Ik vind alleen Batman tof van DCquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:01 schreef Ang3l het volgende:
Ik hou niet zo van DC comics. Vindt de meeste helden in de JLA suf. Wonderwoman? Aquaman? Hawkman? The Flash? Superman? Die helden zijn amper met de tijd meegegaan. Net als Batman, maar die heeft in de films nog een make-over gekregen.
Ik ben het meeste van X-Men. Vind de Avengers af en toe ook iets te cheesy. Captain America? Oh come onquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vind alleen Batman tof van DC. Daar verzamel ik dan ook de comics van.
Batman vs Superman dat is heul niet waar. Dat is Superman vs Ben Affleckquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is een andere comic maatschappij, DC comics. Net als Superman. En Wonderwoman, Flash etc.
Batman vs Superman is in de maak op dit moment. En ze zijn in de praat over Justice League of America, wat dus eigenlijk de Avengers van DC comics is.
Van Marvel komen nog wel de Guardians of the Galaxy uit, die uiteindelijk weer gaan cross-overen met de Avengers.
Ja, die was superquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeker! Als hij geode films gaat maken zoals the town.
Nee die kans acht ik erg kleinquote:
Wat? Ik kan 'm gewoon niet uitstaanquote:
Maar zijn acteerprestaties of zijn uiterlijk kan je niet waarderen? En wat vindt jij wel een geode acteur?quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee die kans acht ik erg klein
quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat? Ik kan 'm gewoon niet uitstaan
Allebei een beetje, hoewel ik denk dat mijn aversie tegen zijn uiterlijk de rest vast beïnvloedt..quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar zijn acteerprestaties of zijn uiterlijk kan je niet waarderen? En wat vindt jij wel een geode acteur?
quote:
Wacht even, Ben is lelijk, Javier is mooi? Wat voor verknipt beeld heb jij?quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Allebei een beetje, hoewel ik denk dat mijn aversie tegen zijn uiterlijk de rest vast beïnvloedt..
Voor een Javier Bardem bv. loop ik wel warm
Amenquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wacht even, Ben is lelijk, Javier is mooi? Wat voor verknipt beeld heb jij?
Naja, ik heb het ook over acteren he. Maar idd, ik zie liever Javier's hoofd dan dat van Ben.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou vooruitquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:51 schreef Godtje het volgende:
Terwijl Javier uiteraard wel de betere acteur is over het algemeen
Zijn karakter is er met een sloophamer in gerost.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:55 schreef missbehavin het volgende:
Ik hou gewoon meer van een kop met karakter dan zo'n glad smoelwerk
Liever een Acne kop dan .....quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:55 schreef missbehavin het volgende:
Ik hou gewoon meer van een kop met karakter dan zo'n glad smoelwerk
Net als dat van Miley Cyrus.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zijn karakter is er met een sloophamer in gerost.
Met een zak over d'r kop, wellicht.quote:
Ik vind dat ze een prettig gezicht heeftquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:02 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Met een zak over d'r kop, wellicht.De tyfus man.
Als ze met dr gezicht in een kussen gedrukt zit ja.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind dat ze een prettig gezicht heeft
Ik ken alleen de plaatjes waarop ze met een tong van 23cm op een sloophamer zit te sabbelenquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind dat ze een prettig gezicht heeft
Dat komt goed uit: alle FOK!ers hebben een piemel ter grootte van een sloophamer, als ik de verhalen moet geloven.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:05 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik ken alleen de plaatjes waarop ze met een tong van 23cm op een sloophamer zit te sabbelen
Lickitung!quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat komt goed uit: alle FOK!ers hebben een piemel ter grootte van een sloophamer, als ik de verhalen moet geloven.
O ja, Superman vs Batgirl inderdaad.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Batman vs Superman dat is heul niet waar. Dat is Superman vs Ben Affleck
Mooi misschien niet, maar in films als "Vicky, Christina, Barcelona" mag ie me ook van alle kanten naaien hoor.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Helaas werk ik niet in Amsterdam.quote:Op woensdag 6 november 2013 08:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik werk in Amsterdam en ben het niet met je eens.
De jackpot valt nietquote:Op woensdag 6 november 2013 08:35 schreef stbabylon het volgende:
Helaas werk ik.
Gelukkig bijna weer de 10de
Meestal zo rond 31 december pas. Alsof ze het van te voren weten...quote:
Anders kunnen ze geen eindejaars-megajackpot-reclamestunt doen tegenover de postcodeloterijshow.quote:
Als één van jullie bewijs heeft dat de staatsloterij niet eerlijk zou zijn, kun je daar denk ik best beroemd mee wordenquote:Op woensdag 6 november 2013 08:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Anders kunnen ze geen eindejaars-megajackpot-reclamestunt doen tegenover de postcodeloterijshow.
Nou bookmark mijn post evenquote:Op woensdag 6 november 2013 08:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als één van jullie bewijs heeft dat de staatsloterij niet eerlijk zou zijn, kun je daar denk ik best beroemd mee worden
Dat denk ik ook. Gezien ik niet beroemd ben zijn ze of eerlijk, of is het lastig te bewijzenquote:Op woensdag 6 november 2013 08:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als één van jullie bewijs heeft dat de staatsloterij niet eerlijk zou zijn, kun je daar denk ik best beroemd mee worden
De kans dat je gelijk hebt is omgekeerd evenredig aan de kans dat hij wel valt. Redelijk zekere gok die je daar neemtquote:
JIj noemt het een gokquote:Op woensdag 6 november 2013 09:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De kans dat je gelijk hebt is omgekeerd evenredig aan de kans dat hij wel valt. Redelijk zekere gok die je daar neemt
Ha zie je wel, ik sta niet alleen!quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mooi misschien niet, maar in films als "Vicky, Christina, Barcelona" mag ie me ook van alle kanten naaien hoor.
Wij vallen op karakter en geilheid, niet op pretty boys.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ha zie je wel, ik sta niet alleen!
Amerika weet al wie de staatsloterij hier wint.quote:
Yeah!quote:Op woensdag 6 november 2013 10:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wij vallen op karakter en geilheid, niet op pretty boys.
Zo zijn wij. Wij zijn niet oppervlakkig en zo.quote:
Nuhuh, karakter zit van binnen!quote:Op woensdag 6 november 2013 10:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo zijn wij. Wij zijn niet oppervlakkig en zo.
Ja, hallo, moet je zien wie je medestander is.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ha zie je wel, ik sta niet alleen!
Ik stop regelmatig mijn karakter in mijn vriendinquote:Op woensdag 6 november 2013 10:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nuhuh, karakter zit van binnen!
quote:Op woensdag 6 november 2013 10:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, hallo, moet je zien wie je medestander is.
quote:Op woensdag 6 november 2013 10:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik stop regelmatig mijn karakter in mijn vriendin
Doet dat geen pijn, die dop?quote:Op woensdag 6 november 2013 10:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik stop regelmatig mijn karakter in mijn vriendin
Zat er maar wat van binnen!quote:Op woensdag 6 november 2013 10:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nuhuh, karakter zit van binnen!
Chocolade! Racleette setje! Een klok!quote:Op woensdag 6 november 2013 10:18 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben zo fucking nieuwsgierig wat vriendje voor mijn verjaardag gekocht heeft.. Ik weet alleen dat ik het blijkbaar al heel lang wil hebben en dat het uit Zwitserland moet komen.. Ik wil het weten!!
quote:Op woensdag 6 november 2013 10:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Chocolade! Racleette setje! Een klok!
Tell me about it, het is pas woensdagquote:
Gulden Draek! Gij onverlaatquote:Op woensdag 6 november 2013 10:29 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
Oh... ik hou van mannen met Karakter. Maar een Gouden draak mag ook en Quadripple is ook goed hoor.
O, en deze meneer zei jou te kennen:quote:Op woensdag 6 november 2013 10:29 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
Oh... ik hou van mannen met Karakter. Maar een Gouden draak mag ook en Quadripple is ook goed hoor.
quote:Op woensdag 6 november 2013 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
[..]
Doet dat geen pijn, die dop?
[ afbeelding ]
Nah, und?quote:Op woensdag 6 november 2013 10:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tell me about it, het is pas woensdag
Welke quadripple? Ik ben zelf ook een groot liefhebber namelijk.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:29 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
Ehm, logistics?quote:
Ocharme jij tochquote:
Gulden Draak ! Maar La Trappe mag ook. Vooral omdat het etiket paars is. (lang verhaal)quote:[
Welke quadripple? Ik ben zelf ook een groot liefhebber namelijk.
Je moet nog wel leren quoten dame!quote:Op woensdag 6 november 2013 10:39 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Gulden Draak ! Maar La Trappe mag ook. Vooral omdat het etiket paars is. (lang verhaal)
Smart what ? haha. En ik wilde alleen maar code opschonen. N000b én G33k... zuchtquote:Op woensdag 6 november 2013 10:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je moet nog wel leren quoten dame!
Of zit je op een smartphone?
Ja dat heb ik hem op facebook al verwetenquote:Op woensdag 6 november 2013 10:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, en deze meneer zei jou te kennen:
Oeeeh Kabouterbier. Never been the same after my visit to the brewery.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:41 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb van het weekend zwaar aan de Triple Karmeliet gezeten, en de La Chouffe. Eindelijk weer eens.
Volgens mij heb ik die kabouter nog nooit opquote:Op woensdag 6 november 2013 10:41 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb van het weekend zwaar aan de Triple Karmeliet gezeten, en de La Chouffe. Eindelijk weer eens.
Wishful thinking.... Ik moet dringend weer eens aan de zuip. Ik hoop op eind november.quote:
Borrel na de premiere?quote:Op woensdag 6 november 2013 10:50 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Wishful thinking.... Ik moet dringend weer eens aan de zuip. Ik hoop op eind november.
Je moet het echt inplannen ja?quote:Op woensdag 6 november 2013 10:50 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Wishful thinking.... Ik moet dringend weer eens aan de zuip. Ik hoop op eind november.
Zegt de oostblokse onderdetafel drinkster!quote:
Wij musicalsterren (quote:Op woensdag 6 november 2013 10:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je moet het echt inplannen ja?
Yupquote:Op woensdag 6 november 2013 10:48 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Oeeeh Kabouterbier. Never been the same after my visit to the brewery.
Is lekkerquote:Op woensdag 6 november 2013 10:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die kabouter nog nooit op
You have no idea. Ik heb het sinds begin april 2012 in de planning en het is er nog steeds niet van gekomen !quote:Op woensdag 6 november 2013 10:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je moet het echt inplannen ja?
Tsssk zegt de man die het niet aandurftquote:Op woensdag 6 november 2013 10:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zegt de oostblokse onderdetafel drinkster!
quote:Op woensdag 6 november 2013 10:53 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
You have no idea. Ik heb het sinds begin april 2012 in de planning en het is er nog steeds niet van gekomen !
Dat is een understatement. MissB is gemarineerd in Vodkaquote:Op woensdag 6 november 2013 10:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zegt de oostblokse onderdetafel drinkster!
<- hardcore hardcoded BOB....quote:
Ik kom nooit ergens, dan hoef je ook geen bob te zijnquote:Op woensdag 6 november 2013 10:55 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
<- hardcore hardcoded BOB....
Probeer ook eens 'n Toeback van Schelde Brouwerij (niet paars). Ook lekkerquote:Op woensdag 6 november 2013 10:39 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Gulden Draak ! Maar La Trappe mag ook. Vooral omdat het etiket paars is. (lang verhaal)
And so tenderquote:Op woensdag 6 november 2013 10:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is een understatement. MissB is gemarineerd in Vodka
Naar een kroeg of slijterij loppen, daar moet een planning voor gemaakt worden?quote:Op woensdag 6 november 2013 10:53 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
You have no idea. Ik heb het sinds begin april 2012 in de planning en het is er nog steeds niet van gekomen !
Vodka?quote:Op woensdag 6 november 2013 10:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is een understatement. MissB is gemarineerd in Vodka
Ik zal hem onthouden, voor het komend terrasseizoen, op de een of andere manier vind ik zware bieren alleen buiten lekker.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Probeer ook eens 'n Toeback van Schelde Brouwerij (niet paars). Ook lekker
Even op de grill, wat extra Vodka eropquote:
Met die LAT-relatie van mij? Hardlyquote:
Vind je t gek!!! Ik weeg 64kg en kan er sowieso niet meer zo goed tegen. Ik weet wat ik doe als ik zat ben... en dat ik t me daarna niet meer kan herinnerenquote:Op woensdag 6 november 2013 10:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tsssk zegt de man die het niet aandurft
Das alleen in het weekend, get your facts straightquote:
Nou, zitten we in dezelfde gewichtsklassequote:Op woensdag 6 november 2013 10:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind je t gek!!! Ik weeg 64kg en kan er sowieso niet meer zo goed tegen. Ik weet wat ik doe als ik zat ben... en dat ik t me daarna niet meer kan herinnerenIk ben dramaaaaatisch dronken!
Hoe moet ik dat weten? Ze nodigt mij nooit uitquote:Op woensdag 6 november 2013 10:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das alleen in het weekend, get your facts straight
Dan kroeg, want we drinken niet in ons eentje stel je voor. En ja. Genoeg tijd in een kroeg om überhaupt een roesje te krijgen en met name de halve dag lam zijn erna. Ik krijg het niet voor elkaar om die twee achter elkaar te plannen. Dat halve dag lam thuishangen wel al. Het vollopen daarvoor nog niet.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Naar een kroeg of slijterij loppen, daar moet een planning voor gemaakt worden?
Honey, ain't nottin' straight 'bout himquote:Op woensdag 6 november 2013 10:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das alleen in het weekend, get your facts straight
Hoi T!quote:Op woensdag 6 november 2013 10:40 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Smart what ? haha. En ik wilde alleen maar code opschonen. N000b én G33k... zucht
Jullie hebben een extra alcohol genquote:Op woensdag 6 november 2013 10:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, zitten we in dezelfde gewichtsklasse
Je doet iets verkeerd!quote:Op woensdag 6 november 2013 10:59 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Dan kroeg, want we drinken niet in ons eentje stel je voor. En ja. Genoeg tijd in een kroeg om überhaupt een roesje te krijgen en met name de halve dag lam zijn erna. Ik krijg het niet voor elkaar om die twee achter elkaar te plannen. Dat halve dag lam thuishangen wel al. Het vollopen daarvoor nog niet.
Zit je nu weer op mijn vent te azen?quote:Op woensdag 6 november 2013 10:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Honey, ain't nottin' straight 'bout him
Ik zou hoi terug zeggen, maar ik zie dat je me negeertquote:
Da's T heul nietquote:
Hoi I.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:00 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ik zou hoi terug zeggen, maar ik zie dat je me negeert
Ja zeg, ik zou sowieso zorgen dat die uit de buurt is als ik aalcohol in me krijg!quote:Op woensdag 6 november 2013 11:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zit je nu weer op mijn vent te azen?
~curtsies politely~quote:Op woensdag 6 november 2013 11:00 schreef KomtTijd... het volgende:
Oeh, nieuw vrouwvleesch in het topic?
VErder niet hopeloos...quote:Op woensdag 6 november 2013 11:00 schreef KomtTijd... het volgende:
Oeh, nieuw vrouwvleesch in het topic?
Nah, er schijnen wel vaker homo's op hem te vallen, I'll take my chancesquote:Op woensdag 6 november 2013 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zeg, ik zou sowieso zorgen dat die uit de buurt is als ik aalcohol in me krijg!
Alsof T een nerd is.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alsof er meer vrouwlijke nerds zijn
quote:Op woensdag 6 november 2013 10:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jullie hebben een extra alcohol gen
Oi !quote:Op woensdag 6 november 2013 11:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Scheer je me nu over 1 kam met de rest van de nichterij?!quote:Op woensdag 6 november 2013 11:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nah, er schijnen wel vaker homo's op hem te vallen, I'll take my chances
Ik weet niet wie T is, maar wel wie IAOTIS isquote:Op woensdag 6 november 2013 11:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je er nou van!quote:Op woensdag 6 november 2013 11:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Scheer je me nu over 1 kam met de rest van de nichterij?!
Gaat ze een award winnen bij de amateur musical awards?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet niet wie T is, maar wel wie IAOTIS is
I'm special!quote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 11:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gaat ze een award winnen bij de amateur musical awards?
Like driving the small bus special?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I'm special!
*klapt als josti in de handjes*
Ja, welke dan ?quote:
Beste ensemble lid in een winnende musical? Geen ideequote:
Dat weet ik toch niet trutjequote:Op woensdag 6 november 2013 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Beste ensemble lid in een winnende musical? Geen ideeWelke zijn er?
Beste dramatische agressieve uitval richting een hoofdrolspeler.quote:
Ik toch ook niet lummel. Jij begint steeds over die awards!quote:
Ze is geen fanboy.... Well Whovian-ish en Browncoat-ishquote:Op woensdag 6 november 2013 11:05 schreef Ang3l het volgende:
De vraag is: is ze een nerd, een geek, een dweeb of een fanboy?
psst. wat moeten de mensen nu niet van mij denken ?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Beste dramatische agressieve uitval richting een hoofdrolspeler.
WHO THE FUCK DO YOU THINK YOU ARE?!?!?!!?
Een hoop vooral 'TIETUUUUUH'quote:Op woensdag 6 november 2013 11:12 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
psst. wat moeten de mensen nu niet van mij denken ?
Whovian? Is dat een Dr Who fanaat?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:11 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ze is geen fanboy.... Well Whovian-ish en Browncoat-ish
en meer Geek dan Nerd.
Checked requirements:
mousy brown hair
glasses
too much time on internet
gamer (but casual games muwhahaha)
roleplayer
musicaltheater geek
IT'er-ish
Daar hoef ik me geen zorgen om te maken.quote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 11:13 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Daar hoef ik me geen zorgen om te maken.
Defying Gravity since 1985.
yessh maar zoals dat tegenwoordig hoort alleen de David Tennant/Matt Smith variantquote:
Ik moet die awars toch een beetje pluggen. Een kennis is de organisator en bedenker.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik toch ook niet lummel. Jij begint steeds over die awards!
Ik kende ze niet eens.
En wat is Browncoat-ish?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:14 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
yessh maar zoals dat tegenwoordig hoort alleen de David Tennant/Matt Smith variant
Dan regel die nominatie maarquote:Op woensdag 6 november 2013 11:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik moet die awars toch een beetje pluggen. Een kennis is de organisator en bedenker.
Fans van Firefly (aka Serenity)quote:
Dan mag je niet afvallen.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:15 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Dan regel die nominatie maarBest singer over 70 kg ?
Fireflyquote:Op woensdag 6 november 2013 11:16 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Fans van Firefly (aka Serenity)
Geloof me, marge zatquote:
Ah ja.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:16 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Fans van Firefly (aka Serenity)
Dank je. ....denk ik ?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je bent nu al een betere nerd dan T.
Wie breed heeft laat breed hangen zeg ik maarquote:Op woensdag 6 november 2013 11:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan kan je lekker ruim in je vel zitten
Schuurplekken op je zwembandjes. Een soort terror jaap in vrouw vorm.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:18 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Wie breed heeft laat breed hangen zeg ik maar
Maar dan veel minder aardig en vele malen aantrekkelijker.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Schuurplekken op je zwembandjes. Een soort terror jaap in vrouw vorm.
Oeh, a mean girl!quote:Op woensdag 6 november 2013 11:21 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Maar dan veel minder aardig en vele malen aantrekkelijker.
Was terror jaap met ook maar 1 vezel in zijn lijf aardig?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:21 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Maar dan veel minder aardig en vele malen aantrekkelijker.
quote:
Ah, een gekke meidquote:Op woensdag 6 november 2013 11:25 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]Proud owner of a Loesje "Ik ben niet aardig"-button.
quote:Op woensdag 6 november 2013 11:25 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]Proud owner of a Loesje "Ik ben niet aardig"-button.
Hele kantoor wegquote:Op woensdag 6 november 2013 11:34 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
ArghEn ik zit op kantoor dus ik moet steeds wegklikken, Hallo rhubarbje !
Ze heeft geen pittig kort kapsel, noch rode bril.quote:
Psst. wél een rode bril. Maar niet zo een (gets)quote:Op woensdag 6 november 2013 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze heeft geen pittig kort kapsel, noch rode bril.
Nou niet weer kort haar bashen hequote:Op woensdag 6 november 2013 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En? Dat is geen verplichting.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vrouwen van een zekere leeftijd met overgewicht, een te felle bril en een te pittig (liefst ook rood/oranje) kapseltje maken iets in mij los.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou niet weer kort haar bashen he
Nou kijk, jij definieert het tenminste iets beperkter.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:40 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Vrouwen van een zekere leeftijd met overgewicht, een te felle bril en een te pittig (liefst ook rood/oranje) kapseltje maken iets in mij los.
Of eigenlijk meer in mijn vorige maaltijd. Die wil daar altijd heen.
Hm, zekere leeftijd, check, rood kort haar, check.. Oefquote:Op woensdag 6 november 2013 11:40 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Vrouwen van een zekere leeftijd met overgewicht, een te felle bril en een te pittig (liefst ook rood/oranje) kapseltje maken iets in mij los.
Het is zeer zeker ook de instelling.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hm, zekere leeftijd, check, rood kort haar, check.. Oef
Ja, gebrek aan huisvesting in een jaquote:Op woensdag 6 november 2013 11:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is zeer zeker ook de instelling.
quote:Op woensdag 6 november 2013 11:40 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ach, ik voel me ook niet echt aangesprokenquote:Op woensdag 6 november 2013 11:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is zeer zeker ook de instelling.
Maar het ligt inderdaad niet zo zeer aan het uiterlijk, zoals stbabylon al zei. Maar het type mens dat daar meestal bij hoort. Er zijn vast ook hele leuke mensen die er zo uit zien. Ik heb ze alleen nog nooit ontmoet.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hm, zekere leeftijd, check, rood kort haar, check.. Oef
But honey, we've been only dating for an hourquote:Op woensdag 6 november 2013 11:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind je leuk
foto van jezelf?
Nou bij dezen dan, hoiquote:Op woensdag 6 november 2013 11:44 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Maar het ligt inderdaad niet zo zeer aan het uiterlijk, zoals stbabylon al zei. Maar het type mens dat daar meestal bij hoort. Er zijn vast ook hele leuke mensen die er zo uit zien. Ik heb ze alleen nog nooit ontmoet.
quote:Op woensdag 6 november 2013 11:40 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Wel met haar flirten?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind je leuk
foto van jezelf?
Zo is rhuquote:
ja ik vond ook al dat we zo langzaam gingenquote:Op woensdag 6 november 2013 11:45 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
But honey, we've been only dating for an hour
jij wil me nietquote:
Misschien moet ik echt een keer overstappen op vrouwen. Maar niet als Barbusse daar ongelukkig van wordt....quote:Op woensdag 6 november 2013 11:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja ik vond ook al dat we zo langzaam gingen
Neuken?
Je hebt het nooit geprobeerd, iets waar je zelf ook verbaasd over wasquote:
Nooit iemand die het zich aantrekt. Daarom bestaan ze nogquote:Op woensdag 6 november 2013 11:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach, ik voel me ook niet echt aangesproken
Die zit zo ver weg, niks van aantrekkenquote:Op woensdag 6 november 2013 11:49 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Misschien moet ik echt een keer overstappen op vrouwen. Maar niet als Barbusse daar ongelukkig van wordt....
Ik word niet ongelukkig van jouw geluk, do not worry.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:49 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Misschien moet ik echt een keer overstappen op vrouwen. Maar niet als Barbusse daar ongelukkig van wordt....
quote:Op woensdag 6 november 2013 11:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nooit iemand die het zich aantrekt. Daarom bestaan ze nog
Heuj!quote:Op woensdag 6 november 2013 11:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die zit zo ver weg, niks van aantrekken
ik sta open voor een compromis waarin iedereen aan zijn trekken komtquote:Op woensdag 6 november 2013 11:49 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
[..]
[..]
Knipper zitten we nu binnen anderhalf uur chatten al op een threesome. Wow...quote:Op woensdag 6 november 2013 11:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik sta open voor een compromis waarin iedereen aan zijn trekken komt
zo lief ben ik wel
knipper? Chatten? Je bent idd oud.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:55 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Knipper zitten we nu binnen anderhalf uur chatten al op een threesome. Wow...
I'm really too old for this shit.
Huuuh pas maar op, voor je het weet zit je met een kort kapsel!quote:Op woensdag 6 november 2013 11:55 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
nee dat is on topic: relaties (en psychologie)quote:Op woensdag 6 november 2013 11:55 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ouder dan Ang3l ! En die is nog uit het oude testamentquote:Op woensdag 6 november 2013 11:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee dat is on topic: relaties (en psychologie)
Hoe oud ben je dan?
NEXT!quote:Op woensdag 6 november 2013 11:57 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ouder dan Ang3l ! En die is nog uit het oude testament
Zal wel wishful thinking geweest zijn danquote:Op woensdag 6 november 2013 11:57 schreef rhubarbje het volgende:
En trouwens jij sprong meteen naar een trio
Ik kan nog veel andere varianten bedenken
Heuj!2quote:Op woensdag 6 november 2013 11:54 schreef rhubarbje het volgende:
Over die Barbusse moet je je trouwens helemaal geen zorgen maken hoor
die woont op een tropisch eiland vol cocktails
Babsje toch!quote:
Dan ben ik ook oudquote:Op woensdag 6 november 2013 11:57 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
wel in de randstad, maar een andere stadquote:Op woensdag 6 november 2013 11:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heuj!2
En waar was jij afgelopen weekend dan? Ik heb nog gezocht....
Ik hou van iedereen. Van iedereen op zijn of haar Eigen special manier die bij hem of haar pastquote:
Ja, dan gebeurt er weinig he?quote:Op woensdag 6 november 2013 12:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wel in de randstad, maar een andere stad
Ik niet hoor!quote:
Oh wat een lekker politiek correct neutraal antwoord !quote:Op woensdag 6 november 2013 12:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik hou van iedereen. Van iedereen op zijn of haar Eigen special manier die bij hem of haar past
quote:Op woensdag 6 november 2013 12:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tsja, luid en duidelijk toch. Jij bent overigens ook te oud.
Jong van geest!quote:
PHneutraal is ook het beste voor je vagijn.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:01 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Oh wat een lekker politiek correct neutraal antwoord !
had maar gedmtquote:
Politiek correct is het nieuwe politiek incorrect.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:01 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Oh wat een lekker politiek correct neutraal antwoord !
Nu niet overdrijven he...quote:
Ik had geen tijd voor Fok!, sorryquote:Op woensdag 6 november 2013 12:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
had maar gedmt
elk excuus voor een weekende amsterdam is een goed excuus
Ja, maar daar heb ik zeepjes voorquote:Op woensdag 6 november 2013 12:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
PHneutraal is ook het beste voor je vagijn.
Yesquote:
Daar gaat mijn fantasiequote:
Vagijnen hebben heul geen zeep nodigquote:Op woensdag 6 november 2013 12:03 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb ik zeepjes voor
maar dan is het toch niet mijn schuldquote:Op woensdag 6 november 2013 12:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik had geen tijd voor Fok!, sorry
Eerlijkheid, daar heb je geen flikker aan (no offence, gentlemen)quote:
Die kut zeepquote:Op woensdag 6 november 2013 12:03 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb ik zeepjes voor
Nee, dat iedereen altijd maar zegt dat je geen flaws hebt, daar heb je wat aan...quote:Op woensdag 6 november 2013 12:04 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Eerlijkheid, daar heb je geen flikker aan (no offence, gentlemen)
Na ja 'intieme reinigings emulsie', jaquote:
Daar weet jij helemaal niks van!quote:
Flaws zat, maar eerlijkheid hoort daar niet bijquote:Op woensdag 6 november 2013 12:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dat iedereen altijd maar zegt dat je geen flaws hebt, daar heb je wat aan...
Wat voor voucher?quote:Op woensdag 6 november 2013 12:05 schreef KomtTijd... het volgende:
Godver. Ik moest nog 3 euro terugboeken naar mijn ING rekening om die Pathe Unlimited voucher te kunnen bestellen.
Staat het er eindelijk bij, is die voucher uitverkocht. [ afbeelding ], [ afbeelding ]!!!
Lacto dinges. Heeft je vagijn dat nodig?quote:Op woensdag 6 november 2013 12:05 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Na ja 'intieme reinigings emulsie', ja
Ja even serieus!quote:Op woensdag 6 november 2013 12:09 schreef rhubarbje het volgende:
Maar even serieus: foto van de nieuwe
Je kan toch gewoon naar de trailer kijken!quote:Op woensdag 6 november 2013 12:09 schreef rhubarbje het volgende:
wrom ?quote:Op woensdag 6 november 2013 12:09 schreef rhubarbje het volgende:
quote:Op woensdag 6 november 2013 12:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik hou van iedereen. Van iedereen op zijn of haar Eigen special manier die bij hem of haar past
Pathe unlimited kan je toch gewoon kopen? Waar dient de voucher voor? Goedkoper?quote:
Ja !quote:Op woensdag 6 november 2013 12:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon naar de trailer kijken!
Die voucher is voor 4 maanden PU voor de helft van de prijs.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Pathe unlimited kan je toch gewoon kopen? Waar dient de voucher voor? Goedkoper?
En waarom is die dan goedkoper?
Dat zou me moeten overtuigen hoe ?quote:
Helder! Duidelijk!quote:Op woensdag 6 november 2013 12:11 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Die voucher is voor 4 maanden PU voor de helft van de prijs.
Gewone PU is me veul te duur.
-edit-
En ING heeft die stomme rentepuntenwinkel waar je producten die 2x zo duur zijn als in een normale winkel, voor de helft met "rentepunten" kunt betalen![]()
Enige nuttige wat er in staat is dus die Pathé voucher.
Dat zeg ik ook niet, ik vind het alleen jammer...quote:Op woensdag 6 november 2013 12:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar dan is het toch niet mijn schuld
quote:Op woensdag 6 november 2013 12:12 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Dat zou me moeten overtuigen hoe ?
Mag ik eerst een paar dagen aan jullie wennen ?quote:Op woensdag 6 november 2013 12:15 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]Als zelfs dat je niet overtuigt, weet ik het ook niet meer.
Als je foto's post, mag datquote:Op woensdag 6 november 2013 12:16 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Mag ik eerst een paar dagen aan jullie wennen ?
Wij moeten ook aan jou wennen, dus dat is geen excuus!quote:Op woensdag 6 november 2013 12:16 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Mag ik eerst een paar dagen aan jullie wennen ?
ZEG! Blijf met je tengels van Barbusse af ja!!!!quote:Op woensdag 6 november 2013 11:49 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
voor de beeldvormingquote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 12:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ZEG! Blijf met je tengels van Barbusse af ja!!!!
Mens zit ook net een ochtend hier zeg, meteen onder m'n duiven.
Weet je eens hoe ik me voelquote:Op woensdag 6 november 2013 12:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ZEG! Blijf met je tengels van Barbusse af ja!!!!
Mens zit ook net een ochtend hier zeg, meteen onder m'n duiven.
Maagdenbloed van jonge dansers houdt me stralendquote:Op woensdag 6 november 2013 11:57 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
nou wanneer ben je er weer?quote:Op woensdag 6 november 2013 12:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, ik vind het alleen jammer...
quote:
quote:
Voor beide geldt: Het is slechts een kwestie van tijdquote:
Ik hengel vriendje gewoon voor je neus om je te lokkenquote:Op woensdag 6 november 2013 12:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Voor beide geldt: Het is slechts een kwestie van tijd
Een rotte afgelikte vis als lokmiddel! Zou dat werken! .... spannend!quote:Op woensdag 6 november 2013 12:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik hengel vriendje gewoon voor je neus om je te lokken
Bij Ang3l vast wel.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een rotte afgelikte vis als lokmiddel! Zou dat werken! .... spannend!
Komt wel met de feestdagen.quote:
Geen ideequote:
The Hobbit dan in elk geval! The Counselor zal ik ook vast gaan kijken.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Komt wel met de feestdagen.
En je kunt die voucher ook eerst een half jaar op de plank laten liggen.
Ja de ellende is dat ik net 2 goeie films gezien heb waar ik duur voor betaald hebquote:Op woensdag 6 november 2013 12:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
The Hobbit dan in elk geval! The Counselor zal ik ook vast gaan kijken.
En het Diner. Dat dan weer wel
... you in a wheelchair honey!quote:
Heeeequote:Op woensdag 6 november 2013 12:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een rotte afgelikte vis als lokmiddel! Zou dat werken! .... spannend!
2 goeie? Welke dan!!quote:Op woensdag 6 november 2013 12:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja de ellende is dat ik net 2 goeie films gezien heb waar ik duur voor betaald heb
Ja, aangezien jij t ook al voor me doetquote:
Da's (waarschijnlijk) totaal geen film voor mijquote:
Is die gerelateerd aan Wall Street never sleeps?quote:
Ik doe helemaal niks voor je! Dat doe je zelf!quote:Op woensdag 6 november 2013 12:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, aangezien jij t ook al voor me doet
The only way is up!
Nee, nieuwe film van Scorcese.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Is die gerelateerd aan Wall Street never sleeps?
Slechtste film die ik ooit in de bios gezien heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |