'. En dan voel ik me zo lullig en onbegrepen en word ik alleen maar boos/verdrietig
 '. En dan voel ik me zo lullig en onbegrepen en word ik alleen maar boos/verdrietig  

Ach, ik doe dat bij Rapunzel. Daar zit zo'n mooi stukje in wanneer al die wensballonnen de lucht in gaan. Dweilen met de kraan open hoor, jank!quote:Op donderdag 7 november 2013 13:26 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Ik bij up! Das een tekenfilm ja!
Zand. Ga je schamen!
Hier geen dromen trouwens.

Hahahaha ik ga gewoon tekeer als een viswijfquote:Op donderdag 7 november 2013 15:43 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
wil je dat aan mijn man uitleggen, die vind het alleen maar grappig.
ik probeerde van de week aan mijn man uit te leggen waar het liedje "tie a yellow ribbon" over ging en ik kon het niet vertellen zonder te huilen. en hij maar lachen
 om heel veel eigenlijk
 om heel veel eigenlijk   

quote:Op donderdag 7 november 2013 16:04 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Hij vraagt heel lief waar de film over gaat en ik zeg. Nou!! over John

En dan is alles weer goed en moeten we lachen

ik zit hardop te lachen nu!
  ik zit hardop te lachen nu!

Ik word er een beetje 'bang' van, het is echt al bijna zover!
  Ik word er een beetje 'bang' van, het is echt al bijna zover!

In elk geval fijn dat je de keuze krijgt. Kun je er in elk geval nog even over denken.
 In elk geval fijn dat je de keuze krijgt. Kun je er in elk geval nog even over denken.  Wat leuk een meisje en nu een jongen.
 Wat leuk een meisje en nu een jongen.  

Eigenlijk wel hè? Voor mij zegt m'n app 'nog 34 dagen'. Ik mag van Kix ook niet meer zeggen dat het ook best twee weken eerder zou kunnen komen. In dat geval zijn het er nog maar 20.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:12 schreef Soempie het volgende:
Skip, nu al een vluchttas.Ik word er een beetje 'bang' van, het is echt al bijna zover!

Awwwwquote:Op donderdag 7 november 2013 16:02 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Bla, zet um op, hoop dat het nu snel gaat!
Ik moet ook janken omdat Bla gaat. Net als bij GotC laatst. Dat is mijn lichting heey!

!
!

hopelijk verloopt het nu allemaal wat sneller.
 hopelijk verloopt het nu allemaal wat sneller. 

nog geen klachen erbij? Bij je wat hogere bloeddruk?
 nog geen klachen erbij? Bij je wat hogere bloeddruk?  hebben wij hier ook op! (andijvie)
 hebben wij hier ook op! (andijvie) 
  Hihi een piem0l.
 Hihi een piem0l.

Dit lees ik nu pas, dat nieuws is top!quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:27 schreef Kursor het volgende:
Ik heb vanmorgen ook weer een echo gehad ivm nekplooimeting. Kindje deed het nog en was flink eigenwijs.
 waard
 waard 

ik denk dat piemols heel leuk zijn. Al heb ik er nog geen ervaring mee.
 ik denk dat piemols heel leuk zijn. Al heb ik er nog geen ervaring mee. 

Ik zal blij zijn als het zaterdagavond is en ik lekker op de bank lig. En zondag is bij deze gebombardeerd tot pyjamadag.
 Ik zal blij zijn als het zaterdagavond is en ik lekker op de bank lig. En zondag is bij deze gebombardeerd tot pyjamadag.  

ik hoop dat je lijf t op tijd zelf oppakt!
 ik hoop dat je lijf t op tijd zelf oppakt!  @ hormonale fratsen. Tis ook wat! Haha.
 @ hormonale fratsen. Tis ook wat! Haha.

). En ik moet maandag alweer terug. Voel me serieus genomen, maar vind t wel bleh.  Ik weet alleen nog niet zo goed wat ik met die band aan moet, het helpt wel, maar ik hoor ook veel dat je spieren daardoor nog gemakkelijker verslappen en dat het daardoor eigenlijk alleen erger wordt. Nou ja, we'll see! Madame trappelt steeds fanatieker dus das retegezellig
 ). En ik moet maandag alweer terug. Voel me serieus genomen, maar vind t wel bleh.  Ik weet alleen nog niet zo goed wat ik met die band aan moet, het helpt wel, maar ik hoor ook veel dat je spieren daardoor nog gemakkelijker verslappen en dat het daardoor eigenlijk alleen erger wordt. Nou ja, we'll see! Madame trappelt steeds fanatieker dus das retegezellig  

balen van de bekkeninstabiliteit. Maar wel goed dat je er vroeg bij bent, want nu kun je waarschijnlijk al wat dingen preventief doen.
 balen van de bekkeninstabiliteit. Maar wel goed dat je er vroeg bij bent, want nu kun je waarschijnlijk al wat dingen preventief doen.

Nu kan het grote genieten beginnen!
 Nu kan het grote genieten beginnen!

Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Floor
  Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Floor   
   Wat een mooie naam
  Wat een mooie naam   Sterkte met herstellen van je bevalling en geniet van jullie mooie wondertje!
 Sterkte met herstellen van je bevalling en geniet van jullie mooie wondertje!

.
. .
. 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |