Pas maar op dat ze niet zomaar dingen uit het schap pakt danquote:Op donderdag 7 november 2013 13:54 schreef Limone het volgende:
Ja, Enf, een buikfoto! Met vergelijk!
Hier is alles weer rustig, op wat kleine steekjes na. Dat zou ook Nellie kunnen zijn die alvast haar hand naar buiten steekt.![]()
Ik zo naar de AH, wie weet helpt het
Lekker slim bedacht van die organisatoren dan :/quote:Op donderdag 7 november 2013 14:05 schreef Dot. het volgende:
MI van hurkende Limone bij de luiers met een minihandje dat een pak vast heeft![]()
Ik zit op een conferentie met een erg sjieke lunch: rauwe ham, filet americain, boerenbrie en gerookte zalm. Gelukkig nog een broodje gewone kaas kunnen bemachtigen
Ha Bla.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:19 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Hey hoi. Niet bijgelezen. Nog steeds maar 5 cm..dus nu met ruggenprik aan weeopwekkers na vanmorgen eerst een paar uur op remofantil ofzoiets te hebben gespaced.
Maar ik hou officieel van de ruggeprik meneer!
Oeh, wat vermoeiend lijkt me dat! Fijn van de ruggenprik, veel succes met de laatste loodjes. Vandaag is de verjaardag van je tweede dochterquote:Op donderdag 7 november 2013 14:19 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Hey hoi. Niet bijgelezen. Nog steeds maar 5 cm..dus nu met ruggenprik aan weeopwekkers na vanmorgen eerst een paar uur op remofantil ofzoiets te hebben gespaced.
Daar moest ik niet zwanger al om huilen.quote:
Wat?! Niet bij gelezen?!quote:Op donderdag 7 november 2013 14:19 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Hij was pas nog op tv en ik wist niet meer zeker of die hond nu dood zou gaan of niet. Heb ik de tv maar weer uitgezet, omdat ik het niet wilde weten. Maar hij gaat dus toch dood.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:27 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik keek I am legend en de hond ging ook doodik was 40 weken zwanger heb de film daarna nooit weer gekeken
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bla! Wat spannend allemaal! En vermoeiend ook. Gelukkig heb je nu die ruggenprik... ik wens je een voorspoedige bevalling toe!![]()
Tralalalaaa
Oh blaquote:Op donderdag 7 november 2013 14:19 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Gelukkig, lijkt me heel zwaar als het zo lang duurt.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:26 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Nee vanacht niet..maar vanmorgen wel met mijn pompje. ..heerlijk!
Ik was benieuwd hoe de organen komen te liggen tijdens een zwangerschap, dus ik zoeken via google. Kom ik op een boek van Aletta Jacobs:quote:Op donderdag 7 november 2013 14:30 schreef DJMomo het volgende:
Vandaag een mega actieve Jaap trouwens. Kan me amper op werk concentreren. Ook de eerste pijnlijke por in een van mijn organen ontvangen.
wat lief!quote:Op donderdag 7 november 2013 13:16 schreef Purple010 het volgende:
[..]
Leuk he die mannen. Doet dit van mij ook! Wij liggen weleens met het hele gezin op bed: man,ik met babe en de twee katten. Dan zegt hij: we zijn met zn vijven lekker aan het chillen!
ja die ken ik ook, en daarna voel ik me dan zo schuldigquote:Op donderdag 7 november 2013 13:13 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat emotionele heb ik nog niet, wel ernstige stemmingswisselingen. Zo heb ik om niks de slappe lach en 5 minuten later zit ik zwaar te chagerijnen tegen meneer
quote:Op donderdag 7 november 2013 13:54 schreef Limone het volgende:
Ja, Enf, een buikfoto! Met vergelijk!
Hier is alles weer rustig, op wat kleine steekjes na. Dat zou ook Nellie kunnen zijn die alvast haar hand naar buiten steekt.![]()
Ik ga zo naar de AH, wie weet helpt het
wil je dat aan mijn man uitleggen, die vind het alleen maar grappig.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:29 schreef NoBoNo het volgende:
Huilende hormoonvrouwen zijn aandoenlijk!
Ach, ik doe dat bij Rapunzel. Daar zit zo'n mooi stukje in wanneer al die wensballonnen de lucht in gaan. Dweilen met de kraan open hoor, jank!quote:Op donderdag 7 november 2013 13:26 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Ik bij up! Das een tekenfilm ja!![]()
Zand. Ga je schamen!![]()
Hier geen dromen trouwens.
Hahahaha ik ga gewoon tekeer als een viswijfquote:Op donderdag 7 november 2013 15:43 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
wil je dat aan mijn man uitleggen, die vind het alleen maar grappig.
ik probeerde van de week aan mijn man uit te leggen waar het liedje "tie a yellow ribbon" over ging en ik kon het niet vertellen zonder te huilen. en hij maar lachen
quote:Op donderdag 7 november 2013 16:04 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Hij vraagt heel lief waar de film over gaat en ik zeg. Nou!! over John![]()
![]()
En dan is alles weer goed en moeten we lachen![]()
![]()
![]()
Eigenlijk wel hè? Voor mij zegt m'n app 'nog 34 dagen'. Ik mag van Kix ook niet meer zeggen dat het ook best twee weken eerder zou kunnen komen. In dat geval zijn het er nog maar 20.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:12 schreef Soempie het volgende:
Skip, nu al een vluchttas.Ik word er een beetje 'bang' van, het is echt al bijna zover!
Awwwwquote:Op donderdag 7 november 2013 16:02 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Bla, zet um op, hoop dat het nu snel gaat!
Ik moet ook janken omdat Bla gaat. Net als bij GotC laatst. Dat is mijn lichting heey!![]()
Dit lees ik nu pas, dat nieuws is top!quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:27 schreef Kursor het volgende:
Ik heb vanmorgen ook weer een echo gehad ivm nekplooimeting. Kindje deed het nog en was flink eigenwijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |