Mij UD mag op 12 juniquote:Op woensdag 6 november 2013 10:04 schreef Burdie het volgende:
Nieuw topic, nieuwe kansen.
Voor wijzigingen svp mij even quoten of pmmen.
Mijn uitgerekende datum is 14juni, zou je die er nog bij willen zetten?quote:Op woensdag 6 november 2013 10:04 schreef Burdie het volgende:
Nieuw topic, nieuwe kansen.
Voor wijzigingen svp mij even quoten of pmmen.
quote:Op woensdag 6 november 2013 12:14 schreef NoBoNo het volgende:
Volgens mij wordt het tijd dat we aan de lijst van verse november babies gaan beginnen, is namelijk al best een aantal topics geleden een versie baby!
En en en? Nog meer gevoeld inmiddels?quote:Op woensdag 6 november 2013 13:22 schreef Limone het volgende:
Ja, zeg dat maar tegen Nellie! Ik had net wel een gemene pijn in de HEMA. We zullen zien of dat het begin van het begin is geweest of dat het gewoon een gemene pijn in buik en rug was die wel een minuut aanhield.
Dit dus!?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:19 schreef L0t.. het volgende:
[..]
En en en? Nog meer gevoeld inmiddels?![]()
quote:Op woensdag 6 november 2013 15:19 schreef L0t.. het volgende:
[..]
En en en? Nog meer gevoeld inmiddels?![]()
Ja, niet.... maar het is ook niet helemaal weg. Wel net met mijn gerommel naar de VK geweest en mijn bloeddruk en het hartje van de baby wezen wel op verhoogde gerommel activiteit..! Super spannend!quote:Op woensdag 6 november 2013 16:08 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Dit dus!?
Go nellie, go nellie
Waaahh spannendquote:Op woensdag 6 november 2013 17:03 schreef Limone het volgende:
[..]
[..]
Ja, niet.... maar het is ook niet helemaal weg. Wel net met mijn gerommel naar de VK geweest en mijn bloeddruk en het hartje van de baby wezen wel op verhoogde gerommel activiteit..! Super spannend!![]()
![]()
Maar het kan natuurlijk ook weer zo dagen duren.
Dank julliequote:Op woensdag 6 november 2013 19:13 schreef Soempie het volgende:
Mooi Mabawa.Wat staat er -voor de kijker- rechts naast de olifant?
LimoneMaar wel een auto stand-by. Volgens mij kun je ook altijd nog met de VK meerijden?
Oh, wacht, ik dacht dat er nog een beestje naast de olifant stondquote:Op woensdag 6 november 2013 19:26 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Dank jullie![]()
Dat is de keniaanse vlag Soemp!
Hihi ja kloptquote:Op woensdag 6 november 2013 19:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oh, wacht, ik dacht dat er nog een beestje naast de olifant stondMaar dat is dan natuurlijk deel van de vlag. Een schild met speren, zie ik.
Nee joh gek!quote:Op woensdag 6 november 2013 19:48 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Wij gaan zo naar t ziekenhuis coor ctg en checken of t echte ween zijn of dat ik een mietje met voorween blijk te zijn
Tijd vliegt echt voorbij ja! Gaat goed hier, kswond is goed genezen en loop/doe alsof er niks aan de hand is. Behalve dat ik na 20-30 min lopen op benquote:Op woensdag 6 november 2013 20:01 schreef Mabawa. het volgende:
Succes Bla! Misschien kom je niet zonder baby thuis!
Hallo zeg Got, 3 weken en een dag al. Het gaat echt snel! Gaat het goed met je? Ben je weer helemaal op de been?
Raar?! Gek je hebt 3 weken geleden een buikoperatie gehad, een borstontsteking (?) en weet ik veel én je bent nu moeder! Niets raars aan en gewoon stapje voor stapje vooruit. Gaat het niet dat weer een stapje terugquote:Op woensdag 6 november 2013 20:05 schreef GotC het volgende:
[..]
Tijd vliegt echt voorbij ja! Gaat goed hier, kswond is goed genezen en loop/doe alsof er niks aan de hand is. Behalve dat ik na 20-30 min lopen op benRaar!
Met jou gaat alles goed zag ik? Je ziet er schitterend uit!
Is ook zoquote:Op woensdag 6 november 2013 20:09 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Raar?! Gek je hebt 3 weken geleden een buikoperatie gehad, een borstontsteking (?) en weet ik veel én je bent nu moeder! Niets raars aan en gewoon stapje voor stapje vooruit. Gaat het niet dat weer een stapje terugMaar fijn dat je wond goed gaat hoor. Je hebt een prachtig mannetje gebakken!
Ja gaat goed hoor. Morgen weer groeiecho Met ruim 37 weken, heeuuull betrouwbaar volgens mijtoch wel spannend. Dank je
Oh zeker spannend! Maar dan zijn jullie lekker samen thuis johquote:Op woensdag 6 november 2013 20:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Is ook zoVanaf maandag gaat Yur weer werken, spannend..
Kan iedereen aanraden om de partner de eerste weken thuis te hebben trouwens![]()
Spannend idd! Ik vertrouw geen groeiecho's meerMaar ben benieuwd wat ze schatten bij je! Voel je je nog goed?
Jeeeeeej!quote:Op woensdag 6 november 2013 20:21 schreef martine1984 het volgende:
De babykamer is klaar![]()
![]()
ik ben helemaal verliefd
Heb het bedje opgemaakt met mn zelf gehaakte ledikant dekentje. Het is helemaal geworden zoals ik had gehoopt.
![]()
![]()
Nu mn kleine mannetje nog...
quote:Op woensdag 6 november 2013 20:35 schreef Chanty het volgende:
Ik kreeg vanochtend een shirtje niet meer aan: te dikke tetten![]()
Trouwens een vraagje: heb nu al een aantal dagen pijn in mijn stuitje (nooit eerder gehad). Komt mensen dat bekend voor in het eerste trimester?
Geen idee, ik hoopte dat jullie daar wat licht op kunnen laten schijnenquote:Op woensdag 6 november 2013 20:43 schreef Sethiwe het volgende:
Chanty kan het stuitje ook met verweking van het bekken te maken hebben?
Dus absoluut geen aansteller! Goed gevoeld.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:26 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Zo, ctg was goed..heb ook echt weeën en krappe 2 cm ontsluiting. Om 10 uur nog een ctg en inwendig onderzoek en bij vooruitgang ga ik dan aan het infuus antibiotica (preventief omdat D streptokokken had)
Zet hem op! De eerste November baby.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:36 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Grappig want 7 november was mijn oorspronkelijke uitgerekende datum
woeiiiiii! zet m op!quote:Op woensdag 6 november 2013 21:26 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Zo, ctg was goed..heb ook echt weeën en krappe 2 cm ontsluiting. Om 10 uur nog een ctg en inwendig onderzoek en bij vooruitgang ga ik dan aan het infuus antibiotica (preventief omdat D streptokokken had)
Ga je ook 6 weken vantevoren? Mijn verlof wordt wel goed opgevangen, er worden kansen gecreëerd voor mensen die graag iets willen leren en voor iemand die aan het reintegreren is.quote:Op donderdag 7 november 2013 07:16 schreef _NIKKI_ het volgende:
Theeleuter succes vandaag! Spannend hoor!
Ik ga weer mijn laatste werkdag in voor deze week.Stiekem ben ik in mijn hoofd al begonnen met werkweken aftellen. Nog 14 weken te gaan (als ik dat ga halen natuurlijk).
Enig minpuntje... degene die mij moet vervangen in een heel groot project bij mijn bedrijf is afgelopen maandag begonnen en het is op zijn zachtst gezegd een maf wijf, ze doet gewoon waar ze zelf zin in heeft. Vandaag even met leidinggevende spreken, want van mij mag ze weer weg en liever vandaag dan morgen. En dan snel op zoek naar een ander.
mwah dat denk ik wel ja. Dat van die concentratie is geen slap smoesje ofzo.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:26 schreef Purple010 het volgende:
Musique wat een leuk nieuws, 2 meiden!
Ik vraag me dan toch af: zou dat praten ook verboden zijn als jullie het in het Frans deden?
En aan je miniquote:Op donderdag 7 november 2013 08:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
Probleem is dat op het werk veel zieken en zwangeren met verlof zijn en als ik wegval, kunnen ze dat ook niet nog er bij hebben. Aan de andere kant, ik moet ook aan mezelf denken.
Ja tuurlijk! Met mini is alles goed gelukkig. Groeit prima en ik voel hem elke dag goed bewegen.quote:Op donderdag 7 november 2013 09:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
En aan je mini. Even bot gezegd, het is niet jouw probleem als je werk het allemaal lastig kan bolwerken. Het is niet alsof je zwangerschap vandaag ineens uit de lucht komt vallen en je morgen verlof moet hebben.
.
Zo bedoelde ik het ook nietquote:Op donderdag 7 november 2013 09:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja tuurlijk! Met mini is alles goed gelukkig. Groeit prima en ik voel hem elke dag goed bewegen.
Hoe kan ik mini nu vergeten.![]()
Dat met hem alles goed blijft gaan is natuurlijk het allerbelangrijkste...
Ik was dat dus vergeten in de post te vermelden he, niet dat je denkt dat ik hem echt vergeet. Tuurlijk niet!
Ja, dat is ook zo.quote:Op donderdag 7 november 2013 09:17 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het ook niet. Maar ik kreeg uit je post een beetje het idee dat je het soort van 'egoïstisch' vind om aan de bel te trekken, omdat ze het op je werk al lastig genoeg hebben met alle afwezigen etc. maar je doet het niet voor jezelf, het is ook belangrijk voor je baby. Dat bedoel ik
.
quote:Op donderdag 7 november 2013 11:34 schreef Purple010 het volgende:
Sticker van de vk in de pocket. Krampen en gerommel van gisteren is echt voorwerk, maar verdere actie ontbreekt. Kan dus nog weken duren....
Daar stel ik me dan maar op in.
Haha de gekste dromen komen hier voorbij! Van wilde achtervolgingen, via surrealistische verhalen tot waanzinnige seksdromen!quote:Op donderdag 7 november 2013 12:11 schreef JaleesaJoia het volgende:
Vaag dit! Sinds 2 weken ofzo heb ik steeds stekende pijn in mn rechter borst.. Droom ik vannacht dat er al melk uit mn linkerborst kwam, is de pijn sinds vandaag opeens verplaatst naar mn linkerborst ..![]()
Uberhaupt droom ik opeens allemaal rare dingen! Meer mensen last van?
Ik had vannacht een geheime affaire met Nick van Nick en Simonquote:Op donderdag 7 november 2013 12:11 schreef JaleesaJoia het volgende:
Vaag dit! Sinds 2 weken ofzo heb ik steeds stekende pijn in mn rechter borst.. Droom ik vannacht dat er al melk uit mn linkerborst kwam, is de pijn sinds vandaag opeens verplaatst naar mn linkerborst ..![]()
Uberhaupt droom ik opeens allemaal rare dingen! Meer mensen last van?
Nick mag je hebbenquote:Op donderdag 7 november 2013 12:27 schreef angelatje het volgende:
Ik had vannacht een geheime affaire met Nick van Nick en Simon![]()
Ja he?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:48 schreef GotC het volgende:
Ik hoop dat Bla lekker met Blaby aan het knuffelen is
OMGquote:Op donderdag 7 november 2013 12:51 schreef Burdie het volgende:
Nou, ik droomde over Dries Roelvink.
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:51 schreef Burdie het volgende:
In z'n gele zwembroekje?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:51 schreef Burdie het volgende:
Dat emotionele heb ik nog niet, wel ernstige stemmingswisselingen. Zo heb ik om niks de slappe lach en 5 minuten later zit ik zwaar te chagerijnen tegen meneerquote:Op donderdag 7 november 2013 13:10 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Zijn er hier meer van die emotionele dozen hier zoals ik? Mijn man smst me net "ik mis jullie!" Tranen! Zo lief die man van mij!
Huuu wat gek, ik ben nu een tijdje twee!
Leuk he die mannen. Doet dit van mij ook! Wij liggen weleens met het hele gezin op bed: man,ik met babe en de twee katten. Dan zegt hij: we zijn met zn vijven lekker aan het chillen!quote:Op donderdag 7 november 2013 13:10 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Zijn er hier meer van die emotionele dozen hier zoals ik? Mijn man smst me net "ik mis jullie!" Tranen! Zo lief die man van mij!
Huuu wat gek, ik ben nu een tijdje twee!
Bij mij eerste zwangerschap had ik dat dus ook, zat ik in de bioscoop zwaaaar te janken omdat er een hond dood ging (Marley & me) ik schaamde me dood hahaquote:Op donderdag 7 november 2013 13:15 schreef Chanty het volgende:
Ik moet ook veel sneller huilen. Vanochtend toen ik het topic bij zat te lezen en bla postte dat ze 2 cm ontsluiting had, moest ik mijn best doen mijn tranen we te slikken in de tram
Ik bij up! Das een tekenfilm ja!quote:Op donderdag 7 november 2013 13:16 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Bij mij eerste zwangerschap had ik dat dus ook, zat ik in de bioscoop zwaaaar te janken omdat er een hond dood ging (Marley & me) ik schaamde me dood haha
Ik keek I am legend en de hond ging ook doodquote:Op donderdag 7 november 2013 13:16 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Bij mij eerste zwangerschap had ik dat dus ook, zat ik in de bioscoop zwaaaar te janken omdat er een hond dood ging (Marley & me) ik schaamde me dood haha
Tijdje terug zat ik in de kerk hard te snikken tijdens een doopquote:Op donderdag 7 november 2013 13:16 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik moet altijd (bijna) huilen bij Disney films ook als ik niet zwanger benquote:Op donderdag 7 november 2013 13:26 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Ik bij up! Das een tekenfilm ja!![]()
Zand. Ga je schamen!![]()
Hier geen dromen trouwens.
Oh haha! Heel gemeen ja!quote:Op donderdag 7 november 2013 13:30 schreef Mabawa. het volgende:
Haha ik bij Lion King. Als Mufasa Simba omhoog houdt. Of nee Rafiki doet dat volgens mij. Tranen jonge hahaha. En toen ik met vriend in de AH was en die film daar op stond en hij me pestte met 'moet je niet huilen?' Moest ik huilen omdat ik dat zo gemeen vond van m.
quote:Op donderdag 7 november 2013 13:30 schreef Mabawa. het volgende:
Haha ik bij Lion King. Als Mufasa Simba omhoog houdt. Of nee Rafiki doet dat volgens mij. Tranen jonge hahaha. En toen ik met vriend in de AH was en die film daar op stond en hij me pestte met 'moet je niet huilen?' Moest ik huilen omdat ik dat zo gemeen vond van m.
quote:Op donderdag 7 november 2013 13:30 schreef Mabawa. het volgende:
Pas maar op dat ze niet zomaar dingen uit het schap pakt danquote:Op donderdag 7 november 2013 13:54 schreef Limone het volgende:
Ja, Enf, een buikfoto! Met vergelijk!
Hier is alles weer rustig, op wat kleine steekjes na. Dat zou ook Nellie kunnen zijn die alvast haar hand naar buiten steekt.![]()
Ik zo naar de AH, wie weet helpt het
Lekker slim bedacht van die organisatoren dan :/quote:Op donderdag 7 november 2013 14:05 schreef Dot. het volgende:
MI van hurkende Limone bij de luiers met een minihandje dat een pak vast heeft![]()
Ik zit op een conferentie met een erg sjieke lunch: rauwe ham, filet americain, boerenbrie en gerookte zalm. Gelukkig nog een broodje gewone kaas kunnen bemachtigen
Ha Bla.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:19 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Hey hoi. Niet bijgelezen. Nog steeds maar 5 cm..dus nu met ruggenprik aan weeopwekkers na vanmorgen eerst een paar uur op remofantil ofzoiets te hebben gespaced.
Maar ik hou officieel van de ruggeprik meneer!
Oeh, wat vermoeiend lijkt me dat! Fijn van de ruggenprik, veel succes met de laatste loodjes. Vandaag is de verjaardag van je tweede dochterquote:Op donderdag 7 november 2013 14:19 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Hey hoi. Niet bijgelezen. Nog steeds maar 5 cm..dus nu met ruggenprik aan weeopwekkers na vanmorgen eerst een paar uur op remofantil ofzoiets te hebben gespaced.
Daar moest ik niet zwanger al om huilen.quote:
Wat?! Niet bij gelezen?!quote:Op donderdag 7 november 2013 14:19 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Hij was pas nog op tv en ik wist niet meer zeker of die hond nu dood zou gaan of niet. Heb ik de tv maar weer uitgezet, omdat ik het niet wilde weten. Maar hij gaat dus toch dood.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:27 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik keek I am legend en de hond ging ook doodik was 40 weken zwanger heb de film daarna nooit weer gekeken
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bla! Wat spannend allemaal! En vermoeiend ook. Gelukkig heb je nu die ruggenprik... ik wens je een voorspoedige bevalling toe!![]()
Tralalalaaa
Oh blaquote:Op donderdag 7 november 2013 14:19 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Gelukkig, lijkt me heel zwaar als het zo lang duurt.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:26 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Nee vanacht niet..maar vanmorgen wel met mijn pompje. ..heerlijk!
Ik was benieuwd hoe de organen komen te liggen tijdens een zwangerschap, dus ik zoeken via google. Kom ik op een boek van Aletta Jacobs:quote:Op donderdag 7 november 2013 14:30 schreef DJMomo het volgende:
Vandaag een mega actieve Jaap trouwens. Kan me amper op werk concentreren. Ook de eerste pijnlijke por in een van mijn organen ontvangen.
wat lief!quote:Op donderdag 7 november 2013 13:16 schreef Purple010 het volgende:
[..]
Leuk he die mannen. Doet dit van mij ook! Wij liggen weleens met het hele gezin op bed: man,ik met babe en de twee katten. Dan zegt hij: we zijn met zn vijven lekker aan het chillen!
ja die ken ik ook, en daarna voel ik me dan zo schuldigquote:Op donderdag 7 november 2013 13:13 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat emotionele heb ik nog niet, wel ernstige stemmingswisselingen. Zo heb ik om niks de slappe lach en 5 minuten later zit ik zwaar te chagerijnen tegen meneer
quote:Op donderdag 7 november 2013 13:54 schreef Limone het volgende:
Ja, Enf, een buikfoto! Met vergelijk!
Hier is alles weer rustig, op wat kleine steekjes na. Dat zou ook Nellie kunnen zijn die alvast haar hand naar buiten steekt.![]()
Ik ga zo naar de AH, wie weet helpt het
wil je dat aan mijn man uitleggen, die vind het alleen maar grappig.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:29 schreef NoBoNo het volgende:
Huilende hormoonvrouwen zijn aandoenlijk!
Ach, ik doe dat bij Rapunzel. Daar zit zo'n mooi stukje in wanneer al die wensballonnen de lucht in gaan. Dweilen met de kraan open hoor, jank!quote:Op donderdag 7 november 2013 13:26 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Ik bij up! Das een tekenfilm ja!![]()
Zand. Ga je schamen!![]()
Hier geen dromen trouwens.
Hahahaha ik ga gewoon tekeer als een viswijfquote:Op donderdag 7 november 2013 15:43 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
wil je dat aan mijn man uitleggen, die vind het alleen maar grappig.
ik probeerde van de week aan mijn man uit te leggen waar het liedje "tie a yellow ribbon" over ging en ik kon het niet vertellen zonder te huilen. en hij maar lachen
quote:Op donderdag 7 november 2013 16:04 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Hij vraagt heel lief waar de film over gaat en ik zeg. Nou!! over John![]()
![]()
En dan is alles weer goed en moeten we lachen![]()
![]()
![]()
Eigenlijk wel hè? Voor mij zegt m'n app 'nog 34 dagen'. Ik mag van Kix ook niet meer zeggen dat het ook best twee weken eerder zou kunnen komen. In dat geval zijn het er nog maar 20.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:12 schreef Soempie het volgende:
Skip, nu al een vluchttas.Ik word er een beetje 'bang' van, het is echt al bijna zover!
Awwwwquote:Op donderdag 7 november 2013 16:02 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Bla, zet um op, hoop dat het nu snel gaat!
Ik moet ook janken omdat Bla gaat. Net als bij GotC laatst. Dat is mijn lichting heey!![]()
Dit lees ik nu pas, dat nieuws is top!quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:27 schreef Kursor het volgende:
Ik heb vanmorgen ook weer een echo gehad ivm nekplooimeting. Kindje deed het nog en was flink eigenwijs.
Van harte gefeliciteerd met jullie 2e dochter!quote:Op donderdag 7 november 2013 23:15 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Om 20.07 vanavond is onze dochter Floor geboren![]()
Alles erop en eraan. Ik ben helemaal verliefd
Klinkt leuk, plaats je een foto in het creatieve uitspattingen topic als 'ie af is?quote:Op vrijdag 8 november 2013 07:59 schreef martine1984 het volgende:
Heb net een ledikant dekentje gemaakt en heb nu last van afkick verschijnselendus nu een kleiner project, ik ga een hoes maken voor de maxicosi. Staat op de site van de ouders van nu. Ga straks dus maar ff zpagettie halen.
Jee voor jou en mij!!quote:Op vrijdag 8 november 2013 07:55 schreef Burdie het volgende:
Limone staat bovenaan.
Jompeltje voor mezelf, vandaag nog 100 dagen te gaan.
Dekentje staat er op.quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:03 schreef Burdie het volgende:
[..]
Klinkt leuk, plaats je een foto in het creatieve uitspattingen topic als 'ie af is?
quote:Op donderdag 7 november 2013 23:36 schreef Kyara het volgende:
Bla, van harte gefeliciteerd met Floor! Met zo'n naam wordt het vast een leuke meid!
Proficiat met de geboorte van je dochter Floor en geniet er van!quote:Op donderdag 7 november 2013 23:15 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Om 20.07 vanavond is onze dochter Floor geboren![]()
Alles erop en eraan. Ik ben helemaal verliefd
De wekelijkse controle en waarschijnlijk voor een plan van aanpak ofzo.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:44 schreef martine1984 het volgende:
Mawaba vervelend dat je bloeddruk stijgt. Goed dat je maandag weer gecontroleerd wordt. Waarom volgende week naar de gynaecoloog?
Gelukkig nog niet echt. Tot nu toe is het echt hypertensie. Zodra er eiwitten zijn of andere klachten dan wel pe ja.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:07 schreef Soempie het volgende:
Mabawa denken ze aan pre- eclampsie?
Gelukkig nog niet!quote:Op donderdag 7 november 2013 19:20 schreef Enfermera het volgende:
Mabawa vervelend zegnog geen klachen erbij? Bij je wat hogere bloeddruk?
Oeh, stamppothebben wij hier ook op! (andijvie)
Nou officieel niet, maar wel met 6 weken zwangerschap al dus zeer grote kans dat het er al was. Ben toen direct gestart met medicatie en heb de hele zwangerschap op diezelfde (gelukkig lage) dosering gezeten. Ze gaan nu niet ophogen ofzo, als bd stijgt dan ingrijpen ben ver zat.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:58 schreef Sethiwe het volgende:
Mabawa, jij was voor je zwangerschap al bekend met hypertensie toch? Krijg je er nu ook nog medicatie voor?
Nee dan kan je het beter zelf doen, dat dat je straks alles er weer af moet halen en nogmaals moet behangen. Ik hoop voor je dat het behang meewerkt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:46 schreef _NIKKI_ het volgende:
Sethiwe nee, ik moet het echt zelf doen met manlief, want als ik het aan mijn zusje overlaat komen de banen dwars op de muur denk ik. Behangen is mijn specialty zegmaar. Gelukkig zijn het korte muurtjes, dus als het behang een beetje meewerkt zijn we binnen een paar uurtjes klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |