Whahahaaquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:25 schreef Laysa het volgende:
Ik kan niet quoten, maar heel herkenbaar Ing....mijn moeder zegt dan altijd tegen mij: gut je spiegel praat terug
Nee, dank u, die zijn me te grootquote:
Wijsneus!quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:26 schreef Bamba het volgende:
Ik vroeg van de week aan R. of hij z'n appel op school had opgegeten. Ik kreeg terug: Nee mama, je hebt niet naar me geluisterd, hij moest helemaal afgeschild worden. Nu heb ik hem niet opgegeten![]()
Heerlijk he?quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee hoor...ik ga liever na een paar uur naar huis
Veel te wijs voor z'n leeftijdquote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, dank u, die zijn me te groot
Ow....quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee hoor...ik ga liever na een paar uur naar huis
Jij kan datquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:33 schreef Queller het volgende:
[..]
[..]
Ow....
Ik doe het zelf wel weer
quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga zo denk ik maar es naar boven, want vannacht was ik in de faaaaase dat je nog net niet slaapt en toen begon iemand, ik noem geen namen, maar ze heet Krees, te joelen op whatsapp.
Had bijna een hartverzakking![]()
En daarna dus klaar wakker, plassen, dorst, ff nieuws lezen enzo
Niemand klonk goed toen geloof ikquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:36 schreef Greys het volgende:
Ik geloof dat ik Ing bij 'Aiiiiiii don't feel like dancing' wel wat valsig hoorde jengelen, maar toch ook wel een paar keer gewoon normaal en goed. Toch?TOCH????????????
Nou ja, jullie hebben mij ook horen zingen, dus dan weet je direct dat het heul niet gek is dat ik Ing best goed vindt kunnen zingen. Vergeleken met mij is alles een gouden keeltje.
Het was niet eens zozeer het (niet) klinken als wel de serieuze smoelen die jullie er bij trokkenquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Niemand klonk goed toen geloof ik
Meestal doe ik dat ook, omdat ie de Grouponmails ook vaak 's nachts binnenkrijgt, maar ik was het net ff vergeten.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Zet dan toch gewoon je appgeluid uit
Ik heb soms idd de tijd niet in de ugaten![]()
En dan heb ik het idee dat ik iemand twee minuten geleden nog zag posten en dat het makkelijk kan. Ofzo. Maar ik zei sorry
Ga maar lekker slapen; ik bel je met een uurtje wel ffquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Meestal doe ik dat ook, omdat ie de Grouponmails ook vaak 's nachts binnenkrijgt, maar ik was het net ff vergeten.
Dus eigen dikkebultschuld hoor
Ook geen idee mee waar het over ging
Ik antwoordde op een bericht van jou van uren eerder, dat ik pas zag toen ik mijn wekker zette in bedquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Meestal doe ik dat ook, omdat ie de Grouponmails ook vaak 's nachts binnenkrijgt, maar ik was het net ff vergeten.
Dus eigen dikkebultschuld hoor
Ook geen idee mee waar het over ging
Met je lowbudget boodschappenlijstquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:42 schreef Greys het volgende:
En ik was nog helemaal HIHAHOhyper dus ik had amper benul van de tijd![]()
Waar vandaag geen ene fuck van terecht is gekomenquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Met je lowbudget boodschappenlijst
Wat zal ik meenemen voor de tandarts zaterdag op de Open Dag?quote:
Toffee! Goed voor de gaatjesquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat zal ik meenemen voor de tandarts zaterdag op de Open Dag?
Drop? Taart?Of is dat niet erg tandartserig? Jawel toch? Hij heeft vast tandenborstels zat
Uhhhh.... een nieuwe doos tissues en een geborduurd schilderijtje van het witte kruisquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat zal ik meenemen voor de tandarts zaterdag op de Open Dag?
Drop? Taart?Of is dat niet erg tandartserig? Jawel toch? Hij heeft vast tandenborstels zat
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:48 schreef Queller het volgende:
Lieve meisjes, ik heb genoten. Slaap lekker
Ik kijk met je lijstje mee danquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar vandaag geen ene fuck van terecht is gekomen![]()
![]()
Maar donderdag wordt The Day!
En je was best aardig heur
Ik vermijd dat soort foto's filmpjes altijdquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zit met kippenvel die foto te bekijken op fb, die verwaarloosde hond waar jij op reageerde Greys.
Maar ik kan niet terugvinden waar je precies op reageerde. Wist zij iets ofzo?
Zo walgelijk, niet handig om vlak voor het slapen te lezen, maar das nu al te laat
Ik heb daar twee keer gereageerd. Eentje zei dat asiels een anoniem dump-hok zouden moeten hebben en ik zei dat Asiel Rotterdam dat idd heeft maar dat wellicht bijna niemand dat weet. Hondje was in Rotterdam gevonden.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zit met kippenvel die foto te bekijken op fb, die verwaarloosde hond waar jij op reageerde Greys.
Maar ik kan niet terugvinden waar je precies op reageerde. Wist zij iets ofzo?
Zo walgelijk, niet handig om vlak voor het slapen te lezen, maar das nu al te laat
quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Slaap lekker
En die nieuwe doos tissues die ga ik doen, briljant![]()
En dan nog iets er bij.
Hahahaha, ik zat ook te zoeken op snoep dat iets met tanden te maken had, maar deze vond ik nietquote:
Sommige mensenquote:Op woensdag 6 november 2013 00:00 schreef Greys het volgende:
Als ik al maanden lang een hondje hoor blaffen in een schuur ging ik namelijk toch echt zorgen dat er eens iemand ging kijken hoor
Ooit toen ik nog in Rotterdam woonde, vond ik het raar dat er een wit hondje bij mij in de buurt heel vaak alleen buiten rond liep, soms een hele dag. Daar heb ik toen iemand op af gestuurd, die gingen kijken en toen bleek dat de mensen een week weg waren en degene die het hondje zou verzorgen, had kennelijk niet gezien dat hij achter haar aan de deur uit was geglipt. Dus die had twee dagen om het huis gelopen buiten, in de regen![]()
Toen ik vroeg of diegene dan in die twee dagen niet had moeten komen voeren en uitlaten, vonden ze dat ook wel een beetje raar ja. Goh...
Ja, steeds meer ook.quote:Op woensdag 6 november 2013 00:02 schreef Bamba het volgende:
[..]
Sommige mensen![]()
Ik vind dat heel veel mensen puur alleen voor zichzelf leven. Wat er om zich heen gebeurt interesseert ze niet
Idd, het zou mij ook absoluut niet lekker zittenquote:Op woensdag 6 november 2013 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, steeds meer ook.
Ik zou d'r serieus niet van slapen als ik zo twijfelde aan een hondje in een schuur.
Er hoeft helemaal niets mis te zijn met een hond in een schuur, totaal niet, sommige honden slapen ook buiten in een hok of kennel. Dus een schuur kan heel erg prima zijn juist. Maar ze had de hond zo vaak gehoord en nu ineens niet meer.... Net nu dat hondje gevonden is.
Ah, tnx, dan hoef ik er niet nogmaals om te zoeken en me in bed af te vragen wat er aan ee hand wasquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb daar twee keer gereageerd. Eentje zei dat asiels een anoniem dump-hok zouden moeten hebben en ik zei dat Asiel Rotterdam dat idd heeft maar dat wellicht bijna niemand dat weet. Hondje was in Rotterdam gevonden.
En één iemand reageerde op een ander, ze zei onder die post dat ze twee straten van waar hij gevonden is tijden lang een hondje in een schuur had horen blaffen en nu ineens niet meer hoorde. Ik reageerde daarop met dat ze in zulke gevallen beter gewoon eens de dierenbescherming kan bellen dan, ipv het alleen maar aanhoren. En of ze die reactie ook even wilde doorgeven aan degenen die de eigenaar/dader zochten. Want ze reageerde dus niet rechtstreeks onder de oproep, maar als reactie op een post, dus dat was niet zo duidelijk.
Niets mis met mensen blij maken, zolang je jezelf niet uit het oog verliest....en het moet idd tweerichtingsverkeer zijnquote:Op woensdag 6 november 2013 00:05 schreef Bamba het volgende:
[..]
Idd, het zou mij ook absoluut niet lekker zitten![]()
Soms stoort mij dat echt heel erg, dat eigenheimer zijn bij mensen. Ik ben vaak te goed voor mijn familie bijvoorbeeld, dat heb ik wel een beetje moeten afleren. Maar als ik het kan, maak ik graag mensen blij. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het vrij weinig terug krijg, dus ik leer het wel af
Idd, helaas is het vaak maar eenrichtingsverkeer. Maar daar leer je ook weer vanquote:Op woensdag 6 november 2013 00:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Niets mis met mensen blij maken, zolang je jezelf niet uit het oog verliest....en het moet idd tweerichtingsverkeer zijn
Ik duik erin, trusten allen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |