Ik zal het eens aan zijn broer vragen, dat is een collega van mijquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:44 schreef Klonk het volgende:
Als ik het zo lees op L1 heeft lau g iets opgebiecht in de gevangenis, staat verder nergens of daar ook een locatie werd opgebiecht. Kan zomaar zijn dat de politie op een andere manier op het idee is gekomen om daar te graven.
Ben benieuwd of we dat allemaal ooit te weten zullen komen.
Is dat nou leuk bij 't palletsorteren werken?quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:52 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik zal het eens aan zijn broer vragen, dat is een collega van mij
Niks tegen pallets sorteren hequote:Op woensdag 7 mei 2014 21:16 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Is dat nou leuk bij 't palletsorteren werken?(sorry kon het even niet laten
)
Half Genooi werkt trouwens bij 't bedrijf waar ik nu zit...en het is meestal heel gezellig, dat wel.
Ik zal wel heel dom zijn, maar eigenlijk snap ik hem nietquote:Op woensdag 7 mei 2014 21:16 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Is dat nou leuk bij 't palletsorteren werken?(sorry kon het even niet laten
)
Half Genooi werkt trouwens bij 't bedrijf waar ik nu zit...en het is meestal heel gezellig, dat wel.
Niet bekend met Kees en andere helden uit Probleemwijken?quote:Op donderdag 8 mei 2014 08:54 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik zal wel heel dom zijn, maar eigenlijk snap ik hem niet![]()
Nu je het zegt snap ik hem iddquote:Op donderdag 8 mei 2014 12:37 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Niet bekend met Kees en andere helden uit Probleemwijken?
quote:Op donderdag 8 mei 2014 08:54 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik zal wel heel dom zijn, maar eigenlijk snap ik hem niet![]()
reconstructie van dat dodelijk ongeluk een tijdje geledenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:28 schreef BlueMage het volgende:
Iemand enig idee wat de fuck er op de Kaldenkerkerweg aan de hand is? Zowat alles is met "niet betreden Politie" lint afgezet.
Ow dat ja, ik kende de vrouw die daar aangereden werd.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
reconstructie van dat dodelijk ongeluk een tijdje geleden
http://www.omroepvenlo.nl(...)val-kaldenkerkerweg/
IKEA zegt dat ze slechts orientatiegesprekken heeft gevoerd met de gemeente Venlo, niets concreets dus. Waarschijnlijk had Venlo in de periode van de IKEA bekendmaking wat positief nieuws nodig om de aandacht van de faalprojecten (zoals joods badhuis, floriade etc). vakkundig af te leiden.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 06:32 schreef Klonk het volgende:
Wat ik heb gehoord is dat de gemeente Ikea zat te pushen om op het voormalige floriadeterrein te gaan zitten en dat Ikea zoiets had van veels te afgelegen.
Wat het waarheidsgehalte daarvan is, geen idee
Met Roda JC en NEC als concurrent zal promotie volgend jaar ook lastig worden.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:57 schreef Ruder het volgende:
Die Ikea moet er wel komen anders is dit het zoveelste gebakken lucht verhaal in Venlo... Ik bedoel ik weet dat ze in Venlo graag doen als of ze een metropool zijn maar op veel fronten blijft het toch behoorlijk dorps...
Ik was donderdag bij VVV (gelukkig met een vrijkaartje) en daar werd je toch niet vrolijk van. Daar hoeft geen nieuw stadion voor gebouwd te worden... Het hoogtepunt vond ik nog dat het bier voor 2 euro redelijk goed smaakte en dat die ingang best handig is als schuilplek
Als ze bij Roda en NEC zo'n beleid gaan voeren als ze dat afgelopen jaar in de eredivisie deden, dan maakt VVV wel kans (en zelfs FC Emmen en Telstarquote:Op dinsdag 13 mei 2014 17:31 schreef eight het volgende:
[..]
Met Roda JC en NEC als concurrent zal promotie volgend jaar ook lastig worden.
Benieuwd hoe Valckx het gaat doen
Kwam er om ongeveer 9 uur voorbij toen lag er een rode auto ondersteboven midden op de kruising. Verder niet veel gezien.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:07 schreef Ruder het volgende:
Hevige botsing net bij kruising Van Rijnsingel Belletablestraat...
strakke actie van Testrootequote:Salariskorting voor voorzitter Zorggroep
VENLO -
Bestuursvoorzitter Wouter van Soest van de Zorggroep aanvaardt met onmiddellijke ingang een salariskorting van 27.000 euro. Zijn salaris valt daardoor binnen de wettelijke normen.
Daarmee voorkomt hij dat Venlo geen zorg meer inkoopt bij de Zorggroep. Wethouder Ramon Testroote van Venlo had daarmee gedreigd. Volgens het jaarverslag van de Zorggroep, werkzaam in Noord- en Midden-Limburg, kenden twee bestuurders zich vorig jaar een forse loonstijging toe.
Bestuursvoorzitter Van Soest kreeg vorig jaar meer dan een kwart miljoen. Wethouder Testroote vindt dat niet te rijmen met de ontslagaanvragen voor 476 werknemers bij de Zorggroep. De inmiddels gepensioneerde bestuurder Frank Rijnders verdiende 3 ton, volgens de wethouder „ver boven de maximale norm van 228.000 euro”.
Onrust
Het salaris van Van Soest daalt volgens de Zorggroep van ruim 222.000 euro naar ongeveer 195.000 euro op jaarbasis. Volgens de Raad van Toezicht van de zorgverlener had Van Soest recht op een wettelijke overgangstermijn van 4 jaar, maar daar ziet hij wegens de onrust en de mediaberichten van af.
Van Soest zegt daarover: „De organisatie is druk bezig met ingrijpende veranderingen in de zorg, een discussie over salaris is daarbij niet nuttig.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |