Ja, dat is ook zo.quote:Op donderdag 7 november 2013 09:17 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het ook niet. Maar ik kreeg uit je post een beetje het idee dat je het soort van 'egoïstisch' vind om aan de bel te trekken, omdat ze het op je werk al lastig genoeg hebben met alle afwezigen etc. maar je doet het niet voor jezelf, het is ook belangrijk voor je baby. Dat bedoel ik
.
quote:Op donderdag 7 november 2013 11:34 schreef Purple010 het volgende:
Sticker van de vk in de pocket. Krampen en gerommel van gisteren is echt voorwerk, maar verdere actie ontbreekt. Kan dus nog weken duren....
Daar stel ik me dan maar op in.
Haha de gekste dromen komen hier voorbij! Van wilde achtervolgingen, via surrealistische verhalen tot waanzinnige seksdromen!quote:Op donderdag 7 november 2013 12:11 schreef JaleesaJoia het volgende:
Vaag dit! Sinds 2 weken ofzo heb ik steeds stekende pijn in mn rechter borst.. Droom ik vannacht dat er al melk uit mn linkerborst kwam, is de pijn sinds vandaag opeens verplaatst naar mn linkerborst ..![]()
Uberhaupt droom ik opeens allemaal rare dingen! Meer mensen last van?
Ik had vannacht een geheime affaire met Nick van Nick en Simonquote:Op donderdag 7 november 2013 12:11 schreef JaleesaJoia het volgende:
Vaag dit! Sinds 2 weken ofzo heb ik steeds stekende pijn in mn rechter borst.. Droom ik vannacht dat er al melk uit mn linkerborst kwam, is de pijn sinds vandaag opeens verplaatst naar mn linkerborst ..![]()
Uberhaupt droom ik opeens allemaal rare dingen! Meer mensen last van?
Nick mag je hebbenquote:Op donderdag 7 november 2013 12:27 schreef angelatje het volgende:
Ik had vannacht een geheime affaire met Nick van Nick en Simon![]()
Ja he?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:48 schreef GotC het volgende:
Ik hoop dat Bla lekker met Blaby aan het knuffelen is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |