abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133002951
Ja, Enf, een buikfoto! Met vergelijk!

Hier is alles weer rustig, op wat kleine steekjes na. Dat zou ook Nellie kunnen zijn die alvast haar hand naar buiten steekt. :')
Ik ga zo naar de AH, wie weet helpt het ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Limone op 07-11-2013 14:07:50 ]
  donderdag 7 november 2013 @ 13:57:02 #202
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133003026
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:54 schreef Limone het volgende:

Hier is alles weer rustig, op wat kleine steekjes na. Dat zou ook Nellie kunnen zijn die alvast haar hand naar buiten steekt. :')
Ik zo naar de AH, wie weet helpt het ;)
Pas maar op dat ze niet zomaar dingen uit het schap pakt dan :+.
KuikenGuppy
pi_133003082
Mehehehe :')

Hoewel, dat zeg je nu wel, maar het zou best praktisch zijn toch? Hoef ik ook niet te bukken!
pi_133003315
MI van hurkende Limone bij de luiers met een minihandje dat een pak vast heeft :D

Ik zit op een conferentie met een erg sjieke lunch: rauwe ham, filet americain, boerenbrie en gerookte zalm. Gelukkig nog een broodje gewone kaas kunnen bemachtigen :')
pi_133003654
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:05 schreef Dot. het volgende:
MI van hurkende Limone bij de luiers met een minihandje dat een pak vast heeft :D

Ik zit op een conferentie met een erg sjieke lunch: rauwe ham, filet americain, boerenbrie en gerookte zalm. Gelukkig nog een broodje gewone kaas kunnen bemachtigen :')
Lekker slim bedacht van die organisatoren dan :/
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_133003829
Hey hoi. Niet bijgelezen. Nog steeds maar 5 cm..dus nu met ruggenprik aan weeopwekkers na vanmorgen eerst een paar uur op remofantil ofzoiets te hebben gespaced.
Maar ik hou officieel van de ruggeprik meneer!
pi_133003875
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:19 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Hey hoi. Niet bijgelezen. Nog steeds maar 5 cm..dus nu met ruggenprik aan weeopwekkers na vanmorgen eerst een paar uur op remofantil ofzoiets te hebben gespaced.
Ha Bla. :)

Dus je bent lekker aan het spacen? ;)

Heel veel succes en zet 'm op! *O*
pi_133003917
quote:
Oeh, wat vermoeiend lijkt me dat! Fijn van de ruggenprik, veel succes met de laatste loodjes. Vandaag is de verjaardag van je tweede dochter O+
pi_133003938
Bla, jeetje, heb je nog een beetje kunnen rusten vannacht? En de ruggenprik _O_ Hier ging het daarna trouwens ook sneller met de ontsluiting. Hopelijk bij jou ook. :*

quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:26 schreef DJMomo het volgende:

[..]

Ik bij up! Das een tekenfilm ja! |:(

Daar moest ik niet zwanger al om huilen. :@
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_133003964
quote:
Wat?! Niet bij gelezen?! :(

Zet 'm op lieve Bla! Je bent op de helft, je bent er bijna! :* *O* :%
pi_133004031
Nee vanacht niet..maar vanmorgen wel met mijn pompje. ..heerlijk!
pi_133004046
quote:
2s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:27 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Ik keek I am legend en de hond ging ook dood :D ik was 40 weken zwanger heb de film daarna nooit weer gekeken ;( :{
Hij was pas nog op tv en ik wist niet meer zeker of die hond nu dood zou gaan of niet. Heb ik de tv maar weer uitgezet, omdat ik het niet wilde weten. Maar hij gaat dus toch dood. :'(
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  donderdag 7 november 2013 @ 14:29:14 #213
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_133004143
Huilende hormoonvrouwen zijn aandoenlijk! :*
pi_133004167
Oh bla nog bezig dus! Vliezen al gebroken? Dan gaat t vaak ook hard(er) toch? Geen idee wat de richtlijn is hoor, bij hoeveel cm ze dat doen

Vandaag een mega actieve Jaap trouwens. Kan me amper op werk concentreren. Ook de eerste pijnlijke por in een van mijn organen ontvangen.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133004215
In Thor 2
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bla! Wat spannend allemaal! En vermoeiend ook. Gelukkig heb je nu die ruggenprik... ik wens je een voorspoedige bevalling toe! *O* *O*
Tralalalaaa
  donderdag 7 november 2013 @ 14:35:10 #216
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_133004358
quote:
Oh bla -O- volhouden meis!! ^O^
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_133004396
Bla op de helft, succes met de volgende helft. Hopelijk schiet het nu op omdat je waarschijnlijk beter kan ontspannen met je ruggenprik.

Voedingsbh's zijn in huis. Manlief had me voor de deur afgezet en weer opgehaald. En dat was al zo vermoeiend dat ik me helemaal trillerig voelde. Net een uurtje geslapen en dat help wel aardig. Had liever nu nog in mn bedje gelegen maar ik moet zo naar de verloskundige.
pi_133004674
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:26 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Nee vanacht niet..maar vanmorgen wel met mijn pompje. ..heerlijk!
Gelukkig, lijkt me heel zwaar als het zo lang duurt.

quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:30 schreef DJMomo het volgende:

Vandaag een mega actieve Jaap trouwens. Kan me amper op werk concentreren. Ook de eerste pijnlijke por in een van mijn organen ontvangen.
Ik was benieuwd hoe de organen komen te liggen tijdens een zwangerschap, dus ik zoeken via google. Kom ik op een boek van Aletta Jacobs:

Hoe grooter de baarmoeder wordt, des te meer stijgt zij in het groote bekken naar boven en verdringt daarbij al de buikingewanden zijwaarts en naar achteren. Ook het middelrif wordt naar boven geperst en daardoor het hart een weinig gedraaid. Door de naar boven persing van het middelrif wordt de borstkas ondieper, maar de tegelijkertijd plaats vindende uitzetting van de borstkas in de breedte weegt tegen dit ruimteverlies genoegzaam op.

:D

En

De ruimte in de baarmoederholte is niet groot genoeg om de vrucht een gemakkelijke houding te verschaffen. Deze is gedwongen zich te behelpen en zoo te gaan liggen, dat zij de kleinst mogelijke ruimte inneemt.

Ik vind het taalgebruik zo mooi. :@
pi_133004787
Zet m op Bla!
pi_133005033
Go Bla Go *O*
pi_133005279
Zet m op Bla!!

Goede echo hier. Netjes op zijn lijntje gelukkig. Over een uurtje naar de vk (was niet te combineren door drukte maar ik woon vlakbij t ziekenhuis dus no problemo.
pi_133005389
Fijn Mabawa :) Altijd fijn om een goede echo te krijgen.

Ik mag morgenmiddag weer naar de VK. Volgens mij ook om hartje te luisteren maar dat hebben we afgelopen zondag al zelf gedaan. Maar dat had ik natuurlijk allang verteld.

Zwangerschapsdementie, I haz it!
Tralalalaaa
pi_133005480
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:16 schreef Purple010 het volgende:

[..]

Leuk he die mannen. Doet dit van mij ook! Wij liggen weleens met het hele gezin op bed: man,ik met babe en de twee katten. Dan zegt hij: we zijn met zn vijven lekker aan het chillen!
wat lief! O+

quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:13 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Dat emotionele heb ik nog niet, wel ernstige stemmingswisselingen. Zo heb ik om niks de slappe lach en 5 minuten later zit ik zwaar te chagerijnen tegen meneer :')
ja die ken ik ook, en daarna voel ik me dan zo schuldig :@
  donderdag 7 november 2013 @ 15:16:24 #224
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133005956
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:54 schreef Limone het volgende:

Ik ga zo naar de AH, wie weet helpt het ;)
_O-

Bla omg!! :o Ik hoop dat het doorzet! Fijn de ruggenprik... succes!!!! :%

Heb buikfoto's geplaatst in het buikentopic :D OUD / Het grote buikentopic deel 99
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_133007091
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:29 schreef NoBoNo het volgende:
Huilende hormoonvrouwen zijn aandoenlijk! :*
wil je dat aan mijn man uitleggen, die vind het alleen maar grappig.
ik probeerde van de week aan mijn man uit te leggen waar het liedje "tie a yellow ribbon" over ging en ik kon het niet vertellen zonder te huilen. en hij maar lachen
pi_133007687
Mijn man snapt er helemaal niks van. Nu moet ik zeggen dat ik soms ook stom reageer maar kan er echt niks aan doen. Maar het enige wat ik dan terugkrijg is 'doe even rustig :( '. En dan voel ik me zo lullig en onbegrepen en word ik alleen maar boos/verdrietig :')
Tralalalaaa
  donderdag 7 november 2013 @ 16:02:54 #227
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133007911
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:26 schreef DJMomo het volgende:

[..]

Ik bij up! Das een tekenfilm ja! |:(

Zand. Ga je schamen! o|O
Hier geen dromen trouwens.
Ach, ik doe dat bij Rapunzel. Daar zit zo'n mooi stukje in wanneer al die wensballonnen de lucht in gaan. Dweilen met de kraan open hoor, jank!

--

Welkom JJ en DND! *O*

--

Bla, zet um op, hoop dat het nu snel gaat!

Ik moet ook janken omdat Bla gaat. Net als bij GotC laatst. Dat is mijn lichting heey! :'(

--

Mabawa fijn van de echo en succes zo bij de VK.

En Purple ruk van het voorwerk. :*

--

Verder ben ik net weer wakker en ga ik maar uit bed stappen. Denk ik. *vaatdoekmodus*

Ik ga zo m'n vluchttas inpakken (die ik van Kix geen vluchttas mag noemen, want daar krijgt 'ie de kriebels van). Vriend vraagt er al een week om. O+
pi_133007961
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 15:43 schreef DagenNachtdromer het volgende:

[..]

wil je dat aan mijn man uitleggen, die vind het alleen maar grappig.
ik probeerde van de week aan mijn man uit te leggen waar het liedje "tie a yellow ribbon" over ging en ik kon het niet vertellen zonder te huilen. en hij maar lachen
Hahahaha ik ga gewoon tekeer als een viswijf :D om heel veel eigenlijk _O-
En hij zit de shitstorm uit en dan als ik af heb kunnen koelen dan gaat het ongeveer zoals gister.

Hij: stapt de deur binnen met Mcdonalds want in mijn hormonale bui wilde ik dat. en vraagt welke film kijk je?
Ik kijk hem sjaggo aan en zeg: Dear john..
Hij vraagt heel lief waar de film over gaat en ik zeg. Nou!! over John :{ }:|
En dan is alles weer goed en moeten we lachen :') *;

:+ :@
pi_133008184
quote:
2s.gif Op donderdag 7 november 2013 16:04 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Hij vraagt heel lief waar de film over gaat en ik zeg. Nou!! over John :{ }:|
En dan is alles weer goed en moeten we lachen :') *;

:+ :@
_O- ik zit hardop te lachen nu!
pi_133010597

Skip, nu al een vluchttas. :o Ik word er een beetje 'bang' van, het is echt al bijna zover!
pi_133010815
Ff ego.
Terug van de vk. Bloeddruk begint toch iets te stijgen, de bovendruk gaat ook mee. Zit op het randje zeg maar. Wel gewoon zo doorgaan, maandag bloeddrukcheck en over een weekje naar de gyn. Verder laagdrempelig op de hoogte houden zeg maar.
Ik ga nu lekker zwemmen en daarna lekker stamppot eten :9 :Y)
pi_133011656
Mawaba vervelend dat je bloeddruk stijgt. Goed dat je maandag weer gecontroleerd wordt. Waarom volgende week naar de gynaecoloog?

Skippy lekker op tijd met je tasje. Die van mij moet ik ook maar eens pakken.

Ik heb weer een sticker gekregen bij de verloskundige. Bloeddruk was wel gestegen maar nog binnen de marges. 3 kilo aangekomen in een week tijd, vocht. Heb behoorlijke olifantpootjes. Aangegeven dat ik het zat begin te raken, voel me moe en ellendig. Slapen gaat niet zo lekker meer ben vaak en veel wakker. Als ik wil kunnen ze me doorsturen naar de gynaecoloog en dan gaan ze kijken of inleiding een mogelijkheid is. Echter weet ik niet of dat ik wel wil, bij de eerste werd ik ingeleid vanwege hellp. Absoluut geen naar gevoel aan overgehouden maar hoop het nu gewoon thuis te doen. Al zegt mn gevoel dat dit weer een ziekenhuis opname wordt. Geen idee waarom maar meestal heeft mijn intuïtie wel gelijk.

Bah wat een negatieve post, sorry!

Bla ben je al aan het baby knuffelen?
pi_133011774
Echo was helemaal goed en piemol in de buik :D *O* O+

Hebben we straks van beide smaken een....en nu snel eten regelen!
pi_133012336
Mabawa denken ze aan pre- eclampsie?

Martine :* In elk geval fijn dat je de keuze krijgt. Kun je er in elk geval nog even over denken.

Theeleuter, een heuse piemel in je buik. :D Wat leuk een meisje en nu een jongen. *O*
  donderdag 7 november 2013 @ 18:46:25 #235
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133013762
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 17:12 schreef Soempie het volgende:

Skip, nu al een vluchttas. :o Ik word er een beetje 'bang' van, het is echt al bijna zover!
Eigenlijk wel hè? Voor mij zegt m'n app 'nog 34 dagen'. Ik mag van Kix ook niet meer zeggen dat het ook best twee weken eerder zou kunnen komen. In dat geval zijn het er nog maar 20. :X

--

Mabawa, da's ruk. Waar zijn ze bang voor?

--

Martine, knuffel. :*

--

Oh en ik vergeet Theeleuter d'r piemel!

--

Zou Bla's mini al in d'r hobbelpaardpakje liggen? O+
pi_133014047
quote:
1s.gif [b]Op donderdag 7 november 2013 18:46 schreef ProjSkippy

Oh en ik vergeet Theeleuter d'r piemel!
_O-
Las ik even anders 8)7
  donderdag 7 november 2013 @ 19:11:36 #237
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133014932
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 16:02 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Bla, zet um op, hoop dat het nu snel gaat!

Ik moet ook janken omdat Bla gaat. Net als bij GotC laatst. Dat is mijn lichting heey! :'(
Awwww O+ :'(!

Mabawa, vervelend van je bd.. Lekker ff rustig aan doen :*

Bla, spannend! Ruggenprik = _O_
pi_133015003
Bla zet hem op :% hopelijk verloopt het nu allemaal wat sneller.

Net terug van de vk en beeb ligt nog in stuit. Maandag moet ik bellen voor een liggingsecho want echocentrum is morgen gesloten -O-
Bloeddruk was gewoon goed en hartslag van beeb ook :)
pi_133015114
bla zet hem op.
  donderdag 7 november 2013 @ 19:20:21 #240
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133015296
Mabawa vervelend zeg :* nog geen klachen erbij? Bij je wat hogere bloeddruk?
Oeh, stamppot :9 hebben wij hier ook op! (andijvie)

Theeleuter wat fijn!! O+ :D Hihi een piem0l.
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_133016895
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 14:27 schreef Kursor het volgende:
Ik heb vanmorgen ook weer een echo gehad ivm nekplooimeting. Kindje deed het nog en was flink eigenwijs.
Dit lees ik nu pas, dat nieuws is top!
En dan nu genieten, mop.
Goed nieuws als dit is een *O* waard
Een zucht van verlichting, uiteraard!
Let your heart be light
pi_133018029
Bla zet 'm op!

Theeleuter een piemol in de buik. O+ ik denk dat piemols heel leuk zijn. Al heb ik er nog geen ervaring mee. :D

Martine doe rustig aan. Ik hoop voor je dat deze bevalling wel een fijne ervaring wordt. :*

Mabawa goed dat ze je even extra in de gaten houden.

Ik heb lekker weekend na een behoorlijk pittige werkweek van bijna 40 uur in 4 dagen. En tijd om met de beentjes omhoog te zitten heb ik niet want ik moet de babykamer behangen (gelukkig maar een muur van een meter of 3) en een muur in het nieuwe huis van mijn zusje. Beetje onder het mom van ik ben toch bezig, dus dan doe ik dat er ook gelijk even bij. :') Ik zal blij zijn als het zaterdagavond is en ik lekker op de bank lig. En zondag is bij deze gebombardeerd tot pyjamadag. :)
  donderdag 7 november 2013 @ 22:20:49 #243
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_133024539
Bonjour! Nog geen blanieuws? Ik hoop zo dat ze al lekker aan het babyknuffelen is nu.

Theeleuter een jommetje, leukkk! *O*

DND welkom!

Angelatje, jammer dat je beeb nog bottom down ligt. Ben benieuwd of hij nog draait!

Kursor weer een goede echo *O*

Mabawa, zorg goed voor jezelf! Kalm kalm.

Skips jij bent toch heul nog maar net zwanger joh :o

Martine :* ik hoop dat je lijf t op tijd zelf oppakt!

:D @ hormonale fratsen. Tis ook wat! Haha.

Nik, doe je ook een beetje op t gemakje :*

Hier vandaag naar bekkenfysio geweest. Geen dag te vroeg, onmiskenbaar 'zwangerschapsgerelateerde bekkenproblematiek' ofwel 'forse instabiliteit' volgens mevrouw de fysio. Meh. Wel fijn dat ik me niet aangesteld heb. We hebben testjes gedaan, oefeningen en ik heb een bekkenband meegekregen (maat xl }:| o|O ). En ik moet maandag alweer terug. Voel me serieus genomen, maar vind t wel bleh. Ik weet alleen nog niet zo goed wat ik met die band aan moet, het helpt wel, maar ik hoor ook veel dat je spieren daardoor nog gemakkelijker verslappen en dat het daardoor eigenlijk alleen erger wordt. Nou ja, we'll see! Madame trappelt steeds fanatieker dus das retegezellig O+
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_133025915
KP -O- balen van de bekkeninstabiliteit. Maar wel goed dat je er vroeg bij bent, want nu kun je waarschijnlijk al wat dingen preventief doen.
pi_133027314
Om 20.07 vanavond is onze dochter Floor geboren O+
Alles erop en eraan. Ik ben helemaal verliefd :)
  donderdag 7 november 2013 @ 23:19:10 #246
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_133027472
Blanieuws *O*
Van harte verse ouders! Goede naam ook! O+ Nu kan het grote genieten beginnen!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_133027808
Hieperdepieperdepiep hoera *O* *O* Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Floor *O* *O* Wat een mooie naam O+ Sterkte met herstellen van je bevalling en geniet van jullie mooie wondertje!
pi_133028181
Bla, van harte gefeliciteerd met Floor! Met zo'n naam wordt het vast een leuke meid!
  donderdag 7 november 2013 @ 23:46:11 #249
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133028658
Bla, van harte! O+
Blijf je een nachtje in het ziekenhuis?

@Kim, ik heb ook een bekkenband, en ik gebruik 'm eigenlijk te laat, als ik al pijn heb. Je kunt 'm het beste gebruiken als je iets gaat doen wat belastend gaat zijn voor je bekken, een stuk lopen bijvoorbeeld, of klussen, of naar de supermarkt.
De rest van de tijd doe je hem dan af, je merkt vanzelf wat fijn is en wat niet.
Ik denk dat ik ook nog maar weer de fysio ga bellen morgen, want ik lig al 4 dagen bijna fulltime op de bank omdat ik weinig anders meer kan -O-.
Het handwerken schiet zo wel lekker op :').

[ Bericht 0% gewijzigd door Burdie op 07-11-2013 23:58:51 ]
KuikenGuppy
pi_133029200
Bla van harte gefeliciteerd met jullie dochter *O*
nu lekker bijkomen en hopelijk kan het grote genieten gaan beginnen.

Dnd welkom en gefeliciteerd, wow in juli heb ik gewoon al een kind van ruim een half jaar :o

Angelatje wat balen dat de kleine nog in stuit ligt. Wil je draaipoging of stuitbevalling proberen of wordt het een keizersnee?

Burdie en kp sterkte met jullie bekkenklachten.

Nikki kan je zus niet zelf behangen en het muurtje bij jou meenemen? Dan kan je het hele weekend pyamaweekend houden.

Theeleuter wat leuk om een dochter en straks nog een zoon erbij te hebben.

Mabawa, jij was voor je zwangerschap al bekend met hypertensie toch? Krijg je er nu ook nog medicatie voor?

[ Bericht 21% gewijzigd door Sethiwe op 08-11-2013 00:08:30 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')