Testroote is sowieso wel ok.quote:
Ikke niet, ieder zijn meug maar die 'boenkieboenkie' is niet mijn muziekquote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:38 schreef eight het volgende:
Iemand trouwens naar Ruis geweest? In de krant stond dat het bezoekersaantal tegenviel..
Ik heb bij de shell bij de kleine grens laatst nog voor 1,56 getankt.quote:Op maandag 18 augustus 2014 14:28 schreef Klonk het volgende:
Voor alle belastingontduikers aka over de grenstankers
Mijdt de shell tankstations aan de rand van Kaldenkirchen (afrit a61 en als je vanuit Tegelen binnenkomt) die gasten rekenden gisteren 1,65 voor een liter terwijl de Jet een stukje verderop 1,49 voor een liter vraagt en een tankstation bij Leuth (aan de 221 richting de A40) 1,47 vraagt
Oh, en die 1,65 zijn Nederlandse prijzen, Tango en Fireding en Belfeld vragen hetzelfde
En alle domme nederlanders maar in rij staat om lekker goedkoop te tanken voor ze naar de Aldi of Lidl in Kaldenkirchen gaan
Benzineroulettequote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:49 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ene moment is de Shell aan de 61 ¤1,51, dag later rond de ¤1,65.
't loont om te kijken, al was het alleen maar om de kortere wachttijdenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 15:38 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Maar bedankt voor de tip, wist wel dat het wat scheelde maar niet zoveel. Dacht altijd Shell - 0,02/l.
Wachttijden? Als ik tank om 23 uur is het nooit druk.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
't loont om te kijken, al was het alleen maar om de kortere wachttijden
meestal niet neequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:08 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Wachttijden? Als ik tank om 23 uur is het nooit druk.
Iemand vorig jaar naar feel the 50s geweest? Lijkt me wel lachen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:01 schreef Tism het volgende:
Ach....Als de ZPF in het water vallen kunnen we iig nog in Hawaii-style naar het Nolensplein en het Nolenspark gaan op een zonnige 29, 30 en 31 Augustus..
Heb dat ding vaak zien rijden, vond het er nooit al te degelijk uitzien.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:24 schreef ganzenherder het volgende:
Toch wel een redelijke opvallende verschijning in Venlo (zeker rond de parkfeesten viel hij mij altijd op) is er niet meer:
http://nos.nl/artikel/700634-tuktukchauffeur-venlo-verongelukt.html
Opvallend ongeluk ook wel, je vraagt je af hoe veilig zo'n ding eigenlijk is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |