abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132975909
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 20:05 schreef GotC het volgende:

[..]

Tijd vliegt echt voorbij ja! Gaat goed hier, kswond is goed genezen en loop/doe alsof er niks aan de hand is. Behalve dat ik na 20-30 min lopen op ben :D Raar!

Met jou gaat alles goed zag ik? Je ziet er schitterend uit O+!
Raar?! Gek je hebt 3 weken geleden een buikoperatie gehad, een borstontsteking (?) en weet ik veel én je bent nu moeder! Niets raars aan en gewoon stapje voor stapje vooruit. Gaat het niet dat weer een stapje terug :* Maar fijn dat je wond goed gaat hoor. Je hebt een prachtig mannetje gebakken!

Ja gaat goed hoor. Morgen weer groeiecho Met ruim 37 weken, heeuuull betrouwbaar volgens mij :') toch wel spannend. Dank je O+
  woensdag 6 november 2013 @ 20:12:53 #82
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132976007
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 20:09 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

Raar?! Gek je hebt 3 weken geleden een buikoperatie gehad, een borstontsteking (?) en weet ik veel én je bent nu moeder! Niets raars aan en gewoon stapje voor stapje vooruit. Gaat het niet dat weer een stapje terug :* Maar fijn dat je wond goed gaat hoor. Je hebt een prachtig mannetje gebakken!

Ja gaat goed hoor. Morgen weer groeiecho Met ruim 37 weken, heeuuull betrouwbaar volgens mij :') toch wel spannend. Dank je O+
Is ook zo :@ Vanaf maandag gaat Yur weer werken, spannend..
Kan iedereen aanraden om de partner de eerste weken thuis te hebben trouwens O+

Spannend idd! Ik vertrouw geen groeiecho's meer :+ Maar ben benieuwd wat ze schatten bij je! Voel je je nog goed?
pi_132976250
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 20:12 schreef GotC het volgende:

[..]

Is ook zo :@ Vanaf maandag gaat Yur weer werken, spannend..
Kan iedereen aanraden om de partner de eerste weken thuis te hebben trouwens O+

Spannend idd! Ik vertrouw geen groeiecho's meer :+ Maar ben benieuwd wat ze schatten bij je! Voel je je nog goed?
Oh zeker spannend! Maar dan zijn jullie lekker samen thuis joh :)
Ja mijn vriend is ook thuis Wel ongewild, maar goed Zit er toch een voordeel aan.

Nee ik vertrouw ze ook niet zo. Maar als de groei echt duidelijk afbuigt ofzo ga ik daar wel vanuit. Beetje vaag misschien maar dan heb ik liever dat hij komt dan dat hij het misschien slecht heeft bij me. Ik voel me wel goed. Wel elke ochtend strakke vingers alsof ik heel verkrampt heb geslapen ofzo. Maar de rest van de dag geen klachten dus zal wel goed zijn. Ben benieuwd hoe mijn bloeddruk morgen is.
pi_132976348
Bla wat spannend, ik doe even een :% :% :% :%

Purple ook al weer 37 weken *O*

Limone is bij jou al weer meer activiteit te bekennen? Of wacht Nellie tot dat de auto er weer is. Mannen o|O

Mawaba wat een mooie buik!

Angela hoe is je foto shoot gegaan? Wat een drama met jullie dak zeg, gelukkig wordt wel alle schade vergoed.

De babykamer is klaar *O* *O* *O* ik ben helemaal verliefd O+ Heb het bedje opgemaakt met mn zelf gehaakte ledikant dekentje. Het is helemaal geworden zoals ik had gehoopt. O+ O+ O+ Nu mn kleine mannetje nog...
pi_132976444
spannend Bla!!

En Limone ook al aan het rommelen.

En Purple misschien ook al.

Leuk *O*

Martine, lief zo'n opgemaakt bedje he O+
pi_132976895
Rommel de bommel, wat een gerommel.. *O*
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
  woensdag 6 november 2013 @ 20:35:21 #87
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_132977001
Bla spannend volgens mij komt erg een nieuwe baby aan *O*
En nog meer dames die aan het rommelen zijn!

Mabawa wat en geniaal olifantje O+

Hobbes succes hopelijk een mooie echo :)

Ik kreeg vanochtend een shirtje niet meer aan: te dikke tetten -O- :D

Trouwens een vraagje: heb nu al een aantal dagen pijn in mijn stuitje (nooit eerder gehad). Komt mensen dat bekend voor in het eerste trimester?
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_132977018
ik ben keihard F5 aan het denken want telefoon, SPANNEND!

Mawaba wat een geweldige foto's!

En auto vergeten Limone? als in 'vroom vroom, uitstappen, banden iets uitvoeren, stappe stappe stap, op kantoor aankomen'. ??
pi_132977164
Spannend, go Bla!
Home is where the O+ is...
pi_132977180
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 20:21 schreef martine1984 het volgende:

De babykamer is klaar *O* *O* *O* ik ben helemaal verliefd O+ Heb het bedje opgemaakt met mn zelf gehaakte ledikant dekentje. Het is helemaal geworden zoals ik had gehoopt. O+ O+ O+ Nu mn kleine mannetje nog...
Jeeeeeej!

quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 20:35 schreef Chanty het volgende:

Ik kreeg vanochtend een shirtje niet meer aan: te dikke tetten -O- :D

Trouwens een vraagje: heb nu al een aantal dagen pijn in mijn stuitje (nooit eerder gehad). Komt mensen dat bekend voor in het eerste trimester?
:D
Ik heb dat gehad. Maar ik zit voor werk veel in auto dus gaf dat de schuld. Vanzelf weggegaan En veel later keihard terug gekomen :')

Dank voor jullie reacties op de foto's O+
pi_132977414
Oh Limone, de auto vergeten, ik zou er echt niet vrolijk van worden.

Hobbesje spannend, maar leuk om de kleine weer te bewonderen.

Chanty kan het stuitje ook met verweking van het bekken te maken hebben?

Angelatje ga je hier (in het buikentopic) nog een foto plaatsen van de shoot? Ben heel benieuwd hoe je buik eruit ziet, aangezien we gelijk lopen.

Martine heerlijk de babykamer klaar, wat een rust zal dat geven en lekker genieten van de kamer. Fijn dat het geworden is zoals je verwacht had.

Bls spannend, ga f5en, hoop dat het nu echt doorgaat zetten. Het is nu lang genoeg rustig geweest hier, nieuwe verse babies willen we zien O+ O+
pi_132977464
Tussen het gerommel door ben ik trouwens naar zwangerschapsyoga geweest, echt een aanrader!
Ik ben nu al twee keer bijna in slaap gevallen tijdens de ontspanningsoefening en ik lig elke avond op het kleed de oefeningen te doen, terwijl lief vanaf de bank grinnikt en roept "Dikke konte in beeld!" :')

Overigens ook goedgekeurd bij de vk vanmiddag, nu al een half jaar en drie dagen zwanger, het is toch niet bij te houden..
It will set you free
  woensdag 6 november 2013 @ 21:00:54 #93
52229 Chanty
pi_132978298
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 20:43 schreef Sethiwe het volgende:

Chanty kan het stuitje ook met verweking van het bekken te maken hebben?

Geen idee, ik hoopte dat jullie daar wat licht op kunnen laten schijnen :D Ik heb geen idee wat er nu precies allemaal gaande is in dat lijf :+ Hoop wel dat het erbij hoort want als ik NU al serieuze rugklachten krijg dan wordt het nog gezellig de komende 7 maanden :')

Mabawa ik zit de hele dag achter de pc, opstaan en lopen is nu ook gewoon pijnlijk. Hoewel ik het nu nog positief zie: zwangerschapsklachten O+

Ik ga slapen :') morgen verwacht ik dat bla bevallen is ;)
pi_132978781
Chanty geen ervaring mee. Wel ervaring met zulk soort pijnen die gaan en weer komen. Ik had het een dikke maand terug aan de voorkant bij mijn liezen/doosch. Ik wist op kantoor op een gegeven moment echt niet meer hoe ik moest zitten. Na een week of twee is het weggegaan en niet meer teuggekomen.

Martine wat fijn dat het kamertje af is! O+

Is er trouwens een minimale termijn of iets om kleertjes hydrofielen etc. te wassen? Het liefst begin ik daar eigenlijk al over een week of 4 aan, want ik weet niet hoe lang ik nog in staat ben om veel te strijken. Ik heb echt zo'n 25-30 hydrofielen en die moeten perfect gestreken worden. Dat is al een hele avond werk. :X En dan alle andere doekjes, beddengoed etc. nog. Of is dat te vroeg en mag het dan nog niet ofzo ivm eventuele bacteriën of iets dergelijks? :?
  woensdag 6 november 2013 @ 21:15:40 #95
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_132979182
Oh my! Wat gebeurt er allemaal?!

*O*
  woensdag 6 november 2013 @ 21:21:50 #96
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132979550
Nikki, ik las in het dummytopic dat je hydrofielen niet moet strijken, dan nemen ze minder goed op.
Weet alleen niet of dat me gaat lukken, gestreken linnengoed staat zo mooi in de kast O+
KuikenGuppy
pi_132979588
Bla, dit klinkt als the real deal, hoor :Y Veel plezier dan maar? Voor de zekerheid een paar :% :% :%

Limone, bij jullie klinkt het ook spannend hoor! Qua gerommel *O* en qua auto -O- . Succes ^O^

Smileyoverkill :')
  woensdag 6 november 2013 @ 21:23:05 #98
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_132979637
Nikki daar staat geen tijd voor. En als ze tzt steriel moeten zijn (waarom zou dat moeten?) Kan de kraamverzorgster erook hetstrijkijzer wel weer overhalen. Lekker toegeven aan die nesteldrang!

Chanty pijn aan je stuitje is idd een zwangerschapskwaaltje dat komt door het verwekenvan je bekken.

Bla blijft wel stil.... spannend!

Hier weer terug van een goede echo. Netjes doorgegroeid, mooie hartslag en zelfs nog een paar mini strekoefeningen. Weer helemaal opgelucht (ook omdat we daar vorig jaar de laatste keer warenmet eennket goede echo....). Nu over een week de intake bij de vk. Mogen we iig weer even luisteren.
pi_132979667
Martine, wat fijn dat het kamertje klaar is :)

chanty, hier al vanaf het begin pijn in mijn stuitje. Heeft te maken met verweking. Ik krijg elke 2 weken tape van de bekkentherapeut. En ook op mijn billen want daar heb ik ook veel last van.

Sethiwe, ik ga idd wat foto's plaatsen als ik ze heb. Ze moesten eerst nog bewerkt worden :')
pi_132979847
Zo, ctg was goed..heb ook echt weeën en krappe 2 cm ontsluiting. Om 10 uur nog een ctg en inwendig onderzoek en bij vooruitgang ga ik dan aan het infuus antibiotica (preventief omdat D streptokokken had)
pi_132979975
Dat wordt F5'en! *O*

Hup Bla! *O*
It will set you free
pi_132979985
Zie je Bla, jij bent heul geen aanstelster!! Jullie meisje komt eraan O+! Zet m op! :% :% :%

*O* Hobbes een goede echo!
pi_132980056
Hobbes, toen ik vorige keer thuis ging bevallen zijn er ook hydrofielen gebruikt tijdens de bevalling. Vraag me alleen niet meer waarom. ;) Maar ik denk dat ze daarom steriel moestem zijn ofzo. Nouja, ik leg lekkere zwitsal geurbuiltjes in de kasten en dan ga ik over een oaar weken maar vast beginnen met de eeste wasjes. Kan ik elke week op mijn gemak wat wasjes en strijk doen. :)

En wat goed weer een mooie echo! O+ *O* lukt het je al een beetje om er vertrouwen in te krijgen?

En Bla wat spannend!!! De beeb komt er gewoon aan! *O*
  woensdag 6 november 2013 @ 21:30:50 #104
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132980152
Blamini onderweg *O* O+
KuikenGuppy
pi_132980210
Jaaaa Bla het gaat echt beginnen, f5 vanavond en vannacht!! :% :% :%

En misschien ook wel voor de andere LLM :% .

Hobbes fijn dat de echo goed was *O*

Leuk Angelatje, ben erg benieuwd. Moet ook hoognodig weer eens een foto van mijn buik maken, want die is de laatste weken wel echt gegroeid.
pi_132980213
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 21:26 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Zo, ctg was goed..heb ook echt weeën en krappe 2 cm ontsluiting. Om 10 uur nog een ctg en inwendig onderzoek en bij vooruitgang ga ik dan aan het infuus antibiotica (preventief omdat D streptokokken had)
Dus absoluut geen aansteller! Goed gevoeld.
  woensdag 6 november 2013 @ 21:33:54 #107
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132980349
Bla! *O* Zet m op vrouw!
pi_132980492
Bla wat goed!! Dan wordt 7november vrijwel zeker de geboortedatum. Ahhh spnnend! Succes en zet em op!!
pi_132980545
Grappig want 7 november was mijn oorspronkelijke uitgerekende datum
pi_132980766
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 21:36 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Grappig want 7 november was mijn oorspronkelijke uitgerekende datum
Zet hem op! De eerste November baby.
  woensdag 6 november 2013 @ 21:40:56 #111
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_132980797
Go blabla! Succes, hoop dat er straks vooruitgang is.

Vertrouwen krijgen is lastig dit keer Nikki. Misschien na de 14 weken of als ik echt wat ga voelen bewegen...
pi_132981127
Heel logisch en herkenbaar hoor Hobbes. :* Fingers crossed dat het een kleine voetballer/ster is en je snel getrappel voelt. :) Wat duurt wachten dan lang hè!
  woensdag 6 november 2013 @ 21:55:35 #113
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_132981948
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 21:26 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
woeiiiiii! zet m op!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_132981970
Blaaaaaaaaaaaaahhhh!! Zo benieuwd naar alles! :*
pi_132982418
Zet 'm op Bla!! :% *O*
pi_132982503
Go Bla, go!
Home is where the O+ is...
pi_132982784
Succes Bla!! Wat spannend :)

En wie weet dat het gerommel bij de anderen ook nog iets oplevert vannacht :+

Ik heb het deze week op werk verteld, en meteen al kadootjes gekregen vandaag O+ Een heel schattig rompertje en een hoes voor een aankleedkussen moest even goed kijken en dacht; o ja, dat hebben we ook nog nodig :')
pi_132983033
Bla, daar ga je, zet hem op!!

Limone, ook spannend!

Hobbes, wat fijn dat ook deze echo weer goed was.

Ik sta niet meer onderaan..! :o
  woensdag 6 november 2013 @ 22:21:46 #120
30252 Soempie
Procreating
pi_132983422
Bla heel veel succes! :% :% :%

Hobbes een goede echo. *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_132984276
Hello hello ladies! *O* Ik heb ein-de-lijk na 10 dagen weer internet, telefoon en TV :D Alleen hebben ze vandaag per ongeluk het gas afgesloten en is het hier erg koud in ons nieuwe huis... Verhuizen in Frankrijk gaat niet over rozen.

Ik ga proberen alles terug te lezen, jullie zijn al weer heeeeeel veel topics verder zie ik :) Ik lees dat er een baby aankomt, heel veel succes Bla!! En Limone ook wel misschien! Geweldig!

Vanmiddag hadden we een echo bij een hele stomme echoscopiste die niet wilde dat we praatten tijdens de echo omdat ze zich anders niet kon concentreren. Heel zielig eigenlijk voor mijn moeder die hier nu op bezoek is en die we mee hadden genomen maar dus bijna niets meekreeg.
Gelukkig ziet alles er nog goed uit, ééntje ligt met haar hoofdje naar beneden en de ander ligt met haar hoofdje naar boven. Ja, haar, we krijgen zijn 2 meisjes *O* *O*
pi_132984545
Musique twee meisjes, wat gaaf. O+ O+
En wat een stomme echoscopiste :{
pi_132984693
*O* pour les deux petites filles! -O- voor de echo mevrouw.

ook nog *O* voor hobbes, zie ik nu!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_132984696
2 meisjes Musique O+ O+
Wat een stomme echoscopiste zeg :|
pi_132985092
Bla!! Spannend. You go girl! *O*
  woensdag 6 november 2013 @ 23:21:05 #126
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132986577
Musique, twee meisjes, wat leuk! *O* Ik ben zo vrij geweest het in de OP erbij te zetten ;).

Succes met de kou... Wordt het gas wel snel weer aangesloten?
KuikenGuppy
pi_132986815
Musique wat een leuk nieuws, 2 meiden!

Ik vraag me dan toch af: zou dat praten ook verboden zijn als jullie het in het Frans deden?
pi_132991879
Musique, twee meisjes! *O* *O*

En nieuwsgierig naar bla. :%
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_132991913
Nog geen blababy? :s)

En twee meisjes voor Musique! Ik ben alweer anderhalf uur wakker :O Misschien toch maar meteen wat gaan eten als ik wakker word, want slapen lukt dan echt niet meer.
pi_132991919
Bla? Ben je al aan het babyknuffelen? O+
pi_132991921
Bla is vast al aan t genieten van haar meisje. Een centimeter per uur ongeveer is normaal, dus t kan!

Oh ik ben blij als de misselijkheid over is zeg. Bah bah!
pi_132991935
Goed bezig rommelende dames *O*

En bla heeft sowieso een *O* verdient. Hopelijk ben je al aan het babyknuffelen!

Mooie echo voor hobbesje en 2 dames voor musique *O*

Vandaag 20 weken echo. Spannend!
pi_132991964
Musique, wat leuk *O*
Rare echoscopiste :{w , en ook jammer voor je moeder inderdaad.

Veel plezier vandaag Thee, lekker babyloeren!

Waar blijft de Blababy? *O*
It will set you free
pi_132992033
Theeleuter succes vandaag! Spannend hoor!

Ik ga weer mijn laatste werkdag in voor deze week. *O* Stiekem ben ik in mijn hoofd al begonnen met werkweken aftellen. Nog 14 weken te gaan (als ik dat ga halen natuurlijk). :)
Enig minpuntje... degene die mij moet vervangen in een heel groot project bij mijn bedrijf is afgelopen maandag begonnen en het is op zijn zachtst gezegd een maf wijf, ze doet gewoon waar ze zelf zin in heeft. Vandaag even met leidinggevende spreken, want van mij mag ze weer weg en liever vandaag dan morgen. En dan snel op zoek naar een ander. :D
pi_132992096
Super benieuwd naar de blaby ( :') ). Bij mij is het rommelen gestopt en naar mijn hoofd getrokken }:|

Leuk, twee maidjes, Musique!
  donderdag 7 november 2013 @ 08:08:27 #136
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_132992324
2 music meisjes! *O*
En graag gedaan dames...zal nog eens vragen om verse babies! O-)

Gisteren mijn en half2 maand oude nichtje weer even vastgehouden....ze is even oud als dat het duurt tot onze UD. Ik wil ook wel zo'n dingetje..... :*
pi_132992375
Goedemorgen, nog geen nieuws zie ik.
Werd hier wakker gespind door mn kat, Lieff.
pi_132992673
Goedemorgen, gemist dat miniBla eraan komt! Spannend, zou mini er al zijn?? :D
Tralalalaaa
pi_132992721
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 07:16 schreef _NIKKI_ het volgende:
Theeleuter succes vandaag! Spannend hoor!

Ik ga weer mijn laatste werkdag in voor deze week. *O* Stiekem ben ik in mijn hoofd al begonnen met werkweken aftellen. Nog 14 weken te gaan (als ik dat ga halen natuurlijk). :)
Enig minpuntje... degene die mij moet vervangen in een heel groot project bij mijn bedrijf is afgelopen maandag begonnen en het is op zijn zachtst gezegd een maf wijf, ze doet gewoon waar ze zelf zin in heeft. Vandaag even met leidinggevende spreken, want van mij mag ze weer weg en liever vandaag dan morgen. En dan snel op zoek naar een ander. :D
Ga je ook 6 weken vantevoren? Mijn verlof wordt wel goed opgevangen, er worden kansen gecreëerd voor mensen die graag iets willen leren en voor iemand die aan het reintegreren is.

En nu zit ik in een Fyra die een kwartier te laat was en overvol, dus heb een klapstoeltje in een tussenstuk. :{ Ik zit er trouwens wel aan te denken om de NS eens een mail te sturen of ze niet ook wat van die voorrangstoelen kunnen creëeren voor in de drukte, net als in de rest van het OV. Ik voel mezelf toch te bezwaard om iemand van een gewone stoel te vragen op te staan, maar lang staan lukt gewoon niet goed. Als iemand dan op zo'n voorrangstoel zit zou ik dat eerder doen. Nu ga ik gewoon heel overdreven met m'n buik pronken en hopen dat iemand opstaat :')
pi_132992742
Meteen hierheen gerend voor bla-nieuws, maar helaas nog niks.
Ik hoop dat ze er al is!

Jammer Limone dat het rommelen gestopt is

2 meisjes voor Music

Succes bij de 20 weken echo Theeleuter!
Wij mogen volgende week, spannend
pi_132992766
voor de fans: er staat een springfoto in het betreffende topic!
pi_132992827
Oh spannend Bla. *O*

En Musique twee meisjes, leuk!

Verder ben ik ook aan het aftellen naar m'n verlof. Nog 9 weken... Het is echt zwaar en ik merk het echt als ik een dag gewerkt heb dat ik de dag erna echt KO ben.
Probleem is dat op het werk veel zieken en zwangeren met verlof zijn en als ik wegval, kunnen ze dat ook niet nog er bij hebben. Aan de andere kant, ik moet ook aan mezelf denken.
Zaterdagavond de vk gebeld omdat ik vlekken voor m'n ogen zag en het zicht wegviel maar gelukkig geen hoge bloeddruk. Maar wel een signaal dat m'n lichaam afgeeft. Moeilijk allemaal hoor. De vorige zwangerschap ging het werken fluitend.
Straks gesprek met m'n baas hierover. :{
  donderdag 7 november 2013 @ 08:49:54 #143
52229 Chanty
pi_132992877
Goed om te lezen dat het erbij hoort die stuitpijn, idd even verder gezocht op verweking bekken en kwam er wel wat meer verhalen tegen van vrouwen die het rond de 9 weken al hadden.

Jonge jonge hoe zou het met bla zijn *) ?

Musique wat leuk! Jammer dat die echoscopiste zo'n muts was.

Theeleuter veel plezier en succes vandaag!

Hobbes fijn dat je een goede echo had weer *O*

Limone straks spring je mini eruit :D
pi_132993074
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 23:26 schreef Purple010 het volgende:
Musique wat een leuk nieuws, 2 meiden!

Ik vraag me dan toch af: zou dat praten ook verboden zijn als jullie het in het Frans deden?
mwah dat denk ik wel ja. Dat van die concentratie is geen slap smoesje ofzo.
Echoscopie is wel een vak apart, als het gaat om een soort 20 weken echo bij een tweeling dan moet je echt héél goed opletten om ervoor te zorgen dat je niet twee keer hetzelfde kind nakijkt. Ik kan het niet hoor, ik kreeg van een gynaecoloog een poosje geleden de opdracht om te controleren of beide baby's 10 vingers en 10 tenen hadden. Mén... }:| :X en een lol dat ze had :') :D

Echt sociaal en tactvol is het niet van die echoscopist, ze had best kunnen zeggen van ik moet me nu concentreren maar zal straks even snel een rondje doen waarbij je wel kunt praten, ofzoiets.
:)
  donderdag 7 november 2013 @ 09:12:16 #145
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132993267
quote:
11s.gif Op donderdag 7 november 2013 08:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
Probleem is dat op het werk veel zieken en zwangeren met verlof zijn en als ik wegval, kunnen ze dat ook niet nog er bij hebben. Aan de andere kant, ik moet ook aan mezelf denken.
En aan je mini ;). Even bot gezegd, het is niet jouw probleem als je werk het allemaal lastig kan bolwerken. Het is niet alsof je zwangerschap vandaag ineens uit de lucht komt vallen en je morgen verlof moet hebben. :*.
KuikenGuppy
pi_132993321
Bla, wellicht is je baby er al :)
Zo niet, succes!
pi_132993327
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 09:12 schreef Burdie het volgende:

[..]

En aan je mini ;). Even bot gezegd, het is niet jouw probleem als je werk het allemaal lastig kan bolwerken. Het is niet alsof je zwangerschap vandaag ineens uit de lucht komt vallen en je morgen verlof moet hebben. :*.
Ja tuurlijk! Met mini is alles goed gelukkig. Groeit prima en ik voel hem elke dag goed bewegen.

Hoe kan ik mini nu vergeten. 8)7
Dat met hem alles goed blijft gaan is natuurlijk het allerbelangrijkste...

Ik was dat dus vergeten in de post te vermelden he, niet dat je denkt dat ik hem echt vergeet. Tuurlijk niet! ;)
  donderdag 7 november 2013 @ 09:17:28 #148
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132993357
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 09:15 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ja tuurlijk! Met mini is alles goed gelukkig. Groeit prima en ik voel hem elke dag goed bewegen.

Hoe kan ik mini nu vergeten. 8)7
Dat met hem alles goed blijft gaan is natuurlijk het allerbelangrijkste...

Ik was dat dus vergeten in de post te vermelden he, niet dat je denkt dat ik hem echt vergeet. Tuurlijk niet! ;)
Zo bedoelde ik het ook niet ;). Maar ik kreeg uit je post een beetje het idee dat je het soort van 'egoïstisch' vind om aan de bel te trekken, omdat ze het op je werk al lastig genoeg hebben met alle afwezigen etc. maar je doet het niet voor jezelf, het is ook belangrijk voor je baby. Dat bedoel ik ;).
KuikenGuppy
pi_132993385
Meld!

Benieuwd naar het meisje van Bla!

Hier best een goede nacht gehad weer. Toch wel fijn hoor een beetje fatsoenlijk slapen en maar 2x plassen.
pi_132993643
Blaby?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_132993681
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 09:17 schreef Burdie het volgende:

[..]

Zo bedoelde ik het ook niet ;). Maar ik kreeg uit je post een beetje het idee dat je het soort van 'egoïstisch' vind om aan de bel te trekken, omdat ze het op je werk al lastig genoeg hebben met alle afwezigen etc. maar je doet het niet voor jezelf, het is ook belangrijk voor je baby. Dat bedoel ik ;).
Ja, dat is ook zo. :)
pi_132993758
Bla houdt het spannend. Ik hoop dat je mini er al is.

Limone wat een mooie springfoto!

Mawaba fijn dat je goed geslapen hebt. Mocht ook wel weer eens, daar wordt je een beter mens van.

Nummer denk aan jezelf. Ik begrijp wel dat je de verantwoording voelt naar je werk. Ik heb dat zelf ook. Ben al een paar weken met verlof maar hou mn schepen nog steeds vanaf een afstandje in de gaten :)

Straks ff met manlief naar de stad voor voedingsbh's en misschien dat ik dan als nog een zo'n mooie luierdoekjesdoos en een Waskussenhoes van koeka ga kopen. Kreeg gisteren een financiële bijdrage van mn mams :) vanmiddag een afspraak bij de verloskundige en verder maar weer de wasmachine laten werken.
pi_132996077
hoi :@

mag ik me hier melden voor de eerste juli baby?
  donderdag 7 november 2013 @ 11:03:36 #154
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132996126
Julibaby *O*.
Welkom DagenNachtdromer!
KuikenGuppy
pi_132996364
Hoii DagenNachtdromer!! *O*

Ben wel errug benieuwd hoe het met Bla gaat...
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  donderdag 7 november 2013 @ 11:16:20 #156
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_132996648
DND welkom! *O*
  donderdag 7 november 2013 @ 11:21:57 #157
52229 Chanty
pi_132996878
Julibaby's zijn tof *)
pi_132996907
Welkom DND!
pi_132996960
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:21 schreef Chanty het volgende:
Julibaby's zijn tof *)
Eensch :Y
Welkom!

Blaby?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_132997406
dank je wel iedereen!

is het gek dat juli opeens als een hele speciale maand klinkt?

ja hoe is het met bla?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')