OMGquote:Op donderdag 7 november 2013 12:51 schreef Burdie het volgende:
Nou, ik droomde over Dries Roelvink.
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:51 schreef Burdie het volgende:
In z'n gele zwembroekje?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:51 schreef Burdie het volgende:
Dat emotionele heb ik nog niet, wel ernstige stemmingswisselingen. Zo heb ik om niks de slappe lach en 5 minuten later zit ik zwaar te chagerijnen tegen meneerquote:Op donderdag 7 november 2013 13:10 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Zijn er hier meer van die emotionele dozen hier zoals ik? Mijn man smst me net "ik mis jullie!" Tranen! Zo lief die man van mij!
Huuu wat gek, ik ben nu een tijdje twee!
Leuk he die mannen. Doet dit van mij ook! Wij liggen weleens met het hele gezin op bed: man,ik met babe en de twee katten. Dan zegt hij: we zijn met zn vijven lekker aan het chillen!quote:Op donderdag 7 november 2013 13:10 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Zijn er hier meer van die emotionele dozen hier zoals ik? Mijn man smst me net "ik mis jullie!" Tranen! Zo lief die man van mij!
Huuu wat gek, ik ben nu een tijdje twee!
Bij mij eerste zwangerschap had ik dat dus ook, zat ik in de bioscoop zwaaaar te janken omdat er een hond dood ging (Marley & me) ik schaamde me dood hahaquote:Op donderdag 7 november 2013 13:15 schreef Chanty het volgende:
Ik moet ook veel sneller huilen. Vanochtend toen ik het topic bij zat te lezen en bla postte dat ze 2 cm ontsluiting had, moest ik mijn best doen mijn tranen we te slikken in de tram
Ik bij up! Das een tekenfilm ja!quote:Op donderdag 7 november 2013 13:16 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Bij mij eerste zwangerschap had ik dat dus ook, zat ik in de bioscoop zwaaaar te janken omdat er een hond dood ging (Marley & me) ik schaamde me dood haha
Ik keek I am legend en de hond ging ook doodquote:Op donderdag 7 november 2013 13:16 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Bij mij eerste zwangerschap had ik dat dus ook, zat ik in de bioscoop zwaaaar te janken omdat er een hond dood ging (Marley & me) ik schaamde me dood haha
Tijdje terug zat ik in de kerk hard te snikken tijdens een doopquote:Op donderdag 7 november 2013 13:16 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik moet altijd (bijna) huilen bij Disney films ook als ik niet zwanger benquote:Op donderdag 7 november 2013 13:26 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Ik bij up! Das een tekenfilm ja!![]()
Zand. Ga je schamen!![]()
Hier geen dromen trouwens.
Oh haha! Heel gemeen ja!quote:Op donderdag 7 november 2013 13:30 schreef Mabawa. het volgende:
Haha ik bij Lion King. Als Mufasa Simba omhoog houdt. Of nee Rafiki doet dat volgens mij. Tranen jonge hahaha. En toen ik met vriend in de AH was en die film daar op stond en hij me pestte met 'moet je niet huilen?' Moest ik huilen omdat ik dat zo gemeen vond van m.
quote:Op donderdag 7 november 2013 13:30 schreef Mabawa. het volgende:
Haha ik bij Lion King. Als Mufasa Simba omhoog houdt. Of nee Rafiki doet dat volgens mij. Tranen jonge hahaha. En toen ik met vriend in de AH was en die film daar op stond en hij me pestte met 'moet je niet huilen?' Moest ik huilen omdat ik dat zo gemeen vond van m.
quote:Op donderdag 7 november 2013 13:30 schreef Mabawa. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |