Wie zou ik aan de deur hebben gehad? Wel een stortvloed aan flyers.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:47 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Heb jij die kerel toevallig ook aan de deur gehad?Aardige gast, woont ook nog eens vlak bij mij in de buurt, vond het sowieso wel gaaf dat ie gewoon van deur tot deur aan het gaan was.
Ah nee die nummer 7op de PvdAlijst was idd'n post van Ruder, die kerel was in Venlo aan de deur om z'n verhaal te doen, ik vond het best moedig zeker omdat Venlo toch wel 'n beetje 'n PVVachtige stad is.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:59 schreef fratsman het volgende:
[..]
Wie zou ik aan de deur hebben gehad? Wel een stortvloed aan flyers.
Edit:
Ik doelde er op dat ik waarschijnlijk op de PVDA ga stemmen, niet persé op nummer 7.
Ik laat mijn stem deze keer verloren gaan.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:00 schreef fratsman het volgende:
En wat gaat het worden woensdag? Ik ben er nog steeds niet uit.
Hij is niet aan de deur geweest maarre ik ken hem van vroeger en maak nog af en toe een praatje met hem. Hij heeft goede standpunten en Vera ook welquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:47 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Heb jij die kerel toevallig ook aan de deur gehad?Aardige gast, woont ook nog eens vlak bij mij in de buurt, vond het sowieso wel gaaf dat ie gewoon van deur tot deur aan het gaan was.
Ik heb net eens even de eerste 10 minuten bekeken maar ik krijg gewoon het idee dat ik naar comedy capers zit te kijken. Voorbeelden:quote:
Ik wil zelf ook nog terug gaan kijken, heb het nog niet gezienquote:
Onrealistisch idd. Hij komt verder wel sympathiek over.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:05 schreef Klonk het volgende:
In ieder geval tekenend voor Brauer, geweldige vent, dorpsgenoot ook nog, met hele toffe ideeen waarvan ik zou willen dat ie ze waar zou kunnen maken maar die jammer genoeg soms wat onrealistisch zijn
quote:Nipte meerderheid coalitie, forse winst lokale partijen
woensdag 19 mrt. 2014 23.58 uur
De huidige coalitie van VVD, CDA en PvdA houdt aan de verkiezingen een nipte meerderheid over van 21 van de 39 zetels. De drie partijen hadden er samen 25.
Door de kleine meerderheid lijkt het niet waarschijnlijk dat de coalitie de huidige samenstelling houdt.
Mogelijke nieuwe partners zijn de LokaleDemocraten en VenLokaal. De twee lokale partijen boekten allebei winst en komen uit op vijf zetels.
De derde lokale partij, Partij Groot Venlo, haalde niet genoeg stemmen voor een zetel
Voor mij veel onbekende namen dus geen idee wat ik ervan moet denken.quote:Line-up Ruis Festival
Vrijdag 6 juni:
Funktion
Kapibara
Sandeep
Storm
Void
Zaterdag 7 juni:
Cinnaman
Cleavage
Spacegirls
Todd Terry
De Sluwe Vos
2Techno
Clusion
Hans Bouffmyhre
Henning Baer
Mørbeck
Snuff Crew
Zondag 8 juni:
Benny Rodrigues
Detroit Swindle
Makam
ROD
Sneak
Tom Trago
Urulu
AnD
Audionite
Clairvoyance
Dispar Vulgo
Kowloon Odyssey
Objekt
The Analogue Cops
3U_Bahn
Artee
KERK!
Lucky Done Gone
Redward
Slick Vic
Volksfreude
Op het floriadeterrein.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:59 schreef runaway het volgende:
Ik leef onder een steen hier he, maare wat is dat Ruis precies? Betaald festival op kazerneterrein? Moet ik er heen?
![]()
![]()
![]()
Of puberfeestje?
Het eerste feestje van Ruis was met oud op nieuw in de Maaspoort. Ik ben er zelf niet geweest maar de meeste bezoekers waren hier erg positief over.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:59 schreef runaway het volgende:
Ik leef onder een steen hier he, maare wat is dat Ruis precies? Betaald festival op kazerneterrein? Moet ik er heen?
![]()
![]()
![]()
Of puberfeestje?
Het is idd. best niche ja.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:02 schreef Ruder het volgende:
Echt zo'n typische Technodrugslineup van dat Ruis wel jammer dat ze het niet wat ruimer genomen hebben (Ik bedoel het percentage technofans is relatief klein in Venlo) Ik ken dr ook maar een paar van de affiche.
in ieder geval flink ver buiten de bewoonde wereld, scheelt een hoop herriequote:Op donderdag 20 maart 2014 18:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Op het floriadeterrein.
Aangezien ik de hele line-up niet ken, gok ik zomaar dat het niet my cup of tea is, dus ik ben er iig niet te vinden.
dat is beter idd, loop er hard over na te denken om er puur voor 10cc naar toe te gaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dan is dat een van de eerste geweest. Ik viel er bij modern warfare pas in.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:00 schreef Klonk het volgende:
en ook nog gebruikt in een van de Call of Duty's om in ons kennisgebied te blijven
Is overigens ook het intro van Kölle Alaaf.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:59 schreef Klonk het volgende:
en indi heeft het weer gejat
dit is de koniggratzer marsch (met hier en daar wat umlauts) oud muziekstuk ter herinnering aan de slag om Koniggratz in 1866
![]()
was een van de lievelingsliedjes van ene Adolf H. die het graag gebruikte als binnenkomst muziekje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |