abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135537390
quote:
7s.gif Op woensdag 15 januari 2014 20:20 schreef Luxuria het volgende:
Weet iemand hier trouwens misschien een leuk appartementje dat te huur staat in Venlo-Zuid?
Roermondsestraat zag ik laatst ook wat vrij.. particulier rond de 650, gezien op nolensplein dacht ik.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  woensdag 15 januari 2014 @ 21:59:15 #52
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_135540787
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 21:01 schreef eight het volgende:

[..]

Roermondsestraat zag ik laatst ook wat vrij.. particulier rond de 650, gezien op nolensplein dacht ik.
Thnx, ik zal eens kijken.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_135543894
Wat is die treinverbinding naar Nijmegen toch ontzettend ruk zeg...
pi_135550832
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 23:04 schreef JLSB het volgende:
Hoezo? Om het half uur, 50 minuutjes. Stukken beter dan een paar jaar geleden toen die maar 1 keer per uur ging.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_135570108
quote:
Veolia doet dat stuk of niet?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_135571612
quote:
De treinen zijn het probleem niet, hooguit dat ze wat krap zijn.

Ze gaan meestal optijd (dat kun je van de NS niet altijd zeggen ;) ) en geven op zich ook goed gas.

Er zijn bijna nooit storingen, maar als ze er zijn is het wel gelijk goed mis :P (Ik heb een paar keer vanuit Boxmeer de bus naar Gennep gepakt om vervolgens daar de bus naar Venlo te pakken en was alle keren eerder thuis dan de mensen die in Boxmeer gewacht hadden :D )

Het probleem is alleen dat ze veels te vol zitten als het schooljaar net begonnen is... Het is net of ze altijd vergeten dat er in augustus/september als ook in januari/februari veel mensen met de trein gaan...
  donderdag 16 januari 2014 @ 21:28:57 #57
34481 travelman
What's goin' on?!
pi_135579820
Laatst bij Gaudi gegeten; dat was niet best daar. Erg matig eten met dito bediening en een menukaart vol met spelfauten.Niet voor herhaling vatbaar.
pi_135586733
Ik ben al een tijdje niet meer bij Gaudi's geweest maar ik vond het in het verleden best aardig.
Dankzij de nieuwe bioscoop zal het daar ook wel druk zijn neem ik aan.
pi_135590068
Ik heb die nieuwe bioscoop totaal gemist. :')
Hallon!
  vrijdag 17 januari 2014 @ 01:16:32 #60
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_135590137
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 01:09 schreef BlueMage het volgende:
Ik heb die nieuwe bioscoop totaal gemist. :')
:o
Hoe krijg je dat voor elkaar :') ?
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
pi_135590466
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 01:16 schreef MPG het volgende:

[..]

:o
Hoe krijg je dat voor elkaar :') ?
Ben al heel lang niet meer in dat gedeelte van Venlo geweest, maar ik vind het ook wel vreemd eigenlijk nu ik er zo over nadenk want mam vindt naar de bios gaan best leuk maar die is al jaren lid van één of andere filmclub in Venray. Maar ja ik heb het geld niet meer om uit te gaan en tijdlang werkloos op de bank gehangen dan krijg je waarschijnlijk ook niet veel mee. Andere verklaring heb ik niet. :@ :')
Hallon!
pi_135758986
En waarschijnlijk haalt men de sphinx over een paar dagen weer weg... :{

http://www.omroepvenlo.nl(...)hniek-heeft-gefaald/
  dinsdag 21 januari 2014 @ 14:43:18 #63
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_135759419
Las het net ja, kan een slechte grap maken over een grote glasbak maar doe het maar niet, doodzonde was een mooi ding, hoop dat scheuten er nog eens kijkt en het desnoods nog een keer probeert.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  dinsdag 21 januari 2014 @ 15:05:00 #64
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_135760189
quote:
Fons Schobbers is zeer aangedaan door de problemen rondom zijn Sfinx op de Maasboulevard. Volgens de kunstenaar heeft de techniek gefaald.
'Het is een ramp van de bovenste orde. De techniek en de ingenieurs hebben het niet waar kunnen maken. Het is een creatie die weggaat. Ik heb er met hart en ziel aan gewerkt en nu blijkt dat de techniek niet voldoet.'
Het kunstwerk vertoont sinds twee weken een grote scheur. Om 15.00 uur is er een persconferentie in het stadhuis. Scheuten en de gemeente lichten dan de situatie verder toe. De kans lijkt groot dat het beeld moet worden weggehaald.
De Sfinx werd in 1993 door Scheuten geschonken aan de stad. Onder meer door hoogwater en de werkzaamheden aan de Maasboulevard werd het beeld pas twintig jaar later gerealiseerd.
Na drie maanden vertoonde het beeld ineens een grote scheur. Er werd toen besloten om de Sfinx te voorzien van spanbanden. Ook werd het fietspad afgesloten en werden er hekken geplaatst.
Ben benieuwd wat de persconferentie gaat doen als de kunstenaar al weet dat het weg moet.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 15:10:53 #65
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_135760419
En het is officieel...

quote:
De Sfinx op de Maasboulevard wordt morgen helemaal weggehaald. Dat heeft het college besloten.
Het is te gevaarlijk om het beeld te laten staan. Twee weken geleden werd een grote scheur in de glazen Sfinx ontdekt.
bron: http://www.omroepvenlo.nl(...)d-morgen-weggehaald/
pi_135762239
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 14:29 schreef fratsman het volgende:
En waarschijnlijk haalt men de sphinx over een paar dagen weer weg... :{

http://www.omroepvenlo.nl(...)hniek-heeft-gefaald/
Ja wtf moest dat 'n sfinx voorstellen? :') ..en soms rij ik erlangs op weg naar waar ik nu werk als ik niet binnendoor fiets maar door 't centrum en toen zag ik dat ze het één en ander rond die blob sfinx afgezet hadden en vroeg me al af of ze dat lelijke ding eindelijk weg gingen halen. :P
Hallon!
  dinsdag 21 januari 2014 @ 16:51:52 #67
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_135764827
smaken verschillen, maar we zijn het er vast overeens dat het mooier is dan het gedrocht van de 2bruder :P
pi_135765603
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:51 schreef Klonk het volgende:
smaken verschillen, maar we zijn het er vast overeens dat het mooier is dan het gedrocht van de 2bruder :P
Ja dat zeker. :P Overigens vind ik het wel een beetje faal dat men er geen rekening mee heeft gehouden dat glas in beginsel vloeibaar is. Ja het is héééél "stroperig" maar in de loop van de tijd gaat het toch werken. (kijk maar naar oud glas-en-loodwerk) lijkt me dat daar onvoldoende tot niet rekening mee is gehouden, wel sneu dat dat ding er eindelijk stond na 20 jaar en toch weer vrij snel weg is.
Hallon!
  dinsdag 21 januari 2014 @ 17:17:42 #69
206580 Luxuria
pi_135765919
Ik werk bij Scheuten en was best trots op de Sfinx, net zoals de rest van mijn collega's.
Dat dit nu is gebeurd en hij zo snel alweer weg moet is echt een afgang.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 17:23:16 #70
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_135766107
quote:
11s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 17:17 schreef Luxuria het volgende:
Ik werk bij Scheuten en was best trots op de Sfinx, net zoals de rest van mijn collega's.
Kan ik me helemaal voorstellen, vond het zelf een van de mooiste zo niet het mooiste kunstwerk van Venlo, ding is elke keer anders, het licht wat er door heen speelt, echt heel tof.

Hoop dat ze bij jullie nog eens goed rond de tafel gaan zitten en iets minstens zo moois bedenken
pi_135766215
quote:
11s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 17:17 schreef Luxuria het volgende:
...dus jij was 't die "cm" met "m" verwisseld hebt in de berekeningen! :P
Hallon!
  dinsdag 21 januari 2014 @ 17:49:56 #72
206580 Luxuria
pi_135767166
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 17:25 schreef BlueMage het volgende:

[..]

...dus jij was 't die "cm" met "m" verwisseld hebt in de berekeningen! :P
Shhttt :P
  dinsdag 21 januari 2014 @ 17:53:41 #73
206580 Luxuria
pi_135767300
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 17:23 schreef Klonk het volgende:

[..]

Kan ik me helemaal voorstellen, vond het zelf een van de mooiste zo niet het mooiste kunstwerk van Venlo, ding is elke keer anders, het licht wat er door heen speelt, echt heel tof.

Hoop dat ze bij jullie nog eens goed rond de tafel gaan zitten en iets minstens zo moois bedenken
Ja he, ik vond het ook echt mooi.

Ik hoop ook dat wij iets nieuws gaan plaatsen, maar ik weet niet of dat erin zit. Ik ben bang dat er vanuit de gemeente wat anders gaat komen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Luxuria op 21-01-2014 18:00:35 ]
pi_135780034
Zonde, had wel wat dat ding. Overigens hoorde ik dat de andere Sfinx, de vadsige vreetschuur op de Kerkstraat, ook gaat verhuizen. Ze zouden naar het oude Favatex-pand gaan op de Parade. Iemand die hier meer van weet? Overigens is de shoarmazaak-dichtheid in de binnenstad echt niet meer normaal. Wanneer al die tenten het daadwerkelijk van het verkochte eten moeten hebben, zouden alle inwoners van de binnenstad iedere dag aan de döner zitten...
pi_135781050
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 22:14 schreef JLSB het volgende:
Zonde, had wel wat dat ding. Overigens hoorde ik dat de andere Sfinx, de vadsige vreetschuur op de Kerkstraat, ook gaat verhuizen. Ze zouden naar het oude Favatex-pand gaan op de Parade. Iemand die hier meer van weet? Overigens is de shoarmazaak-dichtheid in de binnenstad echt niet meer normaal. Wanneer al die tenten het daadwerkelijk van het verkochte eten moeten hebben, zouden alle inwoners van de binnenstad iedere dag aan de döner zitten...
Ben ik dus niet de enige die dat gerucht heeft opgevangen. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')