Was dr geen afterpartyyyyyyyy?quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:56 schreef fratsman het volgende:
[..]
Wij gingen om 00.50 in de veronderstelling dat het weer om 01.00 afgelopen was. Zijn ze gewoon nog een uur door gegaan.Maar ik heb me weer goed geamuseerd.
Jawel, in de Baek.quote:
De Baek is toch altied gezelligquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:12 schreef fratsman het volgende:
[..]
Jawel, in de Baek.maar mijn vriendin moest de volgende dag weer werken dus wij hadden goede reden om niet te gaan.
twitter:Bo_Saris twitterde op donderdag 24-04-2014 om 08:00:29I used to go to @zomerparkfeest as a child. Excited to be back, this time to perform. 17th Aug. Hope you can make it http://t.co/QODhMp4ANb reageer retweet
Ik vind de komst van Herman Brusselmans leukerquote:Op donderdag 24 april 2014 08:35 schreef fratsman het volgende:
twitter:Bo_Saris twitterde op donderdag 24-04-2014 om 08:00:29I used to go to @zomerparkfeest as a child. Excited to be back, this time to perform. 17th Aug. Hope you can make it http://t.co/QODhMp4ANb reageer retweet
Recente cd al gehoord? Absoluut niet meer te vergelijken met dat Idols-gedoe van 10(!) jaar geleden. Echt een lekker plaatje, beetje Marvin Gaye/Curtis Mayfield.quote:
Kip en Cola Light!quote:Op zaterdag 26 april 2014 15:51 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Prima cd'tje hoor Fratsman. Al is het helemaal niet m'n favoriete genre. Beetje flinterdun wel, en ik ben niet zo kapot van z'n kopstem, maarja, we willen toch allemaal een beetje Pharrell zijn. Om 'm nou meteen met een aantal soul-grootheden te gaan vergelijken is wel erg kort door de bocht. Ik weet dat dat altijd lekker bekt in recensies maar laten we dat de voornoemde heren en vooral Boris zelf maar niet aandoen.
Sterktequote:Op woensdag 30 april 2014 12:49 schreef Klonk het volgende:
En wie heeft er morgenmiddag rond een uurtje of 3 een route dwars door Venlo
Beter dan per afgelegde kilometerquote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 20:49 schreef BlueMage het volgende:
Nachtdienst dadelijk weer, geen last van dat gezeik morgen.
't Viel zo rond 5 u vanmiddag wel mee maar weet niet hoe 't nu is.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:43 schreef eight het volgende:
Ik moet zo de binnenstad in..![]()
Zit het muurvast of valt het wel mee?
whut?quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:08 schreef fratsman het volgende:
Niet gedacht dat ie zo stom zou zijn...twitter:
Zeg dat wel! Vraag me af wat hem bewogen heeft om zijn geheim te verklappen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 15:08 schreef fratsman het volgende:
Niet gedacht dat ie zo stom zou zijn...twitter:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |