Ik denk echt dat ze een zomerse winter verwachtenquote:Op woensdag 6 november 2013 13:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Greys!
Ik zat te kijken naar onze jaarrekening en wij moeten 208 euro bijbetalen en gaan maar 6 euro per maand meer betalen... kennelijk vinden ze dat logisch of zo
quote:Op woensdag 6 november 2013 13:11 schreef Oognip het volgende:
Ik was net om 12 uur bij de fysio. Ben daar altijd zelfstandig oefeningen in de oefenzaal aan het doen en de fysio loopt dan altijd rond om aanwijzingen te geven. Dit keer zag ik hem niet dus ben maar zelfstandig oefeningen gaan doen. Kan prima, maar vond het wel vreemd dat ik hem niet zag.
Kom ik thuis, zie ik dat ik pas om 16 uur een afspraak hadNiet zo gek dan dat de fysio er niet was
Nee, die heb ik maar afgezegdquote:Op woensdag 6 november 2013 13:36 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
En ga je dan om 16 uur nog een keer?
een belquote:Op woensdag 6 november 2013 13:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee, die heb ik maar afgezegd
Hebben jullie enig idee hoe je zo'n ziekenhuisbel kunt noemen die patienten kunnen gebruiken voor als ze hulp nodig hebben?
Bedoel je zo'n elektronische bel, dat dat lampje boven de kamerdeur aangaat?quote:Op woensdag 6 november 2013 13:40 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja, niet dusOf tenminste daar is niks over te vinden op internet.
quote:Op woensdag 6 november 2013 13:41 schreef Greys het volgende:
Een hulpknop?
Een noodbuzzer?
Een emergencyklikkert?
quote:Op woensdag 6 november 2013 13:41 schreef Greys het volgende:
Een hulpknop?
Een noodbuzzer?
Een emergencyklikkert?
Dat ja en dat er een 'bel' gaat op de pieper van de verpleegkundigen.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Bedoel je zo'n elektronische bel, dat dat lampje boven de kamerdeur aangaat?
[..]
Ja maar, ja maar... wij gebruiken sowieso nauwelijks gas, want we hebben alleen houtverwarmingquote:Op woensdag 6 november 2013 13:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk echt dat ze een zomerse winter verwachten![]()
Zoiets?quote:Op woensdag 6 november 2013 13:44 schreef Oognip het volgende:
[..]Op die laatste zal ik nog ff googlen
[..]
Dat ja en dat er een 'bel' gaat op de pieper van de verpleegkundigen.
De bel die patienten bij hun bed hebben. Dit ding:quote:Op woensdag 6 november 2013 13:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zoiets?
http://www.zorginbeeld.nl/foto/ziekenhuisbel-43-1/
Niet?quote:Op woensdag 6 november 2013 13:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
De bel die patienten bij hun bed hebben. Dit ding:
[ afbeelding ]
Maar ik zoek naar richtlijnen mbt die bel, maar blijkbaar zijn die er niet
Vaak komen die via de thuiszorg in beeld, dus je zou bij hun kunnen informeren naar die richtlijnen?quote:Op woensdag 6 november 2013 13:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
De bel die patienten bij hun bed hebben. Dit ding:
[ afbeelding ]
Maar ik zoek naar richtlijnen mbt die bel, maar blijkbaar zijn die er niet
Misschien zijn die er wel, maar ik vind niks als ik zoek op 'patientenbel ziekenhuizen' of 'noodbel' of 'hulpbel' of zo en ook niet als ik bel vervang door alarm.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Niet?je zou denken van wel. Slecht eigenlijk.
Het gaat om die bel in ziekenhuizen. Ik wil weten of er richtlijnen voor zijn m.b.t. die bel en hoe snel een verpleegkundige moet reageren.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Vaak komen die via de thuiszorg in beeld, dus je zou bij hun kunnen informeren naar die richtlijnen?
Oh sorry, misverstandje. Dat zou ik ook niet weten..quote:Op woensdag 6 november 2013 13:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het gaat om die bel in ziekenhuizen. Ik wil weten of er richtlijnen voor zijn m.b.t. die bel en hoe snel een verpleegkundige moet reageren.
Dan zou ze moeten zoeken naar persoonsalarmering, maar dat is een heel ander systeem dan de ziekenhuisbel.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Vaak komen die via de thuiszorg in beeld, dus je zou bij hun kunnen informeren naar die richtlijnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |