Roermondsestraat zag ik laatst ook wat vrij.. particulier rond de 650, gezien op nolensplein dacht ik.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:20 schreef Luxuria het volgende:
Weet iemand hier trouwens misschien een leuk appartementje dat te huur staat in Venlo-Zuid?
Thnx, ik zal eens kijken.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:01 schreef eight het volgende:
[..]
Roermondsestraat zag ik laatst ook wat vrij.. particulier rond de 650, gezien op nolensplein dacht ik.
Hoezo? Om het half uur, 50 minuutjes. Stukken beter dan een paar jaar geleden toen die maar 1 keer per uur ging.quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:04 schreef JLSB het volgende:
Wat is die treinverbinding naar Nijmegen toch ontzettend ruk zeg...
Veolia doet dat stuk of niet?quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:04 schreef JLSB het volgende:
De treinen zijn het probleem niet, hooguit dat ze wat krap zijn.quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:04 schreef JLSB het volgende:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:09 schreef BlueMage het volgende:
Ik heb die nieuwe bioscoop totaal gemist.
Ben al heel lang niet meer in dat gedeelte van Venlo geweest, maar ik vind het ook wel vreemd eigenlijk nu ik er zo over nadenk want mam vindt naar de bios gaan best leuk maar die is al jaren lid van één of andere filmclub in Venray. Maar ja ik heb het geld niet meer om uit te gaan en tijdlang werkloos op de bank gehangen dan krijg je waarschijnlijk ook niet veel mee. Andere verklaring heb ik niet.quote:
Ben benieuwd wat de persconferentie gaat doen als de kunstenaar al weet dat het weg moet.quote:Fons Schobbers is zeer aangedaan door de problemen rondom zijn Sfinx op de Maasboulevard. Volgens de kunstenaar heeft de techniek gefaald.
'Het is een ramp van de bovenste orde. De techniek en de ingenieurs hebben het niet waar kunnen maken. Het is een creatie die weggaat. Ik heb er met hart en ziel aan gewerkt en nu blijkt dat de techniek niet voldoet.'
Het kunstwerk vertoont sinds twee weken een grote scheur. Om 15.00 uur is er een persconferentie in het stadhuis. Scheuten en de gemeente lichten dan de situatie verder toe. De kans lijkt groot dat het beeld moet worden weggehaald.
De Sfinx werd in 1993 door Scheuten geschonken aan de stad. Onder meer door hoogwater en de werkzaamheden aan de Maasboulevard werd het beeld pas twintig jaar later gerealiseerd.
Na drie maanden vertoonde het beeld ineens een grote scheur. Er werd toen besloten om de Sfinx te voorzien van spanbanden. Ook werd het fietspad afgesloten en werden er hekken geplaatst.
bron: http://www.omroepvenlo.nl(...)d-morgen-weggehaald/quote:De Sfinx op de Maasboulevard wordt morgen helemaal weggehaald. Dat heeft het college besloten.
Het is te gevaarlijk om het beeld te laten staan. Twee weken geleden werd een grote scheur in de glazen Sfinx ontdekt.
Ja wtf moest dat 'n sfinx voorstellen?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:29 schreef fratsman het volgende:
En waarschijnlijk haalt men de sphinx over een paar dagen weer weg...
http://www.omroepvenlo.nl(...)hniek-heeft-gefaald/
Ja dat zeker.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:51 schreef Klonk het volgende:
smaken verschillen, maar we zijn het er vast overeens dat het mooier is dan het gedrocht van de 2bruder
Kan ik me helemaal voorstellen, vond het zelf een van de mooiste zo niet het mooiste kunstwerk van Venlo, ding is elke keer anders, het licht wat er door heen speelt, echt heel tof.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:17 schreef Luxuria het volgende:
Ik werk bij Scheuten en was best trots op de Sfinx, net zoals de rest van mijn collega's.
Dat dit nu is gebeurd en hij zo snel alweer weg moet is echt een afgang.
...dus jij was 't die "cm" met "m" verwisseld hebt in de berekeningen!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:17 schreef Luxuria het volgende:
Ik werk bij Scheuten en was best trots op de Sfinx, net zoals de rest van mijn collega's.
Dat dit nu is gebeurd en hij zo snel alweer weg moet is echt een afgang.
Shhtttquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:25 schreef BlueMage het volgende:
[..]
...dus jij was 't die "cm" met "m" verwisseld hebt in de berekeningen!
Ja he, ik vond het ook echt mooi.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
Kan ik me helemaal voorstellen, vond het zelf een van de mooiste zo niet het mooiste kunstwerk van Venlo, ding is elke keer anders, het licht wat er door heen speelt, echt heel tof.
Hoop dat ze bij jullie nog eens goed rond de tafel gaan zitten en iets minstens zo moois bedenken
Ben ik dus niet de enige die dat gerucht heeft opgevangen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:14 schreef JLSB het volgende:
Zonde, had wel wat dat ding. Overigens hoorde ik dat de andere Sfinx, de vadsige vreetschuur op de Kerkstraat, ook gaat verhuizen. Ze zouden naar het oude Favatex-pand gaan op de Parade. Iemand die hier meer van weet? Overigens is de shoarmazaak-dichtheid in de binnenstad echt niet meer normaal. Wanneer al die tenten het daadwerkelijk van het verkochte eten moeten hebben, zouden alle inwoners van de binnenstad iedere dag aan de döner zitten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |