Tijd vliegt echt voorbij ja! Gaat goed hier, kswond is goed genezen en loop/doe alsof er niks aan de hand is. Behalve dat ik na 20-30 min lopen op benquote:Op woensdag 6 november 2013 20:01 schreef Mabawa. het volgende:
Succes Bla! Misschien kom je niet zonder baby thuis!
Hallo zeg Got, 3 weken en een dag al. Het gaat echt snel! Gaat het goed met je? Ben je weer helemaal op de been?
Raar?! Gek je hebt 3 weken geleden een buikoperatie gehad, een borstontsteking (?) en weet ik veel én je bent nu moeder! Niets raars aan en gewoon stapje voor stapje vooruit. Gaat het niet dat weer een stapje terugquote:Op woensdag 6 november 2013 20:05 schreef GotC het volgende:
[..]
Tijd vliegt echt voorbij ja! Gaat goed hier, kswond is goed genezen en loop/doe alsof er niks aan de hand is. Behalve dat ik na 20-30 min lopen op benRaar!
Met jou gaat alles goed zag ik? Je ziet er schitterend uit!
Is ook zoquote:Op woensdag 6 november 2013 20:09 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Raar?! Gek je hebt 3 weken geleden een buikoperatie gehad, een borstontsteking (?) en weet ik veel én je bent nu moeder! Niets raars aan en gewoon stapje voor stapje vooruit. Gaat het niet dat weer een stapje terugMaar fijn dat je wond goed gaat hoor. Je hebt een prachtig mannetje gebakken!
Ja gaat goed hoor. Morgen weer groeiecho Met ruim 37 weken, heeuuull betrouwbaar volgens mijtoch wel spannend. Dank je
Oh zeker spannend! Maar dan zijn jullie lekker samen thuis johquote:Op woensdag 6 november 2013 20:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Is ook zoVanaf maandag gaat Yur weer werken, spannend..
Kan iedereen aanraden om de partner de eerste weken thuis te hebben trouwens![]()
Spannend idd! Ik vertrouw geen groeiecho's meerMaar ben benieuwd wat ze schatten bij je! Voel je je nog goed?
Jeeeeeej!quote:Op woensdag 6 november 2013 20:21 schreef martine1984 het volgende:
De babykamer is klaar![]()
![]()
ik ben helemaal verliefd
Heb het bedje opgemaakt met mn zelf gehaakte ledikant dekentje. Het is helemaal geworden zoals ik had gehoopt.
![]()
![]()
Nu mn kleine mannetje nog...
quote:Op woensdag 6 november 2013 20:35 schreef Chanty het volgende:
Ik kreeg vanochtend een shirtje niet meer aan: te dikke tetten![]()
Trouwens een vraagje: heb nu al een aantal dagen pijn in mijn stuitje (nooit eerder gehad). Komt mensen dat bekend voor in het eerste trimester?
Geen idee, ik hoopte dat jullie daar wat licht op kunnen laten schijnenquote:Op woensdag 6 november 2013 20:43 schreef Sethiwe het volgende:
Chanty kan het stuitje ook met verweking van het bekken te maken hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |