Jaquote:
Volgend jaar dus vastelaovendlessen inplannenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:28 schreef runaway het volgende:
[..]
Ja![]()
Mijn leerlingen (middelbare Haarlem) vinden het allemaal maar raar ook wat de juf doet, dus ze vragen nu nog steeds hoe dat zit en of ik foto's heb. Dus ze helpen me genieten
Nou ik had ze een optreden van W-Dreej laten zien, maar dat was iets te ambitieus.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgend jaar dus vastelaovendlessen inplannen.
Literatuur: Jan van Mersbergen - Naar de overkant van de nacht
Muzikale ondersteuning door een live joekskapel in de school
En uiteraard 5 dagen veldwerk in ut Jocusričk.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:37 schreef runaway het volgende:
[..]
Nou ik had ze een optreden van W-Dreej laten zien, maar dat was iets te ambitieus.
Eerst maar wat foto's![]()
*ut is un kwestie van geduld lalalala*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die ja, plaatje doet het bij mij gewoonquote:Op zondag 16 maart 2014 16:31 schreef Klonk het volgende:
Denk dat je deze bedoelt
http://www.dumpert.nl/med(...)als_je_het_ziet.html
Bij mij doet alleen het plaatje van Klonk het.quote:Op maandag 17 maart 2014 01:06 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Die ja, plaatje doet het bij mij gewoon
Idem hierquote:Op maandag 17 maart 2014 12:01 schreef eight het volgende:
[..]
Bij mij doet alleen het plaatje van Klonk het.
quote:Op maandag 17 maart 2014 12:01 schreef eight het volgende:
[..]
Bij mij doet alleen het plaatje van Klonk het.
en als het jeukt dan moet je krabbenquote:Op maandag 17 maart 2014 17:18 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Waren twee zwervers/verslaafden/tuig dat over de brug de godsgankelijke dag loopt hoorde ik van de maker van de foto.
Al meerdere mensen vanavond gehoord die zich afvroegen of die gast niet gewoon stomdronken was.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:21 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
D66 denk ik. Iemand al het debat op Omroep Venlo gezien? Wat een rare kerel die van Groot Venlo. Lijkt wel zo'n type die ik elke morgen op de spoorbrug zie lopen met een blik bier in zijn hand.![]()
Thnxquote:
Dit waarschijnlijk voor mij ook.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:29 schreef Ruder het volgende:
Ik ga voor het eerst van m'n leven op de PvdA stemmenOp nummer 7 welteverstaan
Idem. VVD heeft goede punten, zeker voor de stad. Maar voor het sociale, en zeker de plannen in de zorg ga ik voor het eerst in m'n leven links van het midden stemmen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:29 schreef Ruder het volgende:
Ik ga voor het eerst van m'n leven op de PvdA stemmen
Heb jij die kerel toevallig ook aan de deur gehad?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:38 schreef fratsman het volgende:
[..]
Idem. VVD heeft goede punten, zeker voor de stad. Maar voor het sociale, en zeker de plannen in de zorg ga ik voor het eerst in m'n leven links van het midden stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |