Ik heb mijn kosten ook gelijk even bekeken...Nou....daar kan je een leuk huisje van kopen hoorquote:Op woensdag 6 november 2013 18:09 schreef Qwea het volgende:
Wie heeft er hier verstand van declaraties mbt de zorg? Sinds kort kun je het online inzien bij zilverenkruis, elke 2 maanden staat er een achterlijk hoog bedrag vanuit het ziekenhuis hierIk ben zwaar benieuwd waar dat in godsnaam van moet zijn, want het enige wat ik kan bedenken is mijn Humira, maar dat zou toch onder geneesmiddelen moeten vallen?
Ooh en ff binnenlopen bij de dermatoloog voor jeukende schimmeltenen, fles chloor meekrijgen en 3 min later binnenstaan, fucking 509! euro.
Ff binnen lopen bij de orthopeed met enkel de vraag of ze iets voor me zou kunnen betekenen, ruim 5000 euroMijn god, ik snap wel dat die zorgkosten zo de pan uit flippen.
Heb heel veel ervaring (gehad) met ZK, was nl mijn vaders' verzekeringsmij. Hele goede ervaringen mee want in die mantelzorgtijd zat ik vaak compleet en geheel in en wirwar én in zak en as met al die onduidelijke zaken, even bellen en hóp: opgelost en alle vragen beantwoord (en uit zichzelf bevestigden ze alle antwoorden via mail altijd dus tóp )ze hebben me nooit teleurgesteld, altijd netjes alle beloftes/regelingen/afspraken bevestigd. En wat ze beloofden werd ook stipt nagekomen, kan niet anders zeggen.quote:Op woensdag 6 november 2013 18:09 schreef Qwea het volgende:
Wie heeft er hier verstand van declaraties mbt de zorg? Sinds kort kun je het online inzien bij zilverenkruis, elke 2 maanden staat er een achterlijk hoog bedrag vanuit het ziekenhuis hierIk ben zwaar benieuwd waar dat in godsnaam van moet zijn, want het enige wat ik kan bedenken is mijn Humira, maar dat zou toch onder geneesmiddelen moeten vallen?
Ooh en ff binnenlopen bij de dermatoloog voor jeukende schimmeltenen, fles chloor meekrijgen en 3 min later binnenstaan, fucking 509! euro.
Ff binnen lopen bij de orthopeed met enkel de vraag of ze iets voor me zou kunnen betekenen, ruim 5000 euroMijn god, ik snap wel dat die zorgkosten zo de pan uit flippen.
quote:Op woensdag 6 november 2013 18:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Nee, ik hoef niet te bellen knoflook, zo werkt het gewoon, maar ik vind het wel krom, 100 euro per jaar vangen voor helemaal niks. Zo lopen de kosten wel op ja
Owwwquote:Op woensdag 6 november 2013 18:24 schreef Laysa het volgende:
Ik hoef echt niets na te bellen hoor...het klopt nl
De orthopeed heeft zich kennelijk vrij gevoeld de DBC-code in te voeren die bij een complete behandeling lijkt te horen...quote:Op woensdag 6 november 2013 18:26 schreef Greys het volgende:
5.000 eu voor alleen binnenlopen bij de orthopeed? Dus vijfduizend voor 1 consult voor tien minuten?
Of ben je er drie en een halve week gebleven ofzo Q?
Misschien loopt het analoog aan je (groot)verbruik op Q.quote:Op woensdag 6 november 2013 18:09 schreef Qwea het volgende:
Dat dusquote:Op woensdag 6 november 2013 18:26 schreef Greys het volgende:
5.000 eu voor alleen binnenlopen bij de orthopeed? Dus vijfduizend voor 1 consult voor tien minuten?
3 sterren Orthopeed met Sauna, openlucht zwembad, snackbar, kantine en andere recreatiemogelijkheden?quote:Op woensdag 6 november 2013 18:26 schreef Greys het volgende:
Je vergeet de dagelijkse cateraar en de persoonlijke masseur nogquote:Op woensdag 6 november 2013 18:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
3 sterren Orthopeed met Sauna, openlucht zwembad, snackbar, kantine en andere recreatiemogelijkheden?
mag ikquote:
Dat mag, veel plezier met je speeltje (quote:Op woensdag 6 november 2013 18:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
mag ikdag lang alleen maar hard werken (op lunch na). Nu mijn speeltje ophalen
quote:Op woensdag 6 november 2013 17:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat 90% van degenen die daar reageren niet door hebben dat het aan elkaar geknutseld is en nep is
Hier wacht, kun je lachen :quote:Op woensdag 6 november 2013 18:26 schreef Greys het volgende:
Nee, die 3'e week was in sneek, dit is in woerdenquote:Op woensdag 6 november 2013 18:26 schreef Greys het volgende:
Vind ik belachelijk.quote:Op woensdag 6 november 2013 18:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De orthopeed heeft zich kennelijk vrij gevoeld de DBC-code in te voeren die bij een complete behandeling lijkt te horen...
Als het goed is niet...quote:Op woensdag 6 november 2013 19:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vind ik belachelijk.
Want als het antwoord "ja sorry wij kunnen niks voor u doen" was geweest, dan had je ook dezelfde tarieven gehad bijbehorende bij die DBC
quote:IKEA Nederland
Hej Miranda, bedankt voor je bericht. Webcare is van 10 tot 19 aanwezig, dus gelukkig lezen we je bericht nog op tijd om je gerust te kunnen stellen: we lezen namelijk zeker privéberichten en zijn blij dat je je probleem bij ons aankaart. We begrijpen dat dit een frustrerende situatie is en kijken graag wat we voor je kunnen betekenen. We zullen morgen met je melding aan de slag gaan en bij je terugkomen, hopelijk met meer informatie. Tot dan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |