abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132997420
Sticker van de vk in de pocket. Krampen en gerommel van gisteren is echt voorwerk, maar verdere actie ontbreekt. Kan dus nog weken duren....

Daar stel ik me dan maar op in.
pi_132997598
Welkom DND! *O* Juli alweer O+

Paars echt voorwerk dus. Wel fijn dat alles goed is!

Over 2 uurtjes echo. Stom maar ik blijf het spannend vinden.
pi_132997939
Mabawa veel plezier bij je echo!

Tip vraag om naar specifieke dingen te kijken, de babe in zn geheel lukt allang niet meer. Maar oortjes, haartjes, vingertjes misschien wel!
pi_132998525
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:34 schreef Purple010 het volgende:
Sticker van de vk in de pocket. Krampen en gerommel van gisteren is echt voorwerk, maar verdere actie ontbreekt. Kan dus nog weken duren....

Daar stel ik me dan maar op in.
-O-
pi_132998995
Vaag dit! Sinds 2 weken ofzo heb ik steeds stekende pijn in mn rechter borst.. Droom ik vannacht dat er al melk uit mn linkerborst kwam, is de pijn sinds vandaag opeens verplaatst naar mn linkerborst .. 8)7

Uberhaupt droom ik opeens allemaal rare dingen! Meer mensen last van?
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_132999218
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 12:11 schreef JaleesaJoia het volgende:
Vaag dit! Sinds 2 weken ofzo heb ik steeds stekende pijn in mn rechter borst.. Droom ik vannacht dat er al melk uit mn linkerborst kwam, is de pijn sinds vandaag opeens verplaatst naar mn linkerborst .. 8)7

Haha de gekste dromen komen hier voorbij! Van wilde achtervolgingen, via surrealistische verhalen tot waanzinnige seksdromen!
pi_132999611
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 12:11 schreef JaleesaJoia het volgende:

Ik had vannacht een geheime affaire met Nick van Nick en Simon :D :')
pi_132999735
Zoiets droom ik nou nooit ;(

Hoe zou het met de Blaby zijn..?
pi_132999981
Haha, het ligt gelukkig dus niet aan mij _O-
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_133000015
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 12:27 schreef angelatje het volgende:

Ik had vannacht een geheime affaire met Nick van Nick en Simon :D :')
Nick mag je hebben :D ik droom dan wel over Simon :D
pi_133000107
Van mij mag je ze alle twee hebben. En houden. :X
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  donderdag 7 november 2013 @ 12:48:59 #172
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133000366
Ik hoop dat Bla lekker met Blaby aan het knuffelen is O+
pi_133000420
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 12:48 schreef GotC het volgende:
Ik hoop dat Bla lekker met Blaby aan het knuffelen is O+
Ja he? O+

Ik heb laatst een heel wilde nacht beleefd met mijn ex. Van bijna 8 jaar geleden. :')
  donderdag 7 november 2013 @ 12:51:30 #174
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133000461
Nou, ik droomde over Dries Roelvink :').
KuikenGuppy
pi_133000581
:D poor you...
pi_133000772
Ik droom sinds ik Thor 2 heb gezien alleen nog maar over Loki :9~ :9 :')

En heb inderdaad sowieso alleen maar vage dromen sinds ik zwanger ben.
Tralalalaaa
pi_133000899
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 12:51 schreef Burdie het volgende:
OMG :|W
  donderdag 7 november 2013 @ 13:03:32 #178
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_133000929
quote:
:'( :'( :'( wil je erover praten?
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_133001195
Zijn er hier meer van die emotionele dozen hier zoals ik? Mijn man smst me net "ik mis jullie!" Tranen! Zo lief die man van mij!

Huuu wat gek, ik ben nu een tijdje twee!
pi_133001312
quote:
In z'n gele zwembroekje?

:r :r :r :r
Tralalalaaa
pi_133001313
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:10 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Zijn er hier meer van die emotionele dozen hier zoals ik? Mijn man smst me net "ik mis jullie!" Tranen! Zo lief die man van mij!

Dat emotionele heb ik nog niet, wel ernstige stemmingswisselingen. Zo heb ik om niks de slappe lach en 5 minuten later zit ik zwaar te chagerijnen tegen meneer :')
  donderdag 7 november 2013 @ 13:15:10 #182
52229 Chanty
pi_133001369
Ik moet ook veel sneller huilen. Vanochtend toen ik het topic bij zat te lezen en bla postte dat ze 2 cm ontsluiting had, moest ik mijn best doen mijn tranen we te slikken in de tram :')
pi_133001408
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:10 schreef DagenNachtdromer het volgende:

Leuk he die mannen. Doet dit van mij ook! Wij liggen weleens met het hele gezin op bed: man,ik met babe en de twee katten. Dan zegt hij: we zijn met zn vijven lekker aan het chillen!
pi_133001436
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:15 schreef Chanty het volgende:
Ik moet ook veel sneller huilen. Vanochtend toen ik het topic bij zat te lezen en bla postte dat ze 2 cm ontsluiting had, moest ik mijn best doen mijn tranen we te slikken in de tram :')
Bij mij eerste zwangerschap had ik dat dus ook, zat ik in de bioscoop zwaaaar te janken omdat er een hond dood ging (Marley & me) ik schaamde me dood haha
  donderdag 7 november 2013 @ 13:18:43 #185
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133001518
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:03 schreef Chanty het volgende:

[..]

:'( :'( :'( wil je erover praten?
In mijn droom was hij echt best leuk en sexy :').
KuikenGuppy
pi_133001633
Dat is onmogelijk! Dan heb je echt over een ander gedroomd :P

En emoties, check! Soms vind ik ze echt zum kotzen.
Tralalalaaa
pi_133001829
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:16 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Bij mij eerste zwangerschap had ik dat dus ook, zat ik in de bioscoop zwaaaar te janken omdat er een hond dood ging (Marley & me) ik schaamde me dood haha
Ik bij up! Das een tekenfilm ja! |:(

Zand. Ga je schamen! o|O
Hier geen dromen trouwens.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133001875
Welkom DND *O*

Rare dromen valt bij mij wel mee....Had wel gehoopt op wilde nachten, maar helaas. Al trek ik jullie smaak toch ernstig int wijfel dames :{w
Loki, mager scharminkel. Nick en Simon, meh, dan idd liever Simon en amg, Dries Roelvink....

Volgens mij ben ik 's nachts gewoon in coma, onthoud er niets van, al heb ik daar overdag ook best last van :@
pi_133001886
quote:

[..]

Ik keek I am legend en de hond ging ook dood :D ik was 40 weken zwanger heb de film daarna nooit weer gekeken ;( :{
pi_133001967
Het zijn ook geen stiekeme snikjes.. De tranen rolde over mn wangen _O-
  donderdag 7 november 2013 @ 13:29:55 #191
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133001978
quote:

[..]

Tijdje terug zat ik in de kerk hard te snikken tijdens een doop :').
KuikenGuppy
pi_133002013
Haha ik bij Lion King. Als Mufasa Simba omhoog houdt. Of nee Rafiki doet dat volgens mij. Tranen jonge hahaha. En toen ik met vriend in de AH was en die film daar op stond en hij me pestte met 'moet je niet huilen?' Moest ik huilen omdat ik dat zo gemeen vond van m. :')
pi_133002057
Oh joh, met The Lion King jank ik sowieso mee, zwanger of niet :')
Oh, heb 'm nog nooit gekeken tijdens zwangerschap, haha!
Tralalalaaa
  donderdag 7 november 2013 @ 13:32:09 #194
52229 Chanty
pi_133002064
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:26 schreef DJMomo het volgende:

[..]

Zand. Ga je schamen! o|O
Ik moet altijd (bijna) huilen bij Disney films ook als ik niet zwanger ben :@ Ik durf nu eigenlijk ook geen disneyfilms te kijken. Vooral geen lion king :+ Maar verder was ik nooit zo jankerig :D Ik vind het wel komisch eigenlijk.
pi_133002293
Oh! En bij Finding Nemo, met die barracuda ;(
Tralalalaaa
pi_133002513
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:30 schreef Mabawa. het volgende:
Haha ik bij Lion King. Als Mufasa Simba omhoog houdt. Of nee Rafiki doet dat volgens mij. Tranen jonge hahaha. En toen ik met vriend in de AH was en die film daar op stond en hij me pestte met 'moet je niet huilen?' Moest ik huilen omdat ik dat zo gemeen vond van m. :')
Oh haha! Heel gemeen ja! :D :')

Ik moet niet zwanger al huilen bij Up. En wel zwanger moest ik Heel Erg Huilen bij die reclame over ouderenmishandeling (die met dat bootje). Ik kan duidelijk niet zo goed tegen zielige/eenzame bejaarden.. :@

Seksdromen had ik alleen in het eerste deel van de zwangerschap. Nu droom ik over prinses Mathilde van België die overleed aan maagkanker. Zielig voor die vier kinderen. ;( Jaja, toch wat minder de Ditjes-en-Datjes lezen..
  donderdag 7 november 2013 @ 13:43:23 #197
52229 Chanty
pi_133002520
Dombo als hij gewiegd wordt in mama's slurf als ze gevangen zit :'( :'(
pi_133002534
quote:
_O-
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  donderdag 7 november 2013 @ 13:47:55 #199
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133002673
Limone wat spannend!! :*

Blablabla jij ook spannend zeg... Kan dat het echte weeen zijn hoor, maar als je hier niet meer kan posten etc dan weet je wel dat het begonnen is! ;)
Oeh bad veranderd niets! Oehhh!! Misschien gaat het echt wel doorzetten nu!! :D
F5 F5 :D

Martine wat leuk dat het kamertje klaar is O+

Nikki hihi :D Ik begon gewoon wanneer ik mn nesteldrang had... XD Ik denk al met een week of 33 hier? Maar goed ook want ze kwam met 38 weken.
Heb het bedje gewoon niet opgemaakt, wel een hoeslakentje maar that's it. :) Kan manlief altijd nog doen he ;)

Ik kreeg met mn dochter de tip om de hydrofielen te wassen en te drogen te hangen, maar doe ze nu gewoon in de droger. Merk niks met meer of minder vocht opnemen.
Oh en strijken doe ik al heel lang niet meer :')

DAN welkom!!!! :D O+ *G* *O*

Purple vervelend van het voorwerk.. ik had er 2 dagen mee te maken toen kwam dochter al. Hoop dat jij het niet te lang hoeft mee te maken ook!

Coco lol dat dromen :') Ik droom ook over de meest bizarre dingen. Echt, you name it, ik droom erover. Zombies, star trek, vreemdgaan idd, meest gestoorde dingen XD

Oh en huilen bij Harry Potter, check :') _O-

Ohja zal ik ook eens een buikfoto plaatsen.. hihi :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
  donderdag 7 november 2013 @ 13:52:58 #200
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133002879
quote:
_O-

Mijn man gaat altijd lachen als ik moet huilen.
All you need is love, hello-goodbye, ik huil om alles :').
KuikenGuppy
pi_133002951
Ja, Enf, een buikfoto! Met vergelijk!

Hier is alles weer rustig, op wat kleine steekjes na. Dat zou ook Nellie kunnen zijn die alvast haar hand naar buiten steekt. :')
Ik ga zo naar de AH, wie weet helpt het ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Limone op 07-11-2013 14:07:50 ]
  donderdag 7 november 2013 @ 13:57:02 #202
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133003026
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:54 schreef Limone het volgende:

Hier is alles weer rustig, op wat kleine steekjes na. Dat zou ook Nellie kunnen zijn die alvast haar hand naar buiten steekt. :')
Ik zo naar de AH, wie weet helpt het ;)
Pas maar op dat ze niet zomaar dingen uit het schap pakt dan :+.
KuikenGuppy
pi_133003082
Mehehehe :')

Hoewel, dat zeg je nu wel, maar het zou best praktisch zijn toch? Hoef ik ook niet te bukken!
pi_133003315
MI van hurkende Limone bij de luiers met een minihandje dat een pak vast heeft :D

Ik zit op een conferentie met een erg sjieke lunch: rauwe ham, filet americain, boerenbrie en gerookte zalm. Gelukkig nog een broodje gewone kaas kunnen bemachtigen :')
pi_133003654
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:05 schreef Dot. het volgende:
MI van hurkende Limone bij de luiers met een minihandje dat een pak vast heeft :D

Ik zit op een conferentie met een erg sjieke lunch: rauwe ham, filet americain, boerenbrie en gerookte zalm. Gelukkig nog een broodje gewone kaas kunnen bemachtigen :')
Lekker slim bedacht van die organisatoren dan :/
pi_133003829
Hey hoi. Niet bijgelezen. Nog steeds maar 5 cm..dus nu met ruggenprik aan weeopwekkers na vanmorgen eerst een paar uur op remofantil ofzoiets te hebben gespaced.
Maar ik hou officieel van de ruggeprik meneer!
pi_133003875
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:19 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Hey hoi. Niet bijgelezen. Nog steeds maar 5 cm..dus nu met ruggenprik aan weeopwekkers na vanmorgen eerst een paar uur op remofantil ofzoiets te hebben gespaced.
Ha Bla. :)

Dus je bent lekker aan het spacen? ;)

Heel veel succes en zet 'm op! *O*
pi_133003917
quote:
Oeh, wat vermoeiend lijkt me dat! Fijn van de ruggenprik, veel succes met de laatste loodjes. Vandaag is de verjaardag van je tweede dochter O+
pi_133003938
Bla, jeetje, heb je nog een beetje kunnen rusten vannacht? En de ruggenprik _O_ Hier ging het daarna trouwens ook sneller met de ontsluiting. Hopelijk bij jou ook. :*

quote:

[..]

Daar moest ik niet zwanger al om huilen. :@
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_133003964
quote:
Wat?! Niet bij gelezen?! :(

Zet 'm op lieve Bla! Je bent op de helft, je bent er bijna! :* *O* :%
pi_133004031
Nee vanacht niet..maar vanmorgen wel met mijn pompje. ..heerlijk!
pi_133004046
quote:
2s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:27 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Ik keek I am legend en de hond ging ook dood :D ik was 40 weken zwanger heb de film daarna nooit weer gekeken ;( :{
Hij was pas nog op tv en ik wist niet meer zeker of die hond nu dood zou gaan of niet. Heb ik de tv maar weer uitgezet, omdat ik het niet wilde weten. Maar hij gaat dus toch dood. :'(
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  donderdag 7 november 2013 @ 14:29:14 #213
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_133004143
Huilende hormoonvrouwen zijn aandoenlijk! :*
pi_133004167
Oh bla nog bezig dus! Vliezen al gebroken? Dan gaat t vaak ook hard(er) toch? Geen idee wat de richtlijn is hoor, bij hoeveel cm ze dat doen

Vandaag een mega actieve Jaap trouwens. Kan me amper op werk concentreren. Ook de eerste pijnlijke por in een van mijn organen ontvangen.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133004215
In Thor 2
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bla! Wat spannend allemaal! En vermoeiend ook. Gelukkig heb je nu die ruggenprik... ik wens je een voorspoedige bevalling toe! *O* *O*
Tralalalaaa
  donderdag 7 november 2013 @ 14:35:10 #216
52229 Chanty
pi_133004358
quote:
Oh bla -O- volhouden meis!! ^O^
pi_133004396
Bla op de helft, succes met de volgende helft. Hopelijk schiet het nu op omdat je waarschijnlijk beter kan ontspannen met je ruggenprik.

Voedingsbh's zijn in huis. Manlief had me voor de deur afgezet en weer opgehaald. En dat was al zo vermoeiend dat ik me helemaal trillerig voelde. Net een uurtje geslapen en dat help wel aardig. Had liever nu nog in mn bedje gelegen maar ik moet zo naar de verloskundige.
pi_133004674
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:26 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Nee vanacht niet..maar vanmorgen wel met mijn pompje. ..heerlijk!
Gelukkig, lijkt me heel zwaar als het zo lang duurt.

quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:30 schreef DJMomo het volgende:

Vandaag een mega actieve Jaap trouwens. Kan me amper op werk concentreren. Ook de eerste pijnlijke por in een van mijn organen ontvangen.
Ik was benieuwd hoe de organen komen te liggen tijdens een zwangerschap, dus ik zoeken via google. Kom ik op een boek van Aletta Jacobs:

Hoe grooter de baarmoeder wordt, des te meer stijgt zij in het groote bekken naar boven en verdringt daarbij al de buikingewanden zijwaarts en naar achteren. Ook het middelrif wordt naar boven geperst en daardoor het hart een weinig gedraaid. Door de naar boven persing van het middelrif wordt de borstkas ondieper, maar de tegelijkertijd plaats vindende uitzetting van de borstkas in de breedte weegt tegen dit ruimteverlies genoegzaam op.

:D

En

De ruimte in de baarmoederholte is niet groot genoeg om de vrucht een gemakkelijke houding te verschaffen. Deze is gedwongen zich te behelpen en zoo te gaan liggen, dat zij de kleinst mogelijke ruimte inneemt.

Ik vind het taalgebruik zo mooi. :@
pi_133004787
Zet m op Bla!
pi_133005033
Go Bla Go *O*
pi_133005279
Zet m op Bla!!

Goede echo hier. Netjes op zijn lijntje gelukkig. Over een uurtje naar de vk (was niet te combineren door drukte maar ik woon vlakbij t ziekenhuis dus no problemo.
pi_133005389
Fijn Mabawa :) Altijd fijn om een goede echo te krijgen.

Ik mag morgenmiddag weer naar de VK. Volgens mij ook om hartje te luisteren maar dat hebben we afgelopen zondag al zelf gedaan. Maar dat had ik natuurlijk allang verteld.

Zwangerschapsdementie, I haz it!
Tralalalaaa
pi_133005480
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:16 schreef Purple010 het volgende:

[..]

Leuk he die mannen. Doet dit van mij ook! Wij liggen weleens met het hele gezin op bed: man,ik met babe en de twee katten. Dan zegt hij: we zijn met zn vijven lekker aan het chillen!
wat lief! O+

quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:13 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Dat emotionele heb ik nog niet, wel ernstige stemmingswisselingen. Zo heb ik om niks de slappe lach en 5 minuten later zit ik zwaar te chagerijnen tegen meneer :')
ja die ken ik ook, en daarna voel ik me dan zo schuldig :@
  donderdag 7 november 2013 @ 15:16:24 #224
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133005956
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:54 schreef Limone het volgende:

Ik ga zo naar de AH, wie weet helpt het ;)
_O-

Bla omg!! :o Ik hoop dat het doorzet! Fijn de ruggenprik... succes!!!! :%

Heb buikfoto's geplaatst in het buikentopic :D OUD / Het grote buikentopic deel 99
pi_133007091
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:29 schreef NoBoNo het volgende:
Huilende hormoonvrouwen zijn aandoenlijk! :*
wil je dat aan mijn man uitleggen, die vind het alleen maar grappig.
ik probeerde van de week aan mijn man uit te leggen waar het liedje "tie a yellow ribbon" over ging en ik kon het niet vertellen zonder te huilen. en hij maar lachen
pi_133007687
Mijn man snapt er helemaal niks van. Nu moet ik zeggen dat ik soms ook stom reageer maar kan er echt niks aan doen. Maar het enige wat ik dan terugkrijg is 'doe even rustig :( '. En dan voel ik me zo lullig en onbegrepen en word ik alleen maar boos/verdrietig :')
Tralalalaaa
  donderdag 7 november 2013 @ 16:02:54 #227
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133007911
quote:

[..]

Zand. Ga je schamen! o|O
Ach, ik doe dat bij Rapunzel. Daar zit zo'n mooi stukje in wanneer al die wensballonnen de lucht in gaan. Dweilen met de kraan open hoor, jank!

--

Welkom JJ en DND! *O*

--

Bla, zet um op, hoop dat het nu snel gaat!

Ik moet ook janken omdat Bla gaat. Net als bij GotC laatst. Dat is mijn lichting heey! :'(

--

Mabawa fijn van de echo en succes zo bij de VK.

En Purple ruk van het voorwerk. :*

--

Verder ben ik net weer wakker en ga ik maar uit bed stappen. Denk ik. *vaatdoekmodus*

Ik ga zo m'n vluchttas inpakken (die ik van Kix geen vluchttas mag noemen, want daar krijgt 'ie de kriebels van). Vriend vraagt er al een week om. O+
pi_133007961
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 15:43 schreef DagenNachtdromer het volgende:

[..]

wil je dat aan mijn man uitleggen, die vind het alleen maar grappig.
ik probeerde van de week aan mijn man uit te leggen waar het liedje "tie a yellow ribbon" over ging en ik kon het niet vertellen zonder te huilen. en hij maar lachen
Hahahaha ik ga gewoon tekeer als een viswijf :D om heel veel eigenlijk _O-
En hij zit de shitstorm uit en dan als ik af heb kunnen koelen dan gaat het ongeveer zoals gister.

Hij: stapt de deur binnen met Mcdonalds want in mijn hormonale bui wilde ik dat. en vraagt welke film kijk je?
Ik kijk hem sjaggo aan en zeg: Dear john..
Hij vraagt heel lief waar de film over gaat en ik zeg. Nou!! over John :{ }:|
En dan is alles weer goed en moeten we lachen :') *;

:+ :@
pi_133008184
quote:
2s.gif Op donderdag 7 november 2013 16:04 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Hij vraagt heel lief waar de film over gaat en ik zeg. Nou!! over John :{ }:|
En dan is alles weer goed en moeten we lachen :') *;

:+ :@
_O- ik zit hardop te lachen nu!
pi_133010597

Skip, nu al een vluchttas. :o Ik word er een beetje 'bang' van, het is echt al bijna zover!
pi_133010815
Ff ego.
Terug van de vk. Bloeddruk begint toch iets te stijgen, de bovendruk gaat ook mee. Zit op het randje zeg maar. Wel gewoon zo doorgaan, maandag bloeddrukcheck en over een weekje naar de gyn. Verder laagdrempelig op de hoogte houden zeg maar.
Ik ga nu lekker zwemmen en daarna lekker stamppot eten :9 :Y)
pi_133011656
Mawaba vervelend dat je bloeddruk stijgt. Goed dat je maandag weer gecontroleerd wordt. Waarom volgende week naar de gynaecoloog?

Skippy lekker op tijd met je tasje. Die van mij moet ik ook maar eens pakken.

Ik heb weer een sticker gekregen bij de verloskundige. Bloeddruk was wel gestegen maar nog binnen de marges. 3 kilo aangekomen in een week tijd, vocht. Heb behoorlijke olifantpootjes. Aangegeven dat ik het zat begin te raken, voel me moe en ellendig. Slapen gaat niet zo lekker meer ben vaak en veel wakker. Als ik wil kunnen ze me doorsturen naar de gynaecoloog en dan gaan ze kijken of inleiding een mogelijkheid is. Echter weet ik niet of dat ik wel wil, bij de eerste werd ik ingeleid vanwege hellp. Absoluut geen naar gevoel aan overgehouden maar hoop het nu gewoon thuis te doen. Al zegt mn gevoel dat dit weer een ziekenhuis opname wordt. Geen idee waarom maar meestal heeft mijn intuïtie wel gelijk.

Bah wat een negatieve post, sorry!

Bla ben je al aan het baby knuffelen?
pi_133011774
Echo was helemaal goed en piemol in de buik :D *O* O+

Hebben we straks van beide smaken een....en nu snel eten regelen!
pi_133012336
Mabawa denken ze aan pre- eclampsie?

Martine :* In elk geval fijn dat je de keuze krijgt. Kun je er in elk geval nog even over denken.

Theeleuter, een heuse piemel in je buik. :D Wat leuk een meisje en nu een jongen. *O*
  donderdag 7 november 2013 @ 18:46:25 #235
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_133013762
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 17:12 schreef Soempie het volgende:

Skip, nu al een vluchttas. :o Ik word er een beetje 'bang' van, het is echt al bijna zover!
Eigenlijk wel hè? Voor mij zegt m'n app 'nog 34 dagen'. Ik mag van Kix ook niet meer zeggen dat het ook best twee weken eerder zou kunnen komen. In dat geval zijn het er nog maar 20. :X

--

Mabawa, da's ruk. Waar zijn ze bang voor?

--

Martine, knuffel. :*

--

Oh en ik vergeet Theeleuter d'r piemel!

--

Zou Bla's mini al in d'r hobbelpaardpakje liggen? O+
pi_133014047
quote:
1s.gif [b]Op donderdag 7 november 2013 18:46 schreef ProjSkippy

Oh en ik vergeet Theeleuter d'r piemel!
_O-
Las ik even anders 8)7
  donderdag 7 november 2013 @ 19:11:36 #237
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_133014932
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 16:02 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Bla, zet um op, hoop dat het nu snel gaat!

Ik moet ook janken omdat Bla gaat. Net als bij GotC laatst. Dat is mijn lichting heey! :'(
Awwww O+ :'(!

Mabawa, vervelend van je bd.. Lekker ff rustig aan doen :*

Bla, spannend! Ruggenprik = _O_
pi_133015003
Bla zet hem op :% hopelijk verloopt het nu allemaal wat sneller.

Net terug van de vk en beeb ligt nog in stuit. Maandag moet ik bellen voor een liggingsecho want echocentrum is morgen gesloten -O-
Bloeddruk was gewoon goed en hartslag van beeb ook :)
pi_133015114
bla zet hem op.
  donderdag 7 november 2013 @ 19:20:21 #240
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133015296
Mabawa vervelend zeg :* nog geen klachen erbij? Bij je wat hogere bloeddruk?
Oeh, stamppot :9 hebben wij hier ook op! (andijvie)

Theeleuter wat fijn!! O+ :D Hihi een piem0l.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')