En dan dat brandende doosje bij hen door de brievenbus!quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:59 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik zou die lucifers in de fik stekenen een keukenaansteker kopen, dat zal ze leren
Copy/paste, pas de naam aan ja.quote:
Ik heb nog een 200mw laserpennetje liggen, daar kan je ook lucifers mee aanstekenquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:59 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik zou die lucifers in de fik stekenen een keukenaansteker kopen, dat zal ze leren
Fabriek in de hens?quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:01 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb nog een 200mw laserpennetje liggen, daar kan je ook lucifers mee aansteken
Graag gedaanquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dan dat brandende doosje bij hen door de brievenbus!![]()
Goede ideetjes heb je indaha!![]()
1 of andere app. Geen idee verder.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:02 schreef MissBliss het volgende:
Ik zie de laatste dagen ook allemaal suffe stripjes op fb, met de persoon die ze plaatst in de hoofdrol. Wat is dat nou weer?
Dat is eh...quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:02 schreef MissBliss het volgende:
Ik zie de laatste dagen ook allemaal suffe stripjes op fb, met de persoon die ze plaatst in de hoofdrol. Wat is dat nou weer?
Lijkt idd wat overdreven, maar je weet wat ze zeggen: "Niet alles is..."quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Fabriek in de hens?![]()
Dat is misschien wat overdreven.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Lijkt idd wat overdreven, maar je weet wat ze zeggen: "Niet alles is..."
Just sayin'
Aha!quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is eh...
*zoekt*
http://www.bitstrips.com/
Dat had ik met de Sims ook altijd. Daarom vind ik het bouwen van huisjes leuker dan het spel zelfquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:06 schreef Greys het volgende:
Ik probeerde het eergister ook.
Maar kreeg het serieus niet voor elkaar het poppetje op mezelf te laten lijken.
Toen heb ik het maar laten zitten
Bitstrips. Schijt irriquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:02 schreef MissBliss het volgende:
de app kan je blokkeren.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:28 schreef Greys het volgende:
Kan je niet alles van Bitstrips blokkeren?
Even proberen... hoewel het zal wel niet, want de meesten plaatsen ze zelf ipv via de app...
Welterusten en ik ga er ook vandoorquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
de app kan je blokkeren.
Morgen de Pietenlunch maar door drukte moet ik wel ff iets eerder beginnen om dat uur weg te kunnen. Dus dan maar vroeg slapentoedels
kunt in je tijdlijn alles van bitstrips blokkerenquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:28 schreef Greys het volgende:
Kan je niet alles van Bitstrips blokkeren?
Even proberen... hoewel het zal wel niet, want de meesten plaatsen ze zelf ipv via de app...
Jij ook trustenquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:36 schreef indaha het volgende:
[..]
Welterusten en ik ga er ook vandoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |