abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132960158
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 13:51 schreef Oognip het volgende:

[..]

Misschien zijn die er wel, maar ik vind niks als ik zoek op 'patientenbel ziekenhuizen' of 'noodbel' of 'hulpbel' of zo en ook niet als ik bel vervang door alarm.
Dan zou je eerder in de verpleegkundige protocollen moeten kijken, lijkt me.
Misschien dat je daarin iets vindt, net zoiets als het uitrukprotocol bij hulpdiensten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 6 november 2013 @ 13:56:22 #227
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_132960183
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 13:55 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Misschien dat je daarin iets vindt, net zoiets als het uitrukprotocol bij hulpdiensten.
Ik wilde net vragen of het hier misschien tussen staat:
http://www.zorgprotocollen.nl/index.htm
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_132960221
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 13:55 schreef Cat22 het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 13:56 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ik wilde net vragen of het hier misschien tussen staat:
http://www.zorgprotocollen.nl/index.htm
Ik ga eens even kijken. Thanks :)
pi_132961642
Spuit 12 meldt ;)

Heet dat niet gewoon zusteroproepsysteem of verpleegkundigenoproepsysteem?

[ Bericht 9% gewijzigd door knoblaucha6 op 06-11-2013 14:50:13 ]
Waar het stinkt is het warm.
pi_132961873
En oei, blundertje à la mij ( :+ ) ,mijn nek zit zó muurvast dat ik weer eens tintelingen links in gezicht, arm en been heb dus ik (dacht ik) mijn chiropractor bellen, nou ken ik de receptioniste goed dus telefoon wordt opgenomen, ik luister even niet goed dus begin meteen met Hoi [insert naam receptioniste], met [mijn naam], kind, het is weer bal, ik zit muurvast en krijg mijn hoofd niet eens meer naar links, mag ik een afspraak?
Toe bleef het even stil dus ik "hallo?" aan de andere kant ook een aarzelend "hallo"...afijn, heb ik een aannemer aan de telefoon :') foutje.
Heb wel gelachen want ik verontschuldig mezelf, zegt die meneer: als het vast blijft zitten komen we wel even langs met een breekhamertje hoor, beterschap mevrouw _O-
pi_132962137
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2013 13:36 schreef Greys het volgende:
Oh en wtf, waarom zie ik NU de TT pas :@ _O-
Omdat je koppie nog half verdoofd is? :+
Nog napijn (gehad)?
pi_132962306
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 14:35 schreef knoblaucha6 het volgende:
Spuit 12 meldt ;)

Heet dat niet gewoon zusteroproepsysteem of verpleegkundigenoproepsysteem?
_O_ 'oproep', dat ik daar zelf niet op kom he...
Dank je!
pi_132962500
Is het niet per ziekenhuis cq afdeling verschillend hoe snel ze moeten reageren? Ik heb geen idee hoor soms moest ik heel lang wachten en de andere keer niet.

greys hoe is het?

zo ik heb weer acrylnagels. ben benieuwd hoelang ze dit keer blijven zitten.
pi_132962864
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 14:41 schreef knoblaucha6 het volgende:
En oei, blundertje à la mij ( :+ ) ,mijn nek zit zó muurvast dat ik weer eens tintelingen links in gezicht, arm en been heb dus ik (dacht ik) mijn chiropractor bellen, nou ken ik de receptioniste goed dus telefoon wordt opgenomen, ik luister even niet goed dus begin meteen met Hoi [insert naam receptioniste], met [mijn naam], kind, het is weer bal, ik zit muurvast en krijg mijn hoofd niet eens meer naar links, mag ik een afspraak?
Toe bleef het even stil dus ik "hallo?" aan de andere kant ook een aarzelend "hallo"...afijn, heb ik een aannemer aan de telefoon :') foutje.
Heb wel gelachen want ik verontschuldig mezelf, zegt die meneer: als het vast blijft zitten komen we wel even langs met een breekhamertje hoor, beterschap mevrouw _O-
:D _O-

Zo, net terug van de (nieuwe) DA.... het is echt een heel lieve DA, ze neemt rustig de tijd en ze heeft verstand van konijnen *O* (Dat vermoeden had ik al, maar toch fijn dat het even bevestigd werd!)

Leuk detail; Ze herkende me bij binnenkomst gelijk van FB. :D Bij de overname van de oude praktijk door haar had ik namelijk gezien dat ze aan het oude logo een konijn had toegevoegd en daar heb ik toen even blij op gereageerd.
En ook leuk: ze merkte bij de vaccinatie op dat ik wel weg mocht kijken als ik er niet tegen kon, waarop ik zei dat ik eigenlijk juist aan het kijken was om een opleiding tot paraveterinair te volgen (= dierenartsassistent), waarop zij weer moest lachen en zei dat we het daar ook even over zouden hebben zo. Ik mag zelfs een dagje meelopen als ik wil! 8-) )

Helaas heeft Diva een kies die verkeerd staat en naar buiten aan het groeien is. Voorheen had ze er nooit last van, maar kennelijk is hij nu toch net even iets te ver gegroeid. We gaan nu 10 dagen pijnstilling geven en dan hopen dat ze doordat ze geen pijn heeft, toch ook weer die kies gaat gebruiken, waardoor deze weer afslijt en dus geen pijn meer veroorzaakt, en anders moet ze onder narcose en dan wordt dan het kiesje nagekeken (ook op eventuele ontstekingen) en weggeslepen -O- .
Maar hopelijk werkt het eerste plan! Want hoewel ze in goede conditie is, is een narcose toch altijd wel zwaar.
En verder heb ik oogzalf meegekregen voor haar tranende oogjes, hopelijk helpt dat ook.
pi_132963378
pi_132963431
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 15:10 schreef Candaasje het volgende:

[..]

:D _O-

Zo, net terug van de (nieuwe) DA.... het is echt een heel lieve DA, ze neemt rustig de tijd en ze heeft verstand van konijnen *O* (Dat vermoeden had ik al, maar toch fijn dat het even bevestigd werd!)

Leuk detail; Ze herkende me bij binnenkomst gelijk van FB. :D Bij de overname van de oude praktijk door haar had ik namelijk gezien dat ze aan het oude logo een konijn had toegevoegd en daar heb ik toen even blij op gereageerd.
En ook leuk: ze merkte bij de vaccinatie op dat ik wel weg mocht kijken als ik er niet tegen kon, waarop ik zei dat ik eigenlijk juist aan het kijken was om een opleiding tot paraveterinair te volgen (= dierenartsassistent), waarop zij weer moest lachen en zei dat we het daar ook even over zouden hebben zo. Ik mag zelfs een dagje meelopen als ik wil! 8-) )

Helaas heeft Diva een kies die verkeerd staat en naar buiten aan het groeien is. Voorheen had ze er nooit last van, maar kennelijk is hij nu toch net even iets te ver gegroeid. We gaan nu 10 dagen pijnstilling geven en dan hopen dat ze doordat ze geen pijn heeft, toch ook weer die kies gaat gebruiken, waardoor deze weer afslijt en dus geen pijn meer veroorzaakt, en anders moet ze onder narcose en dan wordt dan het kiesje nagekeken (ook op eventuele ontstekingen) en weggeslepen -O- .
Maar hopelijk werkt het eerste plan! Want hoewel ze in goede conditie is, is een narcose toch altijd wel zwaar.
En verder heb ik oogzalf meegekregen voor haar tranende oogjes, hopelijk helpt dat ook.
Hoop dat je nijntje daar mee geholpen is, narcose liever voorkomen.
Konijntjes zijn zó cute O+
pi_132963538
quote:
Whehehe _O-
Ik ga hem delen :D
  woensdag 6 november 2013 @ 15:39:16 #238
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_132963975
Die reactie eronder:
quote:
Slaat nergens op. En zulke mensen moeten dit land besturen......
:') :') :')
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  woensdag 6 november 2013 @ 15:47:50 #239
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_132964286
:W vanuit de drukte @ work :W

Ik ben dus echt de 30ste Zwarte Piet nu _O_ en vanavond mijn Chromebook halen _O_

Hoe is het hier?
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_132968692
quote:
11s.gif Op woensdag 6 november 2013 15:39 schreef MissBliss het volgende:
Die reactie eronder:

[..]

Ja, sommige mensen denken ook nog steeds dat Abraham hoogst persoonlijk echt zelf de mosterd nog ergens vandaan haalt :+
pi_132968747
quote:
19s.gif Op woensdag 6 november 2013 15:47 schreef Toekito het volgende:
:W vanuit de drukte @ work :W

Ik ben dus echt de 30ste Zwarte Piet nu _O_ en vanavond mijn Chromebook halen _O_

Hoe is het hier?
Hoi Toekje :W
Ben je nou op de 30ste Zwarte Piet of ben je de dertigste Zwarte Piet op de 30ste ;)
8-)
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 november 2013 @ 17:25:20 #242
163650 Greys
pi_132968884
quote:
11s.gif Op woensdag 6 november 2013 15:39 schreef MissBliss het volgende:
Die reactie eronder:

[..]

Ik heb het idee dat 90% van degenen die daar reageren niet door hebben dat het aan elkaar geknutseld is en nep is :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_132969082
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 17:25 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat 90% van degenen die daar reageren niet door hebben dat het aan elkaar geknutseld is en nep is :D
Dus 90% vd gemiddelde FOK!ker ook :')
Maar tóch is-ie leuk :Y

[ Bericht 4% gewijzigd door knoblaucha6 op 06-11-2013 17:33:57 ]
pi_132969163
Heb je nog napijn/nagezeur Greys of ben je weer helemaal kicking?
En volgende week wil ik met liefde weer even met je meelopen en je bezig houden tijdens het wachten, misschien ben je dan alweer eerder aan de beurt vanwege mijn verschijning daar. :+
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 november 2013 @ 17:34:45 #245
163650 Greys
pi_132969367
Ik had nergens last van, maar nu na een dag werken begint het een pietsie te zeuren. Maar dat is volgens mij meer mijn tandvlees dat een beetje gevoelig is door alle prikken die er in gezeten hebben (die ik niet voelde zetten haha). En een beetje last van mijn kaak, maar dat is niet zo raar als je 70 minuten met je mond wagenwijd open moet zitten.

Dus ik ga er nu mijn eerste (en wrs) enige pijnstiller in gooien :D

Volgende keer mee gaan is lief hoor, maar dan heb ik controle en dat red ik wel, dan doen ze niets *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_132969508
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 17:34 schreef Greys het volgende:
Ik had nergens last van, maar nu na een dag werken begint het een pietsie te zeuren. Maar dat is volgens mij meer mijn tandvlees dat een beetje gevoelig is door alle prikken die er in gezeten hebben (die ik niet voelde zetten haha). En een beetje last van mijn kaak, maar dat is niet zo raar als je 70 minuten met je mond wagenwijd open moet zitten.

Dus ik ga er nu mijn eerste (en wrs) enige pijnstiller in gooien :D

Volgende keer mee gaan is lief hoor, maar dan heb ik controle en dat red ik wel, dan doen ze niets *O*
Je hebt mijn telefoonnummer dus als je weer ietwat tóch onder de stress zit geef je maar een belletje en ben ik zó bij je, minuutje of 2,3 :Y *O*
Spoel je overigens ook met Perio-aid of zulks? Meestal is dat ook het advies na zo'n behandelig.

[ Bericht 3% gewijzigd door knoblaucha6 op 06-11-2013 17:49:19 ]
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 november 2013 @ 17:39:44 #247
163650 Greys
pi_132969567
Dat kaartje houd ik in mijn tas, dus dan heb ik het altijd bij me :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_132969705
Niet schromen om te bellen indien áls of zo, en neem die ovenwanten weer mee, heb je in elk geval warme handen tijdens de behandeling :+

Nog iets, al jij en Queller naar de open dag komen, laat me even weten hoe laat. kom ik even knuffelen en als jullie beiden zin hebben heb ik koffie en zulks óf jank ik jullie beiden paar honderd meter verderop even mee naar Abel voor een bakkie (en Abel is tóf, aan de jachthaven pal bij de Oude Maas)

[ Bericht 19% gewijzigd door knoblaucha6 op 06-11-2013 17:50:23 ]
  woensdag 6 november 2013 @ 17:46:07 #249
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_132969820
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 17:22 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Hoi Toekje :W
Ben je nou op de 30ste Zwarte Piet of ben je de dertigste Zwarte Piet op de 30ste ;)
8-)
30 nov Zwarte Piet :P
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_132969849
quote:
19s.gif Op woensdag 6 november 2013 17:46 schreef Toekito het volgende:

[..]

30 nov Zwarte Piet :P
O, zó 8-)
:P