abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133000772
Ik droom sinds ik Thor 2 heb gezien alleen nog maar over Loki :9~ :9 :')

En heb inderdaad sowieso alleen maar vage dromen sinds ik zwanger ben.
Tralalalaaa
pi_133000899
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 12:51 schreef Burdie het volgende:
Nou, ik droomde over Dries Roelvink :').
OMG :|W
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  donderdag 7 november 2013 @ 13:03:32 #178
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_133000929
quote:
:'( :'( :'( wil je erover praten?
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_133001195
Zijn er hier meer van die emotionele dozen hier zoals ik? Mijn man smst me net "ik mis jullie!" Tranen! Zo lief die man van mij!

Huuu wat gek, ik ben nu een tijdje twee!
pi_133001312
quote:
In z'n gele zwembroekje?

:r :r :r :r
Tralalalaaa
pi_133001313
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:10 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Zijn er hier meer van die emotionele dozen hier zoals ik? Mijn man smst me net "ik mis jullie!" Tranen! Zo lief die man van mij!

Dat emotionele heb ik nog niet, wel ernstige stemmingswisselingen. Zo heb ik om niks de slappe lach en 5 minuten later zit ik zwaar te chagerijnen tegen meneer :')
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  donderdag 7 november 2013 @ 13:15:10 #182
52229 Chanty
pi_133001369
Ik moet ook veel sneller huilen. Vanochtend toen ik het topic bij zat te lezen en bla postte dat ze 2 cm ontsluiting had, moest ik mijn best doen mijn tranen we te slikken in de tram :')
pi_133001408
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:10 schreef DagenNachtdromer het volgende:

Leuk he die mannen. Doet dit van mij ook! Wij liggen weleens met het hele gezin op bed: man,ik met babe en de twee katten. Dan zegt hij: we zijn met zn vijven lekker aan het chillen!
pi_133001436
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:15 schreef Chanty het volgende:
Ik moet ook veel sneller huilen. Vanochtend toen ik het topic bij zat te lezen en bla postte dat ze 2 cm ontsluiting had, moest ik mijn best doen mijn tranen we te slikken in de tram :')
Bij mij eerste zwangerschap had ik dat dus ook, zat ik in de bioscoop zwaaaar te janken omdat er een hond dood ging (Marley & me) ik schaamde me dood haha
  donderdag 7 november 2013 @ 13:18:43 #185
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133001518
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:03 schreef Chanty het volgende:

[..]

:'( :'( :'( wil je erover praten?
In mijn droom was hij echt best leuk en sexy :').
KuikenGuppy
pi_133001633
Dat is onmogelijk! Dan heb je echt over een ander gedroomd :P

En emoties, check! Soms vind ik ze echt zum kotzen.
Tralalalaaa
pi_133001829
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:16 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Bij mij eerste zwangerschap had ik dat dus ook, zat ik in de bioscoop zwaaaar te janken omdat er een hond dood ging (Marley & me) ik schaamde me dood haha
Ik bij up! Das een tekenfilm ja! |:(

Zand. Ga je schamen! o|O
Hier geen dromen trouwens.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_133001875
Welkom DND *O*

Rare dromen valt bij mij wel mee....Had wel gehoopt op wilde nachten, maar helaas. Al trek ik jullie smaak toch ernstig int wijfel dames :{w
Loki, mager scharminkel. Nick en Simon, meh, dan idd liever Simon en amg, Dries Roelvink....

Volgens mij ben ik 's nachts gewoon in coma, onthoud er niets van, al heb ik daar overdag ook best last van :@
pi_133001886
quote:

[..]

Ik keek I am legend en de hond ging ook dood :D ik was 40 weken zwanger heb de film daarna nooit weer gekeken ;( :{
pi_133001967
Het zijn ook geen stiekeme snikjes.. De tranen rolde over mn wangen _O-
  donderdag 7 november 2013 @ 13:29:55 #191
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133001978
quote:

[..]

Tijdje terug zat ik in de kerk hard te snikken tijdens een doop :').
KuikenGuppy
pi_133002013
Haha ik bij Lion King. Als Mufasa Simba omhoog houdt. Of nee Rafiki doet dat volgens mij. Tranen jonge hahaha. En toen ik met vriend in de AH was en die film daar op stond en hij me pestte met 'moet je niet huilen?' Moest ik huilen omdat ik dat zo gemeen vond van m. :')
pi_133002057
Oh joh, met The Lion King jank ik sowieso mee, zwanger of niet :')
Oh, heb 'm nog nooit gekeken tijdens zwangerschap, haha!
Tralalalaaa
  donderdag 7 november 2013 @ 13:32:09 #194
52229 Chanty
pi_133002064
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:26 schreef DJMomo het volgende:

[..]

Ik bij up! Das een tekenfilm ja! |:(

Zand. Ga je schamen! o|O
Hier geen dromen trouwens.
Ik moet altijd (bijna) huilen bij Disney films ook als ik niet zwanger ben :@ Ik durf nu eigenlijk ook geen disneyfilms te kijken. Vooral geen lion king :+ Maar verder was ik nooit zo jankerig :D Ik vind het wel komisch eigenlijk.
pi_133002293
Oh! En bij Finding Nemo, met die barracuda ;(
Tralalalaaa
pi_133002513
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:30 schreef Mabawa. het volgende:
Haha ik bij Lion King. Als Mufasa Simba omhoog houdt. Of nee Rafiki doet dat volgens mij. Tranen jonge hahaha. En toen ik met vriend in de AH was en die film daar op stond en hij me pestte met 'moet je niet huilen?' Moest ik huilen omdat ik dat zo gemeen vond van m. :')
Oh haha! Heel gemeen ja! :D :')

Ik moet niet zwanger al huilen bij Up. En wel zwanger moest ik Heel Erg Huilen bij die reclame over ouderenmishandeling (die met dat bootje). Ik kan duidelijk niet zo goed tegen zielige/eenzame bejaarden.. :@

Seksdromen had ik alleen in het eerste deel van de zwangerschap. Nu droom ik over prinses Mathilde van België die overleed aan maagkanker. Zielig voor die vier kinderen. ;( Jaja, toch wat minder de Ditjes-en-Datjes lezen..
  donderdag 7 november 2013 @ 13:43:23 #197
52229 Chanty
pi_133002520
Dombo als hij gewiegd wordt in mama's slurf als ze gevangen zit :'( :'(
pi_133002534
quote:
_O-
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  donderdag 7 november 2013 @ 13:47:55 #199
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133002673
Limone wat spannend!! :*

Blablabla jij ook spannend zeg... Kan dat het echte weeen zijn hoor, maar als je hier niet meer kan posten etc dan weet je wel dat het begonnen is! ;)
Oeh bad veranderd niets! Oehhh!! Misschien gaat het echt wel doorzetten nu!! :D
F5 F5 :D

Martine wat leuk dat het kamertje klaar is O+

Nikki hihi :D Ik begon gewoon wanneer ik mn nesteldrang had... XD Ik denk al met een week of 33 hier? Maar goed ook want ze kwam met 38 weken.
Heb het bedje gewoon niet opgemaakt, wel een hoeslakentje maar that's it. :) Kan manlief altijd nog doen he ;)

Ik kreeg met mn dochter de tip om de hydrofielen te wassen en te drogen te hangen, maar doe ze nu gewoon in de droger. Merk niks met meer of minder vocht opnemen.
Oh en strijken doe ik al heel lang niet meer :')

DAN welkom!!!! :D O+ *G* *O*

Purple vervelend van het voorwerk.. ik had er 2 dagen mee te maken toen kwam dochter al. Hoop dat jij het niet te lang hoeft mee te maken ook!

Coco lol dat dromen :') Ik droom ook over de meest bizarre dingen. Echt, you name it, ik droom erover. Zombies, star trek, vreemdgaan idd, meest gestoorde dingen XD

Oh en huilen bij Harry Potter, check :') _O-

Ohja zal ik ook eens een buikfoto plaatsen.. hihi :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
  donderdag 7 november 2013 @ 13:52:58 #200
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_133002879
quote:
_O-

Mijn man gaat altijd lachen als ik moet huilen.
All you need is love, hello-goodbye, ik huil om alles :').
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')