Zolang het niet gaat plense vind ik het best. Vanwege nostalgie hoort vastelaovend en kou eigenlijk gewoon samen te gaan. Dat je je 'werm moet drinke' om niet te bibberen heeft wel watquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:06 schreef fratsman het volgende:
[..]
Na vorig jaar (zondagavond![]()
![]()
Optocht lopen
![]()
![]()
) Snak ik naar een wat warmere vastelaovend. In het jaar dat Ruud Brünken prins was ben ik op dinsdag zonder jas naar stad gegaan.
Mag wel weer eens.
Ondertussen doet Antoin Scholten heel andere uitsprakenquote:Op maandag 17 februari 2014 15:01 schreef eight het volgende:
Het is maar goed dat Bruls weg is uit Venlo:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/45(...)en-op-colaatje.dhtmlquote:Carnaval zonder bier is als een auto zonder motor. Het komt niet op gang. In veel gemeenten wordt dan ook een oogje dichtgeknepen als jongeren onder de 18 jaar een biertje drinken.
Gekkenwerk, noemt de gemeente Venlo de alcoholcontroles tijdens carnaval. ,,Waar begin je in een mensenmassa waar tienduizenden mensen opeengepakt staan? Bovendien is iedereen verkleed of geschminkt,' zegt burgemeester Antoin Scholten via zijn woordvoerder. 'Moeten we eerst hun gezicht schoonboenen om te zien of ze boven de 18 jaar zijn?" Venlo wil 'geen heksenjacht' ontketenen' tijdens het feest dat volgend weekend losbarst. 'Veel controles lokken agressie en vandalisme uit.'
Ik maak me er altijd gemakkelijk vanaf door een kant en klaar pekske te kopen bij Geer. Ik neem dan wel de wat duurdere..quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:16 schreef Maxbet het volgende:
Besloten om geen pekske te doen voor dit jaar omdat ik toch moest werken blijkt nu dat ik toch onverwacht vrij krijg zaterdag t/m maandag
Nu toch maar snel iets maken/kopen/regelen.
Scholten maakt sowieso een goede indruk. Hij staat met beide benen op de grond en begrijpt wat er speelt in de samenleving. Zo iemand had Venlo 10 jaar eerder goed kunnen gebruiken, dan hadden ze nu niet zo diep in de schulden gezeten.quote:Op zondag 23 februari 2014 11:53 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ondertussen doet Antoin Scholten heel andere uitspraken
Jeugd onder 18 hoeft niet te carnavallen op colaatje
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/45(...)en-op-colaatje.dhtml
Ik zit er ook aan te denken maar dat doe ik liever niet eigenlijk. Morgen heb ik toch nog vrij dus dan maar eens op jacht of ik nog wat bij elkaar kan schrapen.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:07 schreef eight het volgende:
[..]
Ik maak me er altijd gemakkelijk vanaf door een kant en klaar pekske te kopen bij Geer. Ik neem dan wel de wat duurdere..
Zo lijkt het inderdaad tot nu toe wel, maar de tijd zal het uitwijzenquote:Scholten maakt sowieso een goede indruk. Hij staat met beide benen op de grond en begrijpt wat er speelt in de samenleving. Zo iemand had Venlo 10 jaar eerder goed kunnen gebruiken, dan hadden ze nu niet zo diep in de schulden gezeten.
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:47 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker zunke, lekker windje, lekker waerke,
lekker danse door 't laeve wie ein vaerke,
Och hadde weej maar vleugelkes, dan vloge weej wie de veugelkes.
lekker danse door 't laeve wie ein vaerke.
Weej springe gater in de lôch, det kan gerös, d'r is nog lôch genôg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:47 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[ afbeelding ]
lekker danse door 't laeve wie ein vaerke,
Och hadde weej maar vleugelkes, dan vloge weej wie de veugelkes.
lekker danse door 't laeve wie ein vaerke.
Weej springe gater in de lôch, det kan gerös, d'r is nog lôch genôg
Net gekeken.. flabbergasted.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:26 schreef fratsman het volgende:
De beerput van Venlo
Tenenkrommend om te zien dit. Ten eerste; Waarom staat die Dolmans nog op de loonlijst van de gemeente? En ten tweede; Is Jos Teeuwen nou zo debiel of doet ie zich alleen maar zo voor?![]()
Ik zag vandaag het podium bij het postkantoor al staan, ut kriebelt! 5 daag op de lappen, met als hoogtepunt de boerebroelof op dinsdaag.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:01 schreef JLSB het volgende:
De stad is al aardig in de Vastelaovendmodus. De meeste kroegen zijn al versierd. De matrixborden en podia voor zaterdag staan er al. De kroegbazen gaan zoals ieder jaar weer rollebollend over straat.
Zelf kijk ik met name uit naar de boerebroelof op dinsdag. Die dag ga ik traditiegetrouw met de vriendengroep op de lappen. De rest van de 'vastelaovendweek' sta ik voornamelijk achter de bar.
Geen idee, wij gaan meestal rond een uur of acht, half negen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:16 schreef Luxuria het volgende:
Hoe laat begint het vrijdag eigenlijk?
Mijn collega's en ik willen om 3u gaan maar is het dan niet nog heel rustig?
Ik moet om 10 uur 's morgens al verkleed beginnen te werken dus ik mag hopen dat er dan wat te doen is, anders gaat het wel een hele lange dag worden. Maar voorgaande jaren was het op vrijdagmiddag al gezellig druk en puilden de kroegen na etenstijd uit...quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:16 schreef Luxuria het volgende:
Gewoon bij cafe Pollux gaan staan, daar is de Vastelaoves top 555 van de stadsomroep, dus daar zal het wel druk zijn. Meestal na het gemeentebal in Venlona stroomt de stad vol.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:16 schreef Luxuria het volgende:
Voor zover ik weet gooien ze die op een gegeven moment weer dicht als het er te druk wordt, ja.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:07 schreef Mss het volgende:
Weten jullie of parade en markt dit jaar weer op slot gaan? Zit me een beetje af te vragen hoe laat ik in de stad moet zijn om de parade nog op te komen.
Vrij rustig, maar ook weer geen dooie boel.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:16 schreef Luxuria het volgende:
Wat ik gehoord heb is dat ze het dit jaar zelfs eerder op slot willen gooien zodat 'binnen' iedereen wat meer ruimte heeft.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:07 schreef Mss het volgende:
Weten jullie of parade en markt dit jaar weer op slot gaan? Zit me een beetje af te vragen hoe laat ik in de stad moet zijn om de parade nog op te komen.
Hier hetzelfde, maar veel plezier dus iedereen!quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:50 schreef Klonk het volgende:
Ik moet toch even de traditie hooghouden en even zeggen dat ik niets met vastelaovend heb
Maar iedereen toch ontzettend veel plezier gewenst
niet vergeten vandaag extra vrolijk goeiemorgen te roepen naar iedereen die er wat katerig uitzietquote:
Hennepkwekerij gevonden. Tenminste, dat zag ik op FB voorbij komen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:03 schreef Klonk het volgende:
Weet iemand wat er aan de hand was op het woonwagenkamp aan de kaldenkerkerweg?
Hoop politie rond een uurtje of 5 vanmiddag.
onverwachtquote:Op vrijdag 7 maart 2014 10:31 schreef fratsman het volgende:
[..]
Hennepkwekerij gevonden. Tenminste, dat zag ik op FB voorbij komen.
en ik maar denken dat die meer in de de autohandel zatenquote:
van alle markten thuis tochquote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:28 schreef Ruder het volgende:
[..]
en ik maar denken dat die meer in de de autohandel zaten
Vastelaovend was voor mij ook erg geslaagd. Köln helaas niet doorgegaan dus alle dagen in Venlo gevierd en helemaal niet zo duur als gedacht. Veel mensen geven een fortuin uit aan vasteloavend maar bij mij valt het altijd reuze mee. Hoewel ik toch 5 dagen op stap ben geweest
Dat was best ff een wtf-momentje toen ik daar voorbijzapte ja...quote:Op zondag 9 maart 2014 19:11 schreef Ruder het volgende:
Zo, zo er heeft iemand een oogje op de Maasboulevard![]()
http://jorisshowroom.ncrv.nl/ncrvgemist/7-3-2014/joris-showroom
Maar goed dat ze niet verliefd is geworden op de sphinxquote:Op zondag 9 maart 2014 19:11 schreef Ruder het volgende:
Zo, zo er heeft iemand een oogje op de Maasboulevard![]()
http://jorisshowroom.ncrv.nl/ncrvgemist/7-3-2014/joris-showroom
Niet dat ze met het stadhuis wilt trouwen, is toch veel mooierquote:Op maandag 10 maart 2014 20:51 schreef fratsman het volgende:
Trouwen met de MaasboulevardOok mooi dat de gemeente een briefje terug stuurt met "Nou... nee."
Best knap op zo'n recht stukquote:Op woensdag 12 maart 2014 14:12 schreef Klonk het volgende:
Ik zag dit voor mijn neus gebeuren
http://www.l1.nl/nieuws/2(...)est-gekanteld-op-a73
Is weer eens wat anders op weg naar huis...
Joep Caubo van CityCinema en de Nieuwe Scene zal nu wel helemaal gek worden.quote:Wout Heijmans: glas halfvol ondanks tegenwerking
Taurus-eigenaar Wout Heijmans is niet blij met het voorstel van een raadsmeerderheid om geen reguliere bioscoopvoorstellingen toe te staan bij Taurus.
Volgens Heijmans laat de raad zich gijzelen door de kazerne-investeerders. ‘Ik begrijp dat in verkiezingstijd niemand tegen duizend banen wil stemmen maar het is voor mij duidelijk dat het om luchtkastelen gaat.’
Toch is het glas voor Heijmans halfvol. Na tien jaar knokken voor zijn uitbreidingsplannen krijgt hij namelijk wel groen licht. Heijmans: ‘We starten met enkele handicaps maar meer zit er op dit moment niet in. Toch denken wij dat er een keer een einde komt aan de konijnen die door het college uit de hoge hoed worden getoverd om ons tegen te werken.’
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:22 schreef runaway het volgende:
5 dagen vastelaovend![]()
![]()
![]()
(ja bietje laat, excuus, ik geniet nog na)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |