quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Nou....sinds vanochtend toch wel weer meer pijn. denk dat ik gisteren teveel heb gedaan of dat de prednison ietwat begint uit te werken...Donderdag ga ik het weer iets rustiger doen. Morgen nl nog een paar uurtjes oppassenquote:
Zie hier boven....quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:40 schreef Qwea het volgende:
Afijn, ik zei dus :
Lays, hoe ist met jou?
Dan zal het bij mij bij FM 2018 wel een keer ophouden dan, speel het pas sinds 2006quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:46 schreef Toekito het volgende:
Ik speel al 2 jaar geen FM meer KP. Vind het beetje saai, speel het al sinds 1998 ofzo.....
Ufkeursquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:32 schreef Greys het volgende:
Ik ben idd vergeten te knuffelen op de foto
MAARRRRRRRRRRRRR ik ga naar de Open Dag (toch, Queller??) op 9 november, dus dan maak ik die pics alsnog! Dan heb ik Queller ook om me er aan te herinneren (en de foto te maken) whehehe
mwah ik mis haast 2002 ofzo. Ik ben nu teveel met randzaken bezig ipv 'het spelletje'.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:51 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dan zal het bij mij bij FM 2018 wel een keer ophouden dan, speel het pas sinds 2006Al moet ik wel zeggen dat het toch ieder jaar wel wat beter wordt, nieuwe features enzo.
Hmm, meer pijn zuigt. Ik zag in ene v/d week dat er handschoenen voor reuma bestaan. Ik -denk- dat ze je handen warm moeten houden ofzo, ik ben er nog niet precies achterquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou....sinds vanochtend toch wel weer meer pijn. denk dat ik gisteren teveel heb gedaan of dat de prednison ietwat begint uit te werken...Donderdag ga ik het weer iets rustiger doen. Morgen nl nog een paar uurtjes oppassen![]()
Goeie TT....ik had ook al zo iets in gedachten![]()
Mijn zus heeft dit nu. Ze moet dus een telefoonnr invoeren en er is geen kruisje om het venster weg te klikken. Het verschijnt als ze mobiel in Facebook wil priveberichten...quote:Als je via je mobiel (dus via Facebook app) prive berichten wilt sturen, en er komt een venster in beeld dan ineens met de tekst "Welk nummer kunnen mensen gebruiken om je te bereiken? Je hoeft geen vrienden op Facebook te zin om met elkaar in contact te komen. Met deze Facebook-instellingen kun je instellen dat iedereen die je nummer heeft, je kan opzoeken met dit nummer". In dat venster MOET je je nummer invoeren, want anders krijg je het venster niet weg en kan je dus niet verder berichtjes sturen. Why? Halp?
Echt kut dat de pijn weer begint bij jequote:Op dinsdag 5 november 2013 20:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hmm, meer pijn zuigt. Ik zag in ene v/d week dat er handschoenen voor reuma bestaan. Ik -denk- dat ze je handen warm moeten houden ofzo, ik ben er nog niet precies achter![]()
http://www.lomedshop.nl/i(...)info&products_id=175
Ik zit te bedenken wat het verschil is met mijn huidige cheapass 2 euro halve handschoenen![]()
Wel morgen niet overbelasten hoor, ga je de rest v/d week bezuren.
Hier ging het tot en met gisteren goed. Wel stijve handen 's avonds maar niet echt iets boeiends. Nu pijn in mijn voeten en handen. Mijn nieuwe medicatie ( Remicade infuus) begint binnenkort geloof ik. Ben benieuwd want de internist vond het niet zo'n briljant idee omdat ik de vorige keer er echt onwijze jeuk van kreeg dagen lang na het infuusMaar we gaan het zien
Net even gekeken, maar bij mij is dat niet. Wel onderaan een melding dat ik ook Facebook Messenger kan installeren als ik wil. Alhoewel ik Facebook op mobiel ook al amper gebruik, nieuwsfeed komen bij mij om de minuut nieuwe dingen voorbij, scrollen op mobiel is niet rlxd.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:12 schreef Greys het volgende:
Mobiele-Facebook kenners, weten jullie dit?
[..]
Mijn zus heeft dit nu. Ze moet dus een telefoonnr invoeren en er is geen kruisje om het venster weg te klikken. Het verschijnt als ze mobiel in Facebook wil priveberichten...
[ afbeelding ]
Ik heb net getest door mijn man een priveberichtje te sturen maar ik heb geen tel.nr hoeven door te geven.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn zus heeft dit nu. Ze moet dus een telefoonnr invoeren en er is geen kruisje om het venster weg te klikken. Het verschijnt als ze mobiel in Facebook wil priveberichten...
[ afbeelding ]
Wtf, kan er helemaal NIKS over vinden. In welke applicatie is dit?quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mja ach, you'll get used to itquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Echt kut dat de pijn weer begint bij je
Maar dat is met hele vingers? En ja, ik ookquote:Ik heb van mijn schoonmoeder hardloophandschoentjes gekregen die ze bij de kruitvat had gekocht...nog geen 5 euro, lekker warm en erg dun...Van Leontien van Moorsel....
Ik hoop dat de Remicade wat gaat doen bij je....en dan bedoel ik niet jeuken
ja hele vingersquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mja ach, you'll get used to it
[..]
Maar dat is met hele vingers? En ja, ik ookKrijg wel anti histamine bij gespoten, dus ben benieuwd.
In Facebook messengerquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wtf, kan er helemaal NIKS over vinden. In welke applicatie is dit?
Ik zou echt je telefoon nummer niet intoetsen......lijkt wel op een phising mailquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:32 schreef Greys het volgende:
[..]
In Facebook messenger![]()
Ze is nu de FB app en de Messenger app er af aan het gooien en opnieuw er op.
Maar dikke kans dat het iets nieuws is dat Facebook nu aan het uitrollen is. Het is namelijk hetzelfde als:
https://www.facebook.com/settings?tab=mobile
dit... volgens mij, maar dan op je mobiel?
Want als ze een fake nr intypt in dat ene scherm, dan zegt ie dat je een sms code krijgt. Dus als je die code niet invoert, dan doet ie het alsnog niet. Je wordt dus verplicht door dit ding om je mobiele nummer te geven...
Met wat?quote:
Ja maar daar vertrouw ik Facebook dus niet mee, want ze hebben er een handje van om die instellingen te veranderenquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:34 schreef MissBliss het volgende:
Ik zag pas ook ineens m'n mobiele nummer langskomen op fb, dus ik heb het ook eens ingevuld kennelijk. Zolang ik de enige ben die het ziet vind ik het geen probleem.
er zit kaas en pittig gehakt op....geloof ik...kant en klaar uit de vriezer van de winkelquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Met wat?
Heb op het werkoverleg soep met brood gehad en nu dus hongert
En zo'n vlamtosti klinkt lekkerrrr
Klinkt idd als de messenger app, na de laatste update.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Nou dan ga ik niet updatenquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:35 schreef Greys het volgende:
Ah, gevonden, het is dus echt nieuw
En verplicht:
https://play.google.com/s(...).facebook.orca&hl=nl
Zie daar bij 'Recensies'. Twee achter elkaar die er over klagen, na de meest recente update van FB Messenger vraagt ie om je mobiele nr.
Zo heb ik facebookvriendjes tussen de whatsapp-contacten staan waar ik echt geen nummer van heb, maar nu dus welquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:34 schreef MissBliss het volgende:
Ik zag pas ook ineens m'n mobiele nummer langskomen op fb, dus ik heb het ook eens ingevuld kennelijk. Zolang ik de enige ben die het ziet vind ik het geen probleem.
Dat bedoel ik dus , niet te vertrouwen dat Facebookquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zo heb ik facebookvriendjes tussen de whatsapp-contacten staan waar ik echt geen nummer van heb, maar nu dus wel
Ohquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
er zit kaas en pittig gehakt op....geloof ik...kant en klaar uit de vriezer van de winkel
ook lekker en in het kader van boodschappen doen zeer waarschijnlijk een stuk goedkoperquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh
Dan doe ik wel kaas, snoeptomaatjes en een likje sambal
Mja hij stond dus op 'alleen ik'quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:35 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja maar daar vertrouw ik Facebook dus niet mee, want ze hebben er een handje van om die instellingen te veranderen
mijn tel wil FB niet upgraden dus zal gefaseerd worden uitgevoerd. Stomme update.quote:
Het is Messenger, niet FB zelf, kwam ik achterquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
mijn tel wil FB niet upgraden dus zal gefaseerd worden uitgevoerd. Stomme update.
Ik ging even kijken en ik heb wel veel whatsapp-contacten ineens idd! Maar niet allemaal met nummer.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zo heb ik facebookvriendjes tussen de whatsapp-contacten staan waar ik echt geen nummer van heb, maar nu dus wel
quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Klinkt idd als de messenger app, na de laatste update.
http://allthingsd.com/201(...)her-into-your-phone/
http://www.theregister.co(...)licy_rejigged_again/
http://www.technewsdaily.(...)number-listings.htmlDank voor het meezoeken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze heeft de Messenger app er idd meteen af gegooid nu!IT'S GREYSIE IT'S PARTY
oh die heb ik nietquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is Messenger, niet FB zelf, kwam ik achter
Ach zoquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:41 schreef Greys het volgende:
Zo, ze heeft heel FB messenger er af gegooid en nu doet ze gewoon weer via Mobiele FB berichtjes sturen, zonder gezeik over mobiel telnr
Ik ging kijken hoe dat werkte via de gewone FB site, daar kan je dus alleen kiezen voor 'openbaar, vrienden of vrienden van vrienden' bij je telnr. Niet 'alleen ik'quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja hij stond dus op 'alleen ik'
Maar mijn nummer is toch al heel makkelijk te vinden op internet dus ik maak me er sowieso minder druk om denk ik.
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank voor het meezoeken!
En ze heeft de Messenger app er idd meteen af gegooid nu!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Oh das gek. Bij mij kon dat dus wel. Maar ja, FB zal altijd wel een mysterie blijven. Het geeft altijd problemen. Zo kan ik bijna nooit taggen, ook zo schijtirritant.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ging kijken hoe dat werkte via de gewone FB site, daar kan je dus alleen kiezen voor 'openbaar, vrienden of vrienden van vrienden' bij je telnr. Niet 'alleen ik'
Oh da's zeker irritant!quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh das gek. Bij mij kon dat dus wel. Maar ja, FB zal altijd wel een mysterie blijven. Het geeft altijd problemen. Zo kan ik bijna nooit taggen, ook zo schijtirritant.
dat heb ik idd ook nu bij mensen gezienquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh da's zeker irritant!
En ik zie al maaaaanden bij sommigen een soort 'moods' staan achter hun post, bijvoorbeeld:
Blabalabla dit is een Facebook post - geïrriteerd *** (hier een andere soort smiley)
Dat heb ik nog steeds niet, die mogelijkheid. Ik mis het niet hoor, maar ik vind het wel raar dat sommigen het al bijna een jaar hebben ofzo en ik nog steeds niet
alleen via de site kan ik dat volgens mij.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh da's zeker irritant!
En ik zie al maaaaanden bij sommigen een soort 'moods' staan achter hun post, bijvoorbeeld:
Blabalabla dit is een Facebook post - geïrriteerd *** (hier een andere soort smiley)
Dat heb ik nog steeds niet, die mogelijkheid. Ik mis het niet hoor, maar ik vind het wel raar dat sommigen het al bijna een jaar hebben ofzo en ik nog steeds niet
*kuch* Tinder *kuch*quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:47 schreef Toekito het volgende:
Maar eens zien of ik nu ineens met dames van hier kan appen
Ik kan dat niet, ik krijg alleen what's app van mensen waarvan ik het tel nr heb , ik zal dat wel niet via facebook hebben lopen en zo erg is dat eigenlijk nietquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:47 schreef Toekito het volgende:
Maar eens zien of ik nu ineens met dames van hier kan appen
Dat heb ik ook nog nietquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh da's zeker irritant!
ja gewoon in het statusveld zelf staat die mogelijkheid.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:53 schreef Greys het volgende:
Oh via de website zelf kan ik het ook niet volgens mij
Dat moet gewoon bij je status schermpje zelf staan, toch?
Maar dat is ook logisch want Facebook heeft mijn nummer nietquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:53 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik kan dat niet, ik krijg alleen what's app van mensen waarvan ik het tel nr heb , ik zal dat wel niet via facebook hebben lopen en zo erg is dat eigenlijk niet
Is dat niet één van die knopjes onder je wat ben je aan het doen schermpje? Daar staat rechts zo'n smiley gezichtje, en als je daar op klikt kan je aangeven hoe je je voelt of wat je kijkt of wat dan ook.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:53 schreef Greys het volgende:
Oh via de website zelf kan ik het ook niet volgens mij
Dat moet gewoon bij je status schermpje zelf staan, toch?
Ik heb dat smiley gezichtje nietquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:56 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Is dat niet één van die knopjes onder je wat ben je aan het doen schermpje? Daar staat rechts zo'n smiley gezichtje, en als je daar op klikt kan je aangeven hoe je je voelt of wat je kijkt of wat dan ook.
Ja dat is hetquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:56 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Is dat niet één van die knopjes onder je wat ben je aan het doen schermpje? Daar staat rechts zo'n smiley gezichtje, en als je daar op klikt kan je aangeven hoe je je voelt of wat je kijkt of wat dan ook.
ook niet als je het veld aanklikt om te typen?quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb dat smiley gezichtje niet![]()
Bij sommigen is dat al eeuwen 'uitgerold', hier nog niet. Bij Bliss ook niet kennelijk
Ik zou die lucifers in de fik stekenquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:56 schreef Cat22 het volgende:
Reactie van de veiligheidsluciferklantenservice: het is mijn schuld, als ik ze goed af had gestreken was er niks gebeurd.
Nou, ik HEB dat kreng netjes van mijn lijf vandaan afgestreken, uit dat doosje heb ik al een stuk of 10 lucifers weggegooid omdat ze te dun/teveel zwavel/half waren.Heb ik hem ook gemeld. En ook dat ik het niet echt netjes vind dat hij niet eens vraagt hoe het nu met me gaat. Kost niks.
Waarschijnlijk hoor ik er verder niks meer van, dan ga ik eens wat recenties schrijven over hun klantenservice, ze verkopen nog een hoop andere produkten.![]()
En vanaaf weer kaarsjes aangestoken, nu durf ik niet meer royaal af te strijken dus ik had wel vier keer nodig.
Kan me bijna niet voorstellen dat jullie dat dan nog niet kunnen hoor.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb dat smiley gezichtje niet![]()
Bij sommigen is dat al eeuwen 'uitgerold', hier nog niet. Bij Bliss ook niet kennelijk
wtfquote:
En dan dat brandende doosje bij hen door de brievenbus!quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:59 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik zou die lucifers in de fik stekenen een keukenaansteker kopen, dat zal ze leren
Copy/paste, pas de naam aan ja.quote:
Ik heb nog een 200mw laserpennetje liggen, daar kan je ook lucifers mee aanstekenquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:59 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik zou die lucifers in de fik stekenen een keukenaansteker kopen, dat zal ze leren
Fabriek in de hens?quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:01 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb nog een 200mw laserpennetje liggen, daar kan je ook lucifers mee aansteken
Graag gedaanquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dan dat brandende doosje bij hen door de brievenbus!![]()
Goede ideetjes heb je indaha!![]()
1 of andere app. Geen idee verder.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:02 schreef MissBliss het volgende:
Ik zie de laatste dagen ook allemaal suffe stripjes op fb, met de persoon die ze plaatst in de hoofdrol. Wat is dat nou weer?
Dat is eh...quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:02 schreef MissBliss het volgende:
Ik zie de laatste dagen ook allemaal suffe stripjes op fb, met de persoon die ze plaatst in de hoofdrol. Wat is dat nou weer?
Lijkt idd wat overdreven, maar je weet wat ze zeggen: "Niet alles is..."quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Fabriek in de hens?![]()
Dat is misschien wat overdreven.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Lijkt idd wat overdreven, maar je weet wat ze zeggen: "Niet alles is..."
Just sayin'
Aha!quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is eh...
*zoekt*
http://www.bitstrips.com/
Dat had ik met de Sims ook altijd. Daarom vind ik het bouwen van huisjes leuker dan het spel zelfquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:06 schreef Greys het volgende:
Ik probeerde het eergister ook.
Maar kreeg het serieus niet voor elkaar het poppetje op mezelf te laten lijken.
Toen heb ik het maar laten zitten
Bitstrips. Schijt irriquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:02 schreef MissBliss het volgende:
de app kan je blokkeren.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:28 schreef Greys het volgende:
Kan je niet alles van Bitstrips blokkeren?
Even proberen... hoewel het zal wel niet, want de meesten plaatsen ze zelf ipv via de app...
Welterusten en ik ga er ook vandoorquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
de app kan je blokkeren.
Morgen de Pietenlunch maar door drukte moet ik wel ff iets eerder beginnen om dat uur weg te kunnen. Dus dan maar vroeg slapentoedels
kunt in je tijdlijn alles van bitstrips blokkerenquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:28 schreef Greys het volgende:
Kan je niet alles van Bitstrips blokkeren?
Even proberen... hoewel het zal wel niet, want de meesten plaatsen ze zelf ipv via de app...
Jij ook trustenquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:36 schreef indaha het volgende:
[..]
Welterusten en ik ga er ook vandoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |