordt gewerkt aan het Duitse deel van de Betuweroute, daardoor wordt er minder gebruik gemaakt van het Nederlandse deel van die lijn. Meer treinen op het traject tussen Rotterdam en Duitsland, gaan via Venlo rijden.
Dit concludeert het Financieele Dagblad. Die krant sprak met railvervoerders, Havenbedrijf Rotterdam en de exploitant van de Betuweroute.
De spoorverbinding via Venlo is al zwaar belast. Waarschijnlijk kan niet al het verkeer van de Betuweroute worden opgevangen.
De werkzaamheden aan het Duitse spoor gaan zo'n tien jaar duren.
Moet je toegang aanvragen om in FEE te kunnen reageren?quote:Op maandag 6 januari 2014 18:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Inderdaad, feestdagen gelukkig weer voorbij, dus nu op naar de vastelaovend
FEE / Carnaval!
Mijn vriendin werkt bij de zorggroep boven op de berg, als er een goederentrein passeert is ze via Tegelen sneller thuis dan dat ze wacht tot die trein gepasseerd is...quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:11 schreef eight het volgende:
[..]
En er rijden nu al veel treinen..
Wat zullen die files bij de vierpaardjes lang worden
Ik zie dat ik ook niet kan reageren.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:15 schreef eight het volgende:
[..]
Moet je toegang aanvragen om in FEE te kunnen reageren?
Ik kan nl. in geen enkel topic binnen FEE een reactie plaatsen..
http://www.funda.nl/huur/venlo/quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:20 schreef Luxuria het volgende:
Weet iemand hier trouwens misschien een leuk appartementje dat te huur staat in Venlo-Zuid?
Dat heb ik allemaal al gedaan/bekekenquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
http://www.funda.nl/huur/venlo/
of inschrijven bij de woningbouw en wachten
jeps, mischien in de wat kleinere kernen kijken om Venlo heen, heb in Belfeld precies twee pogingen nodig gehad, was binnen twee maandenquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:25 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dat heb ik allemaal al gedaan/bekeken
Het is lastig.
Ik wilde graag in Venlo-Zuid omdat ik dat voor mij een ideale locatie vind. Maar inderdaad misschien tocht wat verder kijkenquote:Op woensdag 15 januari 2014 20:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
jeps, mischien in de wat kleinere kernen kijken om Venlo heen, heb in Belfeld precies twee pogingen nodig gehad, was binnen twee maanden
Roermondsestraat zag ik laatst ook wat vrij.. particulier rond de 650, gezien op nolensplein dacht ik.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:20 schreef Luxuria het volgende:
Weet iemand hier trouwens misschien een leuk appartementje dat te huur staat in Venlo-Zuid?
Thnx, ik zal eens kijken.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:01 schreef eight het volgende:
[..]
Roermondsestraat zag ik laatst ook wat vrij.. particulier rond de 650, gezien op nolensplein dacht ik.
Hoezo? Om het half uur, 50 minuutjes. Stukken beter dan een paar jaar geleden toen die maar 1 keer per uur ging.quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:04 schreef JLSB het volgende:
Wat is die treinverbinding naar Nijmegen toch ontzettend ruk zeg...
Veolia doet dat stuk of niet?quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:04 schreef JLSB het volgende:
De treinen zijn het probleem niet, hooguit dat ze wat krap zijn.quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:04 schreef JLSB het volgende:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:09 schreef BlueMage het volgende:
Ik heb die nieuwe bioscoop totaal gemist.
Ben al heel lang niet meer in dat gedeelte van Venlo geweest, maar ik vind het ook wel vreemd eigenlijk nu ik er zo over nadenk want mam vindt naar de bios gaan best leuk maar die is al jaren lid van één of andere filmclub in Venray. Maar ja ik heb het geld niet meer om uit te gaan en tijdlang werkloos op de bank gehangen dan krijg je waarschijnlijk ook niet veel mee. Andere verklaring heb ik niet.quote:
Ben benieuwd wat de persconferentie gaat doen als de kunstenaar al weet dat het weg moet.quote:Fons Schobbers is zeer aangedaan door de problemen rondom zijn Sfinx op de Maasboulevard. Volgens de kunstenaar heeft de techniek gefaald.
'Het is een ramp van de bovenste orde. De techniek en de ingenieurs hebben het niet waar kunnen maken. Het is een creatie die weggaat. Ik heb er met hart en ziel aan gewerkt en nu blijkt dat de techniek niet voldoet.'
Het kunstwerk vertoont sinds twee weken een grote scheur. Om 15.00 uur is er een persconferentie in het stadhuis. Scheuten en de gemeente lichten dan de situatie verder toe. De kans lijkt groot dat het beeld moet worden weggehaald.
De Sfinx werd in 1993 door Scheuten geschonken aan de stad. Onder meer door hoogwater en de werkzaamheden aan de Maasboulevard werd het beeld pas twintig jaar later gerealiseerd.
Na drie maanden vertoonde het beeld ineens een grote scheur. Er werd toen besloten om de Sfinx te voorzien van spanbanden. Ook werd het fietspad afgesloten en werden er hekken geplaatst.
bron: http://www.omroepvenlo.nl(...)d-morgen-weggehaald/quote:De Sfinx op de Maasboulevard wordt morgen helemaal weggehaald. Dat heeft het college besloten.
Het is te gevaarlijk om het beeld te laten staan. Twee weken geleden werd een grote scheur in de glazen Sfinx ontdekt.
Ja wtf moest dat 'n sfinx voorstellen?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:29 schreef fratsman het volgende:
En waarschijnlijk haalt men de sphinx over een paar dagen weer weg...
http://www.omroepvenlo.nl(...)hniek-heeft-gefaald/
Ja dat zeker.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:51 schreef Klonk het volgende:
smaken verschillen, maar we zijn het er vast overeens dat het mooier is dan het gedrocht van de 2bruder
Kan ik me helemaal voorstellen, vond het zelf een van de mooiste zo niet het mooiste kunstwerk van Venlo, ding is elke keer anders, het licht wat er door heen speelt, echt heel tof.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:17 schreef Luxuria het volgende:
Ik werk bij Scheuten en was best trots op de Sfinx, net zoals de rest van mijn collega's.
Dat dit nu is gebeurd en hij zo snel alweer weg moet is echt een afgang.
...dus jij was 't die "cm" met "m" verwisseld hebt in de berekeningen!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:17 schreef Luxuria het volgende:
Ik werk bij Scheuten en was best trots op de Sfinx, net zoals de rest van mijn collega's.
Dat dit nu is gebeurd en hij zo snel alweer weg moet is echt een afgang.
Shhtttquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:25 schreef BlueMage het volgende:
[..]
...dus jij was 't die "cm" met "m" verwisseld hebt in de berekeningen!
Ja he, ik vond het ook echt mooi.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
Kan ik me helemaal voorstellen, vond het zelf een van de mooiste zo niet het mooiste kunstwerk van Venlo, ding is elke keer anders, het licht wat er door heen speelt, echt heel tof.
Hoop dat ze bij jullie nog eens goed rond de tafel gaan zitten en iets minstens zo moois bedenken
Ben ik dus niet de enige die dat gerucht heeft opgevangen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:14 schreef JLSB het volgende:
Zonde, had wel wat dat ding. Overigens hoorde ik dat de andere Sfinx, de vadsige vreetschuur op de Kerkstraat, ook gaat verhuizen. Ze zouden naar het oude Favatex-pand gaan op de Parade. Iemand die hier meer van weet? Overigens is de shoarmazaak-dichtheid in de binnenstad echt niet meer normaal. Wanneer al die tenten het daadwerkelijk van het verkochte eten moeten hebben, zouden alle inwoners van de binnenstad iedere dag aan de döner zitten...
Ik mis Nourquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:14 schreef JLSB het volgende:
Zonde, had wel wat dat ding. Overigens hoorde ik dat de andere Sfinx, de vadsige vreetschuur op de Kerkstraat, ook gaat verhuizen. Ze zouden naar het oude Favatex-pand gaan op de Parade. Iemand die hier meer van weet? Overigens is de shoarmazaak-dichtheid in de binnenstad echt niet meer normaal. Wanneer al die tenten het daadwerkelijk van het verkochte eten moeten hebben, zouden alle inwoners van de binnenstad iedere dag aan de döner zitten...
twitter:roy_d twitterde op woensdag 22-01-2014 om 21:18:43Braekend: Belgische sloper geit de mist in beej sloop Venlose Sfinx... http://t.co/dkcba5uZ8N reageer retweet
Ik neem het mee. Heb meerdere geluiden gehoord over carnavalsband.nlquote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:52 schreef JLSB het volgende:
Zo als ieder jaar, alleen was de zaalindeling deze keer nogal prutswerk. En ik was niet echt onder de indruk van die (Zuid-)Limburgse band als afsluiter op het hoofdpodium. Toen ze 'sex met die kale' begon te spelen ben ik gegaan...
Jij stelt het samen?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:54 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik neem het mee. Heb meerdere geluiden gehoord over carnavalsband.nl
Nee, programmering niet. Neemt niet weg dat wij er wel een mening over mogen hebben bij de evaluatie.quote:
Heb een paar keer achteraan gestaan tijdens de intocht van de gezelschappen, en kreeg het idee dat daar nog plaats genoeg was...?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:22 schreef Luxuria het volgende:
Wij stonden achteraan en stonden bijna de hele avond opgepropt op elkaar, dat was echt niet leuk.
JP Joosten dusquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:46 schreef fratsman het volgende:
"Ééééén 't is dan waal verbaoije maar we gaon de prins verraoije..."
Namen?
quote:Alcoholverbod bij carnavalsoptocht Nijmegen
NIJMEGEN – Deelnemers van de carnavalsoptocht in Nijmegen op 2 maart die worden betrapt op alcoholgebruik, worden gediskwalificeerd. Voorheen gebeurde dat alleen bij excessen. De Nijmeegse optocht is de 1e in de regio waarbij alcoholgebruik is verboden.
Stasiu Teunissen van de stichting Openbaar Carnaval Nijmegen zegt dat de stichting inspeelt op de maatschappelijke discussie over alcoholmatiging. "We geven een duidelijk signaal af.”
De SOCN heeft overlegd met de GGD en cafés over het verbod op alcohol voor jongeren onder de 18 jaar.
'Baanbrekend'
De Nijmeegse burgemeester Hubert Bruls vindt het een 'baanbrekend signaal dat plezier hebben ook zonder het drinken van alcohol mogelijk is'.
quote:Op maandag 17 februari 2014 15:01 schreef eight het volgende:
Het is maar goed dat Bruls weg is uit Venlo:
[..]
Belachelijk, toch? Nu zitten wij ermeequote:Op maandag 17 februari 2014 15:01 schreef eight het volgende:
[..]
Nijmegen en carnaval...quote:Op maandag 17 februari 2014 15:01 schreef eight het volgende:
[..]
Hier idem. Vanmorgen al ff een Träöt gehaald, langzaamaan moet 3FM tijdelijk gaan wijken voor vastelaovesmeziek, ut kriebelt!quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:38 schreef eight het volgende:
Bij mij begint het nu ook te kriebelen. Als we de weersvooruitzichten moeten geloven gaat het helaas niet kouder worden dus maar hopen dat het droog blijft.
Na vorig jaar (zondagavondquote:Op woensdag 19 februari 2014 11:38 schreef eight het volgende:
Bij mij begint het nu ook te kriebelen. Als we de weersvooruitzichten moeten geloven gaat het helaas niet kouder worden dus maar hopen dat het droog blijft.
Zolang het niet gaat plense vind ik het best. Vanwege nostalgie hoort vastelaovend en kou eigenlijk gewoon samen te gaan. Dat je je 'werm moet drinke' om niet te bibberen heeft wel watquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:06 schreef fratsman het volgende:
[..]
Na vorig jaar (zondagavond![]()
![]()
Optocht lopen
![]()
![]()
) Snak ik naar een wat warmere vastelaovend. In het jaar dat Ruud Brünken prins was ben ik op dinsdag zonder jas naar stad gegaan.
Mag wel weer eens.
Ondertussen doet Antoin Scholten heel andere uitsprakenquote:Op maandag 17 februari 2014 15:01 schreef eight het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/45(...)en-op-colaatje.dhtmlquote:Carnaval zonder bier is als een auto zonder motor. Het komt niet op gang. In veel gemeenten wordt dan ook een oogje dichtgeknepen als jongeren onder de 18 jaar een biertje drinken.
Gekkenwerk, noemt de gemeente Venlo de alcoholcontroles tijdens carnaval. ,,Waar begin je in een mensenmassa waar tienduizenden mensen opeengepakt staan? Bovendien is iedereen verkleed of geschminkt,' zegt burgemeester Antoin Scholten via zijn woordvoerder. 'Moeten we eerst hun gezicht schoonboenen om te zien of ze boven de 18 jaar zijn?" Venlo wil 'geen heksenjacht' ontketenen' tijdens het feest dat volgend weekend losbarst. 'Veel controles lokken agressie en vandalisme uit.'
Ik maak me er altijd gemakkelijk vanaf door een kant en klaar pekske te kopen bij Geer. Ik neem dan wel de wat duurdere..quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:16 schreef Maxbet het volgende:
Besloten om geen pekske te doen voor dit jaar omdat ik toch moest werken blijkt nu dat ik toch onverwacht vrij krijg zaterdag t/m maandag
Nu toch maar snel iets maken/kopen/regelen.
Scholten maakt sowieso een goede indruk. Hij staat met beide benen op de grond en begrijpt wat er speelt in de samenleving. Zo iemand had Venlo 10 jaar eerder goed kunnen gebruiken, dan hadden ze nu niet zo diep in de schulden gezeten.quote:Op zondag 23 februari 2014 11:53 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ondertussen doet Antoin Scholten heel andere uitspraken
Jeugd onder 18 hoeft niet te carnavallen op colaatje
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/45(...)en-op-colaatje.dhtml
Ik zit er ook aan te denken maar dat doe ik liever niet eigenlijk. Morgen heb ik toch nog vrij dus dan maar eens op jacht of ik nog wat bij elkaar kan schrapen.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:07 schreef eight het volgende:
[..]
Ik maak me er altijd gemakkelijk vanaf door een kant en klaar pekske te kopen bij Geer. Ik neem dan wel de wat duurdere..
Zo lijkt het inderdaad tot nu toe wel, maar de tijd zal het uitwijzenquote:Scholten maakt sowieso een goede indruk. Hij staat met beide benen op de grond en begrijpt wat er speelt in de samenleving. Zo iemand had Venlo 10 jaar eerder goed kunnen gebruiken, dan hadden ze nu niet zo diep in de schulden gezeten.
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:47 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker zunke, lekker windje, lekker waerke,
lekker danse door 't laeve wie ein vaerke,
Och hadde weej maar vleugelkes, dan vloge weej wie de veugelkes.
lekker danse door 't laeve wie ein vaerke.
Weej springe gater in de lôch, det kan gerös, d'r is nog lôch genôg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:47 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[ afbeelding ]
lekker danse door 't laeve wie ein vaerke,
Och hadde weej maar vleugelkes, dan vloge weej wie de veugelkes.
lekker danse door 't laeve wie ein vaerke.
Weej springe gater in de lôch, det kan gerös, d'r is nog lôch genôg
Net gekeken.. flabbergasted.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:26 schreef fratsman het volgende:
De beerput van Venlo
Tenenkrommend om te zien dit. Ten eerste; Waarom staat die Dolmans nog op de loonlijst van de gemeente? En ten tweede; Is Jos Teeuwen nou zo debiel of doet ie zich alleen maar zo voor?![]()
Ik zag vandaag het podium bij het postkantoor al staan, ut kriebelt! 5 daag op de lappen, met als hoogtepunt de boerebroelof op dinsdaag.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:01 schreef JLSB het volgende:
De stad is al aardig in de Vastelaovendmodus. De meeste kroegen zijn al versierd. De matrixborden en podia voor zaterdag staan er al. De kroegbazen gaan zoals ieder jaar weer rollebollend over straat.
Zelf kijk ik met name uit naar de boerebroelof op dinsdag. Die dag ga ik traditiegetrouw met de vriendengroep op de lappen. De rest van de 'vastelaovendweek' sta ik voornamelijk achter de bar.
Geen idee, wij gaan meestal rond een uur of acht, half negen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:16 schreef Luxuria het volgende:
Hoe laat begint het vrijdag eigenlijk?
Mijn collega's en ik willen om 3u gaan maar is het dan niet nog heel rustig?
Ik moet om 10 uur 's morgens al verkleed beginnen te werken dus ik mag hopen dat er dan wat te doen is, anders gaat het wel een hele lange dag worden. Maar voorgaande jaren was het op vrijdagmiddag al gezellig druk en puilden de kroegen na etenstijd uit...quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:16 schreef Luxuria het volgende:
Gewoon bij cafe Pollux gaan staan, daar is de Vastelaoves top 555 van de stadsomroep, dus daar zal het wel druk zijn. Meestal na het gemeentebal in Venlona stroomt de stad vol.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:16 schreef Luxuria het volgende:
Voor zover ik weet gooien ze die op een gegeven moment weer dicht als het er te druk wordt, ja.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:07 schreef Mss het volgende:
Weten jullie of parade en markt dit jaar weer op slot gaan? Zit me een beetje af te vragen hoe laat ik in de stad moet zijn om de parade nog op te komen.
Vrij rustig, maar ook weer geen dooie boel.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:16 schreef Luxuria het volgende:
Wat ik gehoord heb is dat ze het dit jaar zelfs eerder op slot willen gooien zodat 'binnen' iedereen wat meer ruimte heeft.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:07 schreef Mss het volgende:
Weten jullie of parade en markt dit jaar weer op slot gaan? Zit me een beetje af te vragen hoe laat ik in de stad moet zijn om de parade nog op te komen.
Hier hetzelfde, maar veel plezier dus iedereen!quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:50 schreef Klonk het volgende:
Ik moet toch even de traditie hooghouden en even zeggen dat ik niets met vastelaovend heb
Maar iedereen toch ontzettend veel plezier gewenst
niet vergeten vandaag extra vrolijk goeiemorgen te roepen naar iedereen die er wat katerig uitzietquote:
Hennepkwekerij gevonden. Tenminste, dat zag ik op FB voorbij komen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:03 schreef Klonk het volgende:
Weet iemand wat er aan de hand was op het woonwagenkamp aan de kaldenkerkerweg?
Hoop politie rond een uurtje of 5 vanmiddag.
onverwachtquote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:31 schreef fratsman het volgende:
[..]
Hennepkwekerij gevonden. Tenminste, dat zag ik op FB voorbij komen.
en ik maar denken dat die meer in de de autohandel zatenquote:
van alle markten thuis tochquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:28 schreef Ruder het volgende:
[..]
en ik maar denken dat die meer in de de autohandel zaten
Vastelaovend was voor mij ook erg geslaagd. Köln helaas niet doorgegaan dus alle dagen in Venlo gevierd en helemaal niet zo duur als gedacht. Veel mensen geven een fortuin uit aan vasteloavend maar bij mij valt het altijd reuze mee. Hoewel ik toch 5 dagen op stap ben geweest
Dat was best ff een wtf-momentje toen ik daar voorbijzapte ja...quote:Op zondag 9 maart 2014 19:11 schreef Ruder het volgende:
Zo, zo er heeft iemand een oogje op de Maasboulevard![]()
http://jorisshowroom.ncrv.nl/ncrvgemist/7-3-2014/joris-showroom
Maar goed dat ze niet verliefd is geworden op de sphinxquote:Op zondag 9 maart 2014 19:11 schreef Ruder het volgende:
Zo, zo er heeft iemand een oogje op de Maasboulevard![]()
http://jorisshowroom.ncrv.nl/ncrvgemist/7-3-2014/joris-showroom
Niet dat ze met het stadhuis wilt trouwen, is toch veel mooierquote:Op maandag 10 maart 2014 20:51 schreef fratsman het volgende:
Trouwen met de MaasboulevardOok mooi dat de gemeente een briefje terug stuurt met "Nou... nee."
Best knap op zo'n recht stukquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:12 schreef Klonk het volgende:
Ik zag dit voor mijn neus gebeuren
http://www.l1.nl/nieuws/2(...)est-gekanteld-op-a73
Is weer eens wat anders op weg naar huis...
Joep Caubo van CityCinema en de Nieuwe Scene zal nu wel helemaal gek worden.quote:Wout Heijmans: glas halfvol ondanks tegenwerking
Taurus-eigenaar Wout Heijmans is niet blij met het voorstel van een raadsmeerderheid om geen reguliere bioscoopvoorstellingen toe te staan bij Taurus.
Volgens Heijmans laat de raad zich gijzelen door de kazerne-investeerders. ‘Ik begrijp dat in verkiezingstijd niemand tegen duizend banen wil stemmen maar het is voor mij duidelijk dat het om luchtkastelen gaat.’
Toch is het glas voor Heijmans halfvol. Na tien jaar knokken voor zijn uitbreidingsplannen krijgt hij namelijk wel groen licht. Heijmans: ‘We starten met enkele handicaps maar meer zit er op dit moment niet in. Toch denken wij dat er een keer een einde komt aan de konijnen die door het college uit de hoge hoed worden getoverd om ons tegen te werken.’
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:22 schreef runaway het volgende:
5 dagen vastelaovend![]()
![]()
![]()
(ja bietje laat, excuus, ik geniet nog na)
Jaquote:
Volgend jaar dus vastelaovendlessen inplannenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:28 schreef runaway het volgende:
[..]
Ja![]()
Mijn leerlingen (middelbare Haarlem) vinden het allemaal maar raar ook wat de juf doet, dus ze vragen nu nog steeds hoe dat zit en of ik foto's heb. Dus ze helpen me genieten
Nou ik had ze een optreden van W-Dreej laten zien, maar dat was iets te ambitieus.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgend jaar dus vastelaovendlessen inplannen.
Literatuur: Jan van Mersbergen - Naar de overkant van de nacht
Muzikale ondersteuning door een live joekskapel in de school
En uiteraard 5 dagen veldwerk in ut Jocusrièk.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:37 schreef runaway het volgende:
[..]
Nou ik had ze een optreden van W-Dreej laten zien, maar dat was iets te ambitieus.
Eerst maar wat foto's![]()
*ut is un kwestie van geduld lalalala*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die ja, plaatje doet het bij mij gewoonquote:Op zondag 16 maart 2014 16:31 schreef Klonk het volgende:
Denk dat je deze bedoelt
http://www.dumpert.nl/med(...)als_je_het_ziet.html
Bij mij doet alleen het plaatje van Klonk het.quote:Op maandag 17 maart 2014 01:06 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Die ja, plaatje doet het bij mij gewoon
Idem hierquote:Op maandag 17 maart 2014 12:01 schreef eight het volgende:
[..]
Bij mij doet alleen het plaatje van Klonk het.
quote:Op maandag 17 maart 2014 12:01 schreef eight het volgende:
[..]
Bij mij doet alleen het plaatje van Klonk het.
en als het jeukt dan moet je krabbenquote:Op maandag 17 maart 2014 17:18 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Waren twee zwervers/verslaafden/tuig dat over de brug de godsgankelijke dag loopt hoorde ik van de maker van de foto.
Al meerdere mensen vanavond gehoord die zich afvroegen of die gast niet gewoon stomdronken was.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:21 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
D66 denk ik. Iemand al het debat op Omroep Venlo gezien? Wat een rare kerel die van Groot Venlo. Lijkt wel zo'n type die ik elke morgen op de spoorbrug zie lopen met een blik bier in zijn hand.![]()
Thnxquote:
Dit waarschijnlijk voor mij ook.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:29 schreef Ruder het volgende:
Ik ga voor het eerst van m'n leven op de PvdA stemmenOp nummer 7 welteverstaan
Idem. VVD heeft goede punten, zeker voor de stad. Maar voor het sociale, en zeker de plannen in de zorg ga ik voor het eerst in m'n leven links van het midden stemmen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:29 schreef Ruder het volgende:
Ik ga voor het eerst van m'n leven op de PvdA stemmen
Heb jij die kerel toevallig ook aan de deur gehad?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:38 schreef fratsman het volgende:
[..]
Idem. VVD heeft goede punten, zeker voor de stad. Maar voor het sociale, en zeker de plannen in de zorg ga ik voor het eerst in m'n leven links van het midden stemmen.
Wie zou ik aan de deur hebben gehad? Wel een stortvloed aan flyers.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:47 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Heb jij die kerel toevallig ook aan de deur gehad?Aardige gast, woont ook nog eens vlak bij mij in de buurt, vond het sowieso wel gaaf dat ie gewoon van deur tot deur aan het gaan was.
Ah nee die nummer 7op de PvdAlijst was idd'n post van Ruder, die kerel was in Venlo aan de deur om z'n verhaal te doen, ik vond het best moedig zeker omdat Venlo toch wel 'n beetje 'n PVVachtige stad is.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:59 schreef fratsman het volgende:
[..]
Wie zou ik aan de deur hebben gehad? Wel een stortvloed aan flyers.
Edit:
Ik doelde er op dat ik waarschijnlijk op de PVDA ga stemmen, niet persé op nummer 7.
Ik laat mijn stem deze keer verloren gaan.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:00 schreef fratsman het volgende:
En wat gaat het worden woensdag? Ik ben er nog steeds niet uit.
Hij is niet aan de deur geweest maarre ik ken hem van vroeger en maak nog af en toe een praatje met hem. Hij heeft goede standpunten en Vera ook welquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:47 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Heb jij die kerel toevallig ook aan de deur gehad?Aardige gast, woont ook nog eens vlak bij mij in de buurt, vond het sowieso wel gaaf dat ie gewoon van deur tot deur aan het gaan was.
Ik heb net eens even de eerste 10 minuten bekeken maar ik krijg gewoon het idee dat ik naar comedy capers zit te kijken. Voorbeelden:quote:
Ik wil zelf ook nog terug gaan kijken, heb het nog niet gezienquote:
Onrealistisch idd. Hij komt verder wel sympathiek over.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:05 schreef Klonk het volgende:
In ieder geval tekenend voor Brauer, geweldige vent, dorpsgenoot ook nog, met hele toffe ideeen waarvan ik zou willen dat ie ze waar zou kunnen maken maar die jammer genoeg soms wat onrealistisch zijn
quote:Nipte meerderheid coalitie, forse winst lokale partijen
woensdag 19 mrt. 2014 23.58 uur
De huidige coalitie van VVD, CDA en PvdA houdt aan de verkiezingen een nipte meerderheid over van 21 van de 39 zetels. De drie partijen hadden er samen 25.
Door de kleine meerderheid lijkt het niet waarschijnlijk dat de coalitie de huidige samenstelling houdt.
Mogelijke nieuwe partners zijn de LokaleDemocraten en VenLokaal. De twee lokale partijen boekten allebei winst en komen uit op vijf zetels.
De derde lokale partij, Partij Groot Venlo, haalde niet genoeg stemmen voor een zetel
Voor mij veel onbekende namen dus geen idee wat ik ervan moet denken.quote:Line-up Ruis Festival
Vrijdag 6 juni:
Funktion
Kapibara
Sandeep
Storm
Void
Zaterdag 7 juni:
Cinnaman
Cleavage
Spacegirls
Todd Terry
De Sluwe Vos
2Techno
Clusion
Hans Bouffmyhre
Henning Baer
Mørbeck
Snuff Crew
Zondag 8 juni:
Benny Rodrigues
Detroit Swindle
Makam
ROD
Sneak
Tom Trago
Urulu
AnD
Audionite
Clairvoyance
Dispar Vulgo
Kowloon Odyssey
Objekt
The Analogue Cops
3U_Bahn
Artee
KERK!
Lucky Done Gone
Redward
Slick Vic
Volksfreude
Op het floriadeterrein.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:59 schreef runaway het volgende:
Ik leef onder een steen hier he, maare wat is dat Ruis precies? Betaald festival op kazerneterrein? Moet ik er heen?
![]()
![]()
![]()
Of puberfeestje?
Het eerste feestje van Ruis was met oud op nieuw in de Maaspoort. Ik ben er zelf niet geweest maar de meeste bezoekers waren hier erg positief over.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:59 schreef runaway het volgende:
Ik leef onder een steen hier he, maare wat is dat Ruis precies? Betaald festival op kazerneterrein? Moet ik er heen?
![]()
![]()
![]()
Of puberfeestje?
Het is idd. best niche ja.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:02 schreef Ruder het volgende:
Echt zo'n typische Technodrugslineup van dat Ruis wel jammer dat ze het niet wat ruimer genomen hebben (Ik bedoel het percentage technofans is relatief klein in Venlo) Ik ken dr ook maar een paar van de affiche.
in ieder geval flink ver buiten de bewoonde wereld, scheelt een hoop herriequote:Op donderdag 20 maart 2014 18:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Op het floriadeterrein.
Aangezien ik de hele line-up niet ken, gok ik zomaar dat het niet my cup of tea is, dus ik ben er iig niet te vinden.
dat is beter idd, loop er hard over na te denken om er puur voor 10cc naar toe te gaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dan is dat een van de eerste geweest. Ik viel er bij modern warfare pas in.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:00 schreef Klonk het volgende:
en ook nog gebruikt in een van de Call of Duty's om in ons kennisgebied te blijven
Is overigens ook het intro van Kölle Alaaf.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:59 schreef Klonk het volgende:
en indi heeft het weer gejat
dit is de koniggratzer marsch (met hier en daar wat umlauts) oud muziekstuk ter herinnering aan de slag om Koniggratz in 1866
![]()
was een van de lievelingsliedjes van ene Adolf H. die het graag gebruikte als binnenkomst muziekje
2008 ofzo denk ik? heb wat moeite met de tijdlijn van CoDquote:n Call of Duty: World at War's multiplayer mode, if the Wehrmacht faction wins the "Königgrätzer Marsch" plays. Also, in the final mission of the game's campaign mode, the song can be heard within and outside of the Reichstag while fighting a SS unit. It can also be heard in the minigame Nazi Zombies on the map Nacht Der Untoten.
Heb ik ook 'n beetje met dat concert van Mayhem 19 mei in Eindhoven.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:20 schreef runaway het volgende:
Oh ik vind techno wel leuk!
Alleen sommige types die er dan op af komen![]()
Dat!quote:
Ik imiteer ze wel eens door mijn duim in mijn mond te steken en dan mezelf op te blazenquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:34 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Heb ik ook 'n beetje met dat concert van Mayhem 19 mei in Eindhoven.Toch maar kaartje besteld.
Voornamelijk rondom de markt: Motown, Scala, De st1, John Doe etcquote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:56 schreef runaway het volgende:
[..]
Ik imiteer ze wel eens door mijn duim in mijn mond te steken en dan mezelf op te blazen![]()
Wel zorgen dat ze niet kijken
Ontopic: waar is het nog leuk stappen (25-30 jaar)? Ik weet niet zo goed waar ik naar toe moet in venlo
quote:Dode in water Blerick
In het water langs de Klingerbergsingel in Blerick is vanmorgen een lichaam aangetroffen. De voorbijganger zag een zak en twee benen in het water liggen.
De voorbijganger die zijn hond aan het uitlaten was, heeft direct de hulpdiensten gewaarschuwd. Het lichaam is door de brandweer uit het water gehaald. Naar de doodsoorzaak wordt onderzoek gedaan.http://www.telegraaf.nl/b(...)water_Blerick__.html
Bij Motown komt wel ander publiek dan tijdens eerste jaren toch?quote:Op zondag 23 maart 2014 13:06 schreef eight het volgende:
[..]
Voornamelijk rondom de markt: Motown, Scala, De st1, John Doe etc
Geen idee. Ik kom er nog zelden maar dat is niet bewust. Volgens mij is het wel nog altijd best druk daar.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:10 schreef runaway het volgende:
[..]
Bij Motown komt wel ander publiek dan tijdens eerste jaren toch?
Scala heb ik nog niet geprobeerd.....
conclusie misdrijf, je gaat niet vrijwillig in een zak liggen....quote:
John Doe is voornamelijk 18-20 De Scala zijn eigenlijk alleen evenementen, De st1 is meestal doods.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:06 schreef eight het volgende:
[..]
Voornamelijk rondom de markt: Motown, Scala, De st1, John Doe etc
Nope, ik sta wel langs de kant. Weersvooruitzichten zijn wel lekkerquote:
Op de manegeweg.quote:Vervuiling door lek in oliepijpleiding Venlo
Door een lekkage in een leiding bij een verdeelstation van de Rotterdam Rijn Pijpleiding in Venlo is woensdag een groot gebied vervuild met ruwe olie.
Volgens de brandweer spoot de olie met een druk van meer dan dertig bar als een fontein de lucht in, en verspreidde zich over een gebied van honderd tot tweehonderd meter. Vijf mensen kregen de olie over zich heen en zijn onder de douche gezet. Ze raakten niet gewond.
De grond van het bedrijfsterrein van de RRP en een nabijgelegen manege zijn bedekt met een laag olie. Het verdeelstation ligt aan de rand van een heidegebied
De leiding is dichtgedraaid, het lekken is gestopt. De oorzaak is onbekend.
Natuur
Brandweer, gemeente Venlo en het bedrijf overleggen hoe de olie kan worden opgeruimd en de schade aan natuur en milieu beperkt kan worden. Bij het bedrijf was woensdagochtend niemand bereikbaar voor commentaar.
Het gebied waar de olie ligt, is afgezet. De olie verspreidt een carbolineum-achtige geur. Voor mensen in de omgeving is er volgens de brandweer geen gevaar.
Via de leiding wordt ruwe olie vanuit Rotterdam naar Duitsland getransporteerd.
Dat vrees ik ookquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:29 schreef Klonk het volgende:
gevalletje ''dierenliefhebber'' die niet meer voor de beesten kon zorgen gok ik zomaar
Ja wat een pauperbuurt is dat zeg pfffquote:Op dinsdag 22 april 2014 16:27 schreef fratsman het volgende:
Tijd voor uitgebreide huiszoekingen daar in de Geresstraat/meidoornstraat etc. Denk dat ze wel meer gekke dingen vinden dan alleen exotische dieren.
Wij gingen om 00.50 in de veronderstelling dat het weer om 01.00 afgelopen was. Zijn ze gewoon nog een uur door gegaan.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:54 schreef Ruder het volgende:
[..]
Ja wat een pauperbuurt is dat zeg pfff
Frats was het nog gezellig zaterdag?!
Was dr geen afterpartyyyyyyyy?quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:56 schreef fratsman het volgende:
[..]
Wij gingen om 00.50 in de veronderstelling dat het weer om 01.00 afgelopen was. Zijn ze gewoon nog een uur door gegaan.Maar ik heb me weer goed geamuseerd.
Jawel, in de Baek.quote:
De Baek is toch altied gezelligquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:12 schreef fratsman het volgende:
[..]
Jawel, in de Baek.maar mijn vriendin moest de volgende dag weer werken dus wij hadden goede reden om niet te gaan.
twitter:Bo_Saris twitterde op donderdag 24-04-2014 om 08:00:29I used to go to @zomerparkfeest as a child. Excited to be back, this time to perform. 17th Aug. Hope you can make it http://t.co/QODhMp4ANb reageer retweet
Ik vind de komst van Herman Brusselmans leukerquote:Op donderdag 24 april 2014 08:35 schreef fratsman het volgende:
twitter:Bo_Saris twitterde op donderdag 24-04-2014 om 08:00:29I used to go to @zomerparkfeest as a child. Excited to be back, this time to perform. 17th Aug. Hope you can make it http://t.co/QODhMp4ANb reageer retweet
Recente cd al gehoord? Absoluut niet meer te vergelijken met dat Idols-gedoe van 10(!) jaar geleden. Echt een lekker plaatje, beetje Marvin Gaye/Curtis Mayfield.quote:
Kip en Cola Light!quote:Op zaterdag 26 april 2014 15:51 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Prima cd'tje hoor Fratsman. Al is het helemaal niet m'n favoriete genre. Beetje flinterdun wel, en ik ben niet zo kapot van z'n kopstem, maarja, we willen toch allemaal een beetje Pharrell zijn. Om 'm nou meteen met een aantal soul-grootheden te gaan vergelijken is wel erg kort door de bocht. Ik weet dat dat altijd lekker bekt in recensies maar laten we dat de voornoemde heren en vooral Boris zelf maar niet aandoen.
Sterktequote:Op woensdag 30 april 2014 12:49 schreef Klonk het volgende:
En wie heeft er morgenmiddag rond een uurtje of 3 een route dwars door Venlo
Beter dan per afgelegde kilometerquote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 20:49 schreef BlueMage het volgende:
Nachtdienst dadelijk weer, geen last van dat gezeik morgen.
't Viel zo rond 5 u vanmiddag wel mee maar weet niet hoe 't nu is.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:43 schreef eight het volgende:
Ik moet zo de binnenstad in..![]()
Zit het muurvast of valt het wel mee?
whut?quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:08 schreef fratsman het volgende:
Niet gedacht dat ie zo stom zou zijn...twitter:
Zeg dat wel! Vraag me af wat hem bewogen heeft om zijn geheim te verklappen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:08 schreef fratsman het volgende:
Niet gedacht dat ie zo stom zou zijn...twitter:
Ik zal het eens aan zijn broer vragen, dat is een collega van mijquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:44 schreef Klonk het volgende:
Als ik het zo lees op L1 heeft lau g iets opgebiecht in de gevangenis, staat verder nergens of daar ook een locatie werd opgebiecht. Kan zomaar zijn dat de politie op een andere manier op het idee is gekomen om daar te graven.
Ben benieuwd of we dat allemaal ooit te weten zullen komen.
Is dat nou leuk bij 't palletsorteren werken?quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:52 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik zal het eens aan zijn broer vragen, dat is een collega van mij
Niks tegen pallets sorteren hequote:Op woensdag 7 mei 2014 21:16 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Is dat nou leuk bij 't palletsorteren werken?(sorry kon het even niet laten
)
Half Genooi werkt trouwens bij 't bedrijf waar ik nu zit...en het is meestal heel gezellig, dat wel.
Ik zal wel heel dom zijn, maar eigenlijk snap ik hem nietquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:16 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Is dat nou leuk bij 't palletsorteren werken?(sorry kon het even niet laten
)
Half Genooi werkt trouwens bij 't bedrijf waar ik nu zit...en het is meestal heel gezellig, dat wel.
Niet bekend met Kees en andere helden uit Probleemwijken?quote:Op donderdag 8 mei 2014 08:54 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik zal wel heel dom zijn, maar eigenlijk snap ik hem niet![]()
Nu je het zegt snap ik hem iddquote:Op donderdag 8 mei 2014 12:37 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Niet bekend met Kees en andere helden uit Probleemwijken?
quote:Op donderdag 8 mei 2014 08:54 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik zal wel heel dom zijn, maar eigenlijk snap ik hem niet![]()
reconstructie van dat dodelijk ongeluk een tijdje geledenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:28 schreef BlueMage het volgende:
Iemand enig idee wat de fuck er op de Kaldenkerkerweg aan de hand is? Zowat alles is met "niet betreden Politie" lint afgezet.
Ow dat ja, ik kende de vrouw die daar aangereden werd.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
reconstructie van dat dodelijk ongeluk een tijdje geleden
http://www.omroepvenlo.nl(...)val-kaldenkerkerweg/
IKEA zegt dat ze slechts orientatiegesprekken heeft gevoerd met de gemeente Venlo, niets concreets dus. Waarschijnlijk had Venlo in de periode van de IKEA bekendmaking wat positief nieuws nodig om de aandacht van de faalprojecten (zoals joods badhuis, floriade etc). vakkundig af te leiden.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 06:32 schreef Klonk het volgende:
Wat ik heb gehoord is dat de gemeente Ikea zat te pushen om op het voormalige floriadeterrein te gaan zitten en dat Ikea zoiets had van veels te afgelegen.
Wat het waarheidsgehalte daarvan is, geen idee
Met Roda JC en NEC als concurrent zal promotie volgend jaar ook lastig worden.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:57 schreef Ruder het volgende:
Die Ikea moet er wel komen anders is dit het zoveelste gebakken lucht verhaal in Venlo... Ik bedoel ik weet dat ze in Venlo graag doen als of ze een metropool zijn maar op veel fronten blijft het toch behoorlijk dorps...
Ik was donderdag bij VVV (gelukkig met een vrijkaartje) en daar werd je toch niet vrolijk van. Daar hoeft geen nieuw stadion voor gebouwd te worden... Het hoogtepunt vond ik nog dat het bier voor 2 euro redelijk goed smaakte en dat die ingang best handig is als schuilplek
Als ze bij Roda en NEC zo'n beleid gaan voeren als ze dat afgelopen jaar in de eredivisie deden, dan maakt VVV wel kans (en zelfs FC Emmen en Telstarquote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:31 schreef eight het volgende:
[..]
Met Roda JC en NEC als concurrent zal promotie volgend jaar ook lastig worden.
Benieuwd hoe Valckx het gaat doen
Kwam er om ongeveer 9 uur voorbij toen lag er een rode auto ondersteboven midden op de kruising. Verder niet veel gezien.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:07 schreef Ruder het volgende:
Hevige botsing net bij kruising Van Rijnsingel Belletablestraat...
strakke actie van Testrootequote:Salariskorting voor voorzitter Zorggroep
VENLO -
Bestuursvoorzitter Wouter van Soest van de Zorggroep aanvaardt met onmiddellijke ingang een salariskorting van 27.000 euro. Zijn salaris valt daardoor binnen de wettelijke normen.
Daarmee voorkomt hij dat Venlo geen zorg meer inkoopt bij de Zorggroep. Wethouder Ramon Testroote van Venlo had daarmee gedreigd. Volgens het jaarverslag van de Zorggroep, werkzaam in Noord- en Midden-Limburg, kenden twee bestuurders zich vorig jaar een forse loonstijging toe.
Bestuursvoorzitter Van Soest kreeg vorig jaar meer dan een kwart miljoen. Wethouder Testroote vindt dat niet te rijmen met de ontslagaanvragen voor 476 werknemers bij de Zorggroep. De inmiddels gepensioneerde bestuurder Frank Rijnders verdiende 3 ton, volgens de wethouder „ver boven de maximale norm van 228.000 euro”.
Onrust
Het salaris van Van Soest daalt volgens de Zorggroep van ruim 222.000 euro naar ongeveer 195.000 euro op jaarbasis. Volgens de Raad van Toezicht van de zorgverlener had Van Soest recht op een wettelijke overgangstermijn van 4 jaar, maar daar ziet hij wegens de onrust en de mediaberichten van af.
Van Soest zegt daarover: „De organisatie is druk bezig met ingrijpende veranderingen in de zorg, een discussie over salaris is daarbij niet nuttig.”
Testroote is sowieso wel ok.quote:
Ikke niet, ieder zijn meug maar die 'boenkieboenkie' is niet mijn muziekquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:38 schreef eight het volgende:
Iemand trouwens naar Ruis geweest? In de krant stond dat het bezoekersaantal tegenviel..
Ik heb bij de shell bij de kleine grens laatst nog voor 1,56 getankt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:28 schreef Klonk het volgende:
Voor alle belastingontduikers aka over de grenstankers
Mijdt de shell tankstations aan de rand van Kaldenkirchen (afrit a61 en als je vanuit Tegelen binnenkomt) die gasten rekenden gisteren 1,65 voor een liter terwijl de Jet een stukje verderop 1,49 voor een liter vraagt en een tankstation bij Leuth (aan de 221 richting de A40) 1,47 vraagt
Oh, en die 1,65 zijn Nederlandse prijzen, Tango en Fireding en Belfeld vragen hetzelfde
En alle domme nederlanders maar in rij staat om lekker goedkoop te tanken voor ze naar de Aldi of Lidl in Kaldenkirchen gaan
Benzineroulettequote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:49 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ene moment is de Shell aan de 61 ¤1,51, dag later rond de ¤1,65.
't loont om te kijken, al was het alleen maar om de kortere wachttijdenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:38 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Maar bedankt voor de tip, wist wel dat het wat scheelde maar niet zoveel. Dacht altijd Shell - 0,02/l.
Wachttijden? Als ik tank om 23 uur is het nooit druk.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
't loont om te kijken, al was het alleen maar om de kortere wachttijden
meestal niet neequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:08 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Wachttijden? Als ik tank om 23 uur is het nooit druk.
Iemand vorig jaar naar feel the 50s geweest? Lijkt me wel lachen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:01 schreef Tism het volgende:
Ach....Als de ZPF in het water vallen kunnen we iig nog in Hawaii-style naar het Nolensplein en het Nolenspark gaan op een zonnige 29, 30 en 31 Augustus..
Heb dat ding vaak zien rijden, vond het er nooit al te degelijk uitzien.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:24 schreef ganzenherder het volgende:
Toch wel een redelijke opvallende verschijning in Venlo (zeker rond de parkfeesten viel hij mij altijd op) is er niet meer:
http://nos.nl/artikel/700634-tuktukchauffeur-venlo-verongelukt.html
Opvallend ongeluk ook wel, je vraagt je af hoe veilig zo'n ding eigenlijk is...
Moet je bedenken hoeveel ijsjes je had kunnen kopen als je niet aan die flauwekul had meegedaanquote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:35 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Zo, toch maar mooi de hoofdprijs van de postcodeloterij in ons Venlo gevallen...
![]()
IJsprijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |