Ik zou echt je telefoon nummer niet intoetsen......lijkt wel op een phising mailquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:32 schreef Greys het volgende:
[..]
In Facebook messenger![]()
Ze is nu de FB app en de Messenger app er af aan het gooien en opnieuw er op.
Maar dikke kans dat het iets nieuws is dat Facebook nu aan het uitrollen is. Het is namelijk hetzelfde als:
https://www.facebook.com/settings?tab=mobile
dit... volgens mij, maar dan op je mobiel?
Want als ze een fake nr intypt in dat ene scherm, dan zegt ie dat je een sms code krijgt. Dus als je die code niet invoert, dan doet ie het alsnog niet. Je wordt dus verplicht door dit ding om je mobiele nummer te geven...
Met wat?quote:
Ja maar daar vertrouw ik Facebook dus niet mee, want ze hebben er een handje van om die instellingen te veranderenquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:34 schreef MissBliss het volgende:
Ik zag pas ook ineens m'n mobiele nummer langskomen op fb, dus ik heb het ook eens ingevuld kennelijk. Zolang ik de enige ben die het ziet vind ik het geen probleem.
er zit kaas en pittig gehakt op....geloof ik...kant en klaar uit de vriezer van de winkelquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Met wat?
Heb op het werkoverleg soep met brood gehad en nu dus hongert
En zo'n vlamtosti klinkt lekkerrrr
Klinkt idd als de messenger app, na de laatste update.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:12 schreef Greys het volgende:
Mobiele-Facebook kenners, weten jullie dit?
[..]
Mijn zus heeft dit nu. Ze moet dus een telefoonnr invoeren en er is geen kruisje om het venster weg te klikken. Het verschijnt als ze mobiel in Facebook wil priveberichten...
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Nou dan ga ik niet updatenquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:35 schreef Greys het volgende:
Ah, gevonden, het is dus echt nieuw
En verplicht:
https://play.google.com/s(...).facebook.orca&hl=nl
Zie daar bij 'Recensies'. Twee achter elkaar die er over klagen, na de meest recente update van FB Messenger vraagt ie om je mobiele nr.
Zo heb ik facebookvriendjes tussen de whatsapp-contacten staan waar ik echt geen nummer van heb, maar nu dus welquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:34 schreef MissBliss het volgende:
Ik zag pas ook ineens m'n mobiele nummer langskomen op fb, dus ik heb het ook eens ingevuld kennelijk. Zolang ik de enige ben die het ziet vind ik het geen probleem.
Dat bedoel ik dus , niet te vertrouwen dat Facebookquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zo heb ik facebookvriendjes tussen de whatsapp-contacten staan waar ik echt geen nummer van heb, maar nu dus wel
Ohquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
er zit kaas en pittig gehakt op....geloof ik...kant en klaar uit de vriezer van de winkel
ook lekker en in het kader van boodschappen doen zeer waarschijnlijk een stuk goedkoperquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh
Dan doe ik wel kaas, snoeptomaatjes en een likje sambal
Mja hij stond dus op 'alleen ik'quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:35 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja maar daar vertrouw ik Facebook dus niet mee, want ze hebben er een handje van om die instellingen te veranderen
mijn tel wil FB niet upgraden dus zal gefaseerd worden uitgevoerd. Stomme update.quote:
Het is Messenger, niet FB zelf, kwam ik achterquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
mijn tel wil FB niet upgraden dus zal gefaseerd worden uitgevoerd. Stomme update.
Ik ging even kijken en ik heb wel veel whatsapp-contacten ineens idd! Maar niet allemaal met nummer.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zo heb ik facebookvriendjes tussen de whatsapp-contacten staan waar ik echt geen nummer van heb, maar nu dus wel
quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Klinkt idd als de messenger app, na de laatste update.
http://allthingsd.com/201(...)her-into-your-phone/
http://www.theregister.co(...)licy_rejigged_again/
http://www.technewsdaily.(...)number-listings.htmlDank voor het meezoeken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze heeft de Messenger app er idd meteen af gegooid nu!IT'S GREYSIE IT'S PARTY
oh die heb ik nietquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is Messenger, niet FB zelf, kwam ik achter
Ach zoquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:41 schreef Greys het volgende:
Zo, ze heeft heel FB messenger er af gegooid en nu doet ze gewoon weer via Mobiele FB berichtjes sturen, zonder gezeik over mobiel telnr
Ik ging kijken hoe dat werkte via de gewone FB site, daar kan je dus alleen kiezen voor 'openbaar, vrienden of vrienden van vrienden' bij je telnr. Niet 'alleen ik'quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja hij stond dus op 'alleen ik'
Maar mijn nummer is toch al heel makkelijk te vinden op internet dus ik maak me er sowieso minder druk om denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |