quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Nou....sinds vanochtend toch wel weer meer pijn. denk dat ik gisteren teveel heb gedaan of dat de prednison ietwat begint uit te werken...Donderdag ga ik het weer iets rustiger doen. Morgen nl nog een paar uurtjes oppassenquote:
Zie hier boven....quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:40 schreef Qwea het volgende:
Afijn, ik zei dus :
Lays, hoe ist met jou?
Dan zal het bij mij bij FM 2018 wel een keer ophouden dan, speel het pas sinds 2006quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:46 schreef Toekito het volgende:
Ik speel al 2 jaar geen FM meer KP. Vind het beetje saai, speel het al sinds 1998 ofzo.....
Ufkeursquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:32 schreef Greys het volgende:
Ik ben idd vergeten te knuffelen op de foto
MAARRRRRRRRRRRRR ik ga naar de Open Dag (toch, Queller??) op 9 november, dus dan maak ik die pics alsnog! Dan heb ik Queller ook om me er aan te herinneren (en de foto te maken) whehehe
mwah ik mis haast 2002 ofzo. Ik ben nu teveel met randzaken bezig ipv 'het spelletje'.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:51 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dan zal het bij mij bij FM 2018 wel een keer ophouden dan, speel het pas sinds 2006Al moet ik wel zeggen dat het toch ieder jaar wel wat beter wordt, nieuwe features enzo.
Hmm, meer pijn zuigt. Ik zag in ene v/d week dat er handschoenen voor reuma bestaan. Ik -denk- dat ze je handen warm moeten houden ofzo, ik ben er nog niet precies achterquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou....sinds vanochtend toch wel weer meer pijn. denk dat ik gisteren teveel heb gedaan of dat de prednison ietwat begint uit te werken...Donderdag ga ik het weer iets rustiger doen. Morgen nl nog een paar uurtjes oppassen![]()
Goeie TT....ik had ook al zo iets in gedachten![]()
Mijn zus heeft dit nu. Ze moet dus een telefoonnr invoeren en er is geen kruisje om het venster weg te klikken. Het verschijnt als ze mobiel in Facebook wil priveberichten...quote:Als je via je mobiel (dus via Facebook app) prive berichten wilt sturen, en er komt een venster in beeld dan ineens met de tekst "Welk nummer kunnen mensen gebruiken om je te bereiken? Je hoeft geen vrienden op Facebook te zin om met elkaar in contact te komen. Met deze Facebook-instellingen kun je instellen dat iedereen die je nummer heeft, je kan opzoeken met dit nummer". In dat venster MOET je je nummer invoeren, want anders krijg je het venster niet weg en kan je dus niet verder berichtjes sturen. Why? Halp?
Echt kut dat de pijn weer begint bij jequote:Op dinsdag 5 november 2013 20:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hmm, meer pijn zuigt. Ik zag in ene v/d week dat er handschoenen voor reuma bestaan. Ik -denk- dat ze je handen warm moeten houden ofzo, ik ben er nog niet precies achter![]()
http://www.lomedshop.nl/i(...)info&products_id=175
Ik zit te bedenken wat het verschil is met mijn huidige cheapass 2 euro halve handschoenen![]()
Wel morgen niet overbelasten hoor, ga je de rest v/d week bezuren.
Hier ging het tot en met gisteren goed. Wel stijve handen 's avonds maar niet echt iets boeiends. Nu pijn in mijn voeten en handen. Mijn nieuwe medicatie ( Remicade infuus) begint binnenkort geloof ik. Ben benieuwd want de internist vond het niet zo'n briljant idee omdat ik de vorige keer er echt onwijze jeuk van kreeg dagen lang na het infuusMaar we gaan het zien
Net even gekeken, maar bij mij is dat niet. Wel onderaan een melding dat ik ook Facebook Messenger kan installeren als ik wil. Alhoewel ik Facebook op mobiel ook al amper gebruik, nieuwsfeed komen bij mij om de minuut nieuwe dingen voorbij, scrollen op mobiel is niet rlxd.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:12 schreef Greys het volgende:
Mobiele-Facebook kenners, weten jullie dit?
[..]
Mijn zus heeft dit nu. Ze moet dus een telefoonnr invoeren en er is geen kruisje om het venster weg te klikken. Het verschijnt als ze mobiel in Facebook wil priveberichten...
[ afbeelding ]
Ik heb net getest door mijn man een priveberichtje te sturen maar ik heb geen tel.nr hoeven door te geven.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn zus heeft dit nu. Ze moet dus een telefoonnr invoeren en er is geen kruisje om het venster weg te klikken. Het verschijnt als ze mobiel in Facebook wil priveberichten...
[ afbeelding ]
Wtf, kan er helemaal NIKS over vinden. In welke applicatie is dit?quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mja ach, you'll get used to itquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Echt kut dat de pijn weer begint bij je
Maar dat is met hele vingers? En ja, ik ookquote:Ik heb van mijn schoonmoeder hardloophandschoentjes gekregen die ze bij de kruitvat had gekocht...nog geen 5 euro, lekker warm en erg dun...Van Leontien van Moorsel....
Ik hoop dat de Remicade wat gaat doen bij je....en dan bedoel ik niet jeuken
ja hele vingersquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mja ach, you'll get used to it
[..]
Maar dat is met hele vingers? En ja, ik ookKrijg wel anti histamine bij gespoten, dus ben benieuwd.
In Facebook messengerquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wtf, kan er helemaal NIKS over vinden. In welke applicatie is dit?
Ik zou echt je telefoon nummer niet intoetsen......lijkt wel op een phising mailquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:32 schreef Greys het volgende:
[..]
In Facebook messenger![]()
Ze is nu de FB app en de Messenger app er af aan het gooien en opnieuw er op.
Maar dikke kans dat het iets nieuws is dat Facebook nu aan het uitrollen is. Het is namelijk hetzelfde als:
https://www.facebook.com/settings?tab=mobile
dit... volgens mij, maar dan op je mobiel?
Want als ze een fake nr intypt in dat ene scherm, dan zegt ie dat je een sms code krijgt. Dus als je die code niet invoert, dan doet ie het alsnog niet. Je wordt dus verplicht door dit ding om je mobiele nummer te geven...
Met wat?quote:
Ja maar daar vertrouw ik Facebook dus niet mee, want ze hebben er een handje van om die instellingen te veranderenquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:34 schreef MissBliss het volgende:
Ik zag pas ook ineens m'n mobiele nummer langskomen op fb, dus ik heb het ook eens ingevuld kennelijk. Zolang ik de enige ben die het ziet vind ik het geen probleem.
er zit kaas en pittig gehakt op....geloof ik...kant en klaar uit de vriezer van de winkelquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Met wat?
Heb op het werkoverleg soep met brood gehad en nu dus hongert
En zo'n vlamtosti klinkt lekkerrrr
Klinkt idd als de messenger app, na de laatste update.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Nou dan ga ik niet updatenquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:35 schreef Greys het volgende:
Ah, gevonden, het is dus echt nieuw
En verplicht:
https://play.google.com/s(...).facebook.orca&hl=nl
Zie daar bij 'Recensies'. Twee achter elkaar die er over klagen, na de meest recente update van FB Messenger vraagt ie om je mobiele nr.
Zo heb ik facebookvriendjes tussen de whatsapp-contacten staan waar ik echt geen nummer van heb, maar nu dus welquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:34 schreef MissBliss het volgende:
Ik zag pas ook ineens m'n mobiele nummer langskomen op fb, dus ik heb het ook eens ingevuld kennelijk. Zolang ik de enige ben die het ziet vind ik het geen probleem.
Dat bedoel ik dus , niet te vertrouwen dat Facebookquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zo heb ik facebookvriendjes tussen de whatsapp-contacten staan waar ik echt geen nummer van heb, maar nu dus wel
Ohquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
er zit kaas en pittig gehakt op....geloof ik...kant en klaar uit de vriezer van de winkel
ook lekker en in het kader van boodschappen doen zeer waarschijnlijk een stuk goedkoperquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh
Dan doe ik wel kaas, snoeptomaatjes en een likje sambal
Mja hij stond dus op 'alleen ik'quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:35 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja maar daar vertrouw ik Facebook dus niet mee, want ze hebben er een handje van om die instellingen te veranderen
mijn tel wil FB niet upgraden dus zal gefaseerd worden uitgevoerd. Stomme update.quote:
Het is Messenger, niet FB zelf, kwam ik achterquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
mijn tel wil FB niet upgraden dus zal gefaseerd worden uitgevoerd. Stomme update.
Ik ging even kijken en ik heb wel veel whatsapp-contacten ineens idd! Maar niet allemaal met nummer.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zo heb ik facebookvriendjes tussen de whatsapp-contacten staan waar ik echt geen nummer van heb, maar nu dus wel
quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Klinkt idd als de messenger app, na de laatste update.
http://allthingsd.com/201(...)her-into-your-phone/
http://www.theregister.co(...)licy_rejigged_again/
http://www.technewsdaily.(...)number-listings.htmlDank voor het meezoeken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze heeft de Messenger app er idd meteen af gegooid nu!IT'S GREYSIE IT'S PARTY
oh die heb ik nietquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is Messenger, niet FB zelf, kwam ik achter
Ach zoquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:41 schreef Greys het volgende:
Zo, ze heeft heel FB messenger er af gegooid en nu doet ze gewoon weer via Mobiele FB berichtjes sturen, zonder gezeik over mobiel telnr
Ik ging kijken hoe dat werkte via de gewone FB site, daar kan je dus alleen kiezen voor 'openbaar, vrienden of vrienden van vrienden' bij je telnr. Niet 'alleen ik'quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja hij stond dus op 'alleen ik'
Maar mijn nummer is toch al heel makkelijk te vinden op internet dus ik maak me er sowieso minder druk om denk ik.
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank voor het meezoeken!
En ze heeft de Messenger app er idd meteen af gegooid nu!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Oh das gek. Bij mij kon dat dus wel. Maar ja, FB zal altijd wel een mysterie blijven. Het geeft altijd problemen. Zo kan ik bijna nooit taggen, ook zo schijtirritant.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ging kijken hoe dat werkte via de gewone FB site, daar kan je dus alleen kiezen voor 'openbaar, vrienden of vrienden van vrienden' bij je telnr. Niet 'alleen ik'
Oh da's zeker irritant!quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh das gek. Bij mij kon dat dus wel. Maar ja, FB zal altijd wel een mysterie blijven. Het geeft altijd problemen. Zo kan ik bijna nooit taggen, ook zo schijtirritant.
dat heb ik idd ook nu bij mensen gezienquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh da's zeker irritant!
En ik zie al maaaaanden bij sommigen een soort 'moods' staan achter hun post, bijvoorbeeld:
Blabalabla dit is een Facebook post - geïrriteerd *** (hier een andere soort smiley)
Dat heb ik nog steeds niet, die mogelijkheid. Ik mis het niet hoor, maar ik vind het wel raar dat sommigen het al bijna een jaar hebben ofzo en ik nog steeds niet
alleen via de site kan ik dat volgens mij.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh da's zeker irritant!
En ik zie al maaaaanden bij sommigen een soort 'moods' staan achter hun post, bijvoorbeeld:
Blabalabla dit is een Facebook post - geïrriteerd *** (hier een andere soort smiley)
Dat heb ik nog steeds niet, die mogelijkheid. Ik mis het niet hoor, maar ik vind het wel raar dat sommigen het al bijna een jaar hebben ofzo en ik nog steeds niet
*kuch* Tinder *kuch*quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:47 schreef Toekito het volgende:
Maar eens zien of ik nu ineens met dames van hier kan appen
Ik kan dat niet, ik krijg alleen what's app van mensen waarvan ik het tel nr heb , ik zal dat wel niet via facebook hebben lopen en zo erg is dat eigenlijk nietquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:47 schreef Toekito het volgende:
Maar eens zien of ik nu ineens met dames van hier kan appen
Dat heb ik ook nog nietquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh da's zeker irritant!
ja gewoon in het statusveld zelf staat die mogelijkheid.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:53 schreef Greys het volgende:
Oh via de website zelf kan ik het ook niet volgens mij
Dat moet gewoon bij je status schermpje zelf staan, toch?
Maar dat is ook logisch want Facebook heeft mijn nummer nietquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:53 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik kan dat niet, ik krijg alleen what's app van mensen waarvan ik het tel nr heb , ik zal dat wel niet via facebook hebben lopen en zo erg is dat eigenlijk niet
Is dat niet één van die knopjes onder je wat ben je aan het doen schermpje? Daar staat rechts zo'n smiley gezichtje, en als je daar op klikt kan je aangeven hoe je je voelt of wat je kijkt of wat dan ook.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:53 schreef Greys het volgende:
Oh via de website zelf kan ik het ook niet volgens mij
Dat moet gewoon bij je status schermpje zelf staan, toch?
Ik heb dat smiley gezichtje nietquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:56 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Is dat niet één van die knopjes onder je wat ben je aan het doen schermpje? Daar staat rechts zo'n smiley gezichtje, en als je daar op klikt kan je aangeven hoe je je voelt of wat je kijkt of wat dan ook.
Ja dat is hetquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:56 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Is dat niet één van die knopjes onder je wat ben je aan het doen schermpje? Daar staat rechts zo'n smiley gezichtje, en als je daar op klikt kan je aangeven hoe je je voelt of wat je kijkt of wat dan ook.
ook niet als je het veld aanklikt om te typen?quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb dat smiley gezichtje niet![]()
Bij sommigen is dat al eeuwen 'uitgerold', hier nog niet. Bij Bliss ook niet kennelijk
Ik zou die lucifers in de fik stekenquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:56 schreef Cat22 het volgende:
Reactie van de veiligheidsluciferklantenservice: het is mijn schuld, als ik ze goed af had gestreken was er niks gebeurd.
Nou, ik HEB dat kreng netjes van mijn lijf vandaan afgestreken, uit dat doosje heb ik al een stuk of 10 lucifers weggegooid omdat ze te dun/teveel zwavel/half waren.Heb ik hem ook gemeld. En ook dat ik het niet echt netjes vind dat hij niet eens vraagt hoe het nu met me gaat. Kost niks.
Waarschijnlijk hoor ik er verder niks meer van, dan ga ik eens wat recenties schrijven over hun klantenservice, ze verkopen nog een hoop andere produkten.![]()
En vanaaf weer kaarsjes aangestoken, nu durf ik niet meer royaal af te strijken dus ik had wel vier keer nodig.
Kan me bijna niet voorstellen dat jullie dat dan nog niet kunnen hoor.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb dat smiley gezichtje niet![]()
Bij sommigen is dat al eeuwen 'uitgerold', hier nog niet. Bij Bliss ook niet kennelijk
wtfquote:
En dan dat brandende doosje bij hen door de brievenbus!quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:59 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik zou die lucifers in de fik stekenen een keukenaansteker kopen, dat zal ze leren
Copy/paste, pas de naam aan ja.quote:
Ik heb nog een 200mw laserpennetje liggen, daar kan je ook lucifers mee aanstekenquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:59 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik zou die lucifers in de fik stekenen een keukenaansteker kopen, dat zal ze leren
Fabriek in de hens?quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:01 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb nog een 200mw laserpennetje liggen, daar kan je ook lucifers mee aansteken
Graag gedaanquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dan dat brandende doosje bij hen door de brievenbus!![]()
Goede ideetjes heb je indaha!![]()
1 of andere app. Geen idee verder.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:02 schreef MissBliss het volgende:
Ik zie de laatste dagen ook allemaal suffe stripjes op fb, met de persoon die ze plaatst in de hoofdrol. Wat is dat nou weer?
Dat is eh...quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:02 schreef MissBliss het volgende:
Ik zie de laatste dagen ook allemaal suffe stripjes op fb, met de persoon die ze plaatst in de hoofdrol. Wat is dat nou weer?
Lijkt idd wat overdreven, maar je weet wat ze zeggen: "Niet alles is..."quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Fabriek in de hens?![]()
Dat is misschien wat overdreven.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Lijkt idd wat overdreven, maar je weet wat ze zeggen: "Niet alles is..."
Just sayin'
Aha!quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is eh...
*zoekt*
http://www.bitstrips.com/
Dat had ik met de Sims ook altijd. Daarom vind ik het bouwen van huisjes leuker dan het spel zelfquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:06 schreef Greys het volgende:
Ik probeerde het eergister ook.
Maar kreeg het serieus niet voor elkaar het poppetje op mezelf te laten lijken.
Toen heb ik het maar laten zitten
Bitstrips. Schijt irriquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:02 schreef MissBliss het volgende:
de app kan je blokkeren.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:28 schreef Greys het volgende:
Kan je niet alles van Bitstrips blokkeren?
Even proberen... hoewel het zal wel niet, want de meesten plaatsen ze zelf ipv via de app...
Welterusten en ik ga er ook vandoorquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
de app kan je blokkeren.
Morgen de Pietenlunch maar door drukte moet ik wel ff iets eerder beginnen om dat uur weg te kunnen. Dus dan maar vroeg slapentoedels
kunt in je tijdlijn alles van bitstrips blokkerenquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:28 schreef Greys het volgende:
Kan je niet alles van Bitstrips blokkeren?
Even proberen... hoewel het zal wel niet, want de meesten plaatsen ze zelf ipv via de app...
Jij ook trustenquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:36 schreef indaha het volgende:
[..]
Welterusten en ik ga er ook vandoor
En niet zoenenquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:38 schreef Queller het volgende:
Jullie missen echt iets; ik ben weer zo mooi joh
Ik heb net uitgebreid gezoend geboend hoorquote:
Leuk Bambaquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:52 schreef Bamba het volgende:
Sjee, wat hebben jullie veel geluld zeg![]()
Ik ben uitgenodigd om in een soort van pop koor te komen zingen, lijkt me wel heel tof, want zingenMaar ook wel een beetje eng
Whahahahaaaaquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:45 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik heb net uitgebreid gezoend geboend hoor![]()
Was héél hard nodig!
Morgen komt namelijk de werkster
![]()
Komt ze je vloer soppen?quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:45 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik heb net uitgebreid gezoend geboend hoor![]()
Was héél hard nodig!
Morgen komt namelijk de werkster
![]()
Gewoon proberen! Zingen is leuk!quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:52 schreef Bamba het volgende:
Ik ben uitgenodigd om in een soort van pop koor te komen zingen, lijkt me wel heel tof, want zingenMaar ook wel een beetje eng
Handjes boven de dekens hè!quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Komt ze je vloer soppen?![]()
Foei Cat! Het is nog geen half 12!Ik denk dat ik dan maar beter onder de wol kan zijn. Trust!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik heb in m'n tienerjaren wel bij een jeugdkoor gezeten, maar dat was in de kerk en niet alle kerkliedjes zijn leukquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Leuk Bamba
Zing je verder nog bij een ander koor oid?
Of ben je beroemd als de zingende cassière?
Gewoon eerst pleebekkenquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:52 schreef Bamba het volgende:
Ja he? Ik zing thuis echt de hele dag, of het aan te horen is weet ik niet. Ik ben vaak alleen thuisquote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten Cat
Slaap je thuis of toch in Beverwijk?
Wat Cat zegt Bambaquote:
Ik zou willen dat ik een wat hogere stem had, ik heb volgens mij voor een vrouw een vrij lage stemquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat Cat zegt Bamba
Ik zou willen dat het bij mij enigzins om aan te horen was, ik vind het zo leuk
Ze hebben me op proefverlof gestuurd. Flink smeren en eenmaal per dag de zalfgaasjes verwisselen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten Cat
quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten Cat
Het IS bij jou om aan te horenquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat Cat zegt Bamba
Hoho, alt zingen is een kunst heur!quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:02 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik een wat hogere stem had, ik heb volgens mij voor een vrouw een vrij lage stemAls ik hoog wil zingen ga ik ontzettend vals.
En boeien dat het niet aan te horen is toch? Koptelefoon op een gaaaaan
Da's waarquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoho, alt zingen is een kunst heur!Sopranen hebben het makkelijk, vaak de melodielijn.
Saaaaai
quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze hebben me op proefverlof gestuurd. Flink smeren en eenmaal per dag de zalfgaasjes verwisselen.
gezalligquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten Cat
Goudeerlijk hè, die kindersquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:15 schreef Laysa het volgende:
Ik heb vanmiddag ook heerlijk kinderen voor kinderen mee lopen bleren...wat een: doe toch niet zo stom! Opleverde van mn oudste nichtje
quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:00 schreef Ingetje79 het volgende:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:06 schreef Greys het volgende:
Het IS bij jou om aan te horenJe zingt helemaal niet vals.
Ik heb jaren ervoor en sindsdien niet meer zo gelachen. Ik bleef er écht bijna inquote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:18 schreef Queller het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik heb jaren ervoor en sindsdien niet meer zo gelachen. Ik bleef er écht bijna in
Zo was mijn nichtje van 2,5 mij aan het vertellen hoe ze al kon tellen; "één, twee, vief, seis"quote:
Proestquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zo was mijn nichtje van 2,5 mij aan het vertellen hoe ze al kon tellen; "één, twee, vief, seis"
En mijn moeder corrigeerde haar met "neeee, één, twee, DRIE!"
Heel boos hoofdje: "oma, niet praten jij!"
Het gezicht van m'n moeder was nog het grappigst
quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zo was mijn nichtje van 2,5 mij aan het vertellen hoe ze al kon tellen; "één, twee, vief, seis"
En mijn moeder corrigeerde haar met "neeee, één, twee, DRIE!"
Heel boos hoofdje: "oma, niet praten jij!"
Het gezicht van m'n moeder was nog het grappigst
Whahahaaquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:25 schreef Laysa het volgende:
Ik kan niet quoten, maar heel herkenbaar Ing....mijn moeder zegt dan altijd tegen mij: gut je spiegel praat terug
Nee, dank u, die zijn me te grootquote:
Wijsneus!quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:26 schreef Bamba het volgende:
Ik vroeg van de week aan R. of hij z'n appel op school had opgegeten. Ik kreeg terug: Nee mama, je hebt niet naar me geluisterd, hij moest helemaal afgeschild worden. Nu heb ik hem niet opgegeten![]()
Heerlijk he?quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee hoor...ik ga liever na een paar uur naar huis
Veel te wijs voor z'n leeftijdquote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, dank u, die zijn me te groot
Ow....quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee hoor...ik ga liever na een paar uur naar huis
Jij kan datquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:33 schreef Queller het volgende:
[..]
[..]
Ow....
Ik doe het zelf wel weer
quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga zo denk ik maar es naar boven, want vannacht was ik in de faaaaase dat je nog net niet slaapt en toen begon iemand, ik noem geen namen, maar ze heet Krees, te joelen op whatsapp.
Had bijna een hartverzakking![]()
En daarna dus klaar wakker, plassen, dorst, ff nieuws lezen enzo
Niemand klonk goed toen geloof ikquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:36 schreef Greys het volgende:
Ik geloof dat ik Ing bij 'Aiiiiiii don't feel like dancing' wel wat valsig hoorde jengelen, maar toch ook wel een paar keer gewoon normaal en goed. Toch?TOCH????????????
Nou ja, jullie hebben mij ook horen zingen, dus dan weet je direct dat het heul niet gek is dat ik Ing best goed vindt kunnen zingen. Vergeleken met mij is alles een gouden keeltje.
Het was niet eens zozeer het (niet) klinken als wel de serieuze smoelen die jullie er bij trokkenquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Niemand klonk goed toen geloof ik
Meestal doe ik dat ook, omdat ie de Grouponmails ook vaak 's nachts binnenkrijgt, maar ik was het net ff vergeten.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Zet dan toch gewoon je appgeluid uit
Ik heb soms idd de tijd niet in de ugaten![]()
En dan heb ik het idee dat ik iemand twee minuten geleden nog zag posten en dat het makkelijk kan. Ofzo. Maar ik zei sorry
Ga maar lekker slapen; ik bel je met een uurtje wel ffquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Meestal doe ik dat ook, omdat ie de Grouponmails ook vaak 's nachts binnenkrijgt, maar ik was het net ff vergeten.
Dus eigen dikkebultschuld hoor
Ook geen idee mee waar het over ging
Ik antwoordde op een bericht van jou van uren eerder, dat ik pas zag toen ik mijn wekker zette in bedquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Meestal doe ik dat ook, omdat ie de Grouponmails ook vaak 's nachts binnenkrijgt, maar ik was het net ff vergeten.
Dus eigen dikkebultschuld hoor
Ook geen idee mee waar het over ging
Met je lowbudget boodschappenlijstquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:42 schreef Greys het volgende:
En ik was nog helemaal HIHAHOhyper dus ik had amper benul van de tijd![]()
Waar vandaag geen ene fuck van terecht is gekomenquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Met je lowbudget boodschappenlijst
Wat zal ik meenemen voor de tandarts zaterdag op de Open Dag?quote:
Toffee! Goed voor de gaatjesquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat zal ik meenemen voor de tandarts zaterdag op de Open Dag?
Drop? Taart?Of is dat niet erg tandartserig? Jawel toch? Hij heeft vast tandenborstels zat
Uhhhh.... een nieuwe doos tissues en een geborduurd schilderijtje van het witte kruisquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat zal ik meenemen voor de tandarts zaterdag op de Open Dag?
Drop? Taart?Of is dat niet erg tandartserig? Jawel toch? Hij heeft vast tandenborstels zat
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:48 schreef Queller het volgende:
Lieve meisjes, ik heb genoten. Slaap lekker
Ik kijk met je lijstje mee danquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar vandaag geen ene fuck van terecht is gekomen![]()
![]()
Maar donderdag wordt The Day!
En je was best aardig heur
Ik vermijd dat soort foto's filmpjes altijdquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zit met kippenvel die foto te bekijken op fb, die verwaarloosde hond waar jij op reageerde Greys.
Maar ik kan niet terugvinden waar je precies op reageerde. Wist zij iets ofzo?
Zo walgelijk, niet handig om vlak voor het slapen te lezen, maar das nu al te laat
Ik heb daar twee keer gereageerd. Eentje zei dat asiels een anoniem dump-hok zouden moeten hebben en ik zei dat Asiel Rotterdam dat idd heeft maar dat wellicht bijna niemand dat weet. Hondje was in Rotterdam gevonden.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zit met kippenvel die foto te bekijken op fb, die verwaarloosde hond waar jij op reageerde Greys.
Maar ik kan niet terugvinden waar je precies op reageerde. Wist zij iets ofzo?
Zo walgelijk, niet handig om vlak voor het slapen te lezen, maar das nu al te laat
quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Slaap lekker
En die nieuwe doos tissues die ga ik doen, briljant![]()
En dan nog iets er bij.
Hahahaha, ik zat ook te zoeken op snoep dat iets met tanden te maken had, maar deze vond ik nietquote:
Sommige mensenquote:Op woensdag 6 november 2013 00:00 schreef Greys het volgende:
Als ik al maanden lang een hondje hoor blaffen in een schuur ging ik namelijk toch echt zorgen dat er eens iemand ging kijken hoor
Ooit toen ik nog in Rotterdam woonde, vond ik het raar dat er een wit hondje bij mij in de buurt heel vaak alleen buiten rond liep, soms een hele dag. Daar heb ik toen iemand op af gestuurd, die gingen kijken en toen bleek dat de mensen een week weg waren en degene die het hondje zou verzorgen, had kennelijk niet gezien dat hij achter haar aan de deur uit was geglipt. Dus die had twee dagen om het huis gelopen buiten, in de regen![]()
Toen ik vroeg of diegene dan in die twee dagen niet had moeten komen voeren en uitlaten, vonden ze dat ook wel een beetje raar ja. Goh...
Ja, steeds meer ook.quote:Op woensdag 6 november 2013 00:02 schreef Bamba het volgende:
[..]
Sommige mensen![]()
Ik vind dat heel veel mensen puur alleen voor zichzelf leven. Wat er om zich heen gebeurt interesseert ze niet
Idd, het zou mij ook absoluut niet lekker zittenquote:Op woensdag 6 november 2013 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, steeds meer ook.
Ik zou d'r serieus niet van slapen als ik zo twijfelde aan een hondje in een schuur.
Er hoeft helemaal niets mis te zijn met een hond in een schuur, totaal niet, sommige honden slapen ook buiten in een hok of kennel. Dus een schuur kan heel erg prima zijn juist. Maar ze had de hond zo vaak gehoord en nu ineens niet meer.... Net nu dat hondje gevonden is.
Ah, tnx, dan hoef ik er niet nogmaals om te zoeken en me in bed af te vragen wat er aan ee hand wasquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb daar twee keer gereageerd. Eentje zei dat asiels een anoniem dump-hok zouden moeten hebben en ik zei dat Asiel Rotterdam dat idd heeft maar dat wellicht bijna niemand dat weet. Hondje was in Rotterdam gevonden.
En één iemand reageerde op een ander, ze zei onder die post dat ze twee straten van waar hij gevonden is tijden lang een hondje in een schuur had horen blaffen en nu ineens niet meer hoorde. Ik reageerde daarop met dat ze in zulke gevallen beter gewoon eens de dierenbescherming kan bellen dan, ipv het alleen maar aanhoren. En of ze die reactie ook even wilde doorgeven aan degenen die de eigenaar/dader zochten. Want ze reageerde dus niet rechtstreeks onder de oproep, maar als reactie op een post, dus dat was niet zo duidelijk.
Niets mis met mensen blij maken, zolang je jezelf niet uit het oog verliest....en het moet idd tweerichtingsverkeer zijnquote:Op woensdag 6 november 2013 00:05 schreef Bamba het volgende:
[..]
Idd, het zou mij ook absoluut niet lekker zitten![]()
Soms stoort mij dat echt heel erg, dat eigenheimer zijn bij mensen. Ik ben vaak te goed voor mijn familie bijvoorbeeld, dat heb ik wel een beetje moeten afleren. Maar als ik het kan, maak ik graag mensen blij. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het vrij weinig terug krijg, dus ik leer het wel af
Idd, helaas is het vaak maar eenrichtingsverkeer. Maar daar leer je ook weer vanquote:Op woensdag 6 november 2013 00:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Niets mis met mensen blij maken, zolang je jezelf niet uit het oog verliest....en het moet idd tweerichtingsverkeer zijn
Ik duik erin, trusten allen
Ik denk echt dat ze een zomerse winter verwachtenquote:Op woensdag 6 november 2013 13:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Greys!
Ik zat te kijken naar onze jaarrekening en wij moeten 208 euro bijbetalen en gaan maar 6 euro per maand meer betalen... kennelijk vinden ze dat logisch of zo
quote:Op woensdag 6 november 2013 13:11 schreef Oognip het volgende:
Ik was net om 12 uur bij de fysio. Ben daar altijd zelfstandig oefeningen in de oefenzaal aan het doen en de fysio loopt dan altijd rond om aanwijzingen te geven. Dit keer zag ik hem niet dus ben maar zelfstandig oefeningen gaan doen. Kan prima, maar vond het wel vreemd dat ik hem niet zag.
Kom ik thuis, zie ik dat ik pas om 16 uur een afspraak hadNiet zo gek dan dat de fysio er niet was
Nee, die heb ik maar afgezegdquote:Op woensdag 6 november 2013 13:36 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
En ga je dan om 16 uur nog een keer?
een belquote:Op woensdag 6 november 2013 13:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee, die heb ik maar afgezegd
Hebben jullie enig idee hoe je zo'n ziekenhuisbel kunt noemen die patienten kunnen gebruiken voor als ze hulp nodig hebben?
Bedoel je zo'n elektronische bel, dat dat lampje boven de kamerdeur aangaat?quote:Op woensdag 6 november 2013 13:40 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja, niet dusOf tenminste daar is niks over te vinden op internet.
quote:Op woensdag 6 november 2013 13:41 schreef Greys het volgende:
Een hulpknop?
Een noodbuzzer?
Een emergencyklikkert?
quote:Op woensdag 6 november 2013 13:41 schreef Greys het volgende:
Een hulpknop?
Een noodbuzzer?
Een emergencyklikkert?
Dat ja en dat er een 'bel' gaat op de pieper van de verpleegkundigen.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Bedoel je zo'n elektronische bel, dat dat lampje boven de kamerdeur aangaat?
[..]
Ja maar, ja maar... wij gebruiken sowieso nauwelijks gas, want we hebben alleen houtverwarmingquote:Op woensdag 6 november 2013 13:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk echt dat ze een zomerse winter verwachten![]()
Zoiets?quote:Op woensdag 6 november 2013 13:44 schreef Oognip het volgende:
[..]Op die laatste zal ik nog ff googlen
[..]
Dat ja en dat er een 'bel' gaat op de pieper van de verpleegkundigen.
De bel die patienten bij hun bed hebben. Dit ding:quote:Op woensdag 6 november 2013 13:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zoiets?
http://www.zorginbeeld.nl/foto/ziekenhuisbel-43-1/
Niet?quote:Op woensdag 6 november 2013 13:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
De bel die patienten bij hun bed hebben. Dit ding:
[ afbeelding ]
Maar ik zoek naar richtlijnen mbt die bel, maar blijkbaar zijn die er niet
Vaak komen die via de thuiszorg in beeld, dus je zou bij hun kunnen informeren naar die richtlijnen?quote:Op woensdag 6 november 2013 13:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
De bel die patienten bij hun bed hebben. Dit ding:
[ afbeelding ]
Maar ik zoek naar richtlijnen mbt die bel, maar blijkbaar zijn die er niet
Misschien zijn die er wel, maar ik vind niks als ik zoek op 'patientenbel ziekenhuizen' of 'noodbel' of 'hulpbel' of zo en ook niet als ik bel vervang door alarm.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Niet?je zou denken van wel. Slecht eigenlijk.
Het gaat om die bel in ziekenhuizen. Ik wil weten of er richtlijnen voor zijn m.b.t. die bel en hoe snel een verpleegkundige moet reageren.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Vaak komen die via de thuiszorg in beeld, dus je zou bij hun kunnen informeren naar die richtlijnen?
Oh sorry, misverstandje. Dat zou ik ook niet weten..quote:Op woensdag 6 november 2013 13:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het gaat om die bel in ziekenhuizen. Ik wil weten of er richtlijnen voor zijn m.b.t. die bel en hoe snel een verpleegkundige moet reageren.
Dan zou ze moeten zoeken naar persoonsalarmering, maar dat is een heel ander systeem dan de ziekenhuisbel.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Vaak komen die via de thuiszorg in beeld, dus je zou bij hun kunnen informeren naar die richtlijnen?
Dan zou je eerder in de verpleegkundige protocollen moeten kijken, lijkt me.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
Misschien zijn die er wel, maar ik vind niks als ik zoek op 'patientenbel ziekenhuizen' of 'noodbel' of 'hulpbel' of zo en ook niet als ik bel vervang door alarm.
Ik wilde net vragen of het hier misschien tussen staat:quote:Op woensdag 6 november 2013 13:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan zou je eerder in de verpleegkundige protocollen moeten kijken, lijkt me.
Misschien dat je daarin iets vindt, net zoiets als het uitrukprotocol bij hulpdiensten.
quote:Op woensdag 6 november 2013 13:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan zou je eerder in de verpleegkundige protocollen moeten kijken, lijkt me.
Misschien dat je daarin iets vindt, net zoiets als het uitrukprotocol bij hulpdiensten.
Ik ga eens even kijken. Thanksquote:Op woensdag 6 november 2013 13:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen of het hier misschien tussen staat:
http://www.zorgprotocollen.nl/index.htm
quote:Op woensdag 6 november 2013 14:35 schreef knoblaucha6 het volgende:
Spuit 12 meldt![]()
Heet dat niet gewoon zusteroproepsysteem of verpleegkundigenoproepsysteem?
quote:Op woensdag 6 november 2013 14:41 schreef knoblaucha6 het volgende:
En oei, blundertje à la mij () ,mijn nek zit zó muurvast dat ik weer eens tintelingen links in gezicht, arm en been heb dus ik (dacht ik) mijn chiropractor bellen, nou ken ik de receptioniste goed dus telefoon wordt opgenomen, ik luister even niet goed dus begin meteen met Hoi [insert naam receptioniste], met [mijn naam], kind, het is weer bal, ik zit muurvast en krijg mijn hoofd niet eens meer naar links, mag ik een afspraak?
Toe bleef het even stil dus ik "hallo?" aan de andere kant ook een aarzelend "hallo"...afijn, heb ik een aannemer aan de telefoonfoutje.
Heb wel gelachen want ik verontschuldig mezelf, zegt die meneer: als het vast blijft zitten komen we wel even langs met een breekhamertje hoor, beterschap mevrouw
Hoop dat je nijntje daar mee geholpen is, narcose liever voorkomen.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:10 schreef Candaasje het volgende:
[..]![]()
![]()
Zo, net terug van de (nieuwe) DA.... het is echt een heel lieve DA, ze neemt rustig de tijd en ze heeft verstand van konijnen(Dat vermoeden had ik al, maar toch fijn dat het even bevestigd werd!)
Leuk detail; Ze herkende me bij binnenkomst gelijk van FB.Bij de overname van de oude praktijk door haar had ik namelijk gezien dat ze aan het oude logo een konijn had toegevoegd en daar heb ik toen even blij op gereageerd.
En ook leuk: ze merkte bij de vaccinatie op dat ik wel weg mocht kijken als ik er niet tegen kon, waarop ik zei dat ik eigenlijk juist aan het kijken was om een opleiding tot paraveterinair te volgen (= dierenartsassistent), waarop zij weer moest lachen en zei dat we het daar ook even over zouden hebben zo. Ik mag zelfs een dagje meelopen als ik wil!)
Helaas heeft Diva een kies die verkeerd staat en naar buiten aan het groeien is. Voorheen had ze er nooit last van, maar kennelijk is hij nu toch net even iets te ver gegroeid. We gaan nu 10 dagen pijnstilling geven en dan hopen dat ze doordat ze geen pijn heeft, toch ook weer die kies gaat gebruiken, waardoor deze weer afslijt en dus geen pijn meer veroorzaakt, en anders moet ze onder narcose en dan wordt dan het kiesje nagekeken (ook op eventuele ontstekingen) en weggeslepen.
Maar hopelijk werkt het eerste plan! Want hoewel ze in goede conditie is, is een narcose toch altijd wel zwaar.
En verder heb ik oogzalf meegekregen voor haar tranende oogjes, hopelijk helpt dat ook.
Whehehequote:Op woensdag 6 november 2013 15:24 schreef knoblaucha6 het volgende:
*proest*
https://www.facebook.com/(...)30571&type=2&theater
quote:Slaat nergens op. En zulke mensen moeten dit land besturen......
Ja, sommige mensen denken ook nog steeds dat Abraham hoogst persoonlijk echt zelf de mosterd nog ergens vandaan haaltquote:
Hoi Toekjequote:Op woensdag 6 november 2013 15:47 schreef Toekito het volgende:
vanuit de drukte @ work
![]()
Ik ben dus echt de 30ste Zwarte Piet nuen vanavond mijn Chromebook halen
Hoe is het hier?
Ik heb het idee dat 90% van degenen die daar reageren niet door hebben dat het aan elkaar geknutseld is en nep isquote:
Dus 90% vd gemiddelde FOK!ker ookquote:Op woensdag 6 november 2013 17:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat 90% van degenen die daar reageren niet door hebben dat het aan elkaar geknutseld is en nep is
Je hebt mijn telefoonnummer dus als je weer ietwat tóch onder de stress zit geef je maar een belletje en ben ik zó bij je, minuutje of 2,3quote:Op woensdag 6 november 2013 17:34 schreef Greys het volgende:
Ik had nergens last van, maar nu na een dag werken begint het een pietsie te zeuren. Maar dat is volgens mij meer mijn tandvlees dat een beetje gevoelig is door alle prikken die er in gezeten hebben (die ik niet voelde zetten haha). En een beetje last van mijn kaak, maar dat is niet zo raar als je 70 minuten met je mond wagenwijd open moet zitten.
Dus ik ga er nu mijn eerste (en wrs) enige pijnstiller in gooien![]()
Volgende keer mee gaan is lief hoor, maar dan heb ik controle en dat red ik wel, dan doen ze niets
30 nov Zwarte Pietquote:Op woensdag 6 november 2013 17:22 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Hoi Toekje![]()
Ben je nou op de 30ste Zwarte Piet of ben je de dertigste Zwarte Piet op de 30ste![]()
![]()
Ik heb mijn kosten ook gelijk even bekeken...Nou....daar kan je een leuk huisje van kopen hoorquote:Op woensdag 6 november 2013 18:09 schreef Qwea het volgende:
Wie heeft er hier verstand van declaraties mbt de zorg? Sinds kort kun je het online inzien bij zilverenkruis, elke 2 maanden staat er een achterlijk hoog bedrag vanuit het ziekenhuis hierIk ben zwaar benieuwd waar dat in godsnaam van moet zijn, want het enige wat ik kan bedenken is mijn Humira, maar dat zou toch onder geneesmiddelen moeten vallen?
Ooh en ff binnenlopen bij de dermatoloog voor jeukende schimmeltenen, fles chloor meekrijgen en 3 min later binnenstaan, fucking 509! euro.
Ff binnen lopen bij de orthopeed met enkel de vraag of ze iets voor me zou kunnen betekenen, ruim 5000 euroMijn god, ik snap wel dat die zorgkosten zo de pan uit flippen.
Heb heel veel ervaring (gehad) met ZK, was nl mijn vaders' verzekeringsmij. Hele goede ervaringen mee want in die mantelzorgtijd zat ik vaak compleet en geheel in en wirwar én in zak en as met al die onduidelijke zaken, even bellen en hóp: opgelost en alle vragen beantwoord (en uit zichzelf bevestigden ze alle antwoorden via mail altijd dus tóp )ze hebben me nooit teleurgesteld, altijd netjes alle beloftes/regelingen/afspraken bevestigd. En wat ze beloofden werd ook stipt nagekomen, kan niet anders zeggen.quote:Op woensdag 6 november 2013 18:09 schreef Qwea het volgende:
Wie heeft er hier verstand van declaraties mbt de zorg? Sinds kort kun je het online inzien bij zilverenkruis, elke 2 maanden staat er een achterlijk hoog bedrag vanuit het ziekenhuis hierIk ben zwaar benieuwd waar dat in godsnaam van moet zijn, want het enige wat ik kan bedenken is mijn Humira, maar dat zou toch onder geneesmiddelen moeten vallen?
Ooh en ff binnenlopen bij de dermatoloog voor jeukende schimmeltenen, fles chloor meekrijgen en 3 min later binnenstaan, fucking 509! euro.
Ff binnen lopen bij de orthopeed met enkel de vraag of ze iets voor me zou kunnen betekenen, ruim 5000 euroMijn god, ik snap wel dat die zorgkosten zo de pan uit flippen.
quote:Op woensdag 6 november 2013 18:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Nee, ik hoef niet te bellen knoflook, zo werkt het gewoon, maar ik vind het wel krom, 100 euro per jaar vangen voor helemaal niks. Zo lopen de kosten wel op ja
Owwwquote:Op woensdag 6 november 2013 18:24 schreef Laysa het volgende:
Ik hoef echt niets na te bellen hoor...het klopt nl
De orthopeed heeft zich kennelijk vrij gevoeld de DBC-code in te voeren die bij een complete behandeling lijkt te horen...quote:Op woensdag 6 november 2013 18:26 schreef Greys het volgende:
5.000 eu voor alleen binnenlopen bij de orthopeed? Dus vijfduizend voor 1 consult voor tien minuten?
Of ben je er drie en een halve week gebleven ofzo Q?
Misschien loopt het analoog aan je (groot)verbruik op Q.quote:Op woensdag 6 november 2013 18:09 schreef Qwea het volgende:
Dat dusquote:Op woensdag 6 november 2013 18:26 schreef Greys het volgende:
5.000 eu voor alleen binnenlopen bij de orthopeed? Dus vijfduizend voor 1 consult voor tien minuten?
3 sterren Orthopeed met Sauna, openlucht zwembad, snackbar, kantine en andere recreatiemogelijkheden?quote:Op woensdag 6 november 2013 18:26 schreef Greys het volgende:
Je vergeet de dagelijkse cateraar en de persoonlijke masseur nogquote:Op woensdag 6 november 2013 18:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
3 sterren Orthopeed met Sauna, openlucht zwembad, snackbar, kantine en andere recreatiemogelijkheden?
mag ikquote:
Dat mag, veel plezier met je speeltje (quote:Op woensdag 6 november 2013 18:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
mag ikdag lang alleen maar hard werken (op lunch na). Nu mijn speeltje ophalen
quote:Op woensdag 6 november 2013 17:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat 90% van degenen die daar reageren niet door hebben dat het aan elkaar geknutseld is en nep is
Hier wacht, kun je lachen :quote:Op woensdag 6 november 2013 18:26 schreef Greys het volgende:
Nee, die 3'e week was in sneek, dit is in woerdenquote:Op woensdag 6 november 2013 18:26 schreef Greys het volgende:
Vind ik belachelijk.quote:Op woensdag 6 november 2013 18:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De orthopeed heeft zich kennelijk vrij gevoeld de DBC-code in te voeren die bij een complete behandeling lijkt te horen...
Als het goed is niet...quote:Op woensdag 6 november 2013 19:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vind ik belachelijk.
Want als het antwoord "ja sorry wij kunnen niks voor u doen" was geweest, dan had je ook dezelfde tarieven gehad bijbehorende bij die DBC
quote:IKEA Nederland
Hej Miranda, bedankt voor je bericht. Webcare is van 10 tot 19 aanwezig, dus gelukkig lezen we je bericht nog op tijd om je gerust te kunnen stellen: we lezen namelijk zeker privéberichten en zijn blij dat je je probleem bij ons aankaart. We begrijpen dat dit een frustrerende situatie is en kijken graag wat we voor je kunnen betekenen. We zullen morgen met je melding aan de slag gaan en bij je terugkomen, hopelijk met meer informatie. Tot dan!
Ik ben benieuwd waar ze mee komenquote:Op woensdag 6 november 2013 19:11 schreef Greys het volgende:
Ik heb een uur geleden IKEA een prive bericht op Facebook gestuurd met het hele verhaal van afgelopen dinsdag. Reactie:
[..]
Ik ook. Ze hebben in elk geval een keurige Webcare die snel reageert. Rare tijd is het eigenlijk he, dat je via Facebook sneller iets bereikt dan via de telefoonquote:
De macht van social media... stom eigenlijk ja.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook. Ze hebben in elk geval een keurige Webcare die snel reageert. Rare tijd is het eigenlijk he, dat je via Facebook sneller iets bereikt dan via de telefoon![]()
Zo wil ik ook wel werken.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:14 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
"Hoi, ik heb hier en hier last van, kun je wat voor mij doen?"
-Ja dat is dan 4k! (Exclusief operaties want die staan apart gespecificeerd)
Staat na al die tijd het stuk van Youp nog steeds, "Je komt daar binnen en alles is meteen JIJ. JIJ mag dit en JIJ kan dat en JIJ mag naar de kassa, JIJ."quote:Op woensdag 6 november 2013 19:11 schreef Greys het volgende:
Ik heb een uur geleden IKEA een prive bericht op Facebook gestuurd met het hele verhaal van afgelopen dinsdag. Reactie:
[..]
Jijquote:Op woensdag 6 november 2013 19:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zo wil ik ook wel werken.
Laat ik een keer per maand iemand bellen met een vraag, zeg ik: "Ja, dat kan." en ik ben weer binnen.
[..]
Staat na al die tijd het stuk van Youp nog steeds, "Je komt daar binnen en alles is meteen JIJ. JIJ mag dit en JIJ kan dat en JIJ mag naar de kassa, JIJ."
Jaquote:Op woensdag 6 november 2013 19:28 schreef Toekito het volgende:
Homo-escort Noemde Youp het toch?
Damn trams rijden niet. 3x raden wie verzopen is. Thuis eerst ff douchen.
Jij ook hoorquote:
Ja moet je eens een operatie bekijken 20000 euro en dan was hij met 2 dagen thuisquote:Op woensdag 6 november 2013 18:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb mijn kosten ook gelijk even bekeken...Nou....daar kan je een leuk huisje van kopen hoor
Nee, want de operatie was voor de specialist 1050 voor 10 min, dan opname kosten er nog bij voor 1 nacht en dat was 4500.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:15 schreef Greys het volgende:
Dus de operatie was bijna vijf keer zo goedkoop als het consult?![]()
![]()
Wat bizar!
Ja, dat is dus mijn hele puntquote:Op woensdag 6 november 2013 19:39 schreef Greys het volgende:
Ja maar dan nog, 10 minuten opereren door een specialist is dus stukken minder duur dan 10 minuten even vragen of ze iets voor je kunnen doen, da's toch idioot
Nou, mijn kies trekken bij de kaakchirurg was "maar" 178 euro voor 15 min. Belachelijk wat die andere specialisten rekenenquote:Op woensdag 6 november 2013 19:43 schreef Greys het volgende:
Dan is een wortelkanaalbehandeling van 478 euro bij de tandarts door een wortelkanaal specialist nog heul zo duur niet, als je nagaat dat daar foto's, microscoopgebruik, echt allerlei nieuwe apparatuur enzo bij zit. Plusssss dat hij het voor dat geld in 30 + 70 minuten is totaal 100 minuten heeft gedaan... en dat ik er een groot deel nog van terug krijg, dus dat dat het totaalbedrag was dat naar de verzekering gaat....
Ja he? En de tandartstarieven zijn grotendeels vastgesteld, dus bij iedereen bijna hetzelfde. Raar dat andere specialisten in ziekenhuizen enzo dan wel van die bizarre woekerprijzen mogen regenen.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, mijn kies trekken bij de kaakchirurg was "maar" 178 euro voor 15 min. Belachelijk wat die andere specialisten rekenen
Ja!quote:Op woensdag 6 november 2013 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he? En de tandartstarieven zijn grotendeels vastgesteld, dus bij iedereen bijna hetzelfde. Raar dat andere specialisten in ziekenhuizen enzo dan wel van die bizarre woekerprijzen mogen regenen.
Nou ja, eerlijk is eerlijk, er kan zoveel geld bespaard worden als dit soort tarieven gewoon eens aangepakt worden. Want kom op, 600 euro voor een hoi doei?quote:Op woensdag 6 november 2013 19:51 schreef Laysa het volgende:
Stiekem ben ik blij met het nederlandse zorgstelsel.
Niet eens stiekem
Dat is ook belachelijk...een schone taak voor het ministerie....Alleen hoop ik dan niet dat ze weer medicatie voor zeldzame ziektes gaan schrappen, omdat dat ook teveel kost en te weinig opleverdquote:Op woensdag 6 november 2013 19:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, eerlijk is eerlijk, er kan zoveel geld bespaard worden als dit soort tarieven gewoon eens aangepakt worden. Want kom op, 600 euro voor een hoi doei?
Ja maar dat is de oplossing ook niet. De oplossing is ook niet om de basisverzekering nóg meer uit te kleden...quote:Op woensdag 6 november 2013 19:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat is ook belachelijk...een schone taak voor het ministerie....Alleen hoop ik dan niet dat ze weer medicatie voor zeldzame ziektes gaan schrappen, omdat dat ook teveel kost en te weinig opleverd
Oeh! Je was niet van de groentes he?quote:Op woensdag 6 november 2013 19:53 schreef Greys het volgende:
Daar ga ik zo aan beginnen en morgen kopen
Ik moet vanavond nog bedenken wat ik wil eten do-vr-za-zo.
Ga het nog niet voor een hele week kopen, eerst maar eens voor vier dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |